2017. jĂșnius 2., pĂ©ntek

Chapter 227

Sziasztok! 😊
Most vĂ©gre nem felejtettem el elƑbb hozni a rĂ©szt, kĂ©sz csoda, de igyekszem ehhez tartani magam 😄 A fejezetben megismerhetjĂŒk Harry szemszögĂ©bƑl is ezt a szomorĂș Ă©s fĂĄjdalmas bĂșcsĂșzĂĄst, Ă©s sajnos az Ƒ szemszögĂ©bƑl sem jobb, sƑt. SzĂłval az elejĂ©n megint megszakad a szĂ­vĂŒnk 💔 SzĂłba kerĂŒl az a bizonyos levĂ©l, amit Harry Ă­rt Louis-nak, zĂĄrĂłjelbe Ă­rtam, hogy melyik fejezetben talĂĄljĂĄtok, ha valaki fel szeretnĂ© idĂ©zni, Ășjra el szeretnĂ© olvasni. A rĂ©sz mĂĄsodik fele pedig... szintĂ©n nem tĂșl boldog, a vĂ©ge meg elĂ©g Ă©rdekesre sikeredett, kĂ­vĂĄncsi vagyok, mit gondoltok majd. Egy hĂ©t mĂșlva talĂĄlkozunk ismĂ©t.
Kellemes olvasást! 😊😘



Chapter 227
 
Harry szemszöge
- Biztos vagyok benne, hogy talĂĄlsz egy helyet, ahol maradhatsz hĂ©tfƑig – mondom Louis-nak. A szĂĄm folyamatosan olyan szarsĂĄgokat mond, amit az agyam nem akar, de olyan, mintha abszolĂșt semmi irĂĄnyĂ­tĂĄsom nem lenne felette.
NyilvĂĄnvalĂłan nem akarom, hogy elhagyjon, a karjaimba akarom Ƒt hĂșzni Ă©s megcsĂłkolni. El akarom mondani neki, hogy bĂĄrmit meg fogok tenni Ă©rte, meg fogok vĂĄltozni Ă©rte Ă©s szeretni fogom Ƒt, amĂ­g meg nem halok. Helyette sarkon fordulok, aztĂĄn otthagyom Ƒt egyedĂŒl.
Hallom Ƒt zörögni, tudom, hogy be kellene mennem oda Ă©s abbahagyatni vele a pakolĂĄst, de komolyan mi Ă©rtelme van? HĂ©tfƑn amĂșgy is elmegy, akkor mĂĄr lehet, hogy most is elmehet. MĂ©g mindig meg vagyok lepve, hogy felhozta, hogy prĂłbĂĄljuk meg a tĂĄvkapcsolatot. Ez soha nem mƱködne, az, hogy több ĂłrĂĄnyira van tƑlem, hogy csak egyszer vagy kĂ©tszer telefonĂĄlunk egy nap, hogy nem alszunk ugyanabban az ĂĄgyban. Nem tudnĂĄm megtenni.
Mindezek ellenĂ©re ezt fogom csinĂĄlni, de legalĂĄbb, ha a kapcsolatunk vĂ©get Ă©r, nem lesz bƱntudatom, amiĂ©rt iszok, Ă©s azt csinĂĄlok, amit rohadtul Ă©n akarok. MĂ©g nem is az, hogy valami mĂĄst akarok csinĂĄlni, inkĂĄbb ĂŒlnĂ©k a kanapĂ©n Ă©s hagynĂĄm, hogy rĂĄm kĂ©nyszerĂ­tse Louis, hogy nĂ©zzĂŒk meg a JĂłbarĂĄtokat Ășjra Ă©s Ășjra, minthogy csinĂĄljak valamit egy percig is nĂ©lkĂŒle.
Percekkel kĂ©sƑbb megjelenik a folyosĂłn, kĂ©t bƑröndöt hĂșzva maga mögött, iskolatĂĄskĂĄja ĂĄt van vetve a vĂĄllĂĄn, arca sĂĄpadt.
- Nem hiszem, hogy bĂĄrmit is elfelejtettem, kivĂ©ve nĂ©hĂĄny könyvet, de majd veszek Ășj pĂ©ldĂĄnyokat belƑlĂŒk – feleli halkan, remegƑ hangon.
Ez az, ez az a pillanat, amitƑl fĂ©ltem attĂłl a naptĂłl kezdve, hogy talĂĄlkoztam ezzel a fiĂșval. Elhagy engem, Ă©n pedig nem teszek semmit, hogy megĂĄllĂ­tsam Ƒt.
- Oké.
- OkĂ© – nyel egyet, majd kihĂșzza vĂĄllait. Amikor elĂ©ri az ajtĂłt, felemeli a karjĂĄt, hogy levegye a kulcsĂĄt az akasztĂłrĂłl, aztĂĄn a tĂĄskĂĄja lecsĂșszik a vĂĄllĂĄrĂłl. Nem tudom, mi bajom van, meg kellene ĂĄllĂ­tanom Ƒt vagy segĂ­teni neki, de nem tudom megtenni. – Nos, akkor ennyi, az összes veszekedĂ©s, sĂ­rĂĄs, szeretkezĂ©s, nevetĂ©s, minden a semmiĂ©rt volt – feleli lĂĄgyan, nincs a hangjĂĄban harag.
Én bĂłlintok, kĂ©ptelen vagyok beszĂ©lni. Ha megszĂłlalok, szĂĄzszor nehezebbĂ© teszem ezt mindkettƑnknek, tudom, hogy ez lesz. Louis megrĂĄzza a fejĂ©t, majd kinyitja az ajtĂłt, nyitva tartva azt a lĂĄbĂĄval, Ă­gy ki tudja hĂșzni maga utĂĄn a bƑröndöket.
- Mindig szeretni foglak, remĂ©lem, tudod ezt – mondja olyan halkan, hogy az alig hallhatĂł. Ne beszĂ©lj, Louis, kĂ©rlek. – És valaki mĂĄs is fog, remĂ©lhetƑleg annyira, amennyire Ă©n.
- Shh – kĂ©rem gyengĂ©den. Nem tudom hallgatni ezt.
- Nem leszel mindig egyedĂŒl, tudom, hogy ezt mondtam, de ha csak igĂ©nybe veszel egy kis segĂ­tsĂ©get, vagy valami, megtanulod irĂĄnyĂ­tani a haragodat, talĂĄlhatsz vala… – prĂłbĂĄl meg biztosĂ­tani engem, Ă©n pedig lenyelem a torkomban növekvƑ epĂ©t.
- Menj, csak menj – csukom az ajtĂłt az arcĂĄba, Ă©s hallom Ă©les levegƑvĂ©telĂ©t a fa mĂĄsik oldalĂĄn. Az imĂ©nt az arcĂĄba csaptam az ajtĂłt, mi a fasz bajom van?
Elkezdek pĂĄnikolni, aztĂĄn engedem, hogy a fĂĄjdalom ĂĄtjĂĄrjon. Olyan rĂ©gĂłta visszatartottam, alig irĂĄnyĂ­tottam, amĂ­g Louis el nem sĂ©tĂĄlt. Ujjaim a hajamhoz vĂĄndorolnak, tĂ©rdeim megĂŒtik a betonpadlĂłt, Ă©s egyszerƱen nem tudom, mihez kezdjek magammal. Hivatalosan is a vilĂĄg legnagyobb csƑdje vagyok, Ă©s nincs semmi, amit tehetnĂ©k ezzel kapcsolatban.  Olyan egyszerƱnek hangzik, csak elmenni Seattle-be vele Ă©s örökkĂ© boldogan Ă©lni, de nem ilyen rohadtul egyszerƱ. Minden mĂĄs lesz ott, Louis el lesz foglalva a gyakornoki ĂĄllĂĄsĂĄval Ă©s az Ășj ĂłrĂĄival, Ășj barĂĄtai lesznek, Ășj dolgokat fedez fel Ă©s elfeledkezik rĂłlam. Nem lesz rĂĄm többĂ© szĂŒksĂ©ge.
Mi?
ElƑször jövök rĂĄ, mennyire önzƑ vagyok. Új barĂĄtokat szerezni? Mi olyan rossz abban, ha Ășj barĂĄtokat szerez, Ă©s Ășj dolgokat fedez fel? Én is ott lennĂ©k, közvetlenĂŒl mellette, felfedeznĂ©m Ƒket Ă©n is. MiĂ©rt mentem ilyen messzire, hogy tĂĄvol tartsam Ƒt Seattle-tƑl ahelyett, hogy Ă©ltem volna a lehetƑsĂ©ggel neki? Csak ennyit akart tƑlem, Ă©n pedig kurvĂĄra nem tudtam megtenni.
Ha felhĂ­vom Ƒt most, megfordul az autĂłjĂĄval, Ă©n meg pakolhatom össze a szarjaimat Ă©s kereshetĂŒnk egy helyet valahol, bĂĄrhol, ahol lakhatunk Seattle-ben.
Nem, nem fog, nem fog megfordulni. Megadta nekem az esĂ©lyt, hogy megĂĄllĂ­tsam Ƒt, Ă©n pedig meg sem prĂłbĂĄltam. Louis mĂ©g azt is megprĂłbĂĄlta, hogy jobban Ă©rezzem magam, mĂ­g Ă©n figyeltem, ahogy az összes hit, amije volt bennem, meghal közvetlenĂŒl a szemeim elƑtt. SegĂ­tenem kellett volna neki, helyette az arcĂĄba csaptam az ajtĂłt.
„Nem leszel mindig egyedĂŒl.” Mondta. Nincs igaza, Ă©n egyedĂŒl leszek, de Ƒ nem. Ɛ talĂĄlni fog valakit, aki szereti Ƒt Ășgy, ahogy Ă©n nem tudtam. Soha senki nem fogja Ƒt jobban szeretni nĂĄlam, de talĂĄn az a valaki meg tudja mutatni Louis-nak, milyen Ă©rzĂ©s szeretve lenni, milyen Ă©rzĂ©s, ha van valaki, aki szeret tĂ©ged az összes szarsĂĄg ellenĂ©re, amiken miattad keresztĂŒlmennek, ahogy Ƒ mindig is tette ezt velem. MegĂ©rdemli, hogy ez neki is meglegyen. AttĂłl, hogy erre gondolok, nehezen lĂ©legzem, de ennek Ă­gy kellene lennie. MĂĄr rĂ©gen el kellett volna engednem Ƒt ahelyett, hogy egyre mĂ©lyebbre vĂĄjom belĂ© a karmomat Ă©s elvesztegeti velem az idejĂ©t.
Meg vagyok osztva, egy rĂ©szem elhiszi, hogy Louis vissza fog jönni hozzĂĄm ma este, talĂĄn holnap, Ă©s megbocsĂĄt nekem, de a mĂĄsik rĂ©szem Ășgy gondolja, hogy Lou tĂ©nyleg befejezte azt, hogy megprĂłbĂĄl rendbe hozni engem.
Nem tudom, mennyi idƑ telik el, mielƑtt felhĂșzom magam a padlĂłrĂłl Ă©s belĂ©pkedek a hĂĄlĂłszobĂĄba. Amikor megteszem, majdnem megint összeesek. A nyaklĂĄnc, amit neki csinĂĄltattam, egy darab papĂ­ron, a nook-on Ă©s az ÜvöltƑ szelek egy pĂ©ldĂĄnyĂĄn fekszik. Felveszem a nyaklĂĄncot, megforgatom az ujjaim között Ă©s leszidom magamat. MiĂ©rt hagynĂĄ ezt itt? Ez egy ajĂĄndĂ©k volt tƑlem neki egy idƑben, amikor kĂ©tsĂ©gbeesett voltam, hogy megmutassam neki az irĂĄnta valĂł szerelmemet. SzĂŒksĂ©gem volt a szerelmĂ©re Ă©s a megbocsĂĄtĂĄsĂĄra, Ƒ pedig megadta nekem. Legnagyobb rĂ©mĂŒletemre az a papĂ­rdarab a nyaklĂĄnc alatt az a kĂ©zzel Ă­rt levĂ©l, amit Ă©n Ă­rtam neki. A mellkasom lassan szĂ©ttĂ©pƑdik, a tartalma kilökƑdik a kemĂ©ny padlĂłra, miközben elkezdem Ășjra elolvasni. EmlĂ©kek ĂĄrasztjĂĄk el elbaszott agyamat, az elsƑ alkalom, amikor elmondtam neki, hogy szeretem, aztĂĄn visszaszĂ­vtam, a randi a srĂĄccal, akivel megprĂłbĂĄltam helyettesĂ­teni Louis-t, ahogy Ă©reztem, amikor meglĂĄttam Ƒt az ajtĂłban, miutĂĄn elolvasta a levelet. Folytatom az olvasĂĄst.

„Szeretsz, amikor nem kellene, nekem pedig szĂŒksĂ©gem van rĂĄd. Mindig is szĂŒksĂ©gem volt rĂĄd, Ă©s mindig is szĂŒksĂ©gem lesz. Amikor elhagytĂĄl csak mĂșlt hĂ©ten, az majdnem megölt, elveszett voltam. Annyira teljesen elveszett nĂ©lkĂŒled. Elmentem egy randira valakivel mĂșlt hĂ©ten, nem akartam elmondani neked, de ki nem ĂĄllhatom annak a lehetƑsĂ©gĂ©t, hogy mĂ©g egyszer elveszĂ­tselek.”

Ujjaim remegnek, és majdnem eltépem a vékony papírt, miközben megpróbålom nyugton tartani magamat, amíg elolvasom.

„Tudom, hogy te jobban csinĂĄlod, mint Ă©n, nem vagyok romantikus, soha nem fogok verset Ă­rni vagy egy dalt Ă©nekelni neked, mĂ©g csak nem is vagyok kedves. Azt nem tudom megĂ­gĂ©rni, hogy nem foglak Ășjra megbĂĄntani, de eskĂŒszöm, hogy szeretni foglak addig a napig, amĂ­g meg nem halok. Egy szörnyƱ ember vagyok, Ă©s nem Ă©rdemellek meg tĂ©ged, de remĂ©lem, megengeded nekem a lehetƑsĂ©get, hogy helyrehozzam a hitedet bennem. SajnĂĄlom az összes fĂĄjdalmat, amit neked okoztam, Ă©s megĂ©rtem, ha nem tudsz megbocsĂĄtani.”        (135. fejezetben van a levĂ©l)

De megbocsĂĄtott nekem, mindig megbocsĂĄtotta a hibĂĄimat, de ezĂșttal nem. Helyre kellett volna hoznom a bennem lĂ©vƑ hitĂ©t, mĂ©gis tovĂĄbbra is bĂĄntottam Ƒt Ășjra Ă©s Ășjra. Kezeim gyorsan szĂ©ttĂ©pik a szĂĄnalmas vallomĂĄst darabokra. A betonra esnek Ă©s kavarognak egymĂĄs körĂŒl, mielƑtt letelepednek egy szĂ©tszĂłrt halomba.
Hogy tehettem tönkre a levelet? Tudom, hogy ez a rohadt dolog mennyit jelentett Louis-nak, Ă©n meg egy rakĂĄs szart csinĂĄltam belƑle.
- Nem! Nem, nem, nem! – sietek a földre, Ă©s kĂ©tsĂ©gbeesetten prĂłbĂĄlom felszedni a darabokat, hogy helyrehozzam az oldalt. TĂșl sok darab van, egyik sincs sorban, Ă©n pedig folyamatosan visszaejtem Ƒket a padlĂłra. Biztosan Ă­gy Ă©rzett Louis, megprĂłbĂĄlva Ășjra összerakni engem. CsizmĂĄmmal megrĂșgom a darabhalmot, mielƑtt Ășjra felszedem a kis darabokat, Ă©s az asztalra teszem Ƒket egy halomba, letakarva egy könyvvel, Ă­gy nem veszhetnek el. BĂŒszkesĂ©g Ă©s balĂ­tĂ©let, kurvĂĄra termĂ©szetesen.
Visszafekszek az ågyra, majd vårok az ajtó nyitódåsånak hangjåra, jelezve Louis visszatérését. Ez soha nem jön el.

Louis szemszöge
- JĂłl vagyok, csak… Harry… az apjĂĄval van, engem meg kizĂĄrt Ă©s maradnom kell valahol, amĂ­g haza nem Ă©r hĂ©tfƑig – hazudok Tristannak.
Nem akarok mesĂ©lni senkinek a pĂĄrkapcsolati problĂ©mĂĄimrĂłl, fƑleg most, amikor esĂ©lyem sem volt feldolgozni, hogy mi törtĂ©nt az elƑbb. Pontosan ez az, amiĂ©rt Tristant hĂ­vtam, Liam tĂșl közel van a helyzethez Ă©s nem akarom megint zavarni Ƒt. Nincs mĂĄs lehetƑsĂ©gem, ez törtĂ©nik, amikor egy barĂĄtod van, aki törtĂ©netesen a pĂĄrod mostohatestvĂ©re. Vagyis ex-pĂĄrod most mĂĄr…
- OkĂ©, gyere ĂĄt. Ugyanabban a szobĂĄban vagyok, mint korĂĄbban, olyan lesz, mint rĂ©gen – feleli Tristan, Ă©n pedig megprĂłbĂĄlok nevetni. NagyszerƱ. RĂ©gi idƑk. – A plĂĄzĂĄba kellene mennem Steph-el kĂ©sƑbb, de lĂłghatsz itt, ha akarsz, vagy gyere te is. Ahogy akarod.
- Sok dolgom van, hogy elkĂ©szĂŒljek Seattle-re, szĂłval csak a szobĂĄban maradok majd.
- Remélem, kész vagy a bulidra, amit Steph tervezett holnap estére!
- Buli? – teszem fel a kĂ©rdĂ©st.
Ó, igen, a buli. Annyira el voltam foglalva mindennel, hogy elfelejtettem a bulit, amit Steph tervezett a tĂĄvozĂĄsom miatt. ElĂ©g biztos vagyok benne, hogy buliznĂĄnak fĂŒggetlenĂŒl attĂłl, hogy felbukkanok-e vagy sem, de Steph Ășgy tƱnik, nagyon akarja, hogy elmenjek a partira. Harry nem volt hajlandĂł jönni, azonnal lelƑtte az ötletet, de Harry most nincs itt, Ă©n pedig nem akarok nemet mondani Steph-nek, mivel Ƒ a barĂĄtom.
- MĂ©g egyszer utoljĂĄra, gyerĂŒnk! Tudom, hogy Harry valĂłszĂ­nƱleg nemet mondott, de…
- Nem Harry dönti el, hogy mit csinĂĄlok – emlĂ©keztetem Ƒt, mire felnevet.
- Tudom! Csak mondom, mĂĄr soha nem fogjuk Ășjra lĂĄtni egymĂĄst. Én elköltözöm, ahogy te is – feleli.
- Gondolkozni fogok rajta. Most Ășton vagyok – mondom neki.
Körbe vezetgetek, mielƑtt megteszem a hĂșsz perces utat a kampuszhoz, hogy Tristan szobĂĄjĂĄban maradjak Ă©jszakĂĄra. Meg kell bizonyosodnom rĂłla, hogy kĂ©pes leszek tartani magamat elƑtte, egyĂĄltalĂĄn nem sĂ­rhatok. Nincs sĂ­rĂĄs. Nincs sĂ­rĂĄs. Újra megharapom az arcomat, hogy megĂĄllĂ­tsam a megadĂĄsomat. SzerencsĂ©re mostanra mĂĄr hozzĂĄszoktam a fĂĄjdalomhoz, gyakorlatilag immunis vagyok rĂĄ.
Mire Tristan szobĂĄjĂĄhoz Ă©rek, Ă©ppen öltözködik. Piros pĂłlĂłjĂĄt lehĂșzza a fekete skinny jeans-Ă©re, amikor kinyitja az ajtĂłt egy mosollyal.
- MĂĄr hiĂĄnyoztĂĄl! – von egy ölelĂ©sbe, Ă©n pedig majdnem megadom magamat.
- Te is hiĂĄnyoztĂĄl, nem is volt ez olyan rĂ©gen – mosolyodom el, mire bĂłlint. Olyan Ă©rzĂ©s, mintha Ă©vekkel ezelƑtt lett volna, hogy Harry Ă©s Ă©n talĂĄlkoztunk vele a tetovĂĄlĂłszalonban, nem egy hete.
- Azt hiszem, de azĂ©rt Ășgy tƱnik – vesz ki egy pĂĄr Vans cipƑt a szekrĂ©nyĂ©bƑl, aztĂĄn leĂŒl az ĂĄgyra. – Nem kellene tĂșl sokĂĄig tĂĄvol lennem, Ă©rezd magad otthon, de ne takarĂ­ts ki semmit! – feleli, Ă©szre vĂ©ve, ahogy szemeim ĂĄtvizsgĂĄljĂĄk a rendetlen szobĂĄt.
- Nem akartam! – hazudom.
- De igen! És valĂłszĂ­nƱleg akkor is megteszed – nevet fel, Ă©n pedig megprĂłbĂĄlom kĂ©nyszerĂ­teni magamat, hogy ugyanezt tegyem. Ez nem jön össze, Ă©s vĂ©gĂŒl egy horkantĂĄs Ă©s fĂșjtatĂĄs közötti hangot sikerĂŒl kiadnom, de Tristan nem szĂłl Ă©rte semmit. – EgyĂ©bkĂ©nt mĂĄr elmondtam Steph-nek, hogy valĂłszĂ­nƱleg ott leszel a bulin. Ɛ pedig valĂłszĂ­nƱleg elmondta mindenki mĂĄsnak, hogy biztosan jössz – teszi hozzĂĄ, Ă©ppen miközben kisĂ©tĂĄl az ajtĂłn. Kinyitom a szĂĄmat, hogy tiltakozzak, de Tristan mĂĄr elment.
Ez a szoba tĂșl sok emlĂ©ket hoz vissza. UtĂĄlom ezt a szobĂĄt, de imĂĄdom is ugyanakkor. A szoba rĂ©gi oldala, ami az enyĂ©m volt, mĂ©g mindig ĂŒres, leszĂĄmĂ­tva azt, hogy Tristan ruhĂĄival Ă©s bevĂĄsĂĄrlĂłszatyrokkal van befedve. VĂ©gighĂșzom ujjaimat az ĂĄgy vĂ©gĂ©nĂ©l lĂ©vƑ fĂĄn, emlĂ©kezve az elsƑ alkalomra, amikor Harry a kis ĂĄgyon aludt velem.
Alig vĂĄrom, hogy elmenjek errƑl a kampuszrĂłl, ebbƑl az egĂ©sz vĂĄrosbĂłl Ă©s a benne lĂ©vƑ emberektƑl. Semmim sem volt itt, csak szĂ­vfĂĄjdalmam azĂłta a nap Ăłta, hogy megĂ©rkeztem erre a kampuszra, Ă©s azt kĂ­vĂĄnom, bĂĄrcsak soha ne jöttem volna ide.
MĂ©g a fal is Harryre emlĂ©keztet, Ă©s arra az alkalomra, amikor szĂ©tdobĂĄlta a jegyzeteimet a szobĂĄban, amitƑl meg akartam Ƒt ĂŒtni, de aztĂĄn megcsĂłkolt, kemĂ©nyen, nekidöntve a falnak. Ujjaim az ajkaimhoz vĂĄndorolnak, vĂ©gighĂșzva a formĂĄin, Ă©s megremegnek a gondolattĂłl, hogy soha többĂ© nem csĂłkolhatom meg Ƒt Ășjra.
Nem hiszem, hogy itt tudok maradni ma este. Az agyam egĂ©sz vĂ©gig szĂ©dĂ­teni fog, az emlĂ©kek kĂ­sĂ©rteni fognak, lejĂĄtszĂłdva a szemeim elƑtt minden alkalommal, amikor lehunyom Ƒket. Kell talĂĄlnom valamit, amit csinĂĄlhatok, hogy elfoglaljam magam, Ă­gy elƑveszem a laptopomat Ă©s megprĂłbĂĄlok keresni valami helyet, ahol lakhatok Seattle-ben. Éppen ahogy feltĂ©teleztem, ez veszett ĂŒgy. Az egyetlen lakĂĄs, amit talĂĄlok, az harmincpercnyi kocsiĂștra van a Vance KönyvkiadĂł Ășj irodĂĄjĂĄtĂłl Ă©s kissĂ© több mint a költsĂ©gvetĂ©sem. Mindenesetre elmentem a telefonszĂĄmot a telefonomba.
MĂ©g egy ĂłrĂĄnyi keresĂ©s utĂĄn vĂ©gĂŒl lenyelem a bĂŒszkesĂ©gemet, Ă©s tĂĄrcsĂĄzom Kimberly szĂĄmĂĄt. Nem akartam megkĂ©rdezni tƑle, hogy maradhatok-e velĂŒk, de Harry nem hagyott nekem vĂĄlasztĂĄst. Amilyen Kimberly, termĂ©szetesen boldogan teljesĂ­ti ezt a szĂ­vessĂ©get, elmondva nekem, hogy el lenne ragadtatva, ha velĂŒk maradnĂ©k az Ășj hĂĄzukban, Seattle-ben. Azt ĂĄllĂ­tja, hogy ez mĂ©g nagyobb, mint az a hĂĄzuk, amiben voltam. MegĂ­gĂ©rem neki, hogy nem fogok tovĂĄbb maradni kĂ©t hĂ©tnĂ©l, remĂ©lve, hogy Ă­gy elĂ©g idƑm lesz ahhoz, hogy talĂĄljak egy lakĂĄst, amit megengedhetek magamnak, Ă©s aminek az ablakĂĄnĂĄl nincsenek fĂ©mrudak.
Majdnem elfeledkezem a lakĂĄsban lĂ©vƑ felfordulĂĄsrĂłl korĂĄban, Ă©s hogy valaki bement, amĂ­g mi nem voltunk otthon. SzeretnĂ©m azt hinni, hogy nem az apĂĄm volt, de egyszerƱen nem tudom, hogy ezt elhiszem-e. Ha igen, Ƒ nem lopott el semmit, szĂłval talĂĄn csak szĂŒksĂ©ge volt egy helyre, ahol maradhatott Ă©jszakĂĄra, Ă©s sehova mĂĄshovĂĄ nem tudott menni. ImĂĄdkozom, hogy Harry ne prĂłbĂĄlja meg megkeresni az apĂĄmat, Ă©s ne vĂĄdolja meg Ƒt semmivel. ValĂłszĂ­nƱleg nekem kellene megprĂłbĂĄlnom megtalĂĄlni Ƒt elƑször, de kezd kĂ©sƑ lenni Ă©s ƑszintĂ©n, egy kicsit fĂ©lek, hogy a vĂĄros azon rĂ©szĂ©ben legyek Harry nĂ©lkĂŒl.
Jobb, ha hozzĂĄszoksz. GĂșnyolĂłdik velem a tudatalattim, Ă©n pedig a szememet forgatom rĂĄ. Csak most az egyszer nem adhatna szĂŒnetet?
FelĂ©bredek, amikor Tristan bebotladozik a szobĂĄba közel Ă©jfĂ©lhez, megbotlik a sajĂĄt lĂĄbĂĄban, ahogy az ĂĄgyĂĄra esik. Nem emlĂ©kszem, hogy elaludtam az asztalnĂĄl, a nyakam megfĂĄjdul, amikor felemelem az asztaltĂłl, aztĂĄn amikor vĂ©gighĂșzom rajta a kezemet, mĂ©g jobban fĂĄj.
- Steph azt mondta, hogy szĂłljak neked, ne felejtsd el, hogy holnap van a bulid – mossa össze a szavakat, Ă©s majdnem rögtön el is alszik. OdasĂ©tĂĄlok, majd leveszem a cipƑit, mĂ­g Ƒ elkezd horkolni, csendesen megköszönve neki, hogy ilyen jĂł barĂĄtom, Ă©s megengedte, hogy a szobĂĄjĂĄban maradjak Ășgy, hogy csak egy ĂłrĂĄval elƑtte szĂłltam.
Felnyög Ă©s motyog valamit összefĂŒggĂ©stelenĂŒl, mielƑtt ĂĄtfordul, Ă©s Ășjra horkolni kezd.

Én egĂ©sz nap az ĂĄgyamon fekszem Ă©s olvasok. SehovĂĄ sem akarok menni, senkivel sem akarok beszĂ©lni, Ă©s fƑleg nem akarok belefutni Harrybe, bĂĄr kĂ©tlem, hogy ez megtörtĂ©nne. Nincs oka, hogy bĂĄrhol is a közelben legyen itt, de paranoiĂĄs vagyok Ă©s összetört a szĂ­vem, Ă­gy nem akarok kockĂĄztatni semmit.
Tristan délutån négy óra utånig nem ébred fel.
- Rendelek pizzĂĄt, te kĂ©rsz? – kĂ©rdezi, megdörzsölve a szemeit.
- Igen, kĂ©rlek – korog a gyomrom, Ă©s eszembe jut, hogy egyszer sem ettem mĂ©g ma.
Tristan Ă©s Ă©n a következƑ kĂ©t ĂłrĂĄt azzal töltjĂŒk, hogy a közelgƑ költözĂ©sĂ©rƑl beszĂ©lĂŒnk Louisianaba, Ă©s hogy a szĂŒlei mennyire nem örĂŒltek, hogy egy mĂĄsik iskolĂĄba megy ĂĄt Steph miatt.
- Biztos vagyok benne, hogy elmennek majd hozzĂĄtok, igaz? – kĂ©rdezem.
- Igen, valamennyire. De a csalĂĄdom megszĂĄllott a WSU-val vagy valami, mintha öröksĂ©g lenne, blah, blah, blah – forgatja a szemeit, mire felnevetek, nem akarva kijavĂ­tani Ƒt Ă©s elmagyarĂĄzni, mit jelent a csalĂĄdoknak, hogy tovĂĄbb vigyĂ©k az öröksĂ©get, ami a csalĂĄdban van. – SzĂłval a buli, tudod mĂĄr, hogy mit veszel fel? Vagy kölcsön akarsz kĂ©rni valamit az enyĂ©mbƑl a rĂ©gi idƑk kedvĂ©Ă©rt? – mosolyodik el, Ă©n pedig megrĂĄzom a fejemet.
- Nem tudom elhinni, hogy egyĂĄltalĂĄn beleegyeztem ebbe azok utĂĄn, hogy… – majdnem megemlĂ­tem Harryt, de Ășjra gondolom – az összes alkalom utĂĄn, amikor te Ă©s Steph kĂ©nyszerĂ­tettetek, hogy elmenjek ezekre a bulikra a mĂșltban.
- Ez az utolsĂł, plusz tudod, hogy tĂĄvolrĂłl sem fogsz talĂĄlni olyan kirĂĄly bandĂĄt, mint mi, akikkel lĂłghatsz a Seattle-i kampuszon – feleli csipkelƑdƑ mĂłdon, mire felnyögök.
- EmlĂ©kszem, amikor elƑször meglĂĄttalak tĂ©ged. Kinyitottam ennek a szobĂĄnak az ajtajĂĄt Ă©s majdnem szĂ­vrohamot kaptam. Nem sĂ©rtĂ©sbƑl – mosolyodom el, Ƒ pedig viszonozza azt. – Azt mondtad, hogy a bulik nagyok, anyĂĄm meg majdnem elĂĄjult. Azt akarta, hogy cserĂ©ljek szobĂĄt, de Ă©n nem…
- JĂł, hogy nem tetted, akkor nem jĂĄrnĂĄl Harryvel – feleli.
Egy pillanatra elkĂ©pzelem, milyen lett volna, ha szobĂĄt cserĂ©ltem volna Ă©s soha nem lĂĄttam volna Ƒt Ășjra. Minden ellenĂ©re, amiken keresztĂŒlmentĂŒnk, semmit sem vonnĂ©k vissza.
- ElĂ©g az emlĂ©kezĂ©sbƑl, kezdjĂŒnk kĂ©szĂŒlƑdni! – vidĂ­tja fel a hangulatot Tristan, tapsolva a kezeivel az arcom elƑtt, mielƑtt megfog a karomnĂĄl Ă©s lehĂșz az ĂĄgyrĂłl.



- Most mĂĄr emlĂ©kszem, miĂ©rt utĂĄltam a közössĂ©gi zuhanyzĂłkat – nyögök fel, miközben törölközƑvel törlöm szĂĄrazra a hajamat.
- Nem olyan rosszak – nevet fel Tristan, Ă©n pedig a szememet forgatom, a lakĂĄsban lĂ©vƑ zuhanyzĂłra gondolva. Minden egyes dolog Harryre emlĂ©keztet, Ă©s Ă©n minden tƑlem telhetƑt megteszek, hogy fenntartsam ezt a hamis mosolyt, mĂ­g belĂŒl Ă©gek.
A hajam quiff stĂ­lusban lett megcsinĂĄlva, Tristan pedig jĂłnak Ă­tĂ©lte meg a ruhĂĄimat. A fekete skinny jeans, amit nemrĂ©g vettem, tökĂ©letesen illik egy bulihoz, Tristan egyik pĂłlĂłja van mĂ©g rajtam, illetve az egyik Vance cipƑje. Az egyetlen dolog, amitƑl mĂ©g mindig ĂĄllok Ă©s mosolygok most az a remĂ©ny, hogy a buli talĂĄn vicces lesz, Ă©s lesz legalĂĄbb kĂ©tĂłrĂĄnyi nyugalmam az Ă©gĂ©s nĂ©lkĂŒl.
Steph egy kicsivel nyolc Ăłra utĂĄn Ă©rkezik, hogy felvegyen minket. Nem hajlandĂł megengedni nekem, hogy vezessek, mert azt tervezi, hogy addig iszok, amĂ­g nem tudok tisztĂĄn gondolkozni. Azt hiszem, tetszik az ötlete. Ha nem tudok tisztĂĄn gondolkozni, akkor nem lĂĄthatom Harry gödröcskĂ©s mosolyĂĄt vagy homlokrĂĄncolĂĄsĂĄt magam elƑtt minden alkalommal, amikor kinyitom a szememet. BĂĄr ez nem fog segĂ­teni, mĂ©g akkor is lĂĄtom Ƒt, amikor lehunyom a szemeimet.
- Hol van Harry ma este? – kĂ©rdezi Niall az anyĂłsĂŒlĂ©srƑl, mire bepĂĄnikolok egy pillanatra.
- Az apjĂĄval van holnapig – hazudom.
- Nem hĂ©tfƑn mentek el Seattle-be? – teszi fel a kĂ©rdĂ©st.
- Igen, az a terv – Ă©rzem, ahogy a tenyerem elkezd izzadni. UtĂĄlok hazudni Ă©s szörnyƱ vagyok benne.
- Sok szerencsĂ©t mindkettƑtöknek, bĂĄrcsak lĂĄthattam volna Ƒt, mielƑtt elmegy – fordul meg Niall, majd megajĂĄndĂ©koz egy Ă©des mosollyal.
- Köszönöm, ĂĄtadom az ĂŒzenetet Harrynek – az Ă©gĂ©s egyre nagyobb.
Amikor a diĂĄkszövetsĂ©gi hĂĄzhoz Ă©rĂŒnk, azonnal megbĂĄnom a döntĂ©semet, hogy idejöttem. Tudtam, hogy ez egy rossz ötlet volt, de nem tudok tisztĂĄn gondolkozni Ă©s figyelemelterelĂ©sre volt szĂŒksĂ©gem. Ez nem figyelemelterelĂ©s, ez egy nagy emlĂ©keztetƑ mindenrƑl, amin keresztĂŒlmentem Ă©s kĂ©sƑbb elvesztettem.
Ez majdnem mulatsĂĄgos, ahogy minden egyes alkalommal megbĂĄnom, hogy idejövök, de valahogy mindig itt kötök ki, mĂ©g ennyi idƑ utĂĄn is.
- Showtime – karol belĂ©m Steph, aztĂĄn megajĂĄndĂ©koz egy vad mosollyal. Egy pillanatra a szemei felderĂŒlnek, Ă©s Ășgy Ă©rzem, mintha lenne valami mĂĄs a szĂłhasznĂĄlata mögött.

12 megjegyzés:

  1. ����oke imadoooom. Imadom imadom imadom imadom

    VålaszTörlés
  2. Ahhhh.... Annyira jĂł lett.... :)
    EgyszerƱen zseniĂĄlis volt.... RemĂ©lem mihamarabb kibĂ©kĂŒlnek, mert ez mĂĄr nekem is fĂĄj:((((
    Köszi a feltöltést, mår vårom a kövit:)))

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. ÖrĂŒlök, hogy tetszett :)
      HĂĄt remĂ©nykedjĂŒnk, bĂĄr nem lesz egyszerƱ, ennyit elĂĄrulhatok.
      Nagyon szĂ­vesen, jövƑ hĂ©ten itt lesz :) Xx

      Törlés
  3. Hali!
    Ezt nem hiszem el...Remélem Harry utåna megy és most tényleg megpróbålja rendbe hozni a dolgokat.
    VĂĄrom a kövit! Puszii:❤❤33

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      HĂĄt ezt nem ĂĄrulhatom el, de ki fog derĂŒlni nemsokĂĄra, ez biztos.
      JövƑ hĂ©ten hozom :) Xx ♥

      Törlés
  4. Olyan rossz,hogy csak heti egyszer van.El nem lehet mondani mennyire imĂĄdom.Alig vĂĄrom mĂĄr,hogy Ășjraolvassam a legelejĂ©tƑl kezdve,Ășgy,hogy mĂĄr mindent tudok.

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Ha vĂ©gzek a vizsgĂĄimmal Ă©s több idƑm lesz, heti kettƑ rĂ©sz lesz, ahogy ez lenni szokott :) ÖrĂŒlök, hogy tetszik, Ă©s hĂĄt igen, jĂł dolog is az :) Xx

      Törlés
  5. Helloo!
    MegĂ©rkeztem Ă©n is 😊
    Ajj istenkĂ©m... Harry... Csak ezt mind el kellene mondanod neki, Ă©s megtenni, nem csak agyalni rajta... Le kellett volna ĂĄllĂ­tani mĂĄr a legelejĂ©n, de nem csak ĂĄllt Ă©s nĂ©zte ahogy elmegy... A szĂ­vem szakadt meg mindkettƑjĂŒk miatt, annyira fĂĄj, olyan rossz volt olvasni, el is pityeredtem annyira ĂĄtĂ©reztem az egĂ©szet 😱💔
    Aj, a buli... Itt is tuti lesz valami, sosem alakulnak jĂłl a bulik.. EskĂŒ alig vĂĄrom mĂĄr, hogy elhĂșzzon innen, igaz nincs semmi bajom Stepel vagy Tristannal meg Niallel sem, de nem tudom, jobb lesz Seattle-be neki. Mondjuk Harryvel jobb lenne, de sztem Ă­gy kellett ennek törtĂ©nnie! Így talĂĄn Hazza is rĂĄjön, hogy nem tud nĂ©lkĂŒle Ă©lni, mondjuk tudja is. Csak menj mĂĄr utĂĄna az istenit mĂĄr!! 😬 Bocsi, csak kikĂ©szĂ­tenek đŸ˜©
    ImĂĄdtaaam, Ă©s mint mindig most is nagyon kĂ­vĂĄncsi vagyok mi lesz a folytatĂĄsban!! Izguloook 😀
    Pusziii 💜

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Bizony, jĂł lenne, ha most mĂĄr megtennĂ© Ă©s elmondanĂĄ azokat a dolgokat, amiket csak gondolt. Egy rĂ©szem nekem is meghalt kicsit fordĂ­tĂĄs/olvasĂĄs közben, szörnyƱek ezek a szomorĂș rĂ©szek.
      Annyit elĂĄrulhatok, hogy igen, lesz valami ebben a buliban, mindig törtĂ©nik itt valami. Én is Ă­gy voltam vele, mikor elƑször olvastam, bĂ­rtam Ƒket, de most Louis-nak nagyon kell a levegƑvĂĄltozĂĄs. BĂ­zzunk benne, hogy vĂ©gre cselekedni is fog. Semmi gond, Ă©n megĂ©rtem :D
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett, nemsokĂĄra Ă©rkezik a folytatĂĄs :) Xx ♥

      Törlés
  6. Szia! 😊
    HĂĄt... egyszerƱen kĂ©sz... MiĂ©rt?? MiĂ©rt???? MiĂ©rt Harry?? MiĂ©rt??? MiĂ©rt nem ment utĂĄna?? MiĂ©rt hagyta elmenni? MiĂ©rt tĂ©pte össze a levelet??? MiĂ©rt van ez a sok miĂ©rt?? Ajh annyira szomorĂș volt az eleje, hogy elsirtam magam. 😱😱 Ă©s mĂ©g most is.
    Nem akarom elolvasni Ășjra a levelet mert a vĂ©gĂ©n bƑgĂ©s lenne 😭
    Louis a kampuszon. Régi emlékek, baråtok...
    Nem tudom, hogy ez a buli jó ötlet e. De kell egy kis kikapcsolódås.
    Van egy olyan érzésem, hogy a Showtime szó mögött van valami és, hogy a bulin történi fog valami...
    Fantasztikus lett mint mindig 😍😘😊
    Puszi Zsozso ❤

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      HĂĄt ezek nagyon jĂł kĂ©rdĂ©sek, a vĂĄlaszokat viszont sajnos nem tudjuk. Igen, szĂ­vszorĂ­tĂł volt az eleje, Ă©s megĂ©rtem, a levĂ©l utĂĄn garantĂĄlt a bƑgĂ©s.
      Ó, igen, kĂ©rdĂ©s, hogy jĂłk-e azon az emlĂ©kek Ă©s barĂĄtok...
      Na, igen, hamarosan kiderĂŒl, hogy lesz-e szĂłrakozĂĄs.
      Ezeken a bulikon mindig történik valami, mint tudjuk...
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett :) Xx ♥

      Törlés