2018. mĂĄjus 5., szombat

Chapter 282

Sziasztok! 😊
BocsĂĄnat a kĂ©sĂ©sĂ©rt ismĂ©t, elĂ©g kĂ©sƑn Ă©rtem haza tegnap, Ă©s mĂĄr nem volt lelkierƑm kirakni az Ășj fejezetet, de mĂĄr itt is van. Szerintem tetszeni fog nektek a rĂ©sz, fƑleg az elƑzƑekhez kĂ©pest. ImĂĄdtam a Liam Ă©s Harry közötti rövid beszĂ©lgetĂ©st 😂 A vĂ©ge meg abszolĂșt kedvenc, cuki nagyon 😍 KĂ­vĂĄncsi vagyok, mi lesz a ti vĂ©lemĂ©nyetek. Egy hĂ©t mĂșlva talĂĄlkozunk a szokĂĄsos mĂłdon, remĂ©lhetƑleg mĂĄr kĂ©sĂ©s nĂ©lkĂŒl 😅 Ó, Ă©s akik most fognak Ă©rettsĂ©gizni, sok sikert kĂ­vĂĄnok, ĂŒgyesek legyetek! 🎓😉
Kellemes olvasást! 😊😘



Chapter 282
 
Louis szemszöge
Az Ășt Ă©ppen olyan szörnyƱ volt, mint amilyennek vĂĄrtam. Úgy tƱnt, az Ășt soha nem akar vĂ©get Ă©rni, minden egyes sĂĄrga vonal az Ƒ egyik mosolya volt, az egyik homlokrĂĄncolĂĄsa. Úgy tƱnt, minden vĂ©gtelen forgalmi vonal gĂșnyolĂłdik minden hibĂĄval, amit elkövettem, Ă©s minden egyes autĂł az Ășton egy Ășjabb idegen volt, egy Ășjabb ember a sajĂĄt problĂ©mĂĄival. EgyedĂŒl Ă©reztem magamat, tĂșlsĂĄgosan egyedĂŒl a kis autĂłmban, miközben tovĂĄbb Ă©s tovĂĄbb vezettem attĂłl a helytƑl, ahol akartam lenni.
Bolond vagyok, hogy egyĂĄltalĂĄn harcolok ezzel? Lehetek-e elĂ©g erƑs ahhoz, hogy kĂŒzdjek a jelenlegivel ezĂșttal? Akarok egyĂĄltalĂĄn?
Mik az esĂ©lyei annak, hogy abbĂłl, ami mĂĄr a szĂĄzadik alkalomnak Ă©rzƑdik, mitƑl olyan mĂĄs ezĂșttal? Csak azĂ©rt hasznĂĄlja azokat a szavakat, amiket mindig is akartam hallani kĂ©tsĂ©gbeesĂ©sbƑl, mert tudja, mennyire kĂŒlönĂĄllĂłvĂĄ vĂĄltam?
A fejem olyan érzés, mintha egy szåz oldalas regény lenne, ami tele van mély gondolatokkal, agyatlan csevegéssel, és egy csomó marha kérdéssel, amelyekre nem tudom a vålaszt.
Amikor bekanyarodtam Kimberly Ă©s Christian hĂĄza elĂ© csak percekkel ezelƑtt, a feszĂŒltsĂ©g a vĂĄllaimban majdnem elviselhetetlen volt. SzĂł szerint Ă©reztem az izmokat megfeszĂŒlni a bƑröm alatt addig a pontig, hogy elpattannak, Ă©s ahogy a nappaliban ĂĄllok most, vĂĄrva Kimberlyre, hogy csatlakozzon Smith-hez Ă©s hozzĂĄm, most a feszĂŒltsĂ©g tovĂĄbb nƑ.
- Azt mondta, lent lesz, amikor befejezi apa lĂĄbĂĄnak a dörzsölĂ©sĂ©t – rĂĄncolja össze az orrĂĄt Smith undorodva. Nem tehetek rĂłla, de felnevetek a gödröcskĂ©s kisfiĂșn.
- OkĂ©. Köszönöm – mondom neki.
Smith szĂł nĂ©lkĂŒl leĂŒl a kanapĂ© szĂ©lĂ©re. A kezĂ©ben lĂ©vƑ kĂ©szĂŒlĂ©kre fĂłkuszĂĄl, Ă©n pedig rĂĄ. Harry kistestvĂ©re. Ez egy olyan furcsa gondolat, hogy ez az imĂĄdnivalĂł kisfiĂș, aki Ășgy tƱnik, nem kedvel engem valamilyen oknĂĄl fogva, Harry biolĂłgiai testvĂ©re volt vĂ©gig. Egy mĂłdon van Ă©rtelme, mindig olyan kĂ­vĂĄncsi volt Harryvel kapcsolatban, Ă©s Ășgy tƱnt, Ă©lvezi a tĂĄrsasĂĄgĂĄt, amikor a legtöbb ember nem Ă­gy volt ezzel.
- Hol van a te Harryd? – kĂ©rdezi tƑlem, rajta kapva, hogy bĂĄmulom. A te Harryd. Olyan Ă©rzĂ©s, mintha minden egyes alkalommal, amikor felteszi ezt a kĂ©rdĂ©st, az Ă©n Harrym messze van. EzĂșttal messzebb van, mint valaha.
- Ɛ… – kezdem el, miközben Kimberly belĂ©p a szobĂĄba felĂ©m közeledve, kitĂĄrt karokkal. Magas sarkĂș Ă©s smink van rajta. FeltĂ©telezem, a kĂŒlvilĂĄg mĂ©g mindig megy tovĂĄbb, habĂĄr az enyĂ©m mĂĄr megĂĄllt.
- Louis! – sikĂ­tja, karjai a vĂĄllaim körĂ© fonva Ă©s olyan szorosan szorĂ­tva meg, hogy felköhögök. – Gah! Olyan rĂ©g volt mĂĄr! – szorĂ­t meg mĂ©g egyszer, mielƑtt elhĂșzĂłdik Ă©s a karomnĂĄl fogva hĂșz be a konyhĂĄba.
- Mi a helyzet? – kĂ©rdezem tƑle, majd felĂŒlök ugyanarra a bĂĄrszĂ©kre, amin Ășgy tƱnik, mindig ĂŒlök. Ɛ megĂĄll a reggelizƑ pult elƑtt, majd kezĂ©vel beletĂșr rövid, szƑke hajĂĄba, hĂĄtrahĂșzva azt Ă©s megprĂłbĂĄl egy rendezetlen kontyot csinĂĄlni belƑle a feje tetejĂ©n.
- Nos, mindannyian tĂșlĂ©ltĂŒk azt a rohadt kirĂĄndulĂĄst Londonba. Alig, de tĂșlĂ©ltĂŒk – grimaszolja, Ă©n pedig ugyanezt teszem.
- Hogy van Mr. Vance lĂĄba?
- Mr. Vance? – nevet fel. – ElĂ©g legyen ebbƑl. HĂ­vd nyugodtan Christiannak vagy Vance-nak – nevet. – A lĂĄba gyĂłgyul, szerencsĂ©re a tƱz inkĂĄbb a ruhĂĄjĂĄt Ă©rte el, nem annyira a bƑrĂ©t – egy homlokrĂĄncolĂĄs jelenik meg arcĂĄn Ă©s egy remegĂ©s rĂĄzza meg vĂĄllait. – Te hogy vagy? SajnĂĄlattal hallottam apukĂĄdrĂłl. Többször kellett volna felhĂ­vnom tĂ©ged. Csak elfoglalt voltam Ă©s megprĂłbĂĄltam ezt az egĂ©szet kitalĂĄlni – nyĂșl ĂĄt a grĂĄniton Kimberly, aztĂĄn kezĂ©t az enyĂ©mre helyezi.
- Nem, nem. Ne kĂ©rj bocsĂĄnatot.     Olyan sok minden volt veled. AmĂșgy sem voltam a legjobb tĂĄrsasĂĄg. Elment az eszem, szĂł szerint – prĂłbĂĄlok meg nevetni, de mĂ©g Ă©n is megĂ©rzem, milyen hamis Ă©s szĂĄraz a kĂ­nos zaj, amit hallattam.
- Meg tudom mondani – figyel engem szarkasztikusan. – Mi van ezzel? – int kezeivel elƑttem, mire lenĂ©zek a foltos pulĂłveremre Ă©s piszkos farmeremre.
- Nem tudom, hosszĂș kĂ©t hĂ©t volt ez – vonok vĂĄllat.
- NyilvĂĄnvalĂłan megint nehĂ©z helyzeten mĂ©sz keresztĂŒl. IsmĂ©t csinĂĄlt valamit Harry? Vagy ez ugyanaz, ami Londonban volt? – hĂșzza fel egyik Ă­ves szemöldökĂ©t Kimberly. Kimberly egyike azoknak a nƑknek, akiktƑl mindig csinos akarsz lenni, mint Ƒ.
- Nem pontosan. Vagyis, csak azt tette, amit mindig, de vĂ©gre elmondtam neki, hogy befejeztĂŒk – lĂĄtom a kĂ©telkedĂ©st kĂ©k szemeiben. – Komolyan mondom. Azon gondolkozom, hogy New Yorkba költözöm.
- New York? Mi a fene? Harryvel? – esik le az ĂĄlla. – Ó, mindegy, az elƑbb mondtad, hogy szakĂ­tottatok – ĂŒti meg kezĂ©vel a homlokĂĄt drĂĄmai mĂłdon.
- Liammel, Ƒ a NYU-ra megy, Ă©s megkĂ©rt, hogy menjek Ă©n is. Halasztok egy fĂ©lĂ©vet, Ă©s remĂ©lhetƑleg kĂ©pes leszek bejutni a következƑben.
- Wow, szĂŒksĂ©gem van egy percre – nevet fel.
- Ez egy nagy vĂĄltozĂĄs. Tudom. Csak annyi, hogy Ă©n… nos, el kell mennem innen, Ă©s Liam mĂĄr amĂșgy is megy, Ă©s tĂ©nyleg szĂŒksĂ©gem van erre – ez ƑrĂŒltsĂ©g, teljesen ƑrĂŒltsĂ©g, csak ĂĄtköltözi az orszĂĄg mĂĄsik felĂ©be, Ă©s Kimberly reakciĂłja bizonyĂ­tja ezt.
- Nem kell megmagyarĂĄznod nekem. Szerintem ez egy nagyon jĂł ötlet, csak meglepƑdtem. Te ĂĄtköltözöl az orszĂĄgon idƑbeosztĂĄs nĂ©lkĂŒl, vagy anĂ©lkĂŒl, hogy egy Ă©vig terveznĂ©d – Kim meg sem prĂłbĂĄlja irĂĄnyĂ­tani vigyorĂĄt.
- HĂŒlyesĂ©g, igaz? Nem? – kĂ©rdezem, bizonytalanul, hogy mit remĂ©lek vĂĄlaszkĂ©nt.
- Nem! MiĂłta vagy ilyen bizonytalan magadban? Tudom, hogy sok szarsĂĄgon mentĂ©l keresztĂŒl, de össze kell szedned magad. Fiatal vagy, briliĂĄns Ă©s gyönyörƱ. Az Ă©let nem olyan rossz! A pokolba, prĂłbĂĄld meg kitisztĂ­tani az Ă©gett sebeket a vƑlegĂ©nyednek, miutĂĄn megcsalt tĂ©ged a „rĂ©g elveszett szerelmĂ©vel” Ă©s gondoskodnod kell rĂłla, miközben tĂ©nyleg csak meg akarod Ƒt fojtani – rajzol idĂ©zƑjeleket a levegƑbe az ujjaival, Ă©s a szemeit forgatja.
Nem tudom, hogy vicces akart-e lenni, de meg kell harapnom a nyelvemet, hogy megĂĄllĂ­tsam magamat a nevetĂ©stƑl azon a kĂ©pen, amit a fejemben kreĂĄlt.
- Komolyan, rendben van az, hogy szomorĂș vagy, de ha engeded, hogy a szomorĂșsĂĄg irĂĄnyĂ­tsa az Ă©letedet, soha nem lesz Ă©leted – szavai elĂ©rnek engem valahol az önzƑ nyafogĂĄsom Ă©s az idegeim között, hogy New Yorkba költözöm egy szilĂĄrd terv nĂ©lkĂŒl.
Igaza van, sok mindenen keresztĂŒlmentem az elmĂșlt Ă©vben, de mi jĂł lesz ebbƑl?     Hogy szomorĂșsĂĄgot Ă©s a vesztesĂ©g fullĂĄnkjĂĄt Ă©rezzem minden gondolatnĂĄl? Amennyire imĂĄdtam a semmi Ă©rzĂ©sĂ©nek nyugalmĂĄt, nem Ă©rzem magamat önmagamnak. Éreztem, hogy szĂ©tcsĂșszok minden egyes negatĂ­v gondolattal, Ă©s kezdtem fĂ©lni attĂłl, hogy soha nem leszek önmagam ismĂ©t. MĂ©g mindig nem vagyok az most sem, de talĂĄn egy nap?
- Tudom, hogy igazad van, csak nem tudom, hogyan hagyjam abba. Csak olyan dĂŒhös vagyok ĂĄllandĂłan – szorĂ­tom ökölbe a kezeimet, mire Kim bĂłlint. – Vagy szomorĂș vagyok. Sok szomorĂșsĂĄg Ă©s fĂĄjdalom van. Nem tudom, hogyan kĂŒlönĂ­tsem el, Ă©s most ez elemĂ©szt, ĂĄtvĂ©ve az irĂĄnyĂ­tĂĄst a fejemben.
- Nos, ez nem olyan könnyƱ, mint amilyennek hangzott tƑlem, de elƑször is izgatottnak kell lenned. New Yorkba költözöl! Viselkedj Ășgy. Ha leverten jĂĄrkĂĄlsz New York City utcĂĄin, soha nem lesznek barĂĄtaid – mosolyodik el, lĂĄgyĂ­tva szavait.
- És mi van, ha nem tudom? MĂĄrmint mi van, ha mindig Ă­gy Ă©rzek?
- Akkor mindig Ă­gy fogsz Ă©rezni. Ez van, de nem gondolkozhatsz Ă­gy. Én mĂĄr megtanultam az Ă©veim alatt, bĂĄr nem tĂșl sok Ă©v alatt – vigyorodik el – megtanultam, hogy szarsĂĄgok törtĂ©nnek Ă©s tovĂĄbblĂ©psz. SzĂ­vĂĄs, Ă©s hidd el, tudom, hogy ez HarryrƑl szĂłl. Mindig HarryrƑl szĂłl, de el kell fogadnod a tĂ©nyt, hogy Ƒ nem fogja megadni neked, amit akarsz Ă©s amire szĂŒksĂ©ged van, Ă©s prĂłbĂĄlj meg minden tƑled telhetƑt, hogy azt tettesd, tovĂĄbblĂ©psz. Ha be tudod csapni Ƒt Ă©s mindenki mĂĄst is, vĂ©gĂŒl el fogod hinni te is.
- Gondolod, hogy meg tudom tenni? Tudod, hogy valaha is tĂșljutok rajta? – kĂ©rdezem KimtƑl, csavargatva az ujjaimat az ölemben.
- Hazudni fogok most neked, mert arra van szĂŒksĂ©ged, hogy ezt halld most – sĂ©tĂĄl Kimberly a szekrĂ©nyhez, majd kĂ©t boros poharat vesz ki. – Sok baromsĂĄgot Ă©s dicsĂ©retet kell hallanod most, mindig van rĂĄ idƑ, hogy szembenĂ©zz az igazsĂĄggal kĂ©sƑbb, de most – kutatja ĂĄt a fiĂłkot a mosogatĂł alatt, aztĂĄn egy bornyitĂłt vesz elƑ. – Most bort iszunk, Ă©s elmondom neked az összes szakĂ­tĂłs sztorit, amiktƑl a tiĂ©d gyerekjĂĄtĂ©knak fog tƱnni.
- A horrorfilm? – kĂ©rdezem, tudva, hogy az ellenkezƑjĂ©re gondolt.
- Nem, okos tojĂĄs. ArrĂłl beszĂ©lek, hogy ismerek nƑket, akik Ă©vekig voltak hĂĄzasok, a fĂ©rjeik pedig megdugtĂĄk a nƑk testvĂ©reit. EzektƑl a fajta ƑrĂŒlt törtĂ©netektƑl rĂĄ fogsz jönni, hogy a tiĂ©d nem olyan rossz – egy fehĂ©rborral teli poharat helyez elĂ©m, Ă©s Ă©ppen amikor azon vagyok, hogy tiltakozzak, Kimberly felemeli, aztĂĄn az ajkaimhoz nyomja.
MĂĄsfĂ©l ĂŒveggel kĂ©sƑbb nevetek Ă©s a pultra hajolok tĂĄmogatĂĄsĂ©rt. Kimberly vĂ©gigment az ƑrĂŒlt kapcsolatainak listĂĄjĂĄn, Ă©n pedig vĂ©gre abbahagytam azt, hogy megnĂ©zzem a telefonomat minden tizedik mĂĄsodpercben. Harrynek amĂșgy sincs meg a telefonszĂĄmom, emlĂ©keztetem magamat folyamatosan.
HarryrƑl beszĂ©lĂŒnk, ha akarja a szĂĄmot, talĂĄl egy mĂłdot rĂĄ, hogy megszerezze. EmlĂ©keztet bosszantĂł tudatalattim. Nem tudok nem a Kennel valĂł beszĂ©lgetĂ©sĂ©re gondolni. Hogy ment? JĂłl van? VĂĄrnom kellett volna, hogy megbizonyosodjak rĂłla, jĂłl van, mielƑtt elindultam?
NĂ©hĂĄny törtĂ©net, amit Kimberly mesĂ©lt nekem az elmĂșlt egy ĂłrĂĄban tĂșl ƑrĂŒltnek tƱnik, hogy igaz legyen. Meg vagyok gyƑzƑdve rĂłla, hogy a bortĂłl tett hozzĂĄ mindegyikhez nĂ©hĂĄny rĂ©szletet. KizĂĄrt dolog, hogy egy nƑ rajtakapta a fĂ©rjĂ©t, hogy lefekszik a nƑ testvĂ©rĂ©vel, aztĂĄn az anyjĂĄval, aztĂĄn a vĂĄlĂĄsi ĂŒgyvĂ©djĂŒkkel. Teljesen kizĂĄrt dolog, hogy a nƑ körbe-körbe kergette a fĂ©rjĂ©t az ĂŒgyvĂ©di irodĂĄban a fejĂ©hez dobĂĄlva a magas sarkĂșit, miközben a fĂ©rfi futott, nadrĂĄg nĂ©lkĂŒl, ĂĄt a folyosĂłn.
Nevetek, tĂ©nyleg nevetek most, Kimberly pedig a hasĂĄt fogja, azt ĂĄllĂ­tva, hogy lĂĄtta a fĂ©rfit pĂĄr nappal kĂ©sƑbb a jövendƑbeli ex-felesĂ©gĂ©nek magas sarkĂșjĂĄnak a lenyomatĂĄval, ami fĂ©nylett a homloka közepĂ©n.
- Nem is viccelek! ƐrĂŒlet volt! A legjobb rĂ©sze ennek az egĂ©sz törtĂ©netnek az, hogy most Ășjra hĂĄzasok! – csapja kezĂ©t a pulthoz, mire Ă©n megrĂĄzom a fejemet hangjĂĄnak volumenĂ©n most, hogy rĂ©szeg. Örömmel lĂĄtom, hogy Smith egyedĂŒl hagyta a hangos borivĂłkat, Ă©n meg elfelejtettem, hogy Mr. Vance… Christian egyĂĄltalĂĄn itt lakik. – A fĂ©rfiak seggfejek. MindegyikĂŒk – emeli fel frissen Ășjratöltött poharĂĄt az Ă©n ĂŒres poharamhoz. – De az igazat megvallva, a nƑk is seggfejek, szĂłval az egyetlen mĂłd arra, hogy ez mƱködjön az az, ha talĂĄlsz egy seggfejet, akivel bĂĄnni tudsz. Egyet, akitƑl egy kicsivel kevĂ©sbĂ© vagy seggfej.
Christian ezt a pillanatot vĂĄlasztja, hogy betolja magĂĄt a konyhĂĄba.
- Ez az egĂ©sz beszĂ©lgetĂ©s a seggfejekrƑl elhallatszik a folyosĂłra – mosolyog a menyasszonyĂĄra, aki fĂ©szkelƑdik, mint mindig, amikor Christian Ă­gy nĂ©z rĂĄ. Meg vagyok lepve ettƑl. Tudtam, hogy Kim a megbocsĂĄtĂĄs folyamatĂĄnĂĄl tart, csak nem tudtam, hogy ez egy kĂ©sz dolog volt, vagy hogy ennyire boldognak nĂ©z ki eközben.
- Bocsi – mosolyog le rĂĄ, majd Christian Kim csĂ­pƑjĂ©hez nyĂșl, az ölĂ©be hĂșzva Ƒt a kerekesszĂ©kben. Megrezzen, amikor Kimberly combja hozzĂĄĂ©r a sĂ©rĂŒlt lĂĄbĂĄhoz, aztĂĄn gyorsan megigazĂ­tja magĂĄt Kim a mĂĄsik lĂĄbĂĄra.
- Rosszabbul nĂ©z ki, mint amilyen – mondja nekem Christian, amikor Ă©szreveszi, hogy oda-vissza nĂ©zek a fĂ©m szĂ©k Ă©s a lĂĄbĂĄn lĂ©vƑ Ă©gett hĂșs között.
- Igaz. Ɛ tĂ©nyleg csak tejel ebbƑl az egĂ©sz dologbĂłl – csipkelƑdik Kimberly, megbökve a gödröcskĂ©t Christian bal arcĂĄn. Én elnĂ©zek.
- EgyedĂŒl vagy itt? – kĂ©rdezi Vance, figyelmen kĂ­vĂŒl hagyva a haragos pillantĂĄst, amit Kimberly kĂŒld neki, amikor megharapja Kim ujjĂĄt. Nem tudom megĂĄllni, hogy ne nĂ©zzem Ƒket, mĂ©g akkor is, ha tudom, hogy nem leszek az Ƒ helyĂŒkben a közeljövƑben, ha egyĂĄltalĂĄn lesz ilyen.
- Igen. Harry a Pullmanon az Ƒ… – megĂĄllok, hogy kijavĂ­tsam magamat. – KenĂ©knĂ©l.
Christian csalĂłdottnak nĂ©z ki, Kim mĂĄr nem vet haragos pillantĂĄst, a bennem lĂ©vƑ lyuk pedig, mely mĂĄr betelĂ­tƑdött az elmĂșlt ĂłrĂĄban, kezdi megmutatni magĂĄt Harry nevĂ©nek hangos emlĂ­tĂ©sĂ©re.
- Hogy van? TĂ©nyleg azt kĂ­vĂĄnom, bĂĄrcsak fogadnĂĄ a hĂ­vĂĄsaimat, a seggfej – motyogja Christian, Ă©n meg a bort hibĂĄztatom, amiĂ©rt kĂ©szĂŒlök felcsattanni rĂĄ.
- Sok minden törtĂ©nik most vele – a csĂ­pĂ©s a hangsĂșlyomban nyilvĂĄnvalĂł, Ă©s azonnal bunkĂłnak Ă©rzem magamat. – SajnĂĄlom. Nem akartam Ă­gy hangozni, csak tudom, hogy sok mindenen megy most keresztĂŒl. Nem akartam goromba lenni.
Úgy döntök, figyelmen kĂ­vĂŒl hagyom a vigyort, ami Kimberly arcĂĄn van, ahogy megvĂ©dem Harryt. Christian megrĂĄzza a fejĂ©t Ă©s felnevet.
- Semmi gond. MegĂ©rdemlem az egĂ©szet. Tudom, hogy igen, csak beszĂ©lni akarok vele, de tudom, hogy megjelenik majd, ha kĂ©szen ĂĄll. Na, itt hagylak titeket, csak lĂĄtni akartam, mirƑl szĂłlt a nagy nevetĂ©s Ă©s sikĂ­tĂĄs.
Azzal megcsĂłkolja Kimberlyt, gyorsan, de szeretettel, aztĂĄn kigurĂ­tja magĂĄt a helyisĂ©gbƑl. Én kitartom a poharamat egy ĂșjratöltĂ©sĂ©rt. IsmĂ©t.
- VĂĄrj, akkor ez azt jelenti, hogy nem fogsz mĂĄr velem dolgozni? Nem hagyhatsz ott azokkal a rosszindulatĂș nƑkkel! Te vagy az egyetlen ember, akit bĂ­rok, eltekintve Trevor Ășj barĂĄtnƑjĂ©tƑl.
- Trevornak van barĂĄtnƑje? – kĂ©rdezem, kortyolva a hƱvös borbĂłl. Kimberlynek igaza volt, a bor Ă©s a nevetĂ©s segĂ­t. Érzem magamat kimerĂ©szkedni ebbƑl a kagylĂłbĂłl, megprĂłbĂĄlva visszatĂ©rni az Ă©letbe, minden egyes viccel Ă©s abszurd törtĂ©nettel egy kicsivel könnyebbnek talĂĄlom.
- Igen! A vörös hajĂș! Tudod, aki a közössĂ©gi mĂ©diĂĄnkat irĂĄnyĂ­tja?
Megpróbálom elhelyezni a nƑt, de nem látok át a fejemben táncoló boron.
- Nem ismerem Ƒt. Mióta járnak?
- Csak nĂ©hĂĄny hete. Ezt kapd ki – Kimberly szemei felderĂŒlnek a kedvenc dolgĂĄra. – Christian hallotta Ƒket egyĂŒtt.
Iszom még egy kortyot, vårva rå, hogy megmagyaråzza.
- EgyĂŒtt egyĂŒtt. Úgy Ă©rtve, hogy dugtak az irodĂĄjĂĄban! És ami mĂ©g ƑrĂŒltebb az az, hogy milyen dolgokat hallott meg – abbahagyja a nevetĂ©st. – Perverzek voltak. ArrĂłl beszĂ©lek, hogy Trevor nagyon rosszfiĂș az ĂĄgyban. ElfenekeltĂ©k egymĂĄst, valami perverz mĂłdon szĂłlĂ­tottĂĄk egymĂĄst, meg minden.
Én nevetĂ©sben török ki, mint egy szeleburdi iskolĂĄs fiĂș. Egy iskolĂĄs fiĂș, aki tĂșl sok bort fogyasztott el.
- KizĂĄrt! – nem tudom elkĂ©pzelni az Ă©des Trevort, hogy bĂĄrkit is elfenekel. MĂ©g jobban nevetek a kĂ©ptƑl, Ă©s megrĂĄzom a fejemet, megprĂłbĂĄlva nem tĂșl sokat gondolni bele. Trevor helyes, nagyon helyes, de annyira jĂłl nevelt Ă©s Ă©des.
- EskĂŒszöm! Christian meg volt rĂłla gyƑzƑdve, hogy a lĂĄny ki volt kötözve az asztalhoz vagy valami, mert amikor következƑnek lĂĄtta Trevort, leszedett valamit az asztala sarkairĂłl! – int kezeivel a levegƑbe, mire a hƱvös bor az orromon keresztĂŒl jön ki. Ez utĂĄn a pohĂĄr utĂĄn befejezem. Hol van Harry, az alkoholhatĂłsĂĄg, amikor szĂŒksĂ©gem van rĂĄ?
Harry.
Szívem elkezd szåguldozni, nevetésem pedig gyorsan abbamarad, míg Kimberly még egy piszkos részletet hozzåtesz a történethez.
- Nem tudom elhinni. Ɛ olyan Ă©des Ă©s gyengĂ©d. Nem lehetsĂ©ges, hogy kikötözött egy nƑt az asztalĂĄhoz Ă©s kihasznĂĄlta az alkalmat vele! – teszem hozzĂĄ. EgyszerƱen nem tudom elkĂ©pzelni. ÁrulĂł Ă©s bor irĂĄnyĂ­totta agyam elkezdi elkĂ©pzelni Harryt Ă©s egy asztalt Ă©s kötelet Ă©s fenekelĂ©st.
- AmĂșgy is kik szexelnek az irodĂĄjukban? Istenem, azok a falak papĂ­rvĂ©konyak – feleli Kimberly, Ă©n meg Ă©rzem leesni az ĂĄllamat. Igazi kĂ©pek, emlĂ©kek HarryrƑl, ahogy rĂĄfektet az asztalomra, villannak ĂĄt agyamon, Ă©s a mĂĄr amĂșgy is felhevĂŒlt bƑröm elpirul Ă©s Ă©g. Kimberly megajĂĄndĂ©koz egy mindentudĂł mosollyal, majd hĂĄtra billenti fejĂ©t. – Azt hiszem, ugyanazok az emberek, akik mĂĄs emberek otthoni edzƑtermĂ©ben szexelnek – vĂĄdol meg egy kuncogĂĄssal. Figyelmen kĂ­vĂŒl hagyom Ƒt az Ă©getƑ zavar ellenĂ©re, amit Ă©rzek.
- VisszatĂ©rve Trevorra – felelem annyira elrejtve az arcomat a pohĂĄr mögĂ©, amennyire az csak lehetsĂ©ges.
- Tudtam, hogy egy ĂĄllat. A fĂ©rfiak, akik mindennap öltönyt viselnek, mindig ĂĄllatok – vonja le a következtetĂ©st.
- Csak az erotikus regĂ©nyekben – ellenkezek egy könyvre gondolva, amit mĂĄr terveztem, hogy elolvasok, de mĂ©g nem jutottam oda.
- Azok a törtĂ©netek erednek valahonnan, nem? – kacsint rĂĄm. – Folyamatosan elsĂ©tĂĄlok Trevor irodĂĄja elƑtt, remĂ©lve, hogy meghallom Ƒt a csajjal, de mĂ©g nem kaptam Ƒket rajta.
Ennek az egĂ©sz estĂ©nek a nevetsĂ©gessĂ©gĂ©tƑl könnyedebben Ă©rzem magamat olyan mĂłdon, ami mĂĄr nagyon rĂ©gen volt. MegprĂłbĂĄlom megfogni ezt az Ă©rzĂ©st Ă©s olyan szorosan tartani a mellkasomhoz, amennyire csak tudom, nem akarom, hogy elillanjon.
- Ki tudta, hogy Trevor ilyen ĂĄllat, igaz? – hĂșzza fel a szemöldökeit, mire megrĂĄzom a fejemet.
- Kibaszott Trevor – felelem, aztĂĄn csendben vĂĄrok, ahogy Kimberly hangos nevetĂ©sben tör ki.
- Kibaszott Trevor! – visĂ­tja, Ă©n pedig csatlakozom hozzĂĄ a gĂșnynĂ©v eredetĂ©re gondolva, miközben felvĂĄltva ismĂ©teljĂŒk azt, az alkotĂłjĂĄnak a legjobb benyomĂĄsunkkal.

Harry szemszöge
Ez a nap hosszĂș volt. Rohadtul tĂșl hosszĂș, Ă©s kĂ©szen ĂĄllok arra, hogy aludjak. A meghitt beszĂ©lgetĂ©s utĂĄn Kennel ki vagyok merĂŒlve. Ezt követte Sarah, Sonya, akĂĄrmi a franc neve van, Ă©s Liam szem-kefĂ©lĂ©se az ebĂ©dlƑasztalon keresztĂŒl, halĂĄlra untam magam ettƑl.
HiĂĄnyzik Louis, Ă©s dĂŒhös voltam, amikor megtudtam, hogy anĂ©lkĂŒl ment el, hogy szĂłlt volna nekem. Hadd fogalmazzak mĂĄshogy, anĂ©lkĂŒl ment el, hogy tudtam volna. Szart se kell elmondania nekem. BĂĄr akarom, hogy Ă­gy tegyen, ezt nem mondhatom ki hangosan.
JĂłl viselkedtem, ahogy megĂ­gĂ©rtem Louis-nak, Ă©s megettem a vacsorĂĄmat csendben, miközben Karen Ă©s az apĂĄm, vagy akĂĄrki is Ƒ, figyelt engem Ăłvatosan, vĂĄrva rĂĄm, hogy felrobbanjak vagy tönkretegyem a vacsorĂĄjukat valahogy, de nem tettem. Csendben maradtam Ă©s megrĂĄgtam minden egyes falatot, mĂ©g a könyökömet sem tettem rĂĄ a csĂșnya asztalterĂ­tƑ izĂ©re, amirƑl Karen azt gondolja, hogy tavaszi szĂ­neket ad hozzĂĄ vagy valami szarsĂĄg, de nem. Förtelmes, Ă©s valakinek el kellene Ă©getnie, amikor nem figyel.
Egy kicsivel jobban Ă©reztem magamat, kĂ­nosan, mint a picsa, de egy kicsit jobban az apĂĄmmal valĂł beszĂ©lgetĂ©s utĂĄn. SzĂłrakoztatĂłnak talĂĄlom, hogy folyamatosan apĂĄnak hĂ­vom Ƒt most, de tinikĂ©nt alig tudtam kiejteni a nevĂ©t rosszallĂĄs vagy anĂ©lkĂŒl, hogy azt kĂ­vĂĄntam volna, bĂĄrcsak ne ment volna el, csak azĂ©rt, hogy megĂŒthessem Ƒt. Most, hogy megĂ©rtem, vagyis valamennyire megĂ©rtem, hogyan Ă©rzett Ă©s miĂ©rt tette, amit tett, vĂ©gre el tudok engedni valamennyit a haragbĂłl, amit olyan sokĂĄig tartogattam magamban.
BĂĄr furcsa volt Ă©rezni mindazt elillanni a testembƑl. Hallottam mĂĄr megmagyarĂĄzva ezt regĂ©nyekben, megbocsĂĄtĂĄs, ahogy hĂ­vjĂĄk, de egĂ©szen ma estĂ©ig mĂ©g sosem Ă©reztem ezt. Nem vagyok teljesen meggyƑzƑdve rĂłla, hogy tetszik az Ă©rzĂ©s, de azt bevallom, hogy segĂ­t elterelni a figyelmemet annak a folyamatos hiĂĄnyĂĄrĂłl, hogy hiĂĄnyzik Louis. NagyjĂĄbĂłl.
Jobban Ă©rzem magam, boldogabbnak? Nem tudom, de nem tudok nem a jövƑre gondolni most. Egy jövƑre, ahol Louis Ă©s Ă©n vĂĄsĂĄrolunk szƑnyeget vagy akĂĄrmit, amit a hĂĄzas emberek csinĂĄlnak. Az egyetlen hĂĄzas emberek, akikrƑl tudom, hogy tolerĂĄljĂĄk egymĂĄst, az Ken Ă©s Karen, Ă©s fogalmam sincs, hogy mit csinĂĄlnak egyĂŒtt. Eltekintve attĂłl, hogy gyereket csinĂĄlnak a negyvenes Ă©veikben. Éretlen mĂłdon összerezzenek a gondolatra, Ă©s azt tettetem, hogy az elƑbb nem a szexuĂĄlis Ă©letĂŒkön gondolkoztam.
A jövƑre gondolni sokkal szĂłrakoztatĂłbb, mint azt valaha is kĂ©pzeltem. Soha nem vĂĄrtam semmit a jövƑtƑl, vagy a jelentƑl, mindig tudtam, hogy egyedĂŒl leszek, Ă­gy nem zavartattam magamat azzal, hogy hĂŒlye tervekkel vagy kĂ­vĂĄnsĂĄgokkal szĂłrakozok. EgĂ©szen nyolc hĂłnappal ezelƑttig, nem tudtam, hogy lehet olyan valaki, mint Louis. Fogalmam sem volt rĂłla, hogy van ez a bosszantĂł ember a vilĂĄgon, arra vĂĄrva, hogy a feje tetejĂ©re ĂĄllĂ­tsa az egĂ©sz Ă©letemet azzal, hogy teljesen az ƑrĂŒletbe kerget Ă©s jobban megszeretteti magĂĄt velem, mint a lĂ©legzĂ©st.
A pokolba, ha tudtam volna, hogy Ƒ ott van, nem vesztegettem volna azzal az idƑmet, hogy megdugok minden embert, akit csak tudtam. Nem foglalkoztam korĂĄbban semmivel, nem volt hajtĂłerƑ kĂ©k szemekkel, ami segĂ­tett volna, ami ĂĄtvezetett volna az elbaszott Ă©letemen, Ă­gy tĂșl sok hibĂĄt követtem el, Ă©s most a legjobbnĂĄl is kemĂ©nyebben kell dolgoznom, hogy megprĂłbĂĄljam helyrehozni azokat a hibĂĄkat.
Ha visszavonhatnĂĄm, senkihez sem Ă©rnĂ©k hozzĂĄ. Egyetlen emberhez sem. És ha tudtam volna, hogy milyen jĂł lesz megĂ©rinteni Louis-t, felkĂ©szĂ­tettem volna magamat, szĂĄmoltam volna a napokat, amĂ­g be nem rontott a szobĂĄmba abban a diĂĄkszövetsĂ©gi hĂĄzban, hozzĂĄĂ©rve a szarjaimhoz, amikor mĂĄr megmondtam neki, hogy ne tegye.
Az egyetlen dolog, ami tĂĄvolrĂłl is a sajĂĄt magam irĂĄnyĂ­tĂĄsa alatt tart, az a remĂ©ny, hogy Louis fel fog bukkanni. Meg fogja lĂĄtni ezĂșttal, nem fogom visszavonni a szavaimat, Ă©s ezĂșttal rohadtul össze fogok hĂĄzasodni vele, mĂ©g ha az oltĂĄrhoz is kell vonszolnom Ƒt.
Ez mĂ©g egy a problĂ©mĂĄink közĂŒl, ezek a gondolatok. Amennyire le fogom tagadni ezt az arcĂĄba, nem tehetek rĂłla, de elmosolyodom most annak a lĂĄtvĂĄnyĂĄn, hogy fekete szmokingban van, morcos arcot vĂĄgva Ă©s kiabĂĄlva velem, ahogy szĂł szerint a lĂĄbainĂĄl fogva hĂșzom Ƒt vĂ©gig a leszƑnyegezett padok közti rĂ©szen, mĂ­g valami barom dalt jĂĄtszanak hĂĄrfĂĄn vagy valami mĂĄsik hangszeren, amit senki sem hasznĂĄl az eskĂŒvƑkön Ă©s temetĂ©seken kĂ­vĂŒl.
Ha meglenne a telefonszĂĄma, Ă­rnĂ©k neki, csak hogy megbizonyosodjak rĂłla, jĂłl van. De nem akarja, hogy meglegyen nekem a telefonszĂĄma, meg tudom mondani, Ă©s sok korlĂĄtozĂĄsra volt szĂŒksĂ©gem, hogy ne kapjam ki Liam telefonjĂĄt a zsebĂ©bƑl Ă©s lopjam el Louis szĂĄmĂĄt vacsora utĂĄn.
Ebben az ĂĄgyban fekszem, a Pullmanon, amikor Seattle-be kellene vezetnem. Kellene, lehetne, szĂŒksĂ©g lenne, de nem lehet. Egy kis teret kell adnom neki, vagy mĂ©g tovĂĄbb fog elhĂșzĂłdni tƑlem. Feltartom a telefonomat a sötĂ©tben, majd ĂĄtlapozom a rĂłla kĂ©szĂŒlt kĂ©peket a mappĂĄmban. Ha az lesz mindenem egy ideig, hogy ĂĄtlapozom az emlĂ©kek kĂ©peit, több kĂ©pre lesz szĂŒksĂ©gem. HĂ©tszĂĄzhuszonkettƑ nem elĂ©g.
Ahelyett, hogy tovĂĄbbra is egy rögeszmĂ©s titokban követƑ ember legyek, kiszĂĄllok az ĂĄgybĂłl Ă©s felveszek valami nadrĂĄgot. Nem hiszem, hogy Liam vagy a terhes Karen Ă©rtĂ©kelnĂ©, ha meztelenĂŒl lĂĄtna engem. Vagyis, talĂĄn mĂ©gis. Elmosolyodom a gondolataimon, aztĂĄn felĂĄldozok egy pillanatot, hogy kitalĂĄljam a tervemet. Liam makacs lesz, tudom, de könnyƱ megtörni Ƒt. OrdĂ­tani fogja Louis telefonszĂĄmĂĄt, abban a mĂĄsodpercben, hogy mĂĄsodszorra viccelek az Ășj kiszemeltjĂ©vel, amit tĂșlontĂșl letagad, mint egy gyerek az ĂĄltalĂĄnos iskolĂĄban.
KĂ©tszer kopogok, tisztessĂ©ges figyelmeztetĂ©st adni neki, mielƑtt kinyitom az ajtĂłt. Alszik, a hĂĄtĂĄn fekszik egy könyvvel a mellkasĂĄn. Kibaszott Harry Potter. Tudhattam volna. Egy jelkĂ©nt odafentrƑl telefonja kĂ©pernyƑje felvillan az asztalon, Ă©n pedig Ă©rte nyĂșlok. Louis neve Ă©s egy ĂŒzenet eleje jelenik meg. Körözök a nyakammal, megprĂłbĂĄlva nem engedni a fĂ©ltĂ©kenysĂ©gnek, hogy ĂĄtvegye az irĂĄnyĂ­tĂĄst. MiĂ©rt Ă­r neki ilyen kĂ©sƑn?
MegprĂłbĂĄlom kitalĂĄlni a jelszavĂĄt, de Liamet nehezebb olvasni, mint Louis-t. Az övĂ© olyan nyilvĂĄnvalĂł volt Ă©s komikus tĂ©nyleg, tudtam, hogy hozzĂĄm hasonlĂłan fĂ©lni fog, hogy elfelejti, Ă©s az 1, 2, 3, 4-et vĂĄlasztotta. Ez a mi jelszavunk mindenre. PIN kĂłdok, a kĂĄbel tĂ©vĂ©nk fizetƑs kĂłdja, bĂĄrmi, ami szĂĄmokat követel, ez az, amit mindig hasznĂĄlunk. LĂĄthatĂł, gyakorlatilag kurvĂĄra hĂĄzasok vagyunk amĂșgy is.
- Ébredj fel, faszfej – ĂŒtöm meg Liamet egy pĂĄrnĂĄval az ĂĄgyĂĄrĂłl, mire felnyög.
- Menj el.
- Kell Louis szĂĄma – ĂŒtĂ©s.
- Nem.
ÜtĂ©s. ÜtĂ©s. ErƑsebb ĂŒtĂ©s.
- Ugh! – nyafogja felĂŒlve. – Rendben. Megadom a szĂĄmot – nyĂșl a telefonjĂĄĂ©rt, Ă©n pedig a kezĂ©be helyezem azt, miközben figyelem a szĂĄmokat, amiket megnyom, csak abban az esetben, ha szĂŒksĂ©gem lesz rĂĄ a jövƑben.
A kezembe adja a telefont, miutĂĄn feloldotta, aztĂĄn megköszönöm neki, miutĂĄn begĂ©pelem a szĂĄmĂĄt a telefonomba. A megkönnyebbĂŒlĂ©s, amit Ă©rzek, miközben megnyomom a mentĂ©st, szĂĄnalmas, de nem Ă©rdekel. MĂ©g egyszer megĂŒtöm a pĂĄrnĂĄval Liamet, csak a rend kedvĂ©Ă©rt, majd elhagyom a szobĂĄt.
Szerintem hallom Ƒt szitkozĂłdni rĂĄm, amĂ­g be nem csukom az ajtĂłt nevetve. HozzĂĄ tudnĂ©k szokni ehhez az Ă©rzĂ©shez, ez a… remĂ©nyhez hasonlĂ­tĂł Ă©rzĂ©s, ahogy egy egyszerƱ jĂł Ă©jszakĂĄt ĂŒzenetet Ă­rok neki Ă©s nyugtalanul vĂĄrok rĂĄ, hogy vĂĄlaszoljon. Úgy tƱnik, kezd minden egyre jobb lenni nekem, vĂ©gre, Ă©s az utolsĂł lĂ©pĂ©s Louis bocsĂĄnata. Csak szĂŒksĂ©gem van egy szeletre a remĂ©nybƑl, amivel mindig irĂĄntam volt, hogy visszatĂ©rjen.
*Harrry?* Írja az ĂŒzenet. Baszki, kezdtem azt hinni, hogy figyelmen kĂ­vĂŒl fog hagyni.
*Nem, nem Harrry. Csak Harry.* Döntöm el, hogy csipkelƑdĂ©ssel kezdem a beszĂ©lgetĂ©st, mĂ©g akkor is, ha könyörögni akarok neki, hogy jöjjön vissza Seattle-bƑl, vagy ne boruljon ki, ha Ă©n felbukkanok ott az Ă©jszaka közepĂ©n.
*Bocsi, nem tudok Ă­rni ezen a billentyƱzeten. TĂșl Ă©rzĂ©keny.* El tudom kĂ©pzelni Ƒt az ĂĄgyĂĄban fekve Seattle-ben, kancsalĂ­tva Ă©s a homlokĂĄt rĂĄncolva, miközben a mutatĂłujjĂĄt hasznĂĄlja, hogy beĂŒssön minden egyes betƱt.
*Igen, iPhone-ok, mi? A régi billentyƱzeted kemény volt, szóval låtom, miért van problémåd.*
Egy mosolygĂłs fejjel vĂĄlaszol, Ă©n pedig le vagyok nyƱgözve Ă©s szĂłrakozott is vagyok, hogy emojikat hasznĂĄl. Én kurvĂĄra utĂĄlom Ƒket Ă©s mindig visszautasĂ­tottam, hogy hasznĂĄljam Ƒket, erre tessĂ©k, most sietve töltöm le ezt a szart, hogy a hozzĂĄillƑ mosolygĂłs fejjel vĂĄlaszoljak.
*Ott vagy?* KĂ©rdezi, Ă©ppen ahogy elkĂŒldöm az övĂ©hez illƑ arcot.
*Igen, miĂ©rt vagy fent ilyen kĂ©sƑn? LĂĄttam, hogy Ă­rtĂĄl Liamnek.* Nem kellett volna ezt elkĂŒldenem.
Eltelik nĂ©hĂĄny mĂĄsodperc, aztĂĄn egy kĂ©pet kĂŒld egy kis boros pohĂĄrrĂłl. Tudnom kellett volna, vĂ©gĂŒl is Kimmel lĂłgott.
*Bor, mi?* KĂŒldöm el, kĂ­sĂ©rve valamivel, ami Ășgy nĂ©z ki, mint egy meglepett arc, azt hiszem. MiĂ©rt van olyan sok ezekbƑl a rohadt dolgokbĂłl? Mikor lenne szĂŒksĂ©ge valaha bĂĄrkinek is arra, hogy elkĂŒldjön egy kĂ©pet egy tigrisrƑl az Isten szerelmĂ©re?
KĂ­vĂĄncsi vagyok Ă©s egy kicsit beszĂ­vtam a figyelemtƑl, amit ad nekem, elkĂŒldöm a rohadt tigrist, aztĂĄn magamnak nevetek, amikor Ƒ egy tevĂ©vel vĂĄlaszol. Nevetek minden egyes alkalommal, amikor egy hĂŒlye kis kĂ©pet kĂŒld nekem, ami biztosan senkinek sem vĂĄlik hasznĂĄra.
ImĂĄdom, hogy megĂ©rtette, hogy tudja, azĂ©rt kĂŒldtem a tigrist, mert szĂł szerint rohadtul semmi Ă©rtelme, most pedig a „kĂŒldd a legvĂ©letlenszerƱbb emojit” jĂĄtĂ©kot jĂĄtsszuk, Ă©n meg itt fekszem a sötĂ©tben, egyedĂŒl, annyira nagyon nevetve, hogy a hasam tĂ©nylegesen fĂĄj.
*Kifogytam.* Feleli több mint öt percnyi oda-vissza utån.
*Én is. Fáradt vagy?*
*Igen, tĂșl sok bort ittam.*
*JĂłl szĂłrakoztĂĄl?*
  Meg vagyok lepve, amikor azt akarom, hogy igent vĂĄlaszoljon, hogy tĂ©nyleg jĂłl szĂłrakozott, mĂ©g akkor is, ha Ă©n nem voltam az estĂ©je rĂ©sze.
*Igen, jól. Jól vagy? Remélem, minden jól ment az apukåddal.*
*Igen, talĂĄn beszĂ©lhetĂŒnk rĂłla, amikor Seattle-be Ă©rek?*
TolakodĂł ĂŒzenetemet egy szĂ­vvel Ă©s egy olyan kĂ©ppel kĂŒldöm el, ami egy felhƑkarcolĂłnak nĂ©z ki.
*TalĂĄn.*
*SajnĂĄlom, hogy olyan rossz barĂĄt voltam. Jobbat Ă©rdemelsz nĂĄlam, de szeretlek.*
KĂŒldöm el az ĂŒzenetet, mielƑtt megĂĄllĂ­thatnĂĄm magamat. Ez igaz, Ă©s csak nem tehetek rĂłla, hogy leĂ­rtam most. MĂĄr elkövettem azt a hibĂĄt, hogy magamban tartottam az Ă©rzĂ©seimet elƑle, Ă©s most ezĂ©rt vonja kĂ©tsĂ©gbe az Ă©rzĂ©seimet olyan gyorsan.
*TĂșl sok bor van az agyamban ehhez a beszĂ©lgetĂ©shez. Christian hallotta Trevort szexelni az irodĂĄjĂĄban.* A szememet forgatom a kĂ©pernyƑmön lĂ©vƑ nevĂ©n. Kibaszott Trevor.
*Kibaszott Trevor.*
*Ezt mondzhtam Ă©n is. Ugynaaneztf a dolgot mindtam Kimnek.*
*TĂșl sok hiba van benne, hogy el tudjam olvasni. Menj aludni, Ă­rj holnap.*
KĂŒldöm el, aztĂĄn elkezdek egy Ășj ĂŒzenetet. *KĂ©rlek. KĂ©rlek, Ă­rj holnap.*
Egy mosoly hĂșzĂłdik az arcomra, amikor egy kĂ©pet kĂŒld egy mobiltelefonrĂłl, egy ĂĄlmos fejet Ă©s azt a rohadt tigrist.

6 megjegyzés:

  1. AH YEEEES. MAR TEGNAP DELUTAN 7 ITA TIZPERCENKENT FRISIITEK. LOL. IMADOM. HARRYT. ES MOSTMAR LOUIST IS EGESZEN. YEEE♡

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Jaj, bocsĂĄnat, hogy kĂ©sƑn hoztam ezt a rĂ©szt, nagyon sƱrƱ volt az a pĂ©nteki napom :') ÖrĂŒlök, hogy tetszett :) Xx

      Törlés
  2. Sziaaa!
    MegĂ©rkeztem nagy nehezen. Tegnap csalĂĄdi nap volt, Ășgyhogy csak ma tudtam elolvasni. Amint felkeltem ez volt az elsƑ dolgom 😁😊
    VĂ©gre egy nyugis, megmosolyogtatĂł, szivet melengetƑ rĂ©sz 😊 mĂĄr kellett nagyon az ilyen. Lassan de haladunk a jĂł felĂ©, vagyis nagyon remĂ©lem 😉
    Kim Ă©s Louis borozgatĂĄsĂĄt is imĂĄdtam, Ă©s Trevor, hĂĄt ezen behalok XD fƑleg mikor mondta Kimberly h ki az aki az irodĂĄban szexel 😂😂 na szakadtam azon XD
    ÖrĂŒlök, hogy Kim Ă©s Christian megmaradnak egymĂĄsnak 😊 szeretem Ƒket egyĂŒtt.
    AztĂĄn Harry gondolatai, ajj, annyira szeretem ezt a pasit. Olyan jĂł olvasni, hogy mennyit fejlƑdött, Ă©s remĂ©lem h Ă­gy is marad. FejlƑdjön csak tovĂĄbb, hogy boldog Harry legyen belƑle. 😊 Louis is meg fogja lĂĄtni mindezt Ă©s akkor vĂ©gre boldogok lehetnek egyĂŒtt, meg mi is ❤️😊
    Liam Ă©s Harry rĂ©sz istenem 😂😂😂 annyira imĂĄdom Ƒket, hatalmasak egyĂŒtt. LĂĄttam magam elƑtt az egĂ©szet Ă©s nagyot szakadtam. 😂 Liam elĂ©g hamar megadta a szĂĄmot, pedig nem gondoltam, hogy ilyen egyszerƱ lesz a dolog XD
    Ha szĂĄnalmas ha nem de Ă©n is megkönnyebbĂŒltem, hogy vĂ©gre meg van Louis szĂĄma! 😊😁 Nyugodtabb vagyok, Ă©s Ă©rzem, hogy kezdĂŒnk jĂł felĂ© haladni. SzorĂ­tok nagyon nekik!
    És az smsezĂ©s, aww, hĂĄt olyan aranyos volt 😊😊 Ez kellett, jĂłl esett a lelkemnek. ValamiĂ©rt amĂșgy is imĂĄdom, mikor smseket Ă­rnak egymĂĄsnak *-* De ez az emojik kĂŒldözgetĂ©se ez valami tök cukiii 😊❤️ đŸ…đŸ« XD
    Nagyon vĂĄrom a köviiiit! 😁
    Puszii ❤️

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Semmi problĂ©ma, ahogy lĂĄthatĂł, Ă©n is elĂ©g kĂ©sƑn jutottam el ahhoz, hogy ezekre a kommentekre vĂĄlaszoljak :'D
      Bizony, ideje volt mĂĄr egy ilyen fejezetnek is, a sok szomorĂș utĂĄn. RemĂ©nykedjĂŒnk benne, hogy haladunk afelĂ© :D
      Ne is mondd, az nagyon vicces volt, szakadtam rajtuk Ă©n is xd
      Én is, bĂĄr elĂ©g nagyot csalĂłdtam Christianban.
      Így van, Ă©n is imĂĄdom fordĂ­tani ezeket a gondolatait, az elejĂ©hez kĂ©pest teljesen megvĂĄltozott Ă©s csodĂĄlatos ezt lĂĄtni. RemĂ©ljĂŒk, hogy Ă­gy marad, nagyon jĂł lenne :) Igen, Ășgy legyen.
      Jaj, Ă©n is imĂĄdom Ƒket, nagyon Ă©lveztem azt a kis rövidke rĂ©szt lefordĂ­tani :D EgyetĂ©rtek, Ă©n nagyobb ellenĂĄllĂĄsra szĂĄmĂ­tottam Liam rĂ©szĂ©rƑl, de ĂĄlmos volt biztos :D
      Nem szĂĄnalmas, hidd el, Ă©n is megkönnyebbĂŒltem xd RemĂ©lhetƑleg innen mĂĄr csak jobb lesz.
      Nagyon cukik voltak, Ă©s szerintem nekik is kellett mĂĄr ez. Édesek voltak :)
      Puszi neked is :) Xx ♥

      Törlés
  3. Szia!
    ...
    ElƑször is elkĂ©pesztƑen sajnĂĄlom, hogy nem Ă­rtam az elƑzƑ rĂ©sz alĂĄ, nem voltam otthon akkor hĂ©tvĂ©gĂ©n, csak utĂĄna kedden vagy szerdĂĄn lĂĄttam Ă©s akkor mĂĄr nem akartam.. RemĂ©lem nem volt nagyon baj!:/
    Viszont ha mĂĄr akkor nem tettem meg most leĂ­rom ide a rövid kis vĂ©lemĂ©nyem.: nagyon, nagyon tetszett az a rĂ©sz is, fƑleg a vĂ©ge.. Harry egyszerƱen csodĂĄlatos volt, azt hiszem erre vĂĄrtam mĂĄr egy jĂł ideje..:') SzĂłval imĂĄdtam, utĂłlag is köszönöm, hogy hoztad!:)❤

    Ezt a részt is csak tegnap este låttam és utåna mår nem tudtam írni,na de most!!:) :
    ƐszintĂ©n szĂłlva jobbra szĂĄmĂ­tottam, vagyis nem, nem ez a megfelelƑ szĂł.. Boldogabbra Larrysebbre szĂĄmĂ­tottam, most meg Louis csak a költözĂ©st hajtogatta.. Ott kicsit elszomorodtam, bĂĄr rögtön jobb kedvem lett, mikor elkezdett inni, eddig abbĂłl a legtöbbször jĂł szĂĄrnazott.., Ă©s hĂĄt most is Ă­gy lett!:)) Nagyon imĂĄdtam a vĂ©gĂ©n Harry Ă©s Louis beszĂ©lgetĂ©sĂ©t, nagyon aranyos volt!❤❤ Viszont Trevol!:D Ezt nem gondoltam volna rĂłla!:))
    SzĂłval összessĂ©gĂ©ben termĂ©szetesen nagyon jĂł rĂ©sz lett, köszönöm ezt is hogy hoztad, mĂĄr vĂĄrom a következƑt!:)❤❤
    Puszi.❤

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Jaj, semmi gond, elƑfordul, hogy nem mindig tudsz kommentelni, ahogy lĂĄthatĂł, Ă©n is csak most tudtam nekiĂĄllni a vĂĄlaszomnak :'D
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett, nagyon ideje mĂĄr az ilyen kis boldog pillanatoknak. Nagyon szĂ­vesen :) ♥

      Igen, most nagyon a költözĂ©ssel foglalkozik Louis, megĂ©rtem, hogy jobbra szĂĄmĂ­tottĂĄl. Bizony, ilyenkor Louis mindig jobban feloldĂłdik :D EgyetĂ©rtek, cukik voltak, Ă©s hĂĄt Ă©n se gondoltam volna, hogy ilyen dolgok fognak kiderĂŒlni TrevorrĂłl :D
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett, Ă©s nagyon szĂ­vesen :) Xx ♥

      Törlés