2018. augusztus 10., péntek

The end... or not?

Sziasztok! 😊
Ahogy emlĂ­tettem a mĂșlt hĂ©ten, itt is vagyok egy bejegyzĂ©ssel, ami nem biztos, hogy a vĂ©get jelenti, ahogy az a cĂ­mbƑl is kiderĂŒl 😉 ElƑször viszont vĂĄlaszolok az utolsĂł fejezettel kapcsolatos kĂ©rdĂ©sekre, hiszen biztosan mindenki nagyon kĂ­vĂĄncsi 😀
  • Én is Ășgy gondolom, mint ti, hogy a könyv miatt szakĂ­tottak, feltĂ©telezem, ez sok lett volna Louis-nak. BĂĄr rosszabb dolgokon is keresztĂŒlmentek mĂĄr ennĂ©l, Ă­gy Ă©n se igazĂĄn Ă©rtettem, de hĂĄt ez Ă­gy alakult, Ă­gy lĂĄtta jĂłnak Louis.
  • Igen, Robert a pincĂ©rsrĂĄc korĂĄbbrĂłl, amikor bĂĄlnalesre mentek Harry csalĂĄdjĂĄval Ă©s egy Ă©tteremben vacsorĂĄztak ott. Nincsenek tĂșl jĂł emlĂ©keink arrĂłl a vacsorĂĄrĂłl.
  • Ki az a lĂĄny, akit elvett Liam felesĂ©gĂŒl? Ez szĂĄmomra is egy nagyon jĂł kĂ©rdĂ©s 😄 Én vagy Danielle-re vagy SophiĂĄra gondoltam, mivel Ƒk szerepeltek a barĂĄtnƑikĂ©nt, de hogy közĂŒlĂŒk melyik, arrĂłl fogalmam sincsen. SzĂĄndĂ©kosan Ă­rta Ă­gy Anna Todd, aki ugye az eredeti törtĂ©netet csinĂĄlta (Harry+Tessa), mivel tervezte, hogy Liamnek Ă©s annak a lĂĄnynak a sztorijĂĄt is megĂ­rja. Hogy azĂłta ez megvalĂłsult-e, nem tudom, nĂ©ztem wattpadon a törtĂ©netei között, de nem talĂĄltam eddig.
  • ÖsszehĂĄzasodott vĂ©gĂŒl Vegasban Louis Ă©s Harry? Én nagyon remĂ©lem 😀 LegalĂĄbbis Ă©n Ășgy gondoltam tovĂĄbb a törtĂ©netet, hogy azonnal el is mentek oda Ă©s azĂłta happy minden az Ă©letĂŒkben.
  • VĂ©gĂŒl pedig pĂĄr szĂł a Before-rĂłl, mivel korĂĄbban felmerĂŒltek kĂ©rdĂ©sek ezzel kapcsolatban is, Ă©s bĂĄr kommentben elĂ©g rĂ©szletesen vĂĄlaszoltam rĂĄ, szeretnĂ©k Ă­gy is, hogy biztosan lĂĄssa mindenki 😊 Ez egy kĂŒlön könyv, tehĂĄt nem nevezhetƑ After 4-nek, hiszen az a hĂĄrom After könyv arrĂłl szĂłl, hogyan alakult az Ă©lete Harrynek Louis (vagy az eredetiben Tessa) utĂĄn, after=utĂĄn, ugyebĂĄr. A Before pedig arrĂłl szĂłl, hogy milyen volt az Ă©lete Harrynek Tessa elƑtt, before=elƑtt. Ez mĂĄr nem fog elkĂ©szĂŒlni Larry verziĂłban, ezt nagyon sajnĂĄltam, hiszen akkor termĂ©szetesen lefordĂ­tottam volna, de a kĂŒlföldi (szerintem amerikai) csajok, akik az Aftert Ă­rtĂĄk ĂĄt, Ășgy döntöttek, hogy azt mĂĄr nem csinĂĄljĂĄk meg. Ezt el kell fogadnunk. És Ă©n sem szeretnĂ©m ĂĄtĂ­rni, Ă©n megmaradok a fordĂ­tĂĄsnĂĄl, hiszen közel sem biztos, hogy az minƑsĂ©gben ugyanolyan jĂł lenne, ha Ă©n Ă­rnĂĄm ĂĄt. KĂ©sƑbb lehet, hogy esetleg meggondolom magam, ha nagyon kĂ­vĂĄncsi leszek rĂĄ Ă©s mĂ©g senki sem Ă­rta meg Larry verziĂłban, de egyelƑre Ă©n biztosan nem fogom, ezt is el kell fogadnunk, Ă©s remĂ©lem, hogy megĂ©rtitek.
És ha mĂĄr az a bejegyzĂ©s cĂ­me, hogy vĂ©ge... vagy sem?, akkor jöjjön egy kis magyarĂĄzat hozzĂĄ 😀 Nincs mĂ©g teljesen vĂ©ge a törtĂ©netnek. Ugyanis kaptunk egy, azt hiszem, 8 rĂ©szes epilĂłgust Ășgy mond, amit mĂĄr el is kezdtem fordĂ­tani termĂ©szetesen, mert tudom, hogy biztosan kĂ­vĂĄncsiak lesztek rĂĄ 😀
A többi informĂĄciĂłt viszont csak a jövƑ hĂ©ten szeretnĂ©m elĂĄrulni, ne haragudjatok ezĂ©rt, nem szĂĄndĂ©kosan hĂșzom az idƑt, csak hagyok idƑt, hogy a vĂĄlaszokat meg Ășgy az egĂ©sz 3 Ă©vad esemĂ©nyeit feldolgozzĂĄtok mĂ©g, illetve nekem is kell egy kis idƑ, hogy haladjak a több rĂ©szes befejezĂ©ssel 😅 Mert bĂĄr mĂĄr itthon vagyok ebben a hĂłnapban, van sulis Ă©s itthoni dolgom bƑven, meg aztĂĄn nem is mindig megy a fordĂ­tĂĄs, Ășgyhogy a csĂșszĂĄs elkerĂŒlĂ©se vĂ©gett mĂ©g elƑrĂ©bb szeretnĂ©k dolgozni ezzel. RemĂ©lem, megĂ©rtitek, Ă©s addig is lehet azon gondolkozni, hogy vajon mi lehet ez a folytatĂĄs 😉
TehĂĄt tovĂĄbbra is lehet vĂĄrni a pĂ©ntekeket mĂ©g egy kis ideig, Ă©s ne szomorkodjon senki azĂ©rt, mert az Afternek vĂ©ge, Harry Ă©s Louis törtĂ©netĂ©nek mĂ©g nincsen! 😊 RemĂ©lhetƑleg egy hĂ©t mĂșlva Ă©rkezem ismĂ©t, akkor mĂĄr mindent megtudhattok a több rĂ©szes befejezĂ©srƑl, Ă­gĂ©rem.
Nos, remélem, minden fontosat elmondtam, ha nem, írjåtok meg kommentben nyugodtan, meg ha bårmi kérdésetek van, vagy valami nem volt vilågos, azt is, mindenképp vålaszolni fogok råjuk.
TovĂĄbbi kellemes nyarat kĂ­vĂĄnok nektek, pihenjetek sokat, Ă©s egy hĂ©t mĂșlva talĂĄlkozunk Ășjra, ne felejtsetek el akkor sem felnĂ©zni ide! 😘❤🌞🌊

10 megjegyzés:

  1. Most megkönnyebbĂŒltem hogy nem Ă­gy van vĂ©ge!HiĂĄnyozni fog ez a blog mert ez az egyetlen blog amit Ă©vekig olvastam az utĂĄn hogy rĂĄtalĂĄltam!Fura lesz hogy majd nem lesz miĂ©rt vĂĄrom a pĂ©ntekeket!

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Így van, ez mĂ©g nem teljesen a vĂ©ge, egy kicsit mĂ©g olvashatunk rĂłluk :) ÁtĂ©rzem, Ă©s nagyon köszönöm az Ă©veken ĂĄt tartĂł kitartĂĄsodat ♥ Bizony, lassan szoknunk kell a gondolatot, de ez mĂ©g egy kicsivel odĂ©bb van :) Xx

      Törlés
  2. Sziaa!
    ElƑször is nagyon szĂ©pen köszönöm, amit az elƑzƑ komimhoz Ă­rtĂĄl! ❤️❤️❤️ Nagyon jĂłl estek szavaid! ❤️
    Akkor kezdjĂŒnk is bele a mostani dolgokba, ez talĂĄn nem lesz nagyon hosszĂș XD talĂĄn...
    Szerintem is csak az miatt lehetett, elolvastam megint, Ă©s ott ugye mondta Louis, hogy ez neki sok volt.
    Ne mĂĄr, pedig annyira tudni akartam, hogy ki az a lĂĄny! Én is rĂĄjuk tippeltem, Ă©s sztem Danielle lehet, nem? Mert ugye vele kezdte, Ă©s valahogy Ășgy gondolom, hogy köztĂŒk lehettek bonyodalmak, de aztĂĄn meg a fene se tudja😅
    Én is Ă­gy vagyok vele. A fejemben összehĂĄzasodtak Ă©s nagyon, de nagyon, de NAGYON BOLDOGOK!!! 😍❤️😊💙💚
    MegĂ©rtem, hogy nem akartĂĄk, azt is, hogy ha te sem, de majd lĂĄtod! 😊 Majd alakulnak a dolgok! 😊
    Juuuuuuuj lesz mĂ©g 8 rĂ©sz??? Komolyan?? Úriiisteeeeen, Ă©n olyan, de olyan nagyon boldog vagyok, hogy azt el se tudom mondani!! Istenem! Lesz mĂ©g! Olvadhatom mĂ©g! 😍😍😍😭😭😭😭💕💙💚💙💚💙💚💙 Jaj ez olyan jĂł! MĂ©g egy kicsit Ă©lvezhetem *-*
    Gondolom az arrĂłl fog szĂłlni, hogy most ezek utĂĄn mi törtĂ©nt velĂŒk. 😍😍 Jaj, nagyon vĂĄrom!
    Csak szĂ©p nyugodtan, nem kell kapkodni, mi megvĂĄrunk! TermĂ©szetes, hogy vannak mĂĄs dolgaid is, Ă©s igen sajnos ahogy az Ă­rĂĄs sem megy mindig Ășgy a fordĂ­tĂĄs sem, szĂłval Ă©n megĂ©rtelek! Akkor hozod, amikor tudod! 😊❤️
    Neked is tovĂĄbbi szĂ©p nyarat ❤️
    És alig vĂĄrom az epilĂłgust, na meg azt, hogy ismĂ©t komizhassak 😁😊
    Puszi 💕😘

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Jaj, Ă©n köszönöm, rettentƑen örĂŒltem nekik Ă©s hĂĄlĂĄs vagyok Ă©rtĂŒk nagyon ♥
      Liam Ă©s a lĂĄny esetĂ©ben Ă©n is Ă­gy gondoltam elƑször, hogy Danielle az, utĂĄna viszont mindig elbizonytalanodok, Ășgyhogy nem tudom Ă©n sem :'D
      Így van :)
      ÖrĂŒlök, hogy megĂ©rted, Ă©s pontosan, a kĂ©sƑbbiekben mĂ©g bĂĄrmi lehet, az is lehet, hogy egyszer megcsinĂĄlja valaki.
      Igen, mĂ©g pĂĄr hĂ©tig nem kell elengednĂŒnk Ƒket teljesen Ă©s olvashatunk rĂłluk :)
      Így van, ennyit elárulhatok :D
      MegnyugtatĂł, hogy Ă­gy gondolod, igyekszem azĂ©rt, csak ugye nem mindig minden halad Ășgy, ahogy Ă©n szeretnĂ©m :D
      SzĂ©p nyarat Ă©s jĂł pihenĂ©st ♥
      Hamarosan Ă©rkezik Ă©s Ă­rhatsz majd :D ♥ Xx

      Törlés
  3. EPILÓGUS GYERE RÁM!!:D
    Isteneem, meghalok jövƑ pĂ©ntekig, mĂĄr nagyon olvasni akaroom!...(: <3
    Nagyon kivĂĄncsi vagyook!
    Azért sajnålom, hogy nincs Larrys 'Before'....:(

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. :DDD
      Eljön az nemsokåra, és akkor mår sok-sok infót olvashattok róla :)
      Igen, Ă©n is, de ki tudja, egyszer lehet, hogy elkĂ©szĂŒl :) Xx

      Törlés
  4. KöszönjĂŒk a vĂĄlaszokat.
    Omg még 8 rész ahww. Alig vårom. Remélem abban a 8 részben csak jó dolgok lesznek.
    Úgy sajnĂĄlom, hogy vĂ©ge a törtĂ©netnek (8 rĂ©szen kĂ­vƱl)
    Teljesen megĂ©rtem, ha nem fogod ĂĄtĂ­rni a Before-t. Persze örĂŒlnĂȘnk neki, de tĂ©nyleg nagy munka lenne. BĂĄr ahogy tĂ©ged "ismerlek" bisztosan olyan csodĂĄlatosan menne, mint a fordĂ­tĂĄs.
    EgyĂ©pkĂ©nt nem kell sietned. Élvezd csak a pihenĂ©st.
    Mi vĂĄrunk.
    Na csak ennyit akartam.
    TovĂĄbbi szĂ©p nyarat neked 💖

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Nagyon szĂ­vesen :)
      Én is remĂ©lem, nem Ă©rtem mĂ©g a vĂ©gĂ©re, de eddig nem törtĂ©ntek rossz dolgok ;)
      Elhiszem, nem egyszerƱ az elengedĂ©s, hosszĂș volt mindhĂĄrom Ă©vad.
      ÖrĂŒlök, hogy Ă­gy gondolod, Ă©n a fordĂ­tĂĄsnĂĄl szeretnĂ©k megmaradni, ebben van mĂĄr nĂ©mi tapasztalatom :D
      MegnyugtatĂł ezt hallani, kell is egy kicsit, Ă©s hĂĄt nekem is el kell szakadnom a törtĂ©nettƑl valamilyen szinten, hiszen az After mĂĄr nem lesz ilyen intenzĂ­ven az Ă©letem rĂ©sze.
      SzĂ©p nyarat :) Xx ♥

      Törlés
  5. 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

    VålaszTörlés