2018. augusztus 17., péntek

Denouement

Helló! 😊
Ahogy ígértem, ismét itt vagyok, és már hozom is az infókat a folytatásról 😊 Először is bemásolom ide a wattpadon lévő bejegyzés egy részét, amit kitettek az After 3 vége után, nem a teljes posztot, mert abból nem fontos nekünk minden, a lényeget fordítottam le csak. Íme:

Denouement (kifejlet): az utolsó része egy színdarabnak, filmnek vagy elbeszélésnek, amiben a cselekményszálak össze vannak húzva, a problémák pedig meg vannak magyarázva vagy meg vannak oldva.

Majdnem 300 fejezettel az After történetének Larry verziója elékezik a végéhez. Hogy tovább tisztázzam, nem lesz After 4.
Ez a „könyv” néhány fejezetből fog állni, utoljára lezárva a történetet. Az After korábbi három könyve nagyon Anna Todd After történetén alapult (nyilván). Szóval a következőnél úgy tűnhet (úgy fog tűnni), hogy különbözik az „írói stílus”.
Ez egy teljesen eredeti epilógus a történet befejezéséhez.

Tehát ennek a több részes epilógusnak Denouement a címe, ott láthatjátok a definícióját. Bár wattpadon a címbe bele van írva az epilógus is egy per jellel elválasztva, én csak a Denouement-et használnám itt, ha nem gond 😀
Nagyon fontos, hogy ezt a befejezést nem Anna Todd írta, hanem azok közül a lányok közül valaki, akik az Aftert csinálták meg Larry verzióban! Tehát ebből adódóan valóban más lesz az írói stílus, ahogyan az fentebb is le van írva. Csak jelzem én is, hogy erre készüljetek fel, kicsit furcsa volt nekem is 😀
A legtöbb rész végén (nem mindegyiknél) egy idézet szerepel, ezeket én fordítottam le, szóval nem hivatalos meg semmi ilyesmi, csak ezt is jelezni szeretném. Próbáltam kikeresni őket a neten, de nem találtam és nem is akartam ezzel eltölteni az egész napomat, úgyhogy inkább lefordítottam én, mert az gyorsabb volt, ez az oka 😀
A fejezetek címe is más lesz ennél, több okból kifolyólag is. Az egyik, hogy wattpadon is ezek a fejezetcímek csak ugye angolul és ezt meg akartam tartani. A másik pedig, hogy ezzel is elkülönül egy kicsit az Aftertől, hiszen ezt más írta, rövidebb és ez csak a lezárása egy néhány részes epilógusban. Tehát kapcsolódik az Afterhez persze, de mégsem teljesen. Remélem, érthető, hogy mit akartam itt elmagyarázni 😄
És akkor jöjjön az, amire vár mindenki, gondolom, hogy mikor jön a Denouement első része. Nem fogtok szeretni, de csak a jövő héten hozom az elsőt. Ezt sem ok nélkül teszem természetesen. Kell egy pici idő még nekem, hogy lefordítsam mindegyik részt és akkor biztosan nem leszek elmaradva (😅), illetve szeretném, ha eltelne egy kis idő az After és a Denouement között, amíg megnyugszik mindenki a három évad után és elengedjük kicsit (de csak egy kicsit 😉) a történetet, vagy legalábbis azon részét, amiben bizonytalan volt mindig, hogy együtt maradnak-e. De! Most kaptok egy kis részletet belőle, valamint egy úgymond nyitóidézetet, remélem elnyeri a tetszéseteket 😊

„Nagy reményem annyit nevetni, amennyit sírok; megcsinálni a munkámat és megpróbálni szeretni valakit, és hogy legyen bátorságom elfogadni a szeretetet cserébe.” – Maya Angelou

"Louis meghökkent egy kicsit. Nem várta ezt Harrytől. Soha nem számított erre. De, amikor Harry karjai köré van fonódva, mindennek értelme van, ahogy az mindig is volt. Louis tudja, hogy az elkerülhetetlen meg fog történni. Nem akar az esküvőre vagy a bulira gondolni most. Kevésbé sem érdekelhetné. Elégedett azzal, hogy tudja, ebben a pillanatban, ebben a furcsán megvilágított mosdóban, Harry és ő elválaszthatatlanok. Nem kell harcolnia ezzel többé. Nincs semmi, amiért harcolhatna.
Ez, ez az. Minden, ami történt, megtörtént. Az égő fájdalmak és kínok meghalnak a tűzzel együtt. Minden, ami marad, az a melegség."

Egy hét múlva kiderül, hogy a fejezet melyik pontján van ez a kis részlet 😉
Végül még egy fontos dolog! A Denouement fejezeteit is erre a blogra fogom posztolni! Egyrészt azért, mert ennek a néhány résznek feleslegesnek tartottam másik blogot csinálni, és ugye nem teljesen független ez a történet az Aftertől, csak részben.
Nos, azt hiszem, elmondtam minden fontosat, amit akartam, szokás szerint ha mégsem, írjatok nyugodtan, és kérdezzetek, ha nem érthető valami. Tehát egy hét múlva érkezik az első rész az epilógusból, ne felejtsetek el felnézni ide! 😊
Addig is, további kellemes nyarat kívánok! 😘🌊⛱🌞

„- Mióta – kérdezte – az az első sora és az utolsó sora bármilyen versnek, ahol a vers kezdődik és végződik?” – Seamus Heaney

2 megjegyzés:

  1. Szia😊
    Azt hittem, hogy az eredeti Afterben is volt még epilógus, erre kiderül, hogy nem? Meglepett. Komolyan így fejezte be? Ez szar húzás volt... Nem szeretem, mikor így van vége egy történetnek... De mi, legalább kapunk még egy kis Larryt 😍❤️ Ebből is látszik, hogy a Larrys az sokkal jobb😁😍❤️😂
    Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, főleg, hogy nem Anna Todd féle stílusban kapjuk, de azért remélem nem lesz olyan rossz... Ajánlom nekik, hogy Harry stílusa maradjon meg olyannak amilyen!! Bár nehéz ugyanolyanjól megírni, mint ahogy Anna írta, de reménykedem, hogy azért nem lesz olyan vészes😁 A lényeg, hogy lesz még tovább!! Ahh, annyira vároooom, nagyon, de nagyon! 😍😍😍😍
    Ne mondj ilyet, semmi baj, hogy csak jövő héten hozod, ez érthető! Jobb, amúgy is ha előre dolgozik az ember, mert úgy kicsivel könnyebb, szóval ne aggódj emiatt! Nekem mindegy mikor lesz meg, én türelmesen várok😁😊 Addig lehet újraolvasom az elejétől, már nem is tudom hanyadszorra, de na, egyszerűen imádom 😍😊💚💙
    Jaaaj, ez a részlet!! Nagyon, de nagyon várom, hogy mi lesz, izgulok, mint állat 😬😂
    Szép hosszú hétvégét, aztán kövi pénteken újra komizás 😁😊
    Pusziii ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Bizony, ott nem volt, csak ennyi, és csodálkoztam én is. Régebben hallottam egy-két kiakadást, hogy mi az, hogy így van vége, de én azért rosszabbra számítottam. Egyből az jutott eszembe, hogy szakítanak a végén, na akkor én is kikészültem volna :'D Így van, ezzel csak egyetérteni tudok :)
      Egy idő után szerintem meg lehet szokni, fura lesz azért kicsit, mert Anna Todd olyan minőségben ír(t), ahogy kevesen. Így van, olvashatunk még róluk kicsit, ez a lényeg :)
      Akkor meg is nyugodtam, és igen, mindig előre dolgozom, hogy amikor nincs sok időm, akkor is tudjak részt hozni, ez ezzel jár most, hogy picit többet kell várni. Ó, az mindig jó program :D
      Ez hamarosan kiderül ;)
      Szép hétvégét neked is, és igen, péntek tali ismét :) Xx ♥

      Törlés