2018. jĂșnius 30., szombat

Chapter 290

Sziasztok! 😊
BocsĂĄnat, hogy megint kĂ©sĂ©ssel jövök, ismĂ©t mĂĄshogy alakult a pĂ©ntek estĂ©m, mint terveztem, Ă©s nem maradt idƑm, energiĂĄm a blogra, illetve ma dĂ©lelƑtt is volt több elfoglaltsĂĄgom. De mĂĄr hoztam is az Ășjabb fejezetet. A közepe körĂŒl zĂĄrĂłjelbe Ă­rtam azt a szĂłt pontosan, amit Harry is hasznĂĄlt, bĂĄr ennek nem lesz nagy jelentƑsĂ©ge szerintem 😀 Kicsivel kĂ©sƑbb pedig azt a szĂłt Ă­rtam zĂĄrĂłjelbe, amit Louis hasznĂĄlt, az biztosan valami mĂĄsfajta iskola, nem igazĂĄn tudom, hogy mi a kĂŒlönbsĂ©g ebben AmerikĂĄban 😅 KĂ­vĂĄncsi vagyok, mi lesz a vĂ©lemĂ©nyetek a vĂĄltozĂĄsokrĂłl ebben a fejezetben. TalĂĄlkozunk a jövƑ hĂ©ten, akkor remĂ©lhetƑleg idƑben mĂĄr 😄
Kellemes olvasĂĄst Ă©s Ă©lvezzĂ©tek a nyarat! 😊😘🌞⛱🌅



Chapter 290
 
JÚNIUS

Louis szemszöge
- JĂłl nĂ©zek ki? – fordulok meg az egĂ©sz testet mutatĂł tĂŒkör elƑtt.
A fehĂ©r selyemnek nosztalgikus Ă©rzĂ©se van az ujjaim alatt. Abban a pillanatban, hogy felprĂłbĂĄltam ezt az öltönyt, beleszerettem abba, ahogy az anyag Ă©s a szĂ­n a mĂșltamra emlĂ©keztetett, egy idƑszakra, amikor valaki mĂĄs voltam.
Ez az öltöny mĂĄs, mint a korĂĄbbi verziĂłja. Az az öltöny bƑ volt viszketƑ anyaggal. Ez az öltöny illeszkedik a formĂĄhoz Ă©s az anyag is lĂĄgyabb. Mindig imĂĄdni fogom azt a rĂ©gi öltönyt, de boldog vagyok azzal, ahogy ez az Ășj illik hozzĂĄm.
- Persze, hogy jĂłl nĂ©zel ki, Louis – hajol anya az ajtĂłfĂ©lfĂĄhoz egy mosollyal.
MĂĄr megprĂłbĂĄltam lenyugtatni az idegeimet felkĂ©szĂŒlve a mai napra, de sikerĂŒlt meginnom nĂ©gy pohĂĄr kĂĄvĂ©t, megennem fĂ©l zacskĂł pattogatott kukoricĂĄt, Ă©s Ășgy körbe jĂĄrkĂĄlni az anyĂĄm hĂĄzĂĄban, mint egy elmebeteg. Az elmĂșlt kĂ©t hĂłnapban minden nap minden egyes mĂĄsodperce ehhez a naphoz vezetett. Harry diplomaosztĂłja.
KissĂ© paranoiĂĄs vagyok, hogy a tĂĄrsasĂĄgom nem lesz kĂ­vĂĄnatos, egy udvarias ajĂĄnlat, de csendben visszavont az alatt az idƑ alatt, amĂ­g el voltunk vĂĄlasztva. A percek Ă©s ĂłrĂĄk elteltek valahogy, ugyanĂșgy ahogy mindig is elteltek Ă©s ahogy el is fognak mindig, de ezĂșttal nem prĂłbĂĄlom meg elfelejteni Ƒt. EzĂșttal emlĂ©kszem Ă©s gyĂłgyulok, Ă©s egy mosollyal gondolok vissza arra az idƑre, amit Harryvel töltöttem.
Azon az estĂ©n ĂĄprilisban, azon az estĂ©n, amikor Liam tĂĄlcĂĄn nyĂșjtotta nekem a valĂłsĂĄgot, egyenesen anyĂĄm hĂĄzĂĄhoz vezettem. FelhĂ­vtam Kimberlyt Ă©s a telefonban sĂ­rtam, amĂ­g azt nem mondta, hogy szĂ­vjam fel magam, hagyjam abba a sĂ­rĂĄst Ă©s csinĂĄljak valamit azzal az irĂĄnnyal, amerre az Ă©letem halad.
Nem jöttem rĂĄ, milyen sötĂ©ttĂ© vĂĄlt az Ă©letem, amĂ­g el nem kezdtem lĂĄtni a fĂ©nyt ismĂ©t. Az elsƑ hetet teljes magĂĄnyban töltöttem, alig elhagyva a gyerekkori hĂĄlĂłszobĂĄmat, Ă©s kĂ©nyszerĂ­tenem kellett magamat arra, hogy egyek. Minden egyes gondolatom Harry körĂŒl forgott, Ă©s hogy mennyire hiĂĄnyzik, mennyire szĂŒksĂ©gem van rĂĄ, mennyire szeretem Ƒt.
A következƑ hĂ©t kevĂ©sbĂ© volt fĂĄjdalmas, ahogy ez a mĂșltban is volt a szakĂ­tĂĄsaink alatt, de ezĂșttal mĂĄs volt. EzĂșttal emlĂ©keztetnem kellett magamat arra, hogy Harry egy jobb helyen van csalĂĄdjĂĄval, Ă©s nem azĂ©rt hagytam Ƒt el, hogy magĂĄrĂłl gondoskodjon.
Ott volt a csalĂĄdja, hogy segĂ­tsen neki, ha bĂĄrmire szĂŒksĂ©ge volt. A mindennapos hĂ­vĂĄsok KarentƑl volt az egyetlen dolog, ami visszatartott attĂłl, hogy visszavezessek a Pullmanra, hogy szĂĄzadjĂĄra is leellenƑrizzem Harryt. Arra volt szĂŒksĂ©gem, hogy összeszedjem az Ă©letemet, de arra is szĂŒksĂ©gem volt, hogy biztos legyek benne, nem teszek több kĂĄrt Harry Ă©letĂ©ben vagy bĂĄrki mĂĄsĂ©ban körĂŒlöttem.
AzzĂĄ a fiĂșvĂĄ vĂĄltam, aki megterhel körĂŒlötte mindenkit, Ă©s nem jöttem rĂĄ erre, mert Harry volt minden, amit lĂĄttam. Az Ƒ vĂ©lemĂ©nye rĂłlam volt az egyetlen dolog, ami szĂĄmĂ­tott, Ășgy tƱnt, Ă©s azzal töltöttem a napjaimat Ă©s Ă©jjeleimet, hogy megprĂłbĂĄljam rendbe hozni Ƒt, rendbe hozni minket, mĂ­g összetörtem minden mĂĄst, beleĂ©rtve magamat is.
Harry kitartĂł volt az elsƑ hĂĄrom hĂ©tben, de Ă©ppen, mint Karen napi hĂ­vĂĄsai, egyre kevesebb Ă©s kevesebb jött, amĂ­g csak kĂ©t hĂ­vĂĄst kaptam egy hĂ©ten kettejĂŒktƑl. Karen biztosĂ­t engem, hogy Harry boldog, Ă­gy nem talĂĄlhatom meg magamban azt, hogy zaklatott legyek amiatt, mert Harry nem tartja velem annyira a kapcsolatot, amennyire Ă©n akartam Ă©s remĂ©ltem, hogy tenni fogja.
A legjobban Liammel tartom a kapcsolatot. Szörnyen Ă©rezte magĂĄt reggel a valĂłsĂĄgba valĂł visszazökkentĂ©sem utĂĄn. Harry szobĂĄjĂĄba ment, hogy bocsĂĄnatot kĂ©rjen tƑlem, de csak Harryt talĂĄlta ott egyedĂŒl Ă©s dĂŒhösen. Liam azonnal felhĂ­vott, könyörgött, hogy jöjjek vissza Ă©s hagyjam megmagyarĂĄzni Ƒt, de biztosĂ­tottam rĂłla, hogy igaza volt Ă©s szĂŒksĂ©gem volt arra, hogy tĂĄvol maradjak egy idƑre. Amennyire New Yorkba akartam menni vele, arra volt szĂŒksĂ©gem, hogy visszamenjek oda, ahol az Ă©letem romlĂĄsa elkezdƑdött, Ă©s Ășjrakezdjem, egyedĂŒl.
Liam emlĂ©keztetƑje, miszerint nem vagyok rĂ©sze a csalĂĄdjuknak, ez fĂĄjt a legjobban. EttƑl nem kĂ­vĂĄnatosnak Ă©reztem magam, nem szeretettnek, Ă©s olyannak, aki nem kötƑdik semmihez vagy senkihez. Úgy Ă©reztem, mintha csak Ă©n lennĂ©k, le nem kötve, körbe sodrĂłdva Ă©s megprĂłbĂĄlva magamat rĂĄzĂĄrni bĂĄrkire, aki elfogadna. TĂșlsĂĄgosan mĂĄsoktĂłl fĂŒggƑvĂ© vĂĄltam, Ă©s el voltam veszve annak a körĂ©ben, hogy azt akartam, hogy akarjanak.
UtĂĄltam ezt az Ă©rzĂ©st, mindennĂ©l jobban utĂĄltam, de most mĂĄr megĂ©rtem, hogy Liam csak haragbĂłl tette azt a kijelentĂ©st. A tĂĄvol töltött idƑmben, mĂ­g ĂșjraĂ©pĂ­tettem a sajĂĄt kapcsolatomat az anyĂĄmmal, tudom, hogy egy lĂ©nyeges rĂ©sze voltam Harry hajlandĂłsĂĄgĂĄban, hogy elfogadja Ă©s dolgozzon a kapcsolatĂĄn Kennel. Nem helyette tettem, de segĂ­tettem neki egy jobb emberrĂ© vĂĄlnia, ez pedig a legbĂŒszkĂ©bb eredmĂ©nyem.
- Az ĂĄlmodozĂĄs nem segĂ­t abban, hogy bĂĄrmivel is gyorsabban kiĂ©rj az ajtĂłn – sĂ©tĂĄl felĂ©m anya. – Nem lesz olyan rossz, mint gondolod, csak tartsd magad Ă©s ne mutass ki semmilyen gyengesĂ©get – tanĂĄcsolja anya. Felnevetek prĂłbĂĄlkozĂĄsĂĄn, hogy bĂĄtorsĂĄgot öntsön belĂ©m.
- Köszönöm – mosolygok a kĂ©pĂ©re a tĂŒkörben.
Anya Ă©s Ă©n azon az Ășton vagyunk egy kapcsolat felĂ©, amirƑl mindig is ĂĄlmodtam. Kezdi megtanulni, hogy egy fiatal fĂ©rfi vagyok, kĂ©pes vagyok meghozni a sajĂĄt döntĂ©seimet, Ă©n pedig kezdem megtanulni, hogy neki sosem ĂĄllt szĂĄndĂ©kĂĄban olyan nƑvĂ© vĂĄlni, mint amilyen most. Olyan sok Ă©vvel ezelƑtt megtört az apĂĄm miatt, Ă©s soha nem gyĂłgyult meg. Dolgozik ezen most mĂĄr, valamennyire azon a mĂłdon, ahogy Ă©n is.
MeglepƑdtem, amikor elmesĂ©lte nekem, hogy talĂĄlkozott valakivel, akivel mĂĄr randizik pĂĄr hete. Az összes közĂŒl a legnagyobb meglepetĂ©s az volt, hogy a fĂ©rfi, David a neve, nem ĂŒgyvĂ©d, nem orvos, nem egy vadonatĂșj autĂłt vezet. Egy pĂ©ksĂ©ge van a vĂĄrosban, Ă©s többet nevet, mint bĂĄrki, akivel valaha is talĂĄlkoztam. Van egy tĂ­z Ă©ves lĂĄnya, akinek elĂ©ggĂ© tetszik, hogy felprĂłbĂĄlhatja anya ruhĂĄit, amik tĂșl nagyok kis testĂ©re, Ă©s engedi nekem, hogy gyakoroljam rajta lassan fejlƑdƑ smink-Ă©s hajkĂ©szĂ­tƑ kĂ©pessĂ©geimet.
Ɛ egy Ă©des lĂĄny, Heathernek hĂ­vjĂĄk, az anyukĂĄja meghalt, amikor hĂ©t Ă©ves volt, Ă©s meglepƑ mĂłdon anya nagyon Ă©des a lĂĄnyhoz. David kihoz valami anyĂĄbĂłl, amit mĂ©g soha nem lĂĄttam korĂĄbban, Ă©s imĂĄdom, ahogy anya nevet Ă©s mosolyog, amikor David ĂĄtjön.
- Mennyi idƑm van? – fordulok anyĂĄhoz, majd felveszem a cipƑmet, figyelmen kĂ­vĂŒl hagyva, ahogy anya a szemeit forgatja, amikor a barna cipƑt vĂĄlasztom a szekrĂ©nyembƑl.
- Öt perc, ha korĂĄn meg akarsz Ă©rkezni, amit tudom, hogy igen – rĂĄzza meg a fejĂ©t, aztĂĄn hosszĂș szƑke hajĂĄt az egyik vĂĄllĂĄra hĂșzza.
Egy csodĂĄlatos Ă©s Ă©rzelmes Ă©lmĂ©ny figyelni vĂĄltozni anyĂĄmat, figyelni, hogy a kƑbƑl valamennyi megtörik, Ă©s figyelni, ahogy önmagĂĄnak egy jobb verziĂłjĂĄvĂĄ vĂĄlik. JĂł Ă©rezni, hogy tĂĄmogat ma, fƑleg ma, Ă©s hĂĄlĂĄs vagyok, hogy megtartotta magĂĄnak a vĂ©lemĂ©nyĂ©t azzal kapcsolatban, hogy a Pullmanra megyek.
- RemĂ©lem, nem rossz a forgalom. Mi van, ha lesz egy karambol? A kĂ©tĂłrĂĄs Ășt könnyen lehet nĂ©gy Ăłra, az öltönyöm meg gyƱrött lesz, a hajam lapos, Ă©s…
- Rendben leszel. TĂșlgondolod ezt, most pedig tegyĂ©l fel egy kis ajakbalzsamot Ă©s indulj Ăștnak.
FelsĂłhajtok, aztĂĄn pontosan azt teszem, amit mond, remĂ©lve, hogy minden Ășgy fog menni, hogy el lett tervezve. Most az egyszer.

Harry szemszöge

- A leghĂŒlyĂ©bb kibaszott szar, ami valaha is volt rajtam az Ă©letemben, ez az – nyögök fel, a förtelmes fekete talĂĄrra bĂĄmulva a tĂŒkörben elƑttem. Soha nem fogom megĂ©rteni, miĂ©rt kĂ©nyszerĂ­tenek arra, hogy ezt a szart viseljem. Mi a baj azzal, hogy normĂĄlis ruhĂĄk legyenek rajtunk az ĂŒnnepsĂ©g alatt? AmĂșgy is szĂ­nösszhangban lennĂ©k a sok feketĂ©vel.
- Ó, ne mĂĄr. Csak vedd fel – forgatja rĂĄm a szemeit Karen.
- A terhessĂ©gtƑl sokkal kevĂ©sbĂ© vagy elviselhetƑ – ugratom Ƒt, majd elmozdulok az ĂștbĂłl, mielƑtt megĂŒti a karomat.
- Ken mĂĄr a csarnokban (Coliseum) van reggel kilenc Ăłta. Olyan bĂŒszkĂ©n fog lĂĄtni tĂ©ged ebbe a talĂĄrba öltözve Ă©s ĂĄtsĂ©tĂĄlva azon a szĂ­npadon – mosolyodik el, ahogy szemei elhomĂĄlyosulnak. Ha sĂ­r, szĂŒksĂ©gem lesz egy kijĂĄratra. Csak lassan ki fogok sĂ©tĂĄlni a szobĂĄbĂłl, Ă©s remĂ©lem, hogy nem követ.
- Úgy hangzik, mintha bĂĄlba mennĂ©k – morgom, megigazĂ­tva a hĂŒlye anyagot, ami elnyeli az egĂ©sz testemet. VĂĄllaim feszĂŒltek, fejem lĂŒktet, mellkasom Ă©g a vĂĄrakozĂĄstĂłl.
Nem az ĂŒnnepsĂ©g vagy a diploma miatt, ennĂ©l jobban egyiket se szarhatnĂĄm le. Az elsöprƑ szorongĂĄs annak a lehetƑsĂ©gĂ©tƑl szĂĄrmazik, hogy talĂĄn Ƒ ott lesz. Louis az egyetlen ok a mögött, hogy vĂĄllalom ezt a mƱsort mindenkinek, Ƒ az, aki meggyƑzött, vagyis rĂĄszedett, hogy belemenjek mindenek elƑtt, Ă©s ha olyan jĂłl ismerem Ƒt, amennyire tudom, hogy ismerem, ott lesz. BĂĄr a hĂ­vĂĄsai egyre kevĂ©sbĂ© Ă©s kevĂ©sbĂ© voltak gyakoriak, az ĂŒzenetei meg gyakorlatilag nem lĂ©tezƑvĂ© vĂĄltak, el fog jönni ma.
Egy ĂłrĂĄval kĂ©sƑbb a csarnok parkolĂłjĂĄba kanyarodunk be, ahol a diplomaosztĂłt tartjĂĄk. Beleegyeztem, hogy Karennel jöjjek, miutĂĄn kilencvenszer kĂ©rt meg rĂĄ. InkĂĄbb Ă©n magam vezettem volna, de az utĂłbbi idƑben nagyon ragaszkodĂł. Tudom, hogy megprĂłbĂĄlja tĂșlkompenzĂĄlni Louis tĂĄvozĂĄsĂĄt az Ă©letembƑl, de semmi sem fogja betölteni azt az Ʊrt.
Semmi Ă©s senki soha sem fogja azt nyĂșjtani, amit Louis nyĂșjtott nekem, mindig szĂŒksĂ©gem lesz rĂĄ. Minden, amit teszek, minden egyes nap, miĂłta itt hagyott engem, csak azĂ©rt van, hogy jobb legyek neki. Lett nĂ©hĂĄny barĂĄtom, okĂ©, kĂ©t barĂĄtom. Luke Ă©s a barĂĄtnƑje, Kaci a legközelebbi dolog, ami barĂĄthoz ĂĄll nĂĄlam, Ă©s nem rossz tĂĄrsasĂĄg. EgyikĂŒk sem iszik sokat, Ă©s nem azzal töltik az idejĂŒket, hogy szar bulikba mennek vagy fogadĂĄsokat kötnek. Luke-kal, aki pĂĄr Ă©vvel idƑsebb nĂĄlam Ă©s pĂĄrterĂĄpiĂĄra rĂĄngatjĂĄk el egy hĂ©ten egyszer, a heti megbeszĂ©lĂ©semen talĂĄlkoztam Dr. TrannĂ©l, aki rendkĂ­vĂŒli mentĂĄlis segĂ­tsĂ©get nyĂșjt.
Nem igazĂĄn, Ƒ egy csalĂł, akinek szĂĄz dollĂĄrt fizetek egy ĂłrĂĄra, hogy engem hallgasson, ahogy Louis-rĂłl beszĂ©lek egy hĂ©ten kĂ©t ĂłrĂĄig, de jobban Ă©rzem magam attĂłl, hogy valakinek beszĂ©lek az összes szarsĂĄgrĂłl, ami a fejemben van, Ă©s megfelelƑ abban, hogy hallgasson engem.
- Liam sajnĂĄlja, hogy nem tudott ideĂ©rni. Olyan elfoglalt New Yorkban – mondja nekem Karen, miközben bekanyarodik a parkolĂłhelyre. – MegĂ­gĂ©rtem neki, hogy sok kĂ©pet csinĂĄlok majd ma.
- HurrĂĄ – mosolygok Karenre, aztĂĄn kiszĂĄllok a kocsibĂłl.
Az Ă©pĂŒlet zsĂșfolt, a stadion stĂ­lusĂș ĂŒlƑhelyek tele vannak bĂŒszke szĂŒlƑkkel, csalĂĄdtagokkal Ă©s barĂĄtokkal. BĂłlintok Karennek, amikor integet nekem a helyĂ©rƑl elƑl. Ad egy kis elƑnyt az, ha a rektor felesĂ©ge vagy.
Nem tehetek rĂłla, de megprĂłbĂĄlom megkeresni Louis-t a tömegben. LehetetlensĂ©g meglĂĄtni az arcok felĂ©t a rohadt fĂ©nyektƑl, amik annyira fĂ©nyesek, vakĂ­tĂłak Ă©s eltĂșlzottak. UtĂĄlnĂĄm lĂĄtni, hogy ez a tĂșlzĂł ĂŒnnepsĂ©g mennyibe kerĂŒl az egyetemnek. MegtalĂĄlom a nevemet az ĂŒlĂ©srendben, majd elmosolyodok a mogorva nƑn, akire rĂĄ van bĂ­zva az ĂŒltetĂ©s. BosszĂșs, mert talĂĄn kihagytam a prĂłbĂĄt, de most tĂ©nyleg, mennyire lehet komplikĂĄlt ez a szar?
A mƱanyag ĂŒlĂ©s kĂ©nyelmetlen, a srĂĄc meg mellettem Ășgy izzad, mint egy rohadt kurva a templomban. FĂ©szkelƑdik, hĂŒmmög magĂĄnak Ă©s remegnek a tĂ©rdei. Majdnem mondani akarok valamit, amĂ­g rĂĄ nem jövök, hogy pontosan ugyanazt csinĂĄlom, leszĂĄmĂ­tva az undorĂ­tĂł izzadĂĄst.
Nem vagyok biztos benne, hĂĄny Ăłra telt el, nĂ©gynek Ă©rzƑdik, amikor vĂ©gre szĂłlĂ­tjĂĄk a nevemet. KĂ­nos Ă©s hĂĄnyingerkeltƑ, ahogy mindenki engem bĂĄmul, aztĂĄn gyorsan lesietek a szĂ­npadrĂłl, amikor Ken szemei elkezdenek bekönnyezni.
Csak ki kell bĂ­rnom az ABC maradĂ©k rĂ©szĂ©t, Ă©s megkereshetem Ƒt. A V betƱnĂ©l azt hiszem, talĂĄn felĂĄllok a helyemrƑl Ă©s fĂ©lbeszakĂ­tom az egĂ©sz dolgot. HĂĄny embernek kezdƑdhet V betƱvel a vezetĂ©kneve? Úgy tƱnik, soknak, ennyinek.
VĂ©gre abbamarad a tapsolĂĄs, Ă©s vĂ©gre elhagyhatjuk a helyĂŒnket. Gyakorlatilag felugrok az enyĂ©mbƑl abban a pillanatban, hogy a tömeg elkezd a földszint felĂ© indulni. Kimentem magamat Karen sĂ­rĂłs, gratulĂĄlĂłs beszĂ©dĂ©bƑl, majd sietek megkeresni Ƒt. Tudom, hogy itt van, valahogy Ă©rzem.
MĂĄr kĂ©t hĂłnapja nem lĂĄttam Ƒt, kĂ©t kibaszott hosszĂș hĂłnapja, Ă©s izgatott vagyok, adrenalintĂłl beszĂ­vott, amikor vĂ©gre meglĂĄtom Ƒt a kijĂĄrat közelĂ©ben. Volt egy olyan Ă©rzĂ©sem, hogy ezt fogja tenni, idejön, aztĂĄn megprĂłbĂĄl elosonni, mielƑtt megtalĂĄlnĂĄm Ƒt, de nem fogom megengedni. Az autĂłja utĂĄn fogok futni vĂ©gig az Ășton, ha megprĂłbĂĄlja.
- Louis! – hatolok ĂĄt az összebĂșjt csalĂĄdokon Ăștban ahhoz, hogy elĂ©rjek hozzĂĄ, mire Ƒ megfordul, Ă©ppen ahogy majdnem ellökök az ĂștbĂłl egy fiatal srĂĄcot.
Olyan rĂ©g volt mĂĄr, hogy lĂĄttam Ƒt, hogy a megkönnyebbĂŒlĂ©s elsöprƑ. Annyira kurvĂĄra elsöprƑ, Ƒ pedig gyönyörƱ, mint mindig. BƑrĂ©nek van egy lebarnult fĂ©nye, ami mĂ©g korĂĄbban nem volt, szemei fĂ©nyesebbek, boldogabbak, Ă©s a kagylĂłnak, amivĂ© vĂĄlt, ĂĄtvette a helyĂ©t az Ă©let. Mindezt meg tudom mondani csak abbĂłl, hogy rĂĄnĂ©zek.
- Szia – mosolyodik el, majd azt a dolgot csinĂĄlja, hogy megharapja az alsĂł ajkĂĄt, amikor ideges.
- Szia – ismĂ©tlem meg köszöntĂ©sĂ©t, aztĂĄn kell nĂ©hĂĄny mĂĄsodperc, hogy feldolgozzam Ƒt. MĂ©g szebb, mint a fejemben lĂ©vƑ emlĂ©ke.
Úgy tƱnik, Ƒ is ugyanezt teszi, Ă©s figyelem, ahogy fel-le nĂ©z rajtam. BĂĄrcsak ne ez a hĂŒlye talĂĄr cucc lenne rajtam, akkor lĂĄthatnĂĄ, mennyit edzettem.
- Olyan hosszĂș a hajad – szĂłlal meg elƑször Ƒ. LĂĄgyan felnevetek, majd ujjaimmal beletĂșrok a rendetlensĂ©gbe. ValĂłszĂ­nƱleg elbaszott az egĂ©sz attĂłl a kalaptĂłl, ha mĂĄr a kalapnĂĄl tartunk, nem tudom, hovĂĄ a fenĂ©be tƱnt. Lehet, hogy a szĂ©kemen hagytam, nem tudom, nem is igazĂĄn Ă©rdekel.
- Igen, a tiĂ©d is – mondom gondolkodĂĄs nĂ©lkĂŒl. Louis felnevet, aztĂĄn ujjait a szĂĄjĂĄhoz teszi. – Úgy Ă©rtem, egyre hosszabb a hajad. Centikkel rövidebb volt, amikor utoljĂĄra lĂĄttalak – prĂłbĂĄlom meg kijavĂ­tani magam, de ettƑl megint csak jobban nevet.
Szép. Tényleg kurvåra szép.
- SzĂłval annyira rossz volt az ĂŒnnepsĂ©g, mint azt vĂĄrtad? – teszi fel a kĂ©rdĂ©st. Kevesebb, mint nĂ©gy lĂ©pĂ©snyi tĂĄvolsĂĄgra ĂĄll tƑlem, Ă©s azt kĂ­vĂĄnom, bĂĄrcsak ĂŒlnĂ©nk vagy valami, Ășgy Ă©rzem, le kell ĂŒlnöm. MiĂ©rt vagyok ennyire kibaszottul nyugtalan?
- Rosszabb. LĂĄttad milyen hosszĂș volt? A fĂ©rfi, aki a neveket olvasta fel, Ƒskori volt – mondom neki, remĂ©lve, hogy ismĂ©t elmosolyodik. Amikor megteszi, visszamosolygok rĂĄ Ă©s ellököm a hajamat az arcomtĂłl. TĂ©nyleg szĂŒksĂ©gem van egy hajvĂĄgĂĄsra, de szerintem Ă­gy hagyom mĂ©g egy ideig.
- Nagyon bĂŒszke vagyok rĂĄd, amiĂ©rt rĂ©szt vettĂ©l az ĂŒnnepsĂ©gen. Biztos vagyok benne, hogy Ken nagyon boldog.
- Te boldog vagy?
- Miattad? Igen, persze. Nagyon boldog vagyok, hogy rĂ©szt vettĂ©l az ĂŒnnepsĂ©gen. Rendben van az, hogy eljöttem, ugye? – kĂ©rdezi lenĂ©zve a lĂĄbaira csak egy mĂĄsodpercre, mielƑtt tekintete az enyĂ©mre fĂłkuszĂĄl. Van valami mĂĄs vele kapcsolatban, valami magabiztosabb, több… nem tudom, erƑ?
Egyenesen åll, szemei élesek és fókuszåltak, és bår meg tudom mondani, hogy ideges, nem megfélemlített, mint régen volt.
- Persze, hogy igen. ElĂ©g dĂŒhös lettem volna, ha a semmiĂ©rt vettem volna rĂ©szt rajta – mosolygok rĂĄ. Úgy tƱnik, egyikĂŒnk sem csinĂĄl semmit, csak mosolyog Ă©s fĂ©szkelƑdik a kezeinkkel. – Hogy vagy? SajnĂĄlom, hogy nem telefonĂĄltam sokat, nagyon elfoglalt voltam – beszĂ©lek zavarosan. Louis megrĂĄzza a fejĂ©t rĂĄm.
- Semmi gond, tudom, hogy sok minden törtĂ©nt a diplomĂĄzĂĄssal, Ă©s hogy felkĂ©szĂŒlj a jövƑdre, meg minden – villant egy alig ott lĂ©vƑ mosolyt. – JĂłl vagyok, minden egyetemre jelentkeztem New York City ötven mĂ©rföldes sugarĂĄban.
- MĂ©g mindig oda akarsz menni? Liam azt mondta, hogy nem vagy benne biztos? – kĂ©rdezem tƑle. Éppen Liammel beszĂ©ltem tegnap, Ă©s azt mondta, nem biztos benne, hogy Louis mĂ©g mindig oda akar költözni.
- MĂ©g nem vagyok biztos benne, vĂĄrok, hogy legalĂĄbb egy egyetemtƑl visszajelzĂ©st kapjak, mielƑtt ĂĄtköltözök. Az, hogy ĂĄtmentem a Seattle-i kampuszra, rontott az elĆ‘Ă©letemen. A fĂ©lvĂ©teli rĂ©szlegnĂ©l a NYU-n azt mondtĂĄk, hogy ettƑl megbĂ­zhatatlannak Ă©s felkĂ©szĂŒletlennek tƱnök, szĂłval remĂ©lem, hogy legalĂĄbb az egyik egyetem ellenkezni fog. KĂŒlönben közössĂ©gi fƑiskolĂĄn (community college) veszem fel az ĂłrĂĄkat, amĂ­g ĂĄt nem mehetek egy nĂ©gyĂ©vesbe – vesz egy mĂ©ly levegƑt. – Ez egy hosszĂș magyarĂĄzat volt egy rövid kĂ©rdĂ©sre – nevet fel, aztĂĄn ellĂ©p az ĂștbĂłl, ahogy egy zokogĂł anya elsĂ©tĂĄl kĂ©z a kĂ©zben a talĂĄrt viselƑ lĂĄnyĂĄval. – Eldöntötted, hogy mit fogsz csinĂĄlni következƑnek? – kĂ©rdezi tƑlem.
- Nos, van nĂ©hĂĄny megbeszĂ©lt interjĂșm a következƑ pĂĄr hĂ©tben.
- Az jĂł, nagyon örĂŒlök neked.
- BĂĄr egyik sem itt lesz – tisztĂĄzom, figyelve az arcĂĄt közelrƑl, ahogy feldolgozza szavaimat.
- Itt Ășgy Ă©rtve, hogy a Pullmanon?
- Nem, Ășgy Ă©rtve, hogy Washingtonban.
- Hol vannak? Ha nem bĂĄnod, hogy megkĂ©rdezem? – Louis higgadt Ă©s udvarias, hangja pedig olyan lĂĄgy Ă©s Ă©des, hogy egy lĂ©pĂ©ssel közelebb kell mennem hozzĂĄ.
- Egy ChicagĂłban, hĂĄrom Londonban.
- Londonban? – prĂłbĂĄlja meg elrejteni a hangjĂĄban lĂ©vƑ meglepƑdĂ©st, mire bĂłlintok. Nem akartam ezt elmondani neki, de csak kihasznĂĄltam minden lehetƑsĂ©get, ami jött. AmĂșgy valĂłszĂ­nƱleg nem költözök oda vissza, csak felfedezem a lehetƑsĂ©geimet.
- Nem voltam biztos benne, mi fog törtĂ©nni, tudod, velĂŒnk – prĂłbĂĄlom megmagyarĂĄzni.
- Nem, megĂ©rtem, csak meglepƑdtem, ez minden.
Tudom, mit gondol mår csak abból, hogy rånézek. Gyakorlatilag hallom a pontos gondolatait.
- Az utĂłbbi idƑben beszĂ©lgettem anyĂĄval egy kicsit – mondom neki. FurcsĂĄnak hangzik ez az Ă©n szĂĄmbĂłl, Ă©s az mĂ©g furcsĂĄbb volt, amikor vĂ©gre felvettem a telefont, amikor anya hĂ­vott. KĂ©t hĂ©ttel ezelƑttig elkerĂŒltem Ƒt. Nem pontosan bocsĂĄtottam meg neki, de valamennyire dolgozom azon, hogy megprĂłbĂĄljak nem annyira dĂŒhösnek lenni az egĂ©sz felfordulĂĄs miatt.
- Igen? Harry, ezt olyan nagyszerƱ hallani – homlokrĂĄncolĂĄsa eltƱnik, Ă©s annyira fĂ©nyesen mosolyog rĂĄm, hogy a mellkasom szĂł szerint kibaszottul fĂĄj a szĂ©psĂ©gĂ©tƑl.
- Igen, egy kicsit – vonom meg a vĂĄllaimat, Ƒ pedig mĂ©g mindig rĂĄm mosolyog, mintha azt mondtam volna neki, hogy megnyertem a rohadt lottĂłt.
- Olyan boldog vagyok, hogy minden megoldódik neked. Minden jót megérdemelsz az életedben.
Nem vagyok biztos benne, mit mondjak erre, de mĂĄr annyira nagyon hiĂĄnyzott a kedvessĂ©ge, hogy nem tudom megĂĄllĂ­tani magamat, hogy ne nyĂșljak a karjĂĄĂ©rt Ă©s ne hĂșzzam Ƒt egy ölelĂ©sbe. Karjait a vĂĄllaimhoz teszi, fejĂ©t pedig a mellkasomhoz. EskĂŒszöm, hogy az elƑbb hallottam Ƒt felsĂłhajtani.
- Harry! – szĂłlĂ­tanak a nevemen, mire Louis elhĂșzĂłdik, hogy mellĂ©m ĂĄlljon. Arca elpirult, Ă©s ismĂ©t idegesnek nĂ©z ki. Luke Ă©s Kaci közelĂ­tenek felĂ©nk most, egy csokor virĂĄggal a kezĂŒkben.
- Tudtam, hogy nem hoztĂĄl nekem kibaszott virĂĄgokat – nyögök fel, tudva, hogy ez biztosan a nƑjĂ©nek az ötlete volt.
Louis az oldalamnĂĄl ĂĄll, kitĂĄgult szemekkel bĂĄmulva Luke-ra Ă©s az alacsony barna hajĂș lĂĄnyra az oldalĂĄnĂĄl.
- Tudod ezt, tudom, mennyire imĂĄdod a liliomot – beszĂ©l szarsĂĄgokat Luke, Kaci meg integet Louis-nak.
Louis hozzĂĄm fordul összezavarodva, de a legszebb mosolyt villantja meg, amit valaha is lĂĄttam az elmĂșlt kĂ©t hĂłnapban.
- Olyan jĂł vĂ©gre talĂĄlkozni veled – fonja karjait Kaci Louis teste körĂ©, Luke pedig megprĂłbĂĄlja a förtelmes csokrot a mellkasomhoz lökni. Hagyom, hogy a virĂĄgok a padlĂłra essenek, mire Ƒ leszid, mielƑtt a legközelebbi kukĂĄba dobja. – Én Kaci vagyok, Harry barĂĄtja. Olyan sokat hallottam mĂĄr rĂłlad, Louis – karol bele egyik karjĂĄval Louis-ba a nƑ, Ă©s Ă©n egy kicsit meglepƑdöm, amikor Lou visszamosolyog, Ă©s ahelyett, hogy segĂ­tsĂ©gĂ©rt nĂ©zne rĂĄm, beszĂ©lgetĂ©sbe elegyedik az elpazarolt virĂĄgokrĂłl. – Harry egy virĂĄg tĂ­pusĂș srĂĄcnak tƱnik, igaz? – nevet fel Kaci, mire Louis is felkuncog. – EzĂ©rt csinĂĄltatta azokat a nevetsĂ©ges levĂ©l tetovĂĄlĂĄsokat.
- Levelek? – hĂșzza fel szemöldökĂ©t Louis kĂ©rdƑn.
- Azok nem igazĂĄn levelek, csak szarakodik velem, de tĂ©nyleg csinĂĄltattam nĂ©hĂĄny Ășj tetovĂĄlĂĄst, miĂłta utoljĂĄra lĂĄttalak tĂ©ged – mondom neki. Nem vagyok biztos benne, miĂ©rt Ă©rzek kissĂ© bƱntudatot, de azt Ă©rzek.
- Ó – prĂłbĂĄl meg elmosolyodni, de meg tudom mondani, hogy ez nem az igazi. – Az jĂł – a hangulat kissĂ© kĂ­nos lett, Ă©s miközben Luke Louis-nak mesĂ©l az Ășj tetovĂĄlĂĄsokrĂłl, amik a hasam aljĂĄn vannak, elkövet egy nagy hibĂĄt.
- Én mondtam neki, hogy ne csinĂĄltassa meg, nĂ©gyen mentĂŒnk el, Kaci meg kĂ­vĂĄncsi lett Harry tetovĂĄlĂĄsaira, Ă©s Ășgy döntött, akar egyet – feleli.
- NĂ©gyen? – böki ki a szĂłt Louis, Ă©n pedig lĂĄtom a megbĂĄnĂĄst a szemeiben, amikor megkĂ©rdezi.
Haragos pillantåst vetek Luke-ra ugyanakkor, amikor Kaci a könyökével oldalba löki.
- Kaci lĂĄnytestĂ©vre – mondja Luke Louis-nak, megprĂłbĂĄlva rendbe hozni azt, amit elbaszott, de csak mĂ©g rosszabbĂĄ teszi.
Amikor elƑször lĂłgtam egyĂŒtt Luke-kal, Kacival talĂĄlkoztunk, hogy vacsorĂĄzzunk. Azon a hĂ©tvĂ©gĂ©n elmentĂŒnk moziba, Ă©s Kaci elhozta magĂĄval a testvĂ©rĂ©t. NĂ©hĂĄny egyĂŒtt lĂłgĂĄssal kĂ©sƑbb rĂĄjöttem, hogy a nƑ egy kicsit rajong Ă©rtem, Ă­gy megmondtam Luke-Ă©knak, hogy ne hĂ­vjĂĄk el Ƒt többet. Nem akartam Ă©s mĂ©g mindig nem akarok, illetve szĂŒksĂ©gem sincs a figyelemelterelĂ©sre, miközben vĂĄrok Louis-ra, hogy visszajöjjön hozzĂĄm.
- Ó – ajĂĄndĂ©kozza meg Louis a hamis mosolyĂĄval Luke-ot, aztĂĄn a tömegre bĂĄmul. Baszki, utĂĄlom azt a nĂ©zĂ©st az arcĂĄn most.
MielƑtt megmondhatnĂĄm Luke-nak Ă©s Kacinak, hogy menjenek a picsĂĄba, Ă©s elmagyarĂĄzhatnĂĄm Louis-nak ezt a szart, Ken közelĂ­t hozzĂĄm.
- Harry, van itt valaki, akivel szeretnĂ©m, ha talĂĄlkoznĂĄl – mondja nekem. Luke Ă©s Kaci kimentik magukat, Louis pedig oldalra ĂĄll. Érte nyĂșlok, de elhesseget engem.
- AmĂșgy is keresnem kell egy mosdĂłt – mosolyodik el, aztĂĄn egy gyors köszönĂ©s utĂĄn az apĂĄmnak elsĂ©tĂĄl.
- Ɛ Chris, a fĂ©rfi, akirƑl mesĂ©ltem neked. Ɛ a kiadĂł vezetƑje a GabbernĂ©l ChicagĂłban, Ă©s egĂ©szed idĂĄig jött, hogy beszĂ©ljen veled – mosolyodik el Ken, Ă©n pedig nem tehetek rĂłla, de Louis-t keresem a tömegben.
- Igen, köszi – rĂĄzom meg az alacsony fĂ©rfi kezĂ©t, aki aztĂĄn beszĂ©lgetĂ©sbe elegyedik. A között, hogy azon gondolkozom, milyen szart kellett elƑhĂșznia Kennek, hogy idehozza ezt az embert, Ă©s a között, hogy aggĂłdom, hogy Louis nem fogja megtalĂĄlni a mosdĂłt, alig Ă©rtem meg az ajĂĄnlata felĂ©t.
MiutĂĄn bejĂĄrom az összes mosdĂłt Ă©s kĂ©tszer hĂ­vom a mobiljĂĄt, rĂĄjövök, hogy Louis mĂĄr elhagyta a diplomaosztĂłt elköszönĂ©s nĂ©lkĂŒl.

8 megjegyzés:

  1. Sziaaa! ❤️
    Jaj, de nagyon vĂĄrtam mĂĄr a rĂ©szt! *-* FĂ©ltem, hogy mi lesz, hogy lesz az elköszönĂ©s utĂĄn... Nagyon fĂ©lve kezdtem Ă©s mĂĄr konkrĂ©tan az elsƑ mondatnĂĄl rohadtul megijedtem. Nem tudom, hogy csak nekem, de eskĂŒ az öltöny miatt, meg hogy kĂ©rdezte, hogy jĂłl nĂ©z-e ki,hirtelen azt hittem, hogy az eskĂŒvƑjĂ©re kĂ©szĂŒl 😼😬 Ă©s mivel ugye Harryvel szĂŒnetelnek, hĂĄt konkrĂ©tan egy pĂĄr percre szĂ­vrohamot kaptam.😒 AztĂĄn nĂ©zem, hogy JĂșnius, hĂĄt mondom nem lehet, hogy ilyen hamar tĂșl tette magĂĄt Harryn, meg amĂșgy se, de na, valahogy ez jött le nekem, de hĂĄla nem errƑl volt szĂł 🙏 Meg amĂșgy is, csak egymĂĄsĂ©i lehetnek! Ennyi!
    Teljesen meglepƑdtem Louis anyjĂĄn. Ekkora vĂĄltozĂĄs? Mintha kicserĂ©ltĂ©k volna. 😼 Nagyon örĂŒltem neki, hisz Lounak szĂŒksĂ©ge van az anyjĂĄra, Ă©s nagyon remĂ©lem, hogy megkapja tĂ©nyleg azt a csalĂĄdot, amire vĂĄgyott a drĂĄgĂĄm ❤️ Olyan jĂł volt ezt olvasni *-*
    AztĂĄn Harry, hĂĄt imĂĄdom, mĂ©g mindig az Ƒ fejĂ©ben lĂ©vƑ gondolatokat olvasni😍😂 NĂĄla is jĂł volt lĂĄtni, hogy rendezƑdnek a dolgok a csalĂĄdban. JĂłt mosolyogtam Karennel valĂł beszĂ©lgetĂ©sĂ©n 😊
    A kĂ©t barĂĄtnak is örĂŒlök, jĂł fejnek tƱnnek mĂ©gha most legszĂ­vesebben lefjeltem volna Luke-ot, amiĂ©rt elszĂłlta magĂĄt 😡 HĂĄt ott Ășjabb szĂ­vroham Ă©rt, pedig tudtam jĂłl h Harrynek nem kell senki mĂĄs, de akkor is, gyomorgörcsben ĂĄll a gyomrom, hogy kĂŒlön vannak egymĂĄst! És nem szeretem, ha valaki bejön a kĂ©pbe kavarni... Mindig mindenk Ășj szemĂ©lyt körĂŒlöttĂŒk ĂĄrgus szemekkel figyelek! 😬😂
    De amĂșgy jĂłt nevettem a virĂĄgos dolgon 😂 JĂł fejek mondom, csak na😂
    Kis cukik voltak ahogy beszĂ©ltek egymĂĄssal, jajj annyira vĂĄrtam, hogy öleljĂ©k mĂĄr meg egymĂĄst Ă©s aww, Harry meghallotta imĂĄmat 😊😍😊😍
    Komolyan Ă­gy kellett hogy vĂ©ge legyen?? Aj, most Louis azt hiszi hogy Harry mĂĄris tĂșllĂ©pett rajta?! Ne mĂĄr... FĂș! És persze hogy nem talĂĄlja, neeee! Most tiszta ideg leszek, hogy mi lesz. 😬
    Ajj, miĂ©rt kellett ez? Olyan jĂłl indult minden... đŸ˜© Nem könnyƱ velĂŒk...
    De nagyon imĂĄdtam, Ă©s vĂĄrom a köviiiit!! RemĂ©nykedve, hogy egyre jobb lesz a helyzet 😊❤️
    Puszii ❤️
    JĂł hosszĂș komi lett sztem XD de most szĂłfosĂĄsom volt 😁

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Én se tudtam elkĂ©pzelni, hogy fog következni, tartottam ettƑl Ă©n is. Nem csodĂĄlom, hogy eskĂŒvƑre gondoltĂĄl, ezek alapjĂĄn, amiket leĂ­rtĂĄl, simĂĄn lehet feltĂ©telezni, de hĂĄla az Ă©gnek nem ilyenrƑl volt szĂł :D Max akkor örĂŒlnĂ©nk ennek, ha a Harryvel valĂł eskĂŒvƑjĂ©re kĂ©szĂŒlne Louis :D
      Én se gondoltam volna Lou anyjĂĄrĂłl, de jĂł volt lĂĄtni rajta is a vĂĄltozĂĄst, Ă©s hogy vĂ©gre nem az a bĂĄnatos nƑ, aki eddig volt.
      Harry szemszögei örök kedvencek nekem is, mindig alig vårom, amikor låtom, hogy az övé jön :D Egyetértek, öröm volt låtni, hogy jól elvan a csalådjåval :)
      A kĂ©t Ășj barĂĄtnak is örĂŒltem, jĂł lĂĄtni, hogy fordult magĂĄba, hanem pozitĂ­v irĂĄnyba halad tovĂĄbb, mĂ©g Louis nĂ©lkĂŒl is, de remĂ©lhetƑleg ez nem marad Ă­gy hosszĂș ideig :D AmĂșgy Ă©n is mindig parĂĄzok, mikor egy Ășj szereplƑ jön, mert azok mindig kavarnak valamit :D
      Nagyon vårtam egy ölelést én is, édesek voltak :3
      Teljesen kiakadtam, hogy hogy lehetett ez a vĂ©ge, annyira kiĂĄbrĂĄndĂ­tĂł volt, tĂșl szĂ©p lett volna...
      HĂĄt nagyon nem könnyƱ velĂŒk...
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett, a jövƑ hĂ©ten itt lesz, Ă©s igen, remĂ©nykedjĂŒnk :)
      Nem problĂ©ma, mindig szĂ­vesen olvasom a kommenteket :D Xx ♥

      Törlés
  2. OHM FUCK YE. PERFECT AS ALWAYS .
    Louis akkora picsa annyira felkur szedje mar magat ossze komolyan egesz eleteben picsog es soha semmit nem ertekel bazdmeg mikozben harry olyanokat mondd h a mellkasa megolvas a szepsegetol. Louis szopj mar le. Szedd. Ossze. Magad. Bazdmeg.

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Thank you :)
      Ezt az ĂĄllĂĄspontot is megĂ©rtem, Ă©n is sokszor kiakadok Louis-ra, hogy miĂ©rt kell mindig nyomorĂ©koskodnia, fƑleg mikor a sajĂĄt helyzetĂ©t nehezĂ­ti :D RemĂ©ljĂŒk szĂłt fogad neked :D Xx

      Törlés
    2. Hat ajanlom hovy szotfogadjon nekem mert mar harom evadja nyavog

      Törlés
    3. Ez hamarosan kiderĂŒl, ennyit mondhatok :D Xx

      Törlés
  3. Szia!
    ..
    Most kicsit szomorĂș vagyok.. Annyira tökĂ©letesen indult ez a fejezet, nagyon örĂŒltem, hogy mindketten megtalĂĄltĂĄk(,ha nem is a hatĂĄrtalant, de) a boldogdĂĄgot!:')❤
    Viszont annak a hĂŒlye csajnak az emlĂ­tĂ©se.., elĂ©ggĂ© elrontotta a hangulatot, pedig igazĂĄn nem volt vele semmi.., ugye? Csak szimplĂĄn fĂ©ltĂ©kenysĂ©g, amit Louis Ă©rez, de nem hinnĂ©m, hogy nagy civakodĂĄs lesz ebbƑl, hacsak nem Harry nem Ă©ri utol Ƒt Ă©s tĂ©nyleg hazamegy..:/ AzĂ©rt elĂ©g köcsögsĂ©g volt lelĂ©pni.. Na mindegy, majd kiderĂŒl a következƑ rĂ©szben, amit nem tudok majd idƑben elolvasni sajna, mert pĂ©ntek reggeltƑl csĂŒtörtökig nem leszek otthon Ă©s nem hinnĂ©m, hogy tudok csĂłrni valahonnan wifit.., de mindenkĂ©pp bepĂłtolom!:)❤❤ Gondoltam szĂłlok, nehogy azt hidd nem tetszik a rĂ©sz vagy valami..:
    AzĂ©rt vĂĄrom a következƑ rĂ©szt, nagyon tetszett ez, valahogy most nem fĂ©lek az elkövetkezendƑktƑl..:))
    Puszii❤

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Igen, én is reménykedtem, hogy akkor majd most jó irånyba haladnak a dolgok, de nem annyira...
      Na igen, azt a csajt nem kellett volna megemlĂ­teni. Nem volt vele semmi, ez tuti :) Több mindent gondolt ebbe bele Louis, mint ami valĂłjĂĄban törtĂ©nt. Így van, a következƑbƑl kiderĂŒl. Ó, jĂłl van, jĂł szĂłrakozĂĄst kĂ­vĂĄnok, akĂĄrmi is lesz a programod :) ♥
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett, hamarosan kiderĂŒl, hogy kell-e fĂ©lni a jövƑ törtĂ©nĂ©seitƑl ;)
      Xx ♥

      Törlés