2017. augusztus 18., péntek

Chapter 245

Sziasztok! 😊
Itt is van a fejezet, elĂ©ggĂ© hosszĂș lett, nagy munka volt lefordĂ­tani. Több minden is törtĂ©nik benne, az elejĂ©t Ă©lvezni fogjĂĄtok (😉😏), a közepe jĂł, lezajlik egy Ă©rdekes beszĂ©lgetĂ©s Christiannal (😄), a vĂ©ge meg... hĂĄt, Ă©des dolog HarrytƑl, hogy egyedĂŒl prĂłbĂĄlja megoldani. KĂ­vĂĄncsi leszek a ti gondolataitokra. A vĂ©gĂ©n megint szerepel a ball-buster kifejezĂ©s, zĂĄrĂłjelbe Ă­rtam a magyarĂĄzatĂĄt ismĂ©t. Kedden talĂĄlkozunk szokĂĄs szerint.
Kellemes olvasást! 😊😘



Chapter 245

Louis szemszöge
Harry kezei durva, fekete kötĂ©sben vannak, mĂ©gis olyan lĂĄgynak Ă©rzƑdnek, amikor az Ă©n kezem körĂ© van fonva, ahogy az ĂĄgyhoz vezet engem.
- RemĂ©lem, nem fĂĄrasztottalak mĂ©g ki – vigyorodik el Harry, gyengĂ©den vĂ©gighĂșzva arccsontomon kötĂ©ses ujjperceit.
- Nem – a testemet irĂĄnyĂ­tĂł feszĂŒltsĂ©g nagy rĂ©sze felszabadult ujjaitĂłl. Azonban a nem olyan aprĂł fĂĄjdalom Ă©rte mĂ©g mindig ott van. Mindig ott van.
- Ez rendben van, igaz? Úgy Ă©rtem, tĂĄvolsĂĄgot akartĂĄl, Ă©s ez nem pontosan tĂĄvolsĂĄg – karja körĂ©m fonĂłdik, miközben habozva ĂĄllunk az ĂĄgy elƑtt.
- MĂ©g mindig szĂŒksĂ©gĂŒnk van tĂĄvolsĂĄgra, de ezt akarom most – magyarĂĄzom meg. Biztos vagyok benne, hogy ennek nincs sok Ă©rtelme Harrynek, mert tĂ©nyleg, nekem sincsen sok Ă©rtelme ennek, fƑleg most, amikor ellenĂĄllhatatlan jelenlĂ©te itt van elƑttem.
- Én is – leheli, majd fejĂ©t lehajtja a nyakamhoz. – Ez az, ami jĂł nekĂŒnk, hogy ilyen közel legyĂŒnk – suttogja Harry. Karjai szorosabbĂĄ vĂĄlnak a testem körĂŒl, Ă©s a tĂ©rdĂ©t hasznĂĄlja, hogy az ĂĄgyra vezessen minket, miközben ajkai gyengĂ©den megszĂ­vjĂĄk bizsergƑ bƑrömet. – MĂĄr annyira kurvĂĄra hiĂĄnyoztĂĄl, hiĂĄnyzott a tested – sziszegi.
Kezei vĂ©kony pamutpĂłlĂłm alĂĄ kalandoznak, aztĂĄn megfogja a szĂ©lĂ©t, hogy felemelje Ă©s ĂĄthĂșzza a fejemen.
- Ahogy a pulzusod… – ajkai nĂ©hĂĄny centire vannak az enyĂ©im felett, ujjai pedig megnyomjĂĄk a duzzadĂł eret a nyakamban, miközben lĂ©legzik – kibaszottul megƑrĂŒl, amikor megĂ©rintelek, fƑleg itt – szabad keze lecsĂșszik a hasamon, majd a bokszerem elejĂ©hez. – Mindig olyan kemĂ©ny vagy nekem – nyög fel, fel-le hĂșzva közĂ©psƑ ujjĂĄt, elcsĂĄbĂ­tva engem. InkĂĄbb Ă©rzem, mint hallom a sajĂĄt tiltakozĂĄsaimat, szemĂ©rmetlenĂŒl lesve, ahogy Harry elmozdĂ­tja a kezĂ©t, hogy ujjĂĄt az ajkaihoz tegye. – Olyan Ă©des – bĂłkol, nedves nyelvĂ©t lassan kinyĂșjtja, hogy betakarja ujja tetejĂ©t.
Pontosan tudja, hogy mit csinĂĄl velem. Tudja, hogy piszkos szavai milyen hatĂĄssal vannak rĂĄm, Ă©s mennyire akarom Ƒt a szavaktĂłl. Tudja, Ă©s rohadt jĂł munkĂĄt vĂ©gez abban, hogy belĂŒlrƑl kifelĂ© vĂĄggyal Ă©gjek.

Harry szemszöge
Pontosan tudom, mit csinålok vele. Tudom, mennyire imådja a mocskos szåmat, és amikor lenézek rå, még csak nem is zavartatja magåt azzal, hogy elrejtse ezt.
- Olyan jĂł fiĂș vagy – dicsĂ©rem Ƒt tovĂĄbb, hogy kiszedjek belƑle egy nyögĂ©st anĂ©lkĂŒl, hogy hozzĂĄĂ©rnĂ©k lĂĄngolĂł bƑrĂ©hez. – Mondd el, mit akarsz – suttogom a fĂŒlĂ©be. Gyakorlatilag hallom szabĂĄlytalan pulzusĂĄt a bƑre alatt, az ƑrĂŒletbe kergetem Ƒt, Ă©s kibaszottul imĂĄdom ezt.
- TĂ©ged – vĂĄlaszolja kĂ©tsĂ©gbeesetten Ă©s tĂ©tovĂĄn.
- Lassan akarom, azt akarom, hogy Ă©rezz minden egyes pillanatot, amit tĂĄvol töltöttĂ©l – megfogom az alsĂłnadrĂĄgja tetejĂ©t, majd leszedem a testĂ©rƑl. Szemei kitĂĄgultak Ă©s sötĂ©tek, ajkai rĂłzsaszĂ­nƱek Ă©s duzzadtak. Louis bĂłlint, majd mindkĂ©t kis kezĂ©t a karom körĂ© fonja, körĂŒlölelve Ƒket Ă©s megprĂłbĂĄlva közelebb hĂșzni engem.
- Hozd az Ăłvszert – emlĂ©keztet engem.
Baszki, a folyosó måsik felén van, a szobåban, amivel kapcsolatban senki nem vårhatta, hogy ténylegesen abban maradok, miközben Louis csak méterekkel odébb van. Azonban az éjjeliszekrény furcsa módon tele volt óvszerrel érkezésemkor.
- Te hozd az Ăłvszert – szĂłlok vissza tudva, hogy rohadtul nincs esĂ©ly arra, hogy hagyjam Ƒt meztelenĂŒl ĂĄtsietni a folyosĂłn. GyengĂ©den megdörzsölöm ujjammal a mellbimbĂłit.
- Óvsz… – emlĂ©keztet engem, egy Ă©lesen beszĂ­vott levegƑ szakĂ­tja Ƒt fĂ©lbe, ahogy megszĂ­vom a mellbimbĂłjĂĄt. Annyira Ă©rzĂ©keny az Ă©rintĂ©semre, Ă©s minden egyes mĂĄsodpercĂ©t meg akarom Ă­zlelni.
- Shh – csendesĂ­tem Ƒt el azzal, hogy megharapom az Ă©rzĂ©keny rĂ©szt, aztĂĄn lĂĄbra ĂĄllok. Nem vesztegetem az idƑmet azzal, hogy felöltözzek, legalĂĄbb bokszer van rajtam… mĂ©g ha nem is lenne, pokolian biztos, hogy nem vesztegetnĂ©m az idƑmet azzal, hogy most ruhĂĄt vegyek fel.
VisszatĂ©rek a szobĂĄba nĂ©gy Ăłvszerrel a kezemben… Egy kicsit ambiciĂłzus vagyok Ă©s tĂșl felkĂ©szĂŒlt, de ahogy Louis viselkedik ma este, lehet, hogy szĂŒksĂ©gĂŒnk lesz az egĂ©sz fiĂłknyira.
- HiĂĄnyoztĂĄl – jegyzi meg Ă©desen, egy szĂ©gyenlƑs mosoly van az arcĂĄn, aztĂĄn lĂĄtom a feszengĂ©st felvillanni a szemeiben, amikor rĂĄjön, hogy hangosan mondta ki a szavakat.
- Nekem pedig te – vĂĄlaszolom, olyan giccsesen hangzik, amennyire szĂĄndĂ©koztam.
Újabb megjegyzĂ©s nĂ©lkĂŒl lehĂșzom az alsĂłnadrĂĄgomat, Ă©s Ășjra csatlakozom hozzĂĄ az ĂĄgyon. Louis felĂŒlt, teljesen meztelen, hĂĄta az ĂĄgy hĂĄttĂĄmlĂĄjĂĄnĂĄl van, tĂ©rdei kissĂ© behajlĂ­tva, Ă©s egy takarĂł lazĂĄn ĂĄt van dobva a combjain.
KontrollĂĄlnom kell magamat a lĂĄtvĂĄny miatt. Meg kell ĂĄllĂ­tanom magamat attĂłl, hogy szĂł szerint az ĂĄgyra ugorjak, leszaggassam rĂłla a takarĂłt, Ă©s elvegyem azt, ami az enyĂ©m. Azt akarom ma este… vagyis most mĂĄr reggel, hogy simĂĄn menjen, nem akarom elsietni.
Mosolyogva az ĂĄgyon lĂ©vƑ fĂ©rfire bĂĄmulok. Ɛ is engem nĂ©z, szemei lĂĄgyak Ă©s melegek, arca kipirult. Amikor csatlakozom hozzĂĄ az ĂĄgyon, mohĂł kezek indulnak meg egyenesen az alsĂłnadrĂĄgom szĂ©lĂ©hez, lehĂșzva azt a combomon, lĂĄbaival befejezve a munkĂĄt, aztĂĄn kezĂ©be fog engem, gyengĂ©den megszorĂ­tva.
- Krisztus – szisszenek fel, pillanatnyilag elveszĂ­tve a fĂłkuszt mindenrƑl, kivĂ©ve Louis Ă©rintĂ©sĂ©rƑl. Elkezd lassan pumpĂĄlni, kis csuklĂłjĂĄt kissĂ© elfordĂ­tja, Ă©s kurvĂĄra imĂĄdom, ahogy pontosan tudja, hogyan Ă©rintsen meg engem. Lefekszik, kezĂ©t folyamatos ritmusban tartja, majd odaadom neki az Ăłvszert, csendben utasĂ­tva Ƒt, hogy mit csinĂĄljon következƑnek.
Louis bĂłlint, aztĂĄn gyorsan meg is teszi. Miközben a latexet feltekeri rĂĄm, csendben szitkozĂłdom rĂĄ Ă©s magamra, amiĂ©rt mĂ©g mindig nem csinĂĄltattuk meg a teszteket. A bƑr bƑrön valĂł Ă©rzĂ©se vele mennyei, Ă©s most, hogy megĂ©reztem, egyre többre vĂĄgyom.
Louis gyorsan rĂĄm mĂĄszik, lovaglĂłĂŒlĂ©sben helyezkedik el a derekamnĂĄl, farkam csak centimĂ©terekre van attĂłl, hogy belĂ© csĂșsszon.
- VĂĄrj – ĂĄllĂ­tom Ƒt meg gyengĂ©den a csĂ­pƑje körĂ© fonva a kezeimet, majd visszafektetem Ƒt mellĂ©m az ĂĄgyra.
- Mi a baj? – zavarodottsĂĄg villan fel kĂ©k szemeiben.
- Semmi, csak egy kicsit mĂ©g csĂłkolĂłzni akarok veled elƑször – biztosĂ­tom Ƒt, aztĂĄn kezeimbe veszem tarkĂłjĂĄt, hogy közelebb hozzam arcĂĄt az enyĂ©mhez. SzĂĄm elfedi az övĂ©t, Ă©s testem az övĂ© felĂ© kerĂŒl, kĂ©nyszerĂ­tve magamat, hogy lassan haladjak.
Meztelen teste felhevĂŒlten az enyĂ©mhez nyomĂłdik, fel kell ĂĄldoznom egy pillanatot, hogy Ă©rtĂ©keljem, hogy az összes szarsĂĄg utĂĄn, amiken keresztĂŒlment miattam, mĂ©g mindig itt van, mindig kurvĂĄra itt van, ez pedig az az istenverte alkalom, amikor tenni fogok rĂłla, hogy ez Ă©rdemes legyen. SĂșlyomat egyik karommal tĂĄmasztom meg, aztĂĄn rĂĄfekszem, elvĂĄlasztva lĂĄbait a tĂ©rdemmel.
- Szeretlek, nagyon. MĂ©g mindig tudod ezt, ugye? – kĂ©rdezem nyelvem csapĂĄsai közben, melyek az övĂ©t Ă©rik el. Louis bĂłlint.
- Szeretlek.
Egy szörnyƱ pillanatra Zayn arca jelenik meg a fejemben. Szerelmi vallomĂĄsa az Ă©n Louis-mnak, Ă©s Louis hĂĄlĂĄs elfogadĂĄsa, „Ă©n is szeretlek”, nyögte. Egy lassĂș borzongĂĄs fut rajtam vĂ©gig, mire megĂĄllok. ÉszrevĂ©ve hezitĂĄlĂĄsomat Louis beletĂșr ujjaival rakoncĂĄtlan hajamba, birtokba vĂ©ve szĂĄmat az övĂ©vel.
- Gyere vissza hozzĂĄm – könyörög.
Ennyi kell mindössze. Minden elhalvĂĄnyul, kivĂ©ve teste lĂĄgysĂĄga az enyĂ©m alatt, hogy milyen szoros Ƒ, miközben lassan belĂ© nyomĂłdok. Az Ă©rzĂ©s tökĂ©letes, nem szĂĄmĂ­t, hĂĄnyszor voltam mĂĄr vele, soha sem lesz elĂ©g.
- Szeretlek – ismĂ©tli meg a szĂłt.
Egyik karomat alĂĄ teszem, Ă­gy testĂŒnk olyan szorosan van összenyomva, amennyire csak lehetsĂ©ges. Megnyalom szĂĄraz ajkaimat, aztĂĄn fejemet Ășjra a nyakĂĄba temetem, mocskos dolgokat suttogva a fĂŒlĂ©be, Ă©s minden egyes alkalommal megcsĂłkolom Ƒt, amikor a nevemet nyögi. Érzem a nyomĂĄs Ă©pĂŒlĂ©sĂ©t a gerincembƑl felemelkedve, lĂĄngra lobbantva minden egyes kibaszott csigolyĂĄt. Louis körmei a hĂĄtamba mĂ©lyednek a lapockacsontomon vĂ©gig, mintha a bƑrömre tetovĂĄlt szavakĂ©rt nyĂșlna. A szavak neki kĂ©szĂŒltek, Ă©s csak neki.
„Soha nem szeretnĂ©k elvĂĄlni tƑled ettƑl a naptĂłl kezdve…” Ez van rĂĄĂ­rva. Mindent meg fogok tenni, amit kell, hogy teljesĂ­tsem vĂ©gleges Ă­gĂ©retemet.
Felnézek, hogy råpillantsak, egyik kezem még mindig a håta alatt pihen, a måsik végig utazik a törzsén, és megfogja hosszåt.
- Mondd el, milyen Ă©rzĂ©s – mordulok fel, alig kapaszkodom az engem ĂĄtjĂĄrĂł gyönyörbe.
Mozdulataim felgyorsulnak, Louis pedig lenyĂșl egyik kezĂ©vel, hogy megmarkolja az ĂĄgynemƱt. CsĂ­pƑm minden bƱnös mozdulata, minden erƑszakos lökĂ©s vĂĄrakozĂł testĂ©be felfokozĂłdik Ă©s tovĂĄbb erƑsĂ­ti a felettem lĂ©vƑ erejĂ©t.
- Olyan jĂł, Harry, olyan jĂł – hangja nehĂ©z Ă©s rekedt, Ă©n pedig lenyelem többi nyögĂ©sĂ©t, amilyen mohĂł rohadĂ©k vagyok. Érzem, hogy teste kezd megmerevedni, Ă©s mĂĄr nem tudok tovĂĄbb vĂĄrni. NevĂ©nek lĂĄgy kiĂĄltĂĄsĂĄval az Ăłvszerbe spriccelek lassĂș Ă©s hanyag lökĂ©sekkel, mielƑtt lerogyok mellĂ© alig lĂ©legezve.
ÁtnyĂșlok, aztĂĄn magamhoz hĂșzom Ƒt, amikor kinyitom a szemeimet, izzadsĂĄgrĂ©teg fedi selymes bƑrĂ©t, szemei nyitva vannak Ă©s a mennyezeti ventilĂĄtort nĂ©zi.
- JĂłl vagy? – kĂ©rdezem tƑle. Tudom, hogy egy kicsit durva voltam a vĂ©ge felĂ©, de azt is tudom, mennyire szereti ezt a szart.
- Igen, persze – hajol ide, hogy egy csĂłkot nyomjon csupasz mellkasomra, majd kiszĂĄll az ĂĄgybĂłl. RosszallĂłan felnyögök, amikor fehĂ©r pĂłlĂłjĂĄt lehĂșzza a fejĂ©n, eltakarva testĂ©t. – Itt a fejpĂĄntod – mosolyodik el, bĂŒszkĂ©n elcsĂ©pelt megjegyzĂ©sĂ©n, majd az ĂĄgyra dobja izzadsĂĄgtĂłl nedves pĂłlĂłmat. Felcsavarom az anyagot Ă©s a hajam körĂ© teszem fel, csak hogy kiszedjek belƑle valami reakciĂłt.
- Nem tetszik? – kĂ©rdezem, mire felkuncog.
- De igen, igazĂĄbĂłl – Louis tĂ©nyleg show-t csinĂĄl azzal, ahogy lehajol, hogy felvegye az alsĂłnadrĂĄgjĂĄt a padlĂłrĂłl Ă©s felhĂșzza a combjain.
- JĂł. Így egyszerƱbb – mutatok a fejemen lĂ©vƑ szerkentyƱre.
TĂ©nyleg szĂŒksĂ©gem van egy kurva hajvĂĄgĂĄsra, de mindig Steph egyik barĂĄtja, egy levendula hajĂș csaj, Mads csinĂĄlta. VĂ©rem elkezd felforrni Steph gondolatĂĄra. Az a hĂŒlye, kibaszott…
- Föld hĂ­vja Harryt! – Louis hangja szed ki Steph-rƑl szĂłlĂł, utĂĄlatos gondolataimbĂłl.
- Bocs.
Louis ötször sĂłhajt fel egy percen belĂŒl, fĂșjtat Ă©s pöffeszkedik bosszĂșsan, miközben megprĂłbĂĄl keresni valamit, amit nĂ©zhet a falra felszerelt sĂ­kkĂ©pernyƑs tĂ©vĂ©ben. Az ĂĄgy szĂ©lĂ©nĂ©l ĂĄll, egyik keze a csĂ­pƑjĂ©n van, a mĂĄsikban a tĂĄvirĂĄnyĂ­tĂł, Ă©s mĂ©lyen a homlokĂĄt rĂĄncolja.
- Valami baj van? – kĂ©rdezem tƑle.
- Nem – hazudja.
- Mondd el most – erƑltetem, mire gyorsan kifĂșjja a levegƑt.
- SemmisĂ©g… csak egy kicsit… felhĂșztam magam – pirul el az arca.
- FelhĂșztad magad? Mindennek kellene lenned ezutĂĄn, csak nem ingerĂŒltnek – hĂșzom Ƒt a csuklĂłjĂĄnĂĄl fogva, hogy csatlakozzon hozzĂĄm az ĂĄgyon.
- Én nem… tudod, Ă©n nem… – hebegi. SzĂ©gyenlƑssĂ©ge sosem okoz csalĂłdĂĄst abban, hogy meglepjen. Az egyik percben a fĂŒlembe nyögi, hogy erƑsebben, gyorsabban, mĂ©lyebben dugjam Ƒt meg, a következƑben meg nem tud összerakni egy mondatot.
- Bökd ki – kĂ©rem.
- Én nem fejeztem be.
- Mi? – fuldoklom. TĂ©nyleg annyira el voltam merĂŒlve a sajĂĄt gyönyörömben, hogy nem vettem Ă©szre, hogy Ƒ nem ment el?
- MegĂĄlltĂĄl pont mielƑtt… – magyarĂĄzza csendesen.
- MiĂ©rt nem mondtĂĄl csak valamit? Gyere ide akkor – hĂșzom a pĂłlĂłjĂĄt, hogy ĂĄtemeljem a fejĂ©n.
- Mit fogsz csinĂĄlni? – kĂ©rdezi, izgatottsĂĄg fƱzƑdik hangjĂĄba.
- Shh – csendesĂ­tem Ƒt el. Nem tudom, mit akarok csinĂĄlni, megint szeretkezni akarok vele, de egy kicsit több idƑre van szĂŒksĂ©gem, hogy ĂșjratöltƑdjek. Meg is van. – Olyan valamit fogunk csinĂĄlni, amit mĂ©g csak egyszer tettĂŒnk meg – vigyorgok rĂĄ, mire kitĂĄgulnak a szemei.
- Mi az? – az izgatottsĂĄg helyĂ©t az idegessĂ©g vette ĂĄt. Visszafekszem a könyökeimre, aztĂĄn intek neki, hogy hozzĂĄm jöjjön. – Nem Ă©rtem – feleli.
- Gyere ide, tedd a combjaidat ide – ĂŒtögetem meg az ĂŒres helyet a fejem mindkĂ©t oldalĂĄn.
- Mi?
- Louis, gyere ide, Ă©s tĂĄrd szĂ©t a combjaidat a fejem felett – magyarĂĄzom lassan Ă©s Ă©rthetƑen.
- Ó – vinnyogja.
LĂĄtom a hezitĂĄlĂĄst a szemeiben, Ă­gy ĂĄtnyĂșlok, hogy lekapcsoljam a lĂĄmpĂĄt. Azt akarom, hogy olyan kellemesen Ă©rezze magĂĄt, amennyire csak lehetsĂ©ges. MĂ©g mindig ki tudom venni teste lĂĄgy körvonalait Ă©s csĂ­pƑjĂ©nek szexi Ă­vĂ©t. Louis leveszi a bokszerĂ©t, majd mĂĄsodperceken belĂŒl követi utasĂ­tĂĄsaimat Ă©s felĂ©m tĂ©rdel.
- ElĂ©g jĂł a kilĂĄtĂĄsom innen – ugratom Ƒt, mire lĂĄtĂĄsom eltƱnik. LehĂșzta a pĂłlĂłmat a szemeimre. – Nos, igazĂĄbĂłl ez sokkal szexibb – mosolyodom el, aztĂĄn elcsendesĂ­t egy gyors csĂłkkal az ajkaimra. – De tĂ©nyleg, kibaszottul nagyon dögös – teszem hozzĂĄ, amikor hĂĄtrĂĄl.
Hallom Ƒt nevetni a sötĂ©tsĂ©gben, aztĂĄn kezeimet a csĂ­pƑjĂ©re teszem, irĂĄnyĂ­tva mozdulatait. Amint a nyelvem megĂ©rinti Ƒt, elkezdi magĂĄtĂłl mozgatni a csĂ­pƑjĂ©t, meghĂșzza a hajamat, a nevemet suttogja, amĂ­g el nem veszĂ­ti magĂĄt a gyönyörben, amit neki adok.

Louis szemszöge
- Azt kĂ­vĂĄnom, bĂĄrcsak ne mennĂ©l el holnap – suttogom Harrynek, miközben vĂ©gighĂșzom ujjbegyeimet tetovĂĄlt mellkasĂĄn.
- Én is – vĂĄlaszolja egyszerƱen.
- Akkor ne menj – nem tudom leplezni kĂ©rĂ©sem mögött lĂ©vƑ kĂ©tsĂ©gbeesĂ©st. Harry szĂ©ttĂĄrja ujjait a hĂĄtamon, Ă©s közelebb nyomja meztelen testemet az övĂ©hez.
- Nem akarok, de tudom, hogy csak azĂ©rt mondod ezt, mert az elƑbb Ă©lveztettelek el többször is.
Egy elszörnyedt kötekedés szalad ki ajkaimon.
- Ez nem igaz – Harry teste egy szĂłrakozott kuncogĂĄstĂłl rĂĄzkĂłdik meg kissĂ©. – TĂ©nyleg nem ez az egyetlen ok, talĂĄn talĂĄlkozhatnĂĄnk egymĂĄssal hĂ©tvĂ©gente egy kicsit, Ă©s meglĂĄtjuk, hovĂĄ vezet?
- Azt vĂĄrod tƑlem, hogy idevezessek minden hĂ©tvĂ©gĂ©n?
- Nem mindig, Ă©n is elmegyek majd oda – billentem meg fejemet, hogy a szemĂ©be nĂ©zzek. – Ez eddig mƱködik nekĂŒnk.
- Louis – sĂłhajt fel. – MĂĄr elmondtam neked, hogyan Ă©rzek a hosszĂș tĂĄvĂș szarsĂĄggal kapcsolatban.
Szemeim a mennyezeti ventilĂĄtorhoz villannak, ami lassan forog körbe Ă©s körbe az elsötĂ©tĂ­tett fĂ©nyƱ szobĂĄban. Rachel marinara szĂłszt önt Monica retikĂŒljĂ©be a tĂ©vĂ© kĂ©pernyƑjĂ©n.
- Igen, mĂ©gis itt vagy – provokĂĄlom Ƒt. FelsĂłhajt, aztĂĄn lĂĄgyan meghĂșzza a hajam vĂ©gĂ©t, kĂ©nyszerĂ­tve arra, hogy mĂ©g egyszer rĂĄnĂ©zzek.
- Touché.
- Nos, szerintem van valamiféle kompromisszum itt, nem gondolod?
- Mi az ajĂĄnlatod? – kĂ©rdezi lĂĄgyan, rövid idƑre lehunyva szemeit, hogy vegyen egy mĂ©ly lĂ©legzetet.
- Nem tudom pontosan, adj egy pillanatot – felelem.
 Mi az pontosan, amit ajĂĄnlok neki? MindkettƑnk Ă©rdeke az, hogy kissĂ© tĂĄvolabb maradjunk egymĂĄstĂłl egyelƑre. Amennyire a szĂ­vem elfelejti az összes szörnyƱ dolgot, amin Harry Ă©s Ă©n keresztĂŒlmentĂŒnk a mĂșltban, az agyam nem engedi meg, hogy feladjam az összes fennmaradĂł mĂ©ltĂłsĂĄgomat. Seattle-ben vagyok, követve az ĂĄlmaimat, egyedĂŒl, lakĂĄs nĂ©lkĂŒl Harry birtoklĂł termĂ©szete miatt, illetve amiatt, hogy egyikĂŒnk se hajlandĂł kompromisszumot kötni mĂ©g a leglĂ©nyegtelenebb rĂ©szletben sem.
- TĂ©nyleg nem tudom – felelem vĂ©gĂŒl, amikor nem tudok kitalĂĄlni egy jĂł megoldĂĄst.
- Nos, mĂ©g mindig akarod, hogy a közeledben legyek? Csak hĂ©tvĂ©gente legalĂĄbbis? – kĂ©rdezi. Harry megforgatja ujjait Ă©s rĂĄjuk csavarja a hajamat.
- Igen.
- Minden hétvégén?
- Többnyire – mosolyodom el.
- Akarsz telefonålni minden egyes nap, ahogy ezen a héten csinåltuk?
- Igen – imĂĄdtam azt az egyszerƱ mĂłdot, ahogy Harry Ă©s Ă©n telefonon beszĂ©ltĂŒnk, egyikĂŒnk sem vette Ă©szre a percek Ă©s ĂłrĂĄk eltelĂ©sĂ©t.
- Akkor minden ugyanĂșgy lesz, mint ezen a hĂ©ten. Nem igazĂĄn vagyok biztos ebben – feleli.
- MiĂ©rt nem? – Ășgy tƱnt eddig, hogy ez mƱködik neki, miĂ©rt elleneznĂ©?
- AzĂ©rt, Louis, mert te itt vagy Seattle-ben nĂ©lkĂŒlem Ă©s nem igazĂĄn vagyunk egyĂŒtt, lĂĄthatsz valaki mĂĄst vagy talĂĄlkozhatsz valakivel… – halkul el.
- Harry – emelem fel magam a könyökömre, hogy lenĂ©zzek rĂĄ. SzemĂ©t az enyĂ©mbe fĂșrja. – Nem tervezem, hogy lĂĄtok vagy talĂĄlkozok bĂĄrki mĂĄssal, csak egy kis fĂŒggetlensĂ©get akarok kihozni ebbƑl, Ă©s hogy mindketten kĂ©pesek legyĂŒnk kommunikĂĄlni.
- MiĂ©rt olyan fontos neked, hogy nagy hirtelen fĂŒggetlen legyĂ©l? – kĂ©rdezi, nagy- Ă©s mutatĂłujja ĂĄtsiklik a fĂŒlkagylĂłmon, amitƑl vĂ©gigfut a hideg a gerincemen. Ha megprĂłbĂĄlja elvonni a figyelmemet, az sikerĂŒl neki. GyengĂ©d Ă©rintĂ©se Ă©s Ă©gƑ zöld szemei ellenĂ©re folytatom kĂ©rĂ©semet felĂ©, hogy megĂ©rtse, mire akarok kilyukadni.
- Ez nem egy hirtelen dolog, mĂĄr emlĂ­tettem ezt neked korĂĄbban. Észre sem vettem, mennyire fĂŒggtem tƑled egĂ©szen mostanĂĄig, Ă©s ez nem tetszik, nem tetszik, hogy Ășgy legyek.
- Nekem igen – feleli halkan.
- Tudom, hogy neked igen, de nekem nem – nem vagyok hajlandĂł elveszĂ­teni a hangomban lĂ©vƑ magabiztossĂĄgot. Tudatalattim vĂĄllon vereget engem, aztĂĄn a szemeit forgatja, amiĂ©rt Harry nem vette be.
- Nos, nekem mi a szerepem ebben a fĂŒggetlensĂ©g szarsĂĄgban?
- Csak csinĂĄld azt, amit most is. KĂ©pesnek kell lennem anĂ©lkĂŒl csinĂĄlni valamit, hogy arra gondolnĂ©k, kell az engedĂ©lyed, vagy hogy te mit gondolnĂĄl rĂłla.
- HatĂĄrozottan nem ezt csinĂĄlod most, vagy a szarsĂĄgok felĂ©t sem tennĂ©d meg, amiket megteszel…
- Harry – figyelmeztetem Ƒt. Nem karok veszekedni. – Ez fontos nekem, kĂ©pesnek kell lennem magamra gondolni. Partnereknek kellene lennĂŒnk… egyenrangĂș szemĂ©lyeknek, egyikĂŒnknek sem kellene több erƑvel rendelkeznie, mint a mĂĄsiknak – kĂŒzdök a szavakĂ©rt, ĂĄtforgatva az agyamat, hogy jobb mĂłdon magyarĂĄzzam el, mit akarok… mire van szĂŒksĂ©gem.
- EgyenrangĂș szemĂ©lyek? Itt nyilvĂĄnvalĂłan neked van több erƑd. Úgy Ă©rtem, ne mĂĄr, itt fekszem elmondva neked, hogy megelĂ©gszem egy olyan kapcsolattal veled, amiben egy hĂ©ten csak hĂĄrom nap lĂĄtjuk egymĂĄst.
- Ez nem csak miattam van, neked is jĂłt tett. Tudod, hogy igen.
- Azt hiszem, de az mit mond el rĂłlunk, hogy csak akkor tudunk jĂłl kijönni egymĂĄssal, ha mĂĄs vĂĄrosban vagyunk? – teszi fel a kĂ©rdĂ©st, ami azĂłta gyötör engem, hogy megĂ©rkezett.
- Nos, ezt majd kitalĂĄljuk kĂ©sƑbb.
- Persze – forgatja a szemĂ©t makacsul, de enyhĂ­ti azzal, hogy megcsĂłkolja a homlokomat.
- EmlĂ©kszel, mit mondtĂĄl arrĂłl, hogy van kĂŒlönbsĂ©g aközött, hogy szeretsz valakit, Ă©s hogy kĂ©ptelen vagy nĂ©lkĂŒle Ă©lni? – kĂ©rdezem.
- EgyĂĄltalĂĄn nem akarom ezt a kijelentĂ©st mĂ©g egyszer hallani, tĂ©nyleg – nyafogja, Ă©n pedig felemelem a kezemet, hogy lesöpörjem homlokĂĄrĂłl nyirkos hajĂĄt.
- Te voltĂĄl az, aki kimondta – emlĂ©keztetem Ƒt. Ujjbegyeim vĂ©gigsĂșroljĂĄk orra körvonalĂĄt, le a duzzadt ajkaihoz. – Nagyon sokat gondolkoztam ezen azĂłta – vallom be.
- MiĂ©rt? – nyög fel Harry bosszĂșsan.
- Mert okkal mondtad ezt, nem?
- DĂŒhbƑl, ez minden. Fogalmam sem volt, hogy egyĂĄltalĂĄn mit jelentett, csak fasz voltam.
- Nos, akĂĄrhogy is van, ezen gondolkoztam – koppintom meg lĂĄgyan az orra hegyĂ©t.
- Nos, bĂĄrcsak ne tetted volna, mert nincs kĂŒlönbsĂ©g a kettƑ között – szavai lassan esnek le kettƑnk között, hangja megfontolt.
- Hogyan?
- Nem tudok Ă©lni nĂ©lkĂŒled Ă©s szeretlek, kĂ©z a kĂ©zben jĂĄrnak. Ha tudnĂ©k Ă©lni nĂ©lkĂŒled, nem lennĂ©k annyira szerelmes belĂ©d, mint amennyire vagyok, Ă©s nyilvĂĄnvalĂłan nem tudnĂ©k tĂĄvol lenni tƑled – ajĂĄndĂ©koz meg egy kis mosollyal.
- Azt meg tudom mondani – harapom vissza a kuncogĂĄs, ami kitörĂ©ssel fenyeget.
- Tudom, hogy nem rĂłlam beszĂ©lsz, majdnem seggre estĂ©l, miközben rohantĂĄl, hogy a nyakamba ugorj, amikor megĂ©rkeztem – fĂ©nyes mosolya megvilĂĄgĂ­tott a fĂ©lhomĂĄlyban, lĂ©legzetem pedig megakad nyers szĂ©psĂ©gĂ©n. Amikor Ă­gy viselkedik, gondtalanul Ă©s termĂ©szetesen, nincs is jobb az Ă©n vilĂĄgomban.
- Tudtam, hogy azĂ©rt mĂ©g kĂ­nozni fogsz! – ĂŒtöm meg csupasz mellkasĂĄt, majd felemeli kezĂ©t, hogy hosszĂș ujjai közĂ© fogja a csuklĂłmat.
- MegprĂłbĂĄlsz durva lenni velem, ismĂ©t? NĂ©zd, mi törtĂ©nt legutĂłbb – emeli fel fejĂ©t a matracrĂłl, mire a hƑ elkezd elterjedni a testemben, megpihenve a mĂĄr fĂĄjĂł combjaim között.
- MaradnĂĄl mĂ©g egy Ă©jszakĂĄra? – tĂ©rek ki megjegyzĂ©se elƑl, miszerint durva vagyok. Tudnom kell, hogy több idƑm lesz-e vele holnap, Ă­gy a reggeli ĂłrĂĄk maradĂ©k rĂ©szĂ©t Ășgy tölthetjĂŒk, hogy azt csinĂĄljuk. – KĂ©rlek – teszem hozzĂĄ, fejemmel odasimulva nyaka görbĂ©jĂ©hez.
- Rendben – feleli. Érzem az ĂĄllĂĄt a homlokomnĂĄl egy mosolyba hĂșzĂłdni. – Csak, ha megint bekötöd a szememet – egy gyors mozdulattal karjĂĄt a hĂĄtam körĂ© fonja, aztĂĄn testemet az övĂ© alĂĄ fordĂ­tja, Ă©s elveszĂŒnk egymĂĄsban… Ășjra Ă©s Ășjra…

Harry szemszöge
- Na, nĂ©zd csak, ki Ă©bredt fel vĂ©gre – Kimberly a reggelizƑ pultnĂĄl ĂŒl, amikor besĂ©tĂĄlok a konyhĂĄba. ArcĂĄn nincsen smink, haja hĂĄtra van hĂșzva az arcĂĄtĂłl. Nem hiszem, hogy valaha is lĂĄttam volna Ƒt egy kilĂłnyi szar smink nĂ©lkĂŒl az arcĂĄn, Ă©s Vance kedvĂ©Ă©rt fontolĂłra veszem, hogy elrejtem az összes szart elƑle, mert sokkal jobban nĂ©z ki nĂ©lkĂŒlĂŒk.
- Jaja – nyögök fel, aztĂĄn elsĂ©tĂĄlok egyenesen mellette a kĂĄvĂ©gĂ©phez, ami a sötĂ©t grĂĄnitpult sarkĂĄnĂĄl van.
- Mikor indulsz? – kĂ©rdezi, miközben egy tĂĄl salĂĄtĂĄt piszkĂĄl.
- Holnap, ha nem gond. Vagy azt akarod, hogy elmenjek most? – töltök meg egy bögrĂ©t a fekete itallal, majd megfordulok, hogy szemben legyek vele.
- Maradhatsz, termĂ©szetesen. AmĂ­g nem vagy seggfej Louis-val – vigyorodik el.
- IgazĂĄbĂłl nem vagyok az – forgatom a szemeimet rĂĄ, ahogy a vƑlegĂ©nye belĂ©p a konyhĂĄba. – Szorosabban kell fognod a pĂłrĂĄzt nĂĄla, talĂĄn mĂ©g szĂĄjkosĂĄrra is szĂŒksĂ©g lesz – mondom neki. Egy mĂ©lyrƑl jövƑ nevetĂ©s szakad ki ChristianbĂłl, Ă©ppen, amikor Kimberly felemeli nekem a közĂ©psƑ ujjĂĄt. – Nagyon Ă­zlĂ©ses – gĂșnyolĂłdok vele.
- Szörnyen vidĂĄm hangulatban vagy – vigyorodik el Christian gonoszul, mire Kimberly egy haragos pillantĂĄst vet rĂĄ. Mi a fenĂ©rƑl van szĂł? – KĂ­vĂĄncsi vagyok, miĂ©rt van ez? – teszi hozzĂĄ, Kim pedig belĂ© könyököl.
- Christian – szidja Ƒt le Kimberly, mire Christian megrĂĄzza a fejĂ©t. VĂ©dekezƑen felemeli a kezĂ©t, hogy blokkolja Kimet, megakadĂĄlyozva, hogy megismĂ©telje a jĂĄtĂ©kos tĂĄmadĂĄst. – ValĂłszĂ­nƱleg azĂ©rt, mert hiĂĄnyzott neki Louis – javasolja Kimberly, Ă©s erƑsen figyeli Christiant, ahogy Ƒ körbemegy a tĂșlmĂ©retezett szigeten, hogy elvegyen egy banĂĄnt a gyĂŒmölcskosĂĄrbĂłl.
- Úgy hallottam, az Ă©jfĂ©li edzĂ©stƑl van – szemeiben szĂłrakozottsĂĄg csillan fel, miközben lehĂșzza a banĂĄnhĂ©jat. VĂ©rem megfagy.
- Mit mondtĂĄl?
- Nyugodj meg, leĂĄllĂ­totta a felvĂ©telt a jĂł dolgok elƑtt – biztosĂ­t engem Kimberly.
FelvĂ©tel? Bassza meg. Kibaszottul termĂ©szetes, hogy ennek a seggfejnek van egy kamerĂĄja az edzƑtermĂ©ben, a pokolba, valĂłszĂ­nƱleg minden fƑ hozzĂĄfĂ©rhetƑ szobĂĄban van biztonsĂĄgi kamera.
- Mit lĂĄttĂĄl? – morgom, megprĂłbĂĄlva kordĂĄban tartani lĂŒktetƑ haragomat.
- Semmit. Csak, hogy Louis bement a terembe, jobban tudja Ƒ azt, mint hogy tovĂĄbb folytassa – harap vissza egy vigyort Kimberly, mire elĂĄraszt a megkönnyebbĂŒlĂ©s. Annyira el voltam merĂŒlve a pillanatban, elmerĂŒlve Louis-ban, hogy nem is gondoltam olyan szarokra, mint a biztonsĂĄgi kamera.
- EgyĂĄltalĂĄn miĂ©rt nĂ©zted a felvĂ©telt? Ez elĂ©ggĂ© kurvĂĄra hĂĄtborzongatĂł, hogy engem figyeltĂ©l edzĂ©s közben – nyaggatom Vance-t.
- Ne fényezd magad, a konyhai monitort néztem, mert volt valami probléma vele, a tornaterem történetesen csak mellette ment akkor.
- Persze – hĂșzom el a szĂłt, Ă©s a szemeimet forgatom rĂĄ.
- Harry marad mĂ©g egy Ă©jszakĂĄra, ez rendben van, ugye? – kĂ©rdezi ChristiantĂłl Kim.
- TermĂ©szetesen rendben van. AmĂșgy sem tudom, miĂ©rt nem maradsz itt a seggeden, tudod, hogy többet fogok fizetni neked, mint a Bolthouse.
- Nem tetted, ez volt a problĂ©ma – emlĂ©keztetem Ƒt egy önelĂ©gĂŒlt vigyorral.
- Ez azĂ©rt volt, mert akkor csak elsĆ‘Ă©ves voltĂĄl az egyetemen, szerencsĂ©s voltĂĄl, hogy kaptĂĄl egy fizetett gyakornoki ĂĄllĂĄst, nemhogy egy ĂĄllĂĄst diploma nĂ©lkĂŒl.
- A Bolthouse nem Ă©rt veled egyet.
- Azok faszfejek. EmlĂ©keztetnem kell tĂ©ged, hogy csak tavaly a Vance nagyon felĂŒlmĂșlta Ƒket? Kiterjeszkedtem ide, Seattle-be, Ă©s egy New York-i iroda megnyitĂĄsĂĄt is tervezem jövƑre.
- Van lĂ©nyege a hencegĂ©sednek? – kĂ©rdezem.
- Igen. Az a lĂ©nyeg, hogy a Vance egyre nagyobb Ă©s nagyobb lesz, Ă©s törtĂ©netesen itt dolgozik Ƒ is – nem kell kimondania Louis nevĂ©t, hogy megĂ©rtsem szavainak sĂșlyĂĄt. – A következƑ fĂ©lĂ©v utĂĄn lediplomĂĄzol, ne hozz megfontolĂĄs nĂ©lkĂŒli döntĂ©st most, ami befolyĂĄsolja az egĂ©sz karrieredet, mielƑtt az elkezdƑdhet – gyorsan beleharap a kezĂ©ben lĂ©vƑ gyĂŒmölcsbe, Ă©n pedig a homlokomat rĂĄncolom rĂĄ egy Ă©les vĂĄlaszon gondolkozva. Úgy tƱnik egyet sem talĂĄlok.
- A Bolthouse-nak van irodĂĄja Londonban.
- Ki megy vissza Londonba? Te? – nem rejti el a hangjĂĄban lĂ©vƑ szarkazmust.
- Talån, terveztem és még mindig tervezem.
- Igen, Ă©n is terveztem – pillant jövendƑbeli felesĂ©gĂ©re. – Soha nem fogsz visszamenni, hogy ott Ă©lj, Ă©ppen ahogyan Ă©n sem fogok – Kimberly elpirul Ă©s lelkesedik szavaira, Ă©n pedig arra a következtetĂ©sre jutok, hogy Ƒk a legbosszantĂłbb pĂĄr, akikkel valaha is talĂĄlkoztam. Olyanok, hogy lĂĄtod, mennyire szeretik a mĂĄsikat csak azzal, hogy figyeled Ƒket interakciĂłba lĂ©pni egymĂĄssal. Ez bosszantĂł Ă©s kellemetlen. – TehĂĄt igazam van – kuncog fel Christian, mire rĂĄjövök, hogy mĂ©g nem vĂĄlaszoltam kijelentĂ©sĂ©re.
- Nem Ă©rtettem veled egyet – csattanok fel.
- Igen, de nem is ellenkeztĂ©l – szĂłl közbe Kimberly amilyen tipikus ball-buster (egy igĂ©nyes nƑ, aki tönkreteszi a fĂ©rfiak önbizalmĂĄt), aztĂĄn elviszem a kĂĄvĂ©s csĂ©szĂ©met Ă©s a golyĂłimat olyan messzire KimberlytƑl, amennyire csak lehet.

Louis szemszöge
A reggel tĂșl korĂĄn Ă©rkezik meg, Ă©s amikor felĂ©bredek, egyedĂŒl vagyok az ĂĄgyban. Az ĂĄgy ĂŒres oldalĂĄn mĂ©g mindig ott vannak Harry nyomai, szĂłval biztosan csak nĂ©hĂĄny perccel ezelƑtt kelt fel. VĂ©gszĂłra halkan belĂ©p a szobĂĄba, kĂĄvĂ©scsĂ©szĂ©vel a kezĂ©ben.
- JĂł reggelt – feleli, amikor Ă©szreveszi, hogy Ă©bren vagyok.
- Reggelt – torkom szorul Ă©s szĂĄraz. GondolatoktĂłl arrĂłl, ahogy Harry ki-be mozog a szĂĄmbĂłl vad lökĂ©sekkel, a belsƑm összeszorul.
- JĂłl Ă©rzed magad? – a szekrĂ©nyre teszi a gƑzölgƑ kĂĄvĂ©s csĂ©szĂ©t, majd az ĂĄgyhoz sĂ©tĂĄl. LeĂŒl mellĂ©m az ĂĄgy szĂ©lĂ©re. – VĂĄlaszolj – teszi hozzĂĄ nyugodtan, amikor tĂșl sokĂĄig tart, hogy vĂĄlaszoljak.
- Igen, csak fĂĄj – nyĂșjtom ki a karjaimat Ă©s a lĂĄbaimat magam elĂ©. Igen, hatĂĄrozottan fĂĄj. – HovĂĄ mentĂ©l?
- Csak egy kis kĂĄvĂ©Ă©rt, Ă©s fel kellett hĂ­vnom Liamet, hogy szĂłljak neki, nem leszek otthon ma – mondja nekem. – Ha mĂ©g mindig azt akarod, hogy itt maradjak, persze.
- Igen – bĂłlintok rĂĄ. – De miĂ©rt kell elmondanod Liamnek?
Harry beletĂșr a hajĂĄba, Ă©s szemei arra koncentrĂĄlnak, hogy az arckifejezĂ©semet leolvassa, Ă©s van egy olyan Ă©rzĂ©sem, hogy valamirƑl lemaradok.
 - VĂĄlaszolj – hasznĂĄlom a sajĂĄt szavait ellene.
- ApukĂĄdra vigyĂĄz.
- MiĂ©rt? – miĂ©rt lenne szĂŒksĂ©ge apĂĄmnak arra, hogy vigyĂĄzzanak rĂĄ?
- MegprĂłbĂĄl kijĂłzanodni, azĂ©rt, Ă©s nem vagyok elĂ©g hĂŒlye ahhoz, hogy egyedĂŒl hagyjam abban a lakĂĄsban.
- Van ott valamilyen italod, ugye?
- Nem, kidobtam. Csak hagyd ezt, okĂ©? – hangja mĂĄr nem lĂĄgy, hanem sĂŒrgetƑ Ă©s a hatĂĄra szĂ©lĂ©n ĂĄll.
- Nem, nem fogom ezt csak hagyni. Van valami, amit tudnom kellene? Mert Ășgy Ă©rzem, hogy kimaradok valamibƑl, megint – teszem karba a kezemet a mellkasomon, Harry pedig mĂ©ly levegƑt vesz, szemeit drĂĄmai mozdulattal hunyja le.
- Igen, van valami, amirƑl nem tudsz, de könyörgöm neked, hogy csak bĂ­zz bennem, okĂ©?
- Mennyire rossz? – kĂ©rdezem rettegve a lehetsĂ©ges vĂĄlasztĂłl.
- Csak bízz bennem, oké?
- BĂ­zzak benned, hogy mit csinĂĄlsz?
- BĂ­zz bennem, hogy gondoskodom errƑl az egĂ©sz szarsĂĄgrĂłl, Ă­gy mire elmondom neked, hogy mi törtĂ©nt, mĂĄr nem fog szĂĄmĂ­tani. ElĂ©g sok szar törtĂ©nik veled most, kĂ©rlek, csak bĂ­zz bennem ezzel kapcsolatban Ă©s engedd el – ösztökĂ©l.
KezdƑdƑ paranoiĂĄm Ă©s pĂĄnikom, ami mindig elƑjön az ilyen fajta helyzetekben, lĂĄngol bennem, Ă©s pillanatnyira vagyok attĂłl, hogy megkaparintsam Harry telefonjĂĄt tƑle Ă©s Ă©n magam hĂ­vjam fel Liamet. A Harry arcĂĄn lĂ©vƑ kifejezĂ©s megĂĄllĂ­t, könyörög nekem, hogy bĂ­zzak meg benne ezzel kapcsolatban, bĂ­zzak abban, hogy rendbe hozza, akĂĄrmi is törtĂ©nik, Ă©s amennyire tudni akarom, nem hiszem, hogy kezelni tudok mĂ©g egy a tĂĄnyĂ©romhoz hozzĂĄadĂłdĂł problĂ©mĂĄt most. MĂ©g mindig nem hevertem ki Steph ĂĄrulĂĄsĂĄt.
- OkĂ© – sĂłhajtok fel. Harry összehĂșzza a szemöldökĂ©t Ă©s oldalra billenti a fejĂ©t.
- TĂ©nyleg? – meglepƑdött a könnyƱ meggyƑzĂ©stƑl, biztos vagyok benne.
- Igen, minden tƑlem telhetƑt megteszek, hogy ne aggĂłdjak ezen, amĂ­g megĂ­gĂ©red nekem, hogy jobb, ha nem tudom.
- ÍgĂ©rem – bĂłlint kĂ©tsĂ©gtelenĂŒl.
- Rendben – vĂ©glegesĂ­tem a megĂĄllapodĂĄst, Ă©s minden tƑlem telhetƑt megteszek, hogy a kĂ­nzĂł szĂŒksĂ©get, hogy megtudjam, mi törtĂ©nik az apĂĄmmal, az agyam hĂĄtsĂł felĂ©be lökjem.

6 megjegyzés:

  1. IMADOM. IMADOM. TOKELETES. AWE

    VålaszTörlés
  2. Ez annyira nagyon jó rész volt..... Baszki... Baszki:):):)
    Nem is tudok mit mondani, annyira vĂĄrtam mĂĄr, hogy vĂ©gre egyĂŒtt legyenek (nem csak a szexre gondolok xD )
    Nagyon kĂ­vĂĄncsi vagyok mi lesz velĂŒk;)
    Köszi a feltöltést ;)

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. ÖrĂŒlök, hogy tetszett :)
      Igen, az sem utolsĂł dolog, de kellett mĂĄr nagyon, hogy ne csak telefonon beszĂ©ljenek Ă©s egyĂŒtt legyenek :D
      Ez hamarosan kiderĂŒl ;)
      Nagyon szĂ­vesen Xx

      Törlés
  3. Sziaa 💕
    OMG!!! DupladĂłzist kaptunk!! Huhuu! Ez a rĂ©sz megölt!! Komolyan! Kihalok tƑlĂŒk! Olyan Ă©desek egyĂŒtt, annyira szeretem Ƒket *-* Harry szemszögeim meg hĂĄt tudod, megölnek mindig! ImĂĄdooom!
    "„Soha nem szeretnĂ©k elvĂĄlni tƑled ettƑl a naptĂłl kezdve…” Ez van rĂĄĂ­rva. Mindent meg fogok tenni, amit kell, hogy teljesĂ­tsem vĂ©gleges Ă­gĂ©retemet." ezt mĂĄr szeretem Harry! TessĂ©k teljesĂ­teni vĂ©gre!!
    Na jĂł, szakadtam a beszĂ©lgetĂ©stƑl ami Christan, Kim Ă©s Harry között zajlott le! Nem bĂ­rom! 😂😂 ImĂĄdom ezt a pĂĄrost is! Kell az a felvĂ©tel! Most!! 😭 VĂ©gem! ImĂĄdom az egĂ©szet, ez a rĂ©sz halatmas lett 😂😂 mindent kaptunk benne 😍😊😂😜
    RemĂ©lem, hogy nem lesz baj, hogy nem mondta el, de ez aranyos tƑle, meg akarja Ăłvni Louist az Ășjabb fĂĄjdalomtĂłl! 😳
    És marad mĂ©g egy Ă©jszakĂĄt, aww! *-* költözz mĂĄr oda te idiĂłta, meddig hĂșzod mĂ©g?
    Kösziii, imĂĄdtam. Feldobta a napomat 💜💜
    Pusziii

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :) ♥
      Bizony, ez kijĂĄrt mĂĄr nagyon nekik Ă©s nekĂŒnk is :D Ó, igen, Harry szemszögei örök kedvenceim :3
      Így van, ideje volt mĂĄr ennek a szemlĂ©letnek, ideje tenni is valamit.
      Ne is mondd, én is sírtam rajta egy sort :D Håt, biztos jó kis felvétel lett... :3 Igen, ebben aztån volt minden :D
      A kĂ©sƑbbiekben kiderĂŒl, hogy lesz-e belƑle baj, mĂĄst nem mondhatok, de tĂŒndĂ©ri dolog ez HarrytƑl.
      Na igen, egyszerƱbb lenne, ha odaköltözne mĂĄr, de hĂĄt erre mĂ©g vĂĄrni kell, Ășgy tƱnik.
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett :) Xx ♥

      Törlés