2017. jĂșnius 20., kedd

Chapter 230

Sziasztok! 😊
HĂĄt micsoda egy fejezet ez! Engem legalĂĄbbis totĂĄlisan lĂĄzba hozott, miutĂĄn elolvastam, mĂ©g akkor is, ha ezt mĂĄr kb. harmadjĂĄra teszem 😀 Csak Ășgy pörögnek benne az esemĂ©nyek, a vĂ©ge pedig megint elĂ©ggĂ© fĂŒggƑ. KĂ­vĂĄncsi leszek a vĂ©lemĂ©nyeitekre, Ă©rdekes Ă©s izgalmas esemĂ©nysorozat indult el az elmĂșlt pĂĄr rĂ©szben. Lezajlottak a ballagĂĄsok a hĂ©tvĂ©gĂ©n (szuper volt mindkettƑ), Ă­gy elvileg most mĂĄr tudok többször is jelentkezni, szĂłval visszatĂ©rĂŒnk a heti kĂ©t fejezethez, kedden Ă©s pĂ©nteken, ahogy az lenni szokott 😊 NĂ©hĂĄny dolog persze közbeszĂłlhat, pl. nyaralĂĄs vagy hasonlĂłk, de nem sƱrƱn Ă©s arrĂłl Ășgyis mindig szĂłlok elƑtte. TehĂĄt pĂ©nteken talĂĄlkozunk ismĂ©t.
Kellemes olvasĂĄst, Ă©s Ă©lvezzĂ©tek ki a nyĂĄri szĂŒnetet! 😊😘🌞



Chapter 230

Louis szemszöge
- Szerintem a rossz irĂĄnyba fordultam, a nĂ©gyes autĂłpĂĄlya keletre vagy nyugatra? – hallom meg Zayn hangjĂĄt. Biztosan megint anyĂĄmmal telefonĂĄl. – OkĂ©, akkor jĂł irĂĄnyba megyek, mĂĄsfĂ©l ĂłrĂĄn belĂŒl ott kellene lennĂŒnk – feleli. – Igen, szerintem kidƑlt, de jĂłl van.
VĂĄrok, amĂ­g elĂ©g hosszĂș ideig csendben van, hogy tudjam, a telefonhĂ­vĂĄs vĂ©get Ă©rt, mielƑtt megprĂłbĂĄlok beszĂ©lni.
- MĂ©rges rĂĄm? – mosom össze a szavakat.
- Nem, csak aggĂłdik. JĂłl vagy? – azt hiszem, a keze a lĂĄbamon van.
- Mhmm – nem tudom kinyitni a szememet.
- Harry folyamatosan hív téged.
- Ne – nyögök fel.
- Olyan gyorsan vezetek, amennyire csak tudok, csak prĂłbĂĄlj meg aludni, ha tudsz – utasĂ­t. BĂĄrcsak tudnĂ©k.

Harry szemszöge
A szĂ­vem kiszakad a mellkasombĂłl egĂ©sz Ășton. Mi a faszĂ©rt vettem meg ezt a lakĂĄst ilyen messze a kampusztĂłl? Ez a leghosszabb hĂșsz mĂ©rföldnyi Ășt az Ă©letemben. Steph kurvĂĄra megitatott valamit Louis-val, mi a fasz baja van? És Dan, kibaszott Dan egy halott ember, ha egy ujjal is hozzĂĄĂ©r Louis-hoz.
Minden egyes piros lĂĄmpĂĄn ĂĄtmegyek Ă©s figyelmen kĂ­vĂŒl hagyom a felvillanĂł fĂ©nyt, ami azt jelzi, hogy legalĂĄbb nĂ©gy piros lĂĄmpĂĄs bĂ­rsĂĄgot fogok kapni.
Louis-rĂłl van szĂł. Molly hangja Ășjra Ă©s Ășjra lejĂĄtszĂłdik a fejemben, amĂ­g vĂ©gre el nem Ă©rem a rĂ©gi diĂĄkszövetsĂ©gi hĂĄzamat. Nem törƑdöm azzal, hogy leĂĄllĂ­tsam az autĂłmat, az autĂłm a legutolsĂł dolog, ami miatt most aggĂłdom. RĂ©szeg idiĂłtĂĄk tömege van szĂ©tszĂłrĂłdva a nappaliban Ă©s a folyosĂłkon, ahogy ĂĄtnyomulok a szobĂĄn Louis-t keresve.
- Hol van? – fonĂłdnak kezeim Niall gallĂ©rja körĂ© abban a pillanatban, hogy meglĂĄtom Ƒt, majd gondolkodĂĄs nĂ©lkĂŒl a falhoz vĂĄgom Ƒt.
- Nem tudom! Nem lĂĄttam Ƒt! – kiĂĄltja, mire enyhĂ­tek fogĂĄsomon.
- Hol a faszban van Steph?
- A hĂĄtsĂł udvaron van, azt hiszem, nem lĂĄttam Ƒt egy ideje – egy lökĂ©ssel elengedem Ƒt, Ƒ pedig elƑrefelĂ© botladozik, miközben haragos pillantĂĄst vet rĂĄm.
PĂĄnikolva sietek ki a hĂĄtsĂł udvarra, ha Louis idekint van a hidegben Steph-el Ă©s Dannel… Steph vörös haja fĂ©nyes a sötĂ©tsĂ©gben, Ă©n pedig nem hezitĂĄlok, hogy felemeljem Ƒt a földrƑl a bƑrkabĂĄtjĂĄnĂĄl fogva.
- Mi a fasz? – kiĂĄlt fel, csapkodva a karjaival maga mögött.
- Hol van? – morgom, erƑsen ökölbe szorĂ­tva kezemet a bƑrkabĂĄton.
- Nem tudom, mondd el te – sziszegi, mire megfordĂ­tom Ƒt, hogy szemben legyen velem.
- Hol a faszban van?
- Szart se fogsz csinĂĄlni velem.
- Ebben nem lennĂ©k olyan biztos, ha a helyedben lennĂ©k, mondd el, hol a faszban van most Louis! – ordĂ­tom az arcĂĄba csak nĂ©hĂĄny centimĂ©ternyi tĂĄvolsĂĄgra. Steph meghökken Ă©s haragos tekintete elhalvĂĄnyul egy pillanatra, mielƑtt megrĂĄzza a fejĂ©t.
- Nem tudom, hol a fenĂ©ben van, de valĂłszĂ­nƱleg kidƑlt mĂĄr mostanra.
- Te egy beteg, undorĂ­tĂł ribanc vagy. Ha a helyedben lennĂ©k, Ă©n elmennĂ©k, mielƑtt megtalĂĄlom Ƒt. Amint megtudom, hogy rendben van, semmi sem lesz, ami megĂĄllĂ­thatna attĂłl, hogy utĂĄnad menjek – fenyegetƑzöm. Egy pillanatra fontolĂłra veszem az ötletet, hogy bĂĄntsam Steph-et, de tudom, hogy valĂłjĂĄban nem tudnĂĄm megtenni. Nem tudom elkĂ©pzelni Louis reakciĂłjĂĄt, ha kezet emelnĂ©k egy nƑre, mĂ©g ha Steph is van szĂł.
Sarkon fordulok, Ă©s kint hagyom Steph-et. ElĂ©g biztos vagyok benne, hogy Ƒ nem fog nekem segĂ­teni, nekem pedig nincs idƑm, hogy jĂĄtszadozzak vele.
- Hol van Dan, Heard? – kĂ©rdezek meg egy random szƑke lĂĄnyt, aki egyedĂŒl ĂŒl a lĂ©pcsƑ aljĂĄn.
- Ɛ? – kĂ©rdezi, egy kifestett körömmel mutatva a lĂ©pcsƑ tetejĂ©re.
Nem vĂĄlaszolok, egyszerre kĂ©t lĂ©pcsƑfokkal haladok. Dan nincs tudatĂĄban a jelenlĂ©temnek, amĂ­g a földhöz nem szegezem alattam Ă©s kezeim a nyaka körĂŒl nincsenek. KurvĂĄra deja vu.
- Hol a faszban van Louis? – szorĂ­tom meg ujjaimat körĂŒlötte. Arca mĂĄr egy szĂ©p rĂłzsaszĂ­n ĂĄrnyalatba vĂĄltott ĂĄt, Ă©s egy szĂĄnalmas, fuldoklĂł hangot ad ki ahelyett, hogy vĂĄlaszolna. Szorosabban fogom. – Ha bĂĄntod Ƒt bĂĄrmilyen istenverte mĂłdon, kinyomom az utolsĂł lĂ©legzetedet is a testedbƑl – ĂĄtkozĂłdom. Ɛ rugdalĂłzik a lĂĄbaival, aztĂĄn felnĂ©zek a srĂĄcra, akivel ĂĄllt. – Hol van Louis Tomlinson? – kĂ©rdezem tƑle, mire megadĂłan felemeli a kezeit.
- Én nem… nem ismerem Ƒt, ember. EskĂŒszöm! – kiĂĄltja a punci hĂĄtrĂĄlva, miközben folytatom barĂĄtja fojtogatĂĄsĂĄt. Dan arca rĂłzsaszĂ­nbƑl lilĂĄba vĂĄlt ĂĄt.
- KĂ©szen ĂĄllsz, hogy elmondd? – kĂ©rdezem, mire kĂ©tsĂ©gbeesetten bĂłlint. – KurvĂĄra beszĂ©lj! – kiĂĄltom.
- Ɛ… Zayn… – fuldokolja, egy feszĂŒlt Ă©s örömmel fogadott köhögĂ©s szakad ki belƑle, abban a pillanatban, hogy elveszem kezeimet a nyakĂĄrĂłl.
- Zayn? – lĂĄtĂĄsom elsötĂ©tĂŒl, ahogy az összes fĂ©lelmem megvalĂłsul. – Zayn vett rĂĄ erre, ugye?
- Nem, Zaynnek semmi köze nem volt ehhez – lĂ©p ki Molly a folyosĂłrĂłl. – TĂ©nyleg nem, Ășgy Ă©rtem, meghallotta, hogy Steph arrĂłl beszĂ©l, hogy csinĂĄlni kellene valamit, de nem hiszem, hogy Zayn azt gondolta, Steph komolyan beszĂ©l.
- Hol van? Hol van Louis? – kĂ©rdezem szĂĄzadjĂĄra. Minden egyes mĂĄsodperc, amikor nem lĂĄtom Ƒt, minden egyes pillanat, amikor nem tudom, hogy biztonsĂĄgban van, elvesz egy darabot a mĂĄr Ă­gy is alig ĂĄllĂł Ă©pelmĂ©jƱsĂ©gembƑl.
- Nem tudom, szerintem elment Zaynnel.
- Mit csinĂĄltak vele? Mondj el mindent most – ĂĄllok lĂĄbra, Dan pedig a földön fekve marad, vĂ©gig hĂșzva kezeit a nyakĂĄn, miközben megprĂłbĂĄl levegƑhöz jutni.
- Nem csináltak semmit, Ƒ megállította Ƒket, mielƑtt tehettek volna bármit.
- Ɛ?
- Zayn, Ă©n lementem Ă©rte Ă©s TristanĂ©rt, mielƑtt bĂĄrmi törtĂ©nhetett volna. Steph annyira kurvĂĄra ƑrĂŒlt volt, mintha rĂĄ akarta volna venni Dant, hogy erƑszakolja meg Louis-t vagy valami. Azt mondta Steph, hogy csak Ășgy fog lĂĄtszani, de Ă©n nem tudom, pszichopatakĂ©nt viselkedett.
- MegerƑszakolni Louis-t? – fuldoklom. Nem. – HozzĂĄ… hozzĂĄĂ©rt?
- Egy kicsit – vallja be, aztĂĄn a földre nĂ©z.
Vissza lenĂ©zek Danre, aki most mĂĄr ĂŒl. CsizmĂĄmmal belerĂșgok az arcĂĄba, Ƒ meg azonnal visszaesik a padlĂłra.
- Szent szar! Meg fogod Ƒt ölni! – sikĂ­tja Molly.
- Mintha kurvĂĄra Ă©rdekelne tĂ©ged – csattanok fel rĂĄ, majd megbecsĂŒlöm, milyen erƑsen kellett volna megrĂșgnom Ƒt, hogy mĂ©lyen belevĂĄgjak a koponyĂĄjĂĄba. VĂ©r szivĂĄrog le az arcĂĄn Ă©s ki a szĂĄja sarkĂĄbĂłl. Helyes.
- Håt nem is, igazåból ezt az egészet leszarom.
- Akkor miért hívtål fel? Azt hittem, utålod Louis-t?
- Igen, hidd el, hogy nem Ƒ a kedvenc emberem, de nem ĂŒlhettem ott Ă©s hagyhattam, hogy valaki megerƑszakolja.
- Nos… – majdnem megköszönöm neki, de gyorsan eszembe jut, mekkora egy ribanc, Ă­gy csak bĂłlintok Ă©s elsĂ©tĂĄlok tƑle, hogy megkeressem Louis-t.
Mindenek elƑtt miĂ©rt is volt itt Zayn? Úgy tƱnik, ez a rohadĂ©k mindig jĂłkor bukkan fel. Pontosan akkor, amikor ettƑl Ă©n mĂ©g nagyobb seggfejnek nĂ©zek ki, Ă©s most ismĂ©t Ƒ mentette meg Louis-t.
ExtrĂ©m fĂ©ltĂ©kenysĂ©gemtƑl fĂŒggetlenĂŒl annyira kurvĂĄra meg vagyok könnyebbĂŒlve, hogy tudom, Louis nincs Steph Ă©s Dan közelĂ©ben Ă©s az Ƒ kurva beteg tervĂŒk közelĂ©ben, hogy bĂĄntsĂĄk Ƒt miattam.
Ez az egĂ©sz megprĂłbĂĄltatĂĄs csak egy Ășjabb emlĂ©keztetƑ, hogy minden egyes rossz dolog Louis Ă©letĂ©ben tƑlem szĂĄrmazik. Ha nem csinĂĄltam volna azt a szarsĂĄgot Dan testvĂ©rĂ©vel, ez soha nem törtĂ©nt volna meg. Most Louis kurvĂĄra be van drogozva Ă©s Zaynnel van. Ki tudja, mi a faszt prĂłbĂĄl meg csinĂĄlni vele.
Ennyi, ilyen Ă©rzĂ©s a pokol. Tudni, hogy Louis ebben a kĂĄoszban volt miattam. MegerƑszakolhattĂĄk volna miattam, pontosan, mint az ĂĄlmaimban, Ă©s nem voltam ott, hogy megĂĄllĂ­tsam, Ă©ppen ahogy nem voltam kĂ©pes megĂĄllĂ­tani azt, hogy ez törtĂ©njen anyĂĄval.
UtĂĄlom ezt, annyira kibaszottul utĂĄlom magamat. Mindent tönkreteszek Ă©s bĂĄrkit, aki kapcsolatba kerĂŒl velem. MĂ©reg vagyok, Ƒ pedig a lassan lerombolĂłdĂł szerĂĄf az utolsĂł darabjĂĄba kapaszkodva, amit mĂ©g nem tettem tönkre.
- Harry! – talĂĄlkozik velem Tessa a lĂ©pcsƑ aljĂĄn.
- Tudod, hol van Louis Ă©s Zayn? – a szavak savkĂ©nt Ă©rzƑdnek nyelvemen.
- KörĂŒlbelĂŒl negyedĂłrĂĄja mentek el, de azt nem tudom, hovĂĄ indultak – vĂĄlaszolja.
- JĂłl… jĂłl volt Louis? – kĂ©rdezem tƑle, Ă©s visszatartom lĂ©legzetemet, amĂ­g nem felel.
- Nem tudom, ki volt ĂŒtve.
- Baszki – tĂșrok bele a hajamba, majd a bejĂĄrati ajtĂł felĂ© sĂ©tĂĄlok. – Ha hallasz Zayn felƑl, mielƑtt megtalĂĄlom Ƒket, hĂ­vj – utasĂ­tom. Tessa egyetĂ©rtƑen bĂłlint, aztĂĄn az autĂłmhoz sietek.
SzerencsĂ©re senki nem lopta el, azonban valaki megragadta a lehetƑsĂ©get, hogy fasz legyen, Ă©s leöntötte sörrel a szĂ©lvĂ©dƑmet Ă©s a poharat is a motorhĂĄztetƑn hagyta. Kibaszott seggfejek.
- Vedd fel a telefont, kĂ©rlek… kĂ©rlek, csak egyszer vedd fel – mondom Louis hangpostĂĄjĂĄra.
Tudom, hogy valószínƱleg most nem képes felvenni a telefont, de Zayn rohadtul megtehetné helyette. Annak a gondolatåtól, hogy Louis ilyen zavarodott, amikor nem vagyok ott, hogy megbizonyosodjak róla, hogy jól van, beteg vagyok.
Kezeimmel megĂŒtöm a kormĂĄnyt, miközben kikanyarodok az Ăștra. Ez egy kibaszott katasztrĂłfa, Louis meg Zaynnel van az összes ember közĂŒl. Nem bĂ­zom benne jobban, mint Danben vagy Steph-ben. Ez nem teljesen igaz, de akkor sem bĂ­zom benne.
Mire Zayn lakĂĄsĂĄhoz Ă©rek, szemem könnyekben Ășszik, szĂł szerint könnyekben, elborĂ­tva az arcomat, emlĂ©keztetve engem, mennyire nagyon elbaszott vagyok valĂłjĂĄban. Engedtem, hogy ez törtĂ©njen, engedtem, hogy kurvĂĄra bedrogozzĂĄk, majdnem megerƑszakoljĂĄk Ă©s megalĂĄzzĂĄk. Ott kellett volna lennem, senki sem mert volna vele szart se csinĂĄlni, ha ott lettem volna. ValĂłszĂ­nƱleg annyira fĂ©lt…
Felemelem a pĂłlĂłmat, hogy megtöröljem ĂĄrulĂł szemeimet, majd leparkolok Zayn lakĂĄsa elƑtt. A kocsija nincs a parkolĂłban… hol a faszban van? Hol van Louis?
MegprĂłbĂĄlom felhĂ­vni Louis-t, aztĂĄn Zaynt, aztĂĄn megint Louis-t, de egyik vonalon sem veszik fel. Ha csinĂĄl valamit Louis-val, mĂ­g Ƒ ki van dƑlve, sokkal rosszabbat fogok tenni Zaynnel, mint azt Ƒ valaha is el tudja kĂ©pzelni.
HovĂĄ mĂĄshovĂĄ mehet Louis? Liamhez?
- Harry? – hallom meg Liam ĂĄlmos hangjĂĄt a telefonon keresztĂŒl, majd megnyomom a kihangosĂ­tĂł gombot.
- Louis ott van?
- Nem… itt kellene lennie? – ĂĄsĂ­tja.
- Nem, nem találom Ƒt.
- Te… – megĂĄllĂ­tja magĂĄt. – JĂłl vagy?
- Igen… nem. Nem vagyok. Nem talĂĄlom Louis-t, Ă©s nem tudom, hol mĂĄshol keressem.
- Akarja, hogy megtalĂĄljĂĄk? – kĂ©rdezi lĂĄgyan.
Akarja? ValószínƱleg nem, viszont valószínƱleg egy értelmes mondatot sem tud megfogalmazni.
- A hallgatásodat nemnek veszem. Szerintem, ha nem akarja, hogy megtalálják, egy helyen van, amirƑl tudja, hogy nem fogsz odamenni.
- Az anyjĂĄhoz – nyögök fel, fejben megĂŒtve magamat, amiĂ©rt nem gondoltam erre korĂĄbban.
- Odamész?
- Igen – nanĂĄ, hogy odamegyek. Zayn tĂ©nyleg kĂ©t ĂłrĂĄt utazott volna vele, hogy elvigye az anyjĂĄhoz?
- Tudod, hogyan juss el oda?
- Pontosan nem, de elmehetek a lakåshoz a címért.
- Azt hiszem, van itt valami ezzel kapcsolatban, itt hagyott néhåny transzfer papírt nemrég.
- Köszi – tĂŒrelmetlenĂŒl vĂĄrok, aztĂĄn megfordulok az autĂłmmal a legközelebbi ĂŒres parkolĂłban.
- MĂ©rges lesz rĂĄm, amiĂ©rt segĂ­tek neked? – kĂ©rdezi pillanatokkal kĂ©sƑbb.
- ValĂłszĂ­nƱleg, de ez fontos. Steph, tudod, a vörös hajĂș? Bedrogozta Louis-t.
- VĂĄrj, mi? – esik le Liam ĂĄlla.
- Igen, ez egy elbaszott helyzet, Ă©s nem voltam ott, hogy segĂ­tsek neki, szĂłval most Zaynnel van.
- JĂłl van? – pĂĄnikol.
- KurvĂĄra fogalmam sincs – törlöm meg az orromat a pĂłlĂłmban, majd Liam megadja nekem az irĂĄnyokat Louis gyerekkori otthonĂĄhoz.
Az anyja rohadtul meg fog ƑrĂŒlni, amikor felbukkanok, kĂŒlönös tekintettel a helyzetre, de leszarom. KurvĂĄra fogalmam sincs, hogy mi a fenĂ©t fogok csinĂĄlni, amikor megĂ©rkezek, de lĂĄtnom kell Louis-t, Ă©s megbizonyosodnom rĂłla, hogy jĂłl van.

Louis szemszöge
- Mi törtĂ©nt? Mondd el az egĂ©sz törtĂ©netet! – anyĂĄm hangja pĂĄnikkal teli, miközben Zayn kiemel a kocsijĂĄbĂłl.
- A rĂ©gi szobatĂĄrsĂĄnak a barĂĄtnƑje beletett valamit az italĂĄba, Louis pedig azt akarta, hogy idehozzam – mondja Zayn neki a fĂ©ligazsĂĄgot. HĂĄlĂĄs vagyok.
- Ó, Istenem! MiĂ©rt tenne ilyet vele?
- Nem tudom… Louis elmagyarĂĄzhatja, amikor felĂ©bred.
Ébren vagyok! OrdĂ­tani akarom, de nem tudom. Ez egy furcsa Ă©rzĂ©s, hallani mindent, ami körĂŒlöttem törtĂ©nik, de nem tudok rĂ©szt venni benne. Nem tudok megmozdulni vagy beszĂ©lni, agyam ködös, gondolataim pedig el vannak ferdĂŒlve, de furcsa mĂłdon tudatĂĄban vagyok mindennek, ami törtĂ©nik. BĂĄr ez nĂ©hĂĄny percenkĂ©nt megvĂĄltozik, nĂ©ha Zayn hangja HarryĂ©re vĂĄltozik, Ă©s eskĂŒszöm, hallom Harry nevetĂ©sĂ©t Ă©s lĂĄtom az arcĂĄt, amikor megprĂłbĂĄlom kinyitni a szememet. MegƑrĂŒlök. EttƑl a drogrĂłl megƑrĂŒlök, Ă©s azt akarom, hogy ez ĂĄlljon le.
- Nos, köszönöm, hogy ide hoztad Ƒt. Ez egyszerƱen szörnyƱ. Mikor fog felĂ©bredni? – anyĂĄm hangja ĂĄthatĂł, fejem lassan kavarog.
- Nem tudom, szerintem a hatĂĄsa tizenkĂ©t ĂłrĂĄig tart legfeljebb. Ennek körĂŒlbelĂŒl hĂĄrom ĂłrĂĄja.
- Hogy lehetett ilyen hĂŒlye? – csattan fel anyĂĄm Zaynre. Aki mĂ©g mindig visz engem. Azt hiszem.
- Ki, Steph?
- Nem, Louis. Hogy lehetett ilyen hĂŒlye, hogy azoknak az embereknek a közelĂ©ben volt.
- Nem az Ƒ hibĂĄja volt, ez egy bĂșcsĂș buli lett volna. Azt hitte, hogy a lĂĄny a barĂĄtja volt – vĂ©d meg Zayn.
- A barĂĄtja? KĂ©rlek! Louis-nak jobban kellene tudnia, minthogy megprĂłbĂĄl barĂĄtsĂĄgot kötni azzal a lĂĄnnyal, vagy bĂĄrmelyikƑtökkel, ami azt illeti.
- Nem tiszteletlensĂ©gbƑl vagy bĂĄrmi, de maga nem ismer engem. Én csak idevezettem a fiĂĄval kĂ©t ĂłrĂĄn keresztĂŒl, hogy idehozzam Ƒt – vĂĄlaszolja Zayn udvariasan.
Anya felsĂłhajt, Ă©n pedig magassarkĂșjĂĄnak a hangjĂĄra fĂłkuszĂĄlok, amik kopognak a konyhapadlĂł csempĂ©jĂ©n.
- Csak tedd Ƒt le a kanapĂ©ra.
- Van bĂĄrmi mĂĄsra szĂŒksĂ©ge? – kĂ©rdezi Zayn anyĂĄtĂłl, a kanapĂ© sokkal puhĂĄbb, mint Zayn karjai.
Harry karjai puhĂĄk, de kemĂ©nyek is ugyanakkor, ahogy izmai megfeszĂŒlnek a bƑre alatt, az valami, amit mindig imĂĄdtam nĂ©zni. Gondolataim megint elhomĂĄlyosulnak. UtĂĄlom ezt az ĂĄllandĂł oda-vissza mozgolĂłdĂĄst a vilĂĄgossĂĄg Ă©s az összezavarodottsĂĄg között.
- Nem, köszönöm, hogy elhoztad Ƒt. Goromba voltam egy pillanattal ezelƑtt.
- Gyorsan behozom a ruhĂĄit Ă©s a cuccait az autĂłmbĂłl, aztĂĄn indulok – feleli Zayn az anyĂĄmnak.
- OkĂ© – kopognak anya magassarkĂș cipƑi a szobĂĄban.
VĂĄrok, hogy meghalljam Zayn kocsijĂĄnak morajlĂĄsĂĄt. Ez nem jön el, vagy talĂĄn mĂĄr meg is törtĂ©nt. Össze vagyok zavarodva.
- Mi a fenĂ©t keresel itt? – ordĂ­tja anya. Mi törtĂ©nik?
- JĂłl van? – kĂ©rdezi Harry.
Harry. Itt van. Kivéve, ha Zayn hangja csap be megint.
- Nem jössz be ide! – kiĂĄltja anyĂĄm. – Nem hallottĂĄl engem?! Ne sĂ©tĂĄlj el mellettem Ășgy, mintha nem hallanĂĄl!
A hĂĄlĂłs ajtĂł becsapĂłdik, anya pedig tovĂĄbb kiabĂĄl Harryvel. MĂĄsodpercekkel kĂ©sƑbb azt hiszem, Ă©rzem kezĂ©t az arcomon.

10 megjegyzés:

  1. Ez annyira kiborĂ­tĂł.. :'( SzegĂ©ny Harrynek igaza van, tĂ©nyleg elĂ©g elbaszott. Ɛ is, a többiek is, a helyzet is.. SzegĂ©ny Lout Ășgy sajnĂĄlom.. ha kĂ©t vagy akĂĄr egy hĂ©ttel korĂĄbban ment volna Seattlebe, akkor egy csomĂł 'szarsĂĄg' nem, vagy nem Ă­gy törtĂ©nt volna. :-(:'(

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Bizony, borzalmas ez az egĂ©sz helyzet meg minden... gyönyörƱen összejöttek a dolgok. Igen, ha elƑbb elmegy, akkor lehet, nem bonyolĂłdott volna meg ennyire minden, bĂĄr itt nem lehet mĂĄr tudni. Xx

      Törlés
  2. Jesszusom...... Ez egyre izgibb. RemĂ©lem ez Harrynek elegendƑ ok lesz, hogy Louval menjen.... Ezek az emberek akik korulveszik Ƒket nem barĂĄtok. Ilyet egy barĂĄt se tenne....
    Köszi a feltöltést �� mår most be vagyok zsongva a kövi rész miatt

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Lehet drukkolni, hogy ezek utĂĄn vĂ©gre menjen mĂĄr Louis-val Harry, kicsivel kĂ©sƑbb ki is fog derĂŒlni, hogy Ă­gy lesz-e. És igen, ilyet nem csinĂĄlnak a barĂĄtok.
      Nagyon szívesen, pénteken itt lesz :D Xx

      Törlés
  3. Nagyott nƑtt szememben Zayn. És drukkolok Harry-nek, na meg persze Louis-nak Ă©s kapcsolatuknak. :)

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. HĂĄt az biztos, hogy most jĂłkor volt jĂł helyen. Hogy rendezƑdnek-e a dolgaik, hamarosan kiderĂŒl ;) Xx

      Törlés
  4. Sziaa ❤😊
    ImĂĄdtaam! Tiszta izgi meg minden! Juj, alig vĂĄrtam mĂĄr hogy el tudjam olvasni, de csak sajnos most sikerĂŒlt a vĂ©gĂ©re Ă©rnen... De a lĂ©nyeg, hogy itt vagyok 😀
    MĂ©g mindig nem tudom elhinni, hogy ezt akartĂĄk csinĂĄlni Louisval... Alig vĂĄrom, hogy elhĂșzzanak innen (mert ugye Harry is vele fog menni, fƑleg ezek utĂĄn!! Nem teheti meg, hogy magĂĄra hagyja Louist! Nem!!) mert elegem van mĂĄr ezekbƑl a "barĂĄtokbĂłl" meg az idiĂłta bulijaikbĂłl... Jobb lesz nekik tĂĄvol ettƑl a bagĂĄzstĂłl!
    HarryĂ©rt is meg LouisĂ©rt is megszakadt a szĂ­vem... Mindketten szörnyƱ dolgokon mentek keresztĂŒl... MegĂ©rdemlik vĂ©gre a boldogsĂĄgot ❤
    Stephnek kitĂ©pnĂ©m a hajĂĄt szĂĄlankĂ©nt, Dant pedig kiherĂ©lnĂ©m. Majd Ă©n teszek arrĂłl, hogy szarul legyenek, habĂĄr Harry is szĂ©pen arca rĂșgta! Meg is Ă©rdemelte a mocsokja! Stephnek meg annyira a szerencsĂ©ja h lĂĄny...
    Zaynben kellemeset csalĂłdtam. Nem is lett volna vele bajom, ha nem furakodik be Larry közĂ©, de most, talĂĄn vĂ©gre belĂĄtja Ƒ is, hogy Louis Harryt szereti Ă©s fordĂ­tva!
    Louis anyja meg hĂĄt... Gondolom lesz itt mĂ©g banzĂĄj XD Harry meg szarja le,Ășgy ahogy a vĂ©gĂ©n tette! HĂșzzĂĄl fĂ©lre az ĂștbĂłl te gonosz banya!!
    Úgy izgultam, hogy megtalĂĄlja Louist, jaj, Ă©s sikerĂŒlt neki, Liam mindig segĂ­tƑkĂ©sz 😊
    Juj, és pénteken mår jön is a kövii! Juhuuu! Nagyon våroooom!
    Puszii 💜

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett, Ă©s Ă­gy legalĂĄbb kevesebbet kell vĂĄrnod :D
      Igen, szĂĄmomra is nehĂ©z volt elhinni, de hĂĄt sajnos ez törtĂ©nt... Hamarosan kiderĂŒl, hogy vele megy-e, ennĂ©l többet nem mondhatok ;) És igen, szörnyƱ ez a tĂĄrsasĂĄg a bulijaikkal egyĂŒtt.
      Bizony, hogy megérdemlik, eleget szenvedtek mår mindketten.
      Steph Ă©s Dan pedig ezeket Ă©rdemelnĂ©k meg, amiket emlĂ­tettĂ©l, Ă©n nem is tudom, hogyan gondoltĂĄk ezt. Ha Harry nem rohant volna Louis keresĂ©sĂ©re, biztos, hogy nem Ășssza meg Dan :D Steph-nek pedig tĂ©nyleg ez az egyetlen szerencsĂ©je.
      Igen amĂșgy, semmi baj nem lenne vele, ha nem akart volna Larry ĂștjĂĄba ĂĄllni, most örĂŒlhettĂŒnk, hogy legalĂĄbb Ƒ ott volt Ă©s segĂ­tett. Úgy legyen!
      Ó, afelƑl ne legyen kĂ©tsĂ©ged xd Egy Ă©lmĂ©ny lesz :D Pontosan!
      Adjunk hĂĄlĂĄt LiamĂ©rt, mi lenne velĂŒnk, na meg Larryvel nĂ©lkĂŒle.
      Bizony, nemsokĂĄra itt lesz :) Xx ♥

      Törlés
  5. Szia! 😊
    Ez ez ez ez ez ez ez eh ehe eu ehe dz ez edz eze eze eze ezee hre ege eze rze eue eh ehrbehswhejsengdkawbjdbejdbiwdvisabdjsjssjabdkai IMÁDTAAAAAAAAAAAAM. AAAAAAAAAA EZ A VÉG KIKÉSZIIIIIIIIIIT.
    HU le kell nyugodnom. 😌 isteneeeem. Teljesen felporogtek az esemĂ©nyek.
    Vegig szurkoltam Harrynek. Azt se érdekelt volna most ha megöli Dant.
    És ez a vĂ©g.
    Juhuuuuu csak hab a tortĂĄn.
    Felpörögtem de az anyja nem kellet volna oda.
    Most remélem nem båntota Zaynt
    Fuuuuuu. Aaaaaa kesz vegem
    Fantasztikus lett 😍😘😊
    Puszi Zsozso ❤

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett :D És hĂĄt igen, a szokĂĄsos fĂŒggƑvĂ©g nem maradhatott el :D
      Az nem kifejezés, nagyon beindult most minden.
      Igen amĂșgy, Ă©n is teljes mĂ©rtĂ©kben az Ƒ oldalĂĄn ĂĄlltam.
      Az biztos, Louis anyja nem kíméli Harryt...
      Ez kiderĂŒl a következƑbƑl ;)
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett :) Xx ♥

      Törlés