2018. måjus 18., péntek

Chapter 284

Sziasztok! 😊
Igyekeztem minĂ©l elƑbb jelentkezni, vĂ©gre kĂ©sĂ©s nĂ©lkĂŒl. Ma kĂ©sƑ dĂ©lutĂĄn vĂ©gre tĂșlestem a nyelvvizsgĂĄm szĂłbeli rĂ©szĂ©n is, nagyon remĂ©lem, hogy jĂłl sikerĂŒlt összessĂ©gĂ©ben, köszönöm, hogy drukkoltatok 💕 A fejezet eleje-közepe nem tĂșl boldog, nyomasztĂł Ă©s fĂĄjdalmas is, mĂĄr megint. BĂĄr a vĂ©gĂ©re azĂ©rt javulnak a dolgok, Ășgyhogy ez pozitĂ­v. KĂ­vĂĄncsi vagyok, mi lesz a vĂ©lemĂ©nyetek. Azt mĂ©g fontosnak tartom megjegyezni, hogy a közepe körĂŒl lĂ©vƑ nĂ©hĂĄny idĂ©zetet Ă©n fordĂ­tottam le, szĂłval nem hivatalos fordĂ­tĂĄs. Egy hĂ©t mĂșlva talĂĄlkozunk ismĂ©t.
Kellemes olvasást! 😊😘



Chapter 284

Harry szemszöge
Mår negyvenkilencszer telefonåltam. Kurvåra negyvenkilencszer. Negyvenkilenc. Tudod, hogy az mennyi csörgés? Kibaszott sok.
TĂșl sok ahhoz, hogy megszĂĄmoljuk, Ă©s nem tudok elĂ©g tisztĂĄn gondolkozni ahhoz, hogy megszĂĄmoljam, de ha tudnĂ©k, hatalmas mennyisĂ©gƱ kurva csörgĂ©s lenne.
Ha tĂșlĂ©lem a következƑ hĂĄrom percet, Ășgy tervezem, hogy kitĂ©pem a bejĂĄrati ajtĂłt a rohadt zsanĂ©rjaibĂłl Ă©s Louis telefonjĂĄt a falhoz vĂĄgom, hogy Ășgy tƱnik, nem tudja, hogyan kell azt felvenni. OkĂ©, szĂłval talĂĄn nem kellene a falhoz vĂĄgnom a telefonjĂĄt. TalĂĄn vĂ©letlenĂŒl rĂĄlĂ©pek nĂ©hĂĄnyszor, amĂ­g a kĂ©pernyƑ be nem törik a sĂșlyom alatt. TalĂĄn.
Egy istenverte letolĂĄst fog kapni, az kurva biztos. Az elmĂșlt kĂ©t ĂłrĂĄban mĂĄr nem hallottam felƑle, Ă©s kibaszottul fogalma sincs, hogy az elmĂșlt öt Ăłra mennyire kĂ­nzĂł volt. Gyorsan hajtottam, hĂșsszal ĂĄtlĂ©pve a limitet, hogy olyan gyorsan ideĂ©rjek, amennyire csak lehet.
Rohadtul hajnali hårom óra van, és Louis, Vance és Kimberly is mind a feketeliståmon vannak. Talån mindhårmójuk telefonjåt össze kellene törnöm, mivel nyilvånvalóan elfelejtették, hogyan kell felvenni a kurva dolgokat.
Ahogy elĂ©rem a kaput, elkezdek pĂĄnikolni, mĂ©g jobban, mint mĂĄr az elmĂșlt öt kibaszott ĂłrĂĄban. Mi van, ha Ășgy döntöttek, hogy bezĂĄrjĂĄk a biztonsĂĄgi kaput? Mi van, ha megvĂĄltoztattĂĄk a kĂłdot? EmlĂ©kszem egyĂĄltalĂĄn a kurva kĂłdra? TermĂ©szetesen nem. Fel fogjĂĄk venni, amikor telefonĂĄlok, hogy elkĂ©rjem a kĂłdot? TermĂ©szetesen nem.
Mi van, ha azĂ©rt nem veszik fel, mert valami törtĂ©nt Louis-val, Ă©s kĂłrhĂĄzba vittĂ©k Ă©s nincs jĂłl Ă©s nincs szolgĂĄltatĂłjuk Ă©s… A kapu nyitva van, amikor elĂ©rem a kocsifelhajtĂłt, Ă©s egy kicsit emiatt is bosszĂșs vagyok. MiĂ©rt nem kapcsolta be Louis a biztonsĂĄgi rendszert, amikor egyedĂŒl van itt? Amikor felvezetek a kanyargĂłs Ășton, meglĂĄtom, hogy az autĂłja az egyetlen, ami le van parkolva a hatalmas hĂĄz elƑtt. JĂł tudni, hogy Vance itt van, amikor szĂŒksĂ©gem van rĂĄ… Milyen kibaszott barĂĄt Ƒ. Apa, nem barĂĄt. Baszki.
Amikor kilĂ©pek az autĂłmbĂłl Ă©s megközelĂ­tem az ajtĂłt, haragom Ă©s szorongĂĄsom megnƑ. Ahogy Louis beszĂ©lt, ahogy hangzott… olyan volt, mintha nem lett volna ura a sajĂĄt cselekedeteinek.
Az ajtĂł nincs bezĂĄrva, persze, aztĂĄn ĂĄtmegyek a nappalin Ă©s vĂ©gig a folyosĂłn. Kezeim remegnek, amikor kinyitom az ajtĂłt a szobĂĄjĂĄhoz, mellkasom pedig összeszorul, amikor ĂŒresen lĂĄtom meg az ĂĄgyĂĄt. Nem csak, hogy ĂŒres, Ă©rintetlen, tökĂ©letesen meg van ĂĄgyazva, ahogy szokta, amit lehetetlen Ășjra megcsinĂĄlni. MĂĄr megprĂłbĂĄltam, lehetetlen Ășgy megĂĄgyazni, ahogy Louis tud.
- Louis! – hĂ­vom a nevĂ©n, ahogy besĂ©tĂĄlok a fĂŒrdƑbe, mely a folyosĂł mĂĄsik felĂ©n van. Lehunyva tartom szemeimet, miközben felkapcsolom a villanyt. Semmi. LĂ©gzĂ©sem nehĂ©z zihĂĄlĂĄskĂ©nt jön ki, majd a következƑ szobĂĄhoz megyek. Hol a faszban van? – Lou! – kiabĂĄlok megint, ezĂșttal hangosabban.
MiutĂĄn ĂĄtkutatom majdnem az egĂ©sz kurva palotĂĄt, alig kapok levegƑt. Hol van? Az egyetlen szoba, ami maradt, az Vance hĂĄlĂłszobĂĄja Ă©s egy zĂĄrt szoba az emeleten. Nem vagyok biztos benne, hogy ki akarom-e nyitni azt az ajtĂłt… MegnĂ©zem a teraszt Ă©s az udvart, Ă©s ha nincs ott, kurvĂĄra fogalmam sincs, hogy mit fogok csinĂĄlni.
- Louis! Hol a fenĂ©ben vagy? Ez nem vicces, eskĂŒszöm, hogy… – abbahagyom az ordĂ­tĂĄst, amint felfogom az összegömbölyödött alakot a pihenƑszĂ©kben. TĂ©rdei fel vannak hĂșzva a hasĂĄhoz, karjai meg a mellkasa körĂ© fonĂłdva, mintha elaludt volna, mĂ­g megprĂłbĂĄlta egyben tartani magĂĄt.
Összes haragom feloldĂłdik, amikor letĂ©rdelek mellĂ©. Ujjaimmal beletĂșrok a hajĂĄba, Ă©s kĂ©nyszerĂ­tem magamat, hogy ne törjek ki kibaszott hisztĂ©riĂĄs rohamban most, hogy tudom, jĂłl van. Baszki, annyira aggĂłdtam miatta. SzĂĄguldĂł pulzussal hajolok le hozzĂĄ, majd vĂ©gighĂșzom nagyujjamat az alsĂł ajkĂĄn. Nem tudom, miĂ©rt csinĂĄltam ezt igazĂĄbĂłl, csak valahogy megtörtĂ©nt, de az pokolian biztos, hogy nem bĂĄnom meg, amikor szemei kinyitĂłdnak Ă©s felnyög.
- MiĂ©rt vagy idekint? – kĂ©rdezem, hangom hangos Ă©s feszĂŒlt. Louis megrezzen, nyilvĂĄnvalĂłan megijedt szavaim hangerejĂ©tƑl. MiĂ©rt nem vagy bent? KurvĂĄra betegre aggĂłdtam magam miattad, minden lehetsĂ©ges forgatĂłkönyvön ĂĄtmentem a fejemben az elmĂșlt öt ĂłrĂĄban, akarom mondani. – HĂĄla Istennek, hogy aludtĂĄl – jön ki helyette. – MĂĄr hĂ­vtalak, aggĂłdtam miattad.
- Harry? – ĂŒl fel, Ășgy fogva a nyakĂĄt, mintha a feje leesne a helyĂ©rƑl.
- Igen, Harry – tisztĂĄzom. Louis összehĂșzza a szemĂ©t a sötĂ©tben, aztĂĄn megdörzsöli a nyakĂĄt. Amikor megmozdul, hogy felĂĄlljon, egy ĂŒres boros ĂŒveg esik le a betonteraszra Ă©s fĂ©lbe törik.
- Bocsi – kĂ©r bocsĂĄnatot, lehajol, hogy felvegye a törött ĂŒveget. Finoman elhĂșzom a kezĂ©t, majd ujjaimat az övĂ©i körĂ© fonom.
- Ne Ă©rj hozzĂĄ. KĂ©sƑbb elintĂ©zem. MenjĂŒnk be.
- Hogy kerĂŒltĂ©l ide? – kĂ©rdezi Louis, miközben segĂ­tek neki lĂĄbra ĂĄllni. Szavai nagyon össze vannak mosĂłdva, Ă©s nem is akarom tudni, mennyi bort ivott, miutĂĄn a vonal meghalt. LegalĂĄbb nĂ©gy ĂŒres ĂŒveget lĂĄttam a konyhĂĄban.
- Vezettem, hogy mĂĄshogy?
- EgĂ©szed idĂĄig? HĂĄny Ăłra? – szemeim vĂ©gig vĂĄndorolnak a testĂ©n, a testĂ©n, amelyen csak egy pĂłlĂł van. Az Ă©n pĂłlĂłm. Észreveszi bĂĄmulĂĄsomat, aztĂĄn elkezdi lehĂșzni a pĂłlĂł szĂ©lĂ©t, hogy eltakarja csupasz combjait. – Csak most… – halkul el dadogva. – Csak most vettem fel, csak egyszer – feleli, aminek egyĂĄltalĂĄn nincs Ă©rtelme.
- Semmi gond, azt akarom, hogy hordd. MenjĂŒnk be.
- Tetszik idekint – feleli halkan, kibĂĄmulva a sötĂ©tsĂ©gbe.
- TĂșl hideg van. BemegyĂŒnk – nyĂșlok a kezĂ©Ă©rt, de Ƒ elhĂșzĂłdik. – Ha idekint akarsz ĂŒlni, az rendben van, de veled ĂŒlök – irĂĄnyĂ­tom ĂĄt követelĂ©semet. Louis bĂłlint, majd a korlĂĄthoz hajol, tĂ©rdei remegnek, arca pedig szĂ­ntelen. – Mi törtĂ©nt ma este? – kĂ©rdezem. Ɛ csendben marad, mĂ©g mindig mereven nĂ©z.
- Soha nem Ă©rezted mĂ©g Ășgy, mintha az Ă©leted egy nagy viccĂ© vĂĄltozott volna? – fordul hozzĂĄm.
- Naponta – vonok vĂĄllat, bizonytalanul, hogy hovĂĄ a fenĂ©be tart ez a beszĂ©lgetĂ©s, de utĂĄlva a szomorĂșsĂĄgot a szemei mögött. MĂ©g a sötĂ©tben is a szomorĂșsĂĄg Ă©g alacsonyan, kĂ©ken Ă©s mĂ©lyen, kĂ­sĂ©rtve azokat a fĂ©nyes szemeket, amiket annyira imĂĄdok.
- Nos, Ă©n is.
- Nem, te vagy a pozitív itt. Az, aki boldog. Én vagyok a cinikus seggfej, nem te.
- KimerítƑ boldognak lenni, tudod?
- Nem igazĂĄn – vallom be, aztĂĄn teszek egy lĂ©pĂ©st közelebb hozzĂĄ. – Nem igazĂĄn vagyok a napfĂ©ny Ă©s a boldogsĂĄg pĂ©ldĂĄja, abban az esetben, ha nem vetted volna Ă©szre – prĂłbĂĄlom meg feldobni a hangulatot, mire kapok egy fĂ©lig rĂ©szeg, fĂ©lig szĂłrakozott mosolyt.
BĂĄrcsak elmondanĂĄ nekem, hogy mi törtĂ©nik vele mostanĂĄban, nem tudom, mennyit tehetek Ă©rte, de ez az Ă©n hibĂĄm, ez az egĂ©sz az Ă©n hibĂĄm. A benne levƑ boldogtalansĂĄg az Ă©n terhem, amit el kell viselnem, nem az övĂ©.
Louis felemeli a karjĂĄt, hogy az elƑtte lĂ©vƑ fadeszkĂĄn pihentesse, de nem sikerĂŒl neki Ă©s megbotlik, majdnem arccal belecsĂșszva a teraszasztalhoz erƑsĂ­tett esernyƑbe.
- BemehetĂŒnk most mĂĄr? Ki kell aludnod az összes bort, amit megittĂĄl – fonom kezemet a könyöke körĂ©, hogy megtartsam az egyensĂșlyĂĄt, Ƒ meg elkezd hozzĂĄm hajolni.
- Nem emlékszem, hogy elaludtam.
- Ez valĂłszĂ­nƱleg azĂ©rt van, mert addig ittĂĄl, amĂ­g ki nem dƑltĂ©l – mutatok a nĂ©hĂĄny lĂ©pĂ©snyire lĂ©vƑ törött boros ĂŒvegre.
- Ne prĂłbĂĄlj meg leszidni – csattan fel, majd hĂĄtrĂĄl tƑlem, ahogy megközelĂ­tem Ƒt.
- Nem prĂłbĂĄlom – emelem fel kezeimet egy ĂĄrtatlan mozdulatban, Ă©s ordĂ­tani akarok ennek az egĂ©sz kurva helyzetnek az irĂłniĂĄjĂĄn.
- SajnĂĄlom – sĂłhajt fel. – Nem tudok gondolkozni.
Figyelem, ahogy leĂŒl a földre, Ă©s tĂ©rdeit ismĂ©t a mellkasĂĄhoz teszi.
- BeszĂ©lhetek veled valamirƑl? – emeli fel a fejĂ©t, hogy rĂĄm nĂ©zzen.
- Persze.
- És teljesen Ƒszinte leszel?
- MegprĂłbĂĄlok.
Úgy tƱnik, rendben van ezzel, aztĂĄn leĂŒlök a földön ĂŒlƑ testĂ©hez legközelebb lĂ©vƑ szĂ©k szĂ©lĂ©re. KissĂ© fĂ©lek attĂłl, hogy mirƑl akar beszĂ©lni, de tudnom kell, hogy mi törtĂ©nik vele, Ă­gy csukott szĂĄjjal vĂĄrok rĂĄ, hogy megszĂłlaljon.
- NĂ©ha Ășgy Ă©rzem, mintha mindenki mĂĄs megkapnĂĄ azt, amit Ă©n akarok – motyogja kĂ­nosan. Louis bƱntudatot Ă©rez azĂ©rt, mert kimondja azt, ahogy Ă©rez… – Nem az, hogy nem örĂŒlök nekik… – alig veszem ki szavait, de lĂĄtom a könnyeket összegyƱlni a szemeiben onnan, ahol ĂŒlök, csak nĂ©hĂĄny lĂ©pĂ©snyivel odĂ©bb.
Az Ă©letemĂ©rt se tudnĂĄm kitalĂĄlni, hogy mi a fenĂ©rƑl beszĂ©l. Kimberly Ă©s Vance eljegyzĂ©se az elsƑ dolog, ami eszembe jut.
- Ez KimberlyrƑl Ă©s Vance-rĂłl szĂłl? – kĂ©rdezem. – Mert, ha igen, nem kellene azt akarnod, ami nekik van meg. Vance egy hazug Ă©s csalĂł alak, Ă©s… – abbahagyom, mielƑtt befejezhetnĂ©m a mondatot.
- Szereti Kimberlyt. Annyira nagyon – mossa össze a szavakat Louis. Ujjai ĂĄtrajzoljĂĄk a mintĂĄt az alatta lĂ©vƑ betonon.
- Én jobban szeretlek – mondom gondolkodĂĄs nĂ©lkĂŒl. Szavaim ellentĂ©tes hatĂĄssal vannak, mint remĂ©ltem, Ă©s Louis nyöszörög. SzĂł szerint nyöszörög, majd karjait a tĂ©rdei körĂ© fonja. – Ez igaz. TĂ©nyleg.
- Te csak nĂ©ha szeretsz – feleli, hangsĂșlya olyan, mintha ez a legigazabb dolog lenne a vilĂĄgon. Nem az, ez nem is lehetne ennĂ©l hamisabb.
- BaromsĂĄg. Tudod, hogy ez nem igaz.
- Úgy Ă©rzƑdik – suttogja a tenger felĂ© nĂ©zve. BĂĄrcsak nappal lenne, Ă­gy a kilĂĄtĂĄs segĂ­thetne megnyugtatni Ƒt, mivel Ă©n nyilvĂĄnvalĂłan nem vĂ©gzek jĂł munkĂĄt ebben.
- Tudom – Ă©rtek egyet. Ez igaz, most mĂĄr bevallhatom.
- Szeretni fogsz majd valaki folyamatosan, kĂ©sƑbb.
Mi?
- MirƑl beszĂ©lsz?
- A következƑ alkalomrĂłl, folyamatosan szeretni fogod azt az akĂĄrkit, aki mellett kikötsz vĂ©gĂŒl.
Ebben a pillanatban, mĂ©g ha ötven Ă©v mĂșlva is visszagondolok erre a pontos pillanatra, tudom, hogy emlĂ©kezni fogok az Ă©les fĂĄjdalomra, ami szavait kĂ­sĂ©rte. Az Ă©rzĂ©s elsöprƑ, Ă©s annyira nyilvĂĄnvalĂł, soha nem volt nyilvĂĄnvalĂłbb, hogy lemondott rĂłlam. RĂłlunk.
- Nincsen következƑ alkalom! – nem tehetek arrĂłl, ahogy megemelkedik a hangom, ahogy vĂ©rem Ă©g Ă©ppen a felszĂ­n alatt, azzal fenyegetve, hogy felszakĂ­t engem pontosan itt, ezen a rohadt teraszon.
- Van. Én a te Anne-ed vagyok – mirƑl van szĂł most? Tudom, hogy rĂ©szeg, de mi köze van ehhez anyĂĄmnak? – Az Anne-ed. Én vagyok. Lesz majd egy Karened is, Ă©s Ƒ minden lesz, ami Ă©n nem vagyok – törli meg a szemei alatt Louis, aztĂĄn lecsĂșszok a szĂ©krƑl, hogy letĂ©rdeljek mellĂ© a földre.
- Miket beszĂ©lsz? Te vagy az Ă©n mindenem – karjaimmal körĂŒlfonom a vĂĄllait, Ă©ppen ahogy elkezd zokogni. Nem tudom kivenni szavait, de azt meghallom, hogy „Karen, Anne, Ken”. Az Isten verje meg Kimberlyt, amiĂ©rt nyitva hagyta a borhƱtƑt. – Nem tudom, hogy mi köze van hozzĂĄnk Karennek, vagy Anne-nek, vagy bĂĄrmi mĂĄs nĂ©vnek, amit kiejtesz – mondom neki. Ellöki a vĂĄllaimat, de fogĂĄsom szorosabb lesz rajta. Lehet, hogy nem akar engem, de most szĂŒksĂ©ge van rĂĄm. – Te Louis vagy, Ă©n meg Harry. TörtĂ©net vĂ©ge.
Fel-le mozgatom begipszelt kezemet a hĂĄtĂĄn, bizonytalanul, hogy mit mondjak vagy tegyek Louis-nak ennek a verziĂłjĂĄval.
- Elmentem az orvoshoz – sĂ­rja, mire lefagyok. A kibaszott kurva Ă©letbe.
- És? – prĂłbĂĄlok meg nem pĂĄnikolni.
Nem tĂ©nyleges nyelven vĂĄlaszol. VĂĄlasza valamifĂ©le rĂ©szeg sĂ­rĂĄskĂ©nt jön ki, aztĂĄn egy pillanatig megprĂłbĂĄlok arra gondolni, hogy mi törtĂ©nhetett az idƑpontja alatt. Engedi, hogy fogjam Ƒt, mĂ­g lenyugtatja magĂĄt.
- Nem lehetek a te Karened? – kĂ©rdezi Louis egy perccel kĂ©sƑbb. Teste mĂ©g mindig zihĂĄl a karjaimban, de a könnyek mĂĄr elĂĄlltak.
- Mi?
- A te Karened kĂ©pes lesz arra, hogy egy gyerekkel ajĂĄndĂ©kozzon meg – dörzsöli meg szemeit. MegrĂĄzom a fejemet.
- Nem akarok gyereket senkivel.
Louis szemei mĂ©g mindig csukva vannak, majd fejĂ©t a mellkasomhoz teszi. MĂ©g mindig jobban össze vagyok zavarodva, mint valaha. FelvĂĄzolom az összeköttetĂ©st Karen Ă©s Ken között, de nem akarok foglalkozni azzal a gondolattal, miszerint Louis azt gondolja, Ƒ a kezdetem volt Ă©s nem a befejezĂ©sem.
- Rendben, ideje lefekĂŒdnöd – fonom karjaimat a dereka körĂ©, Ă©s felemelem Ƒt a földrƑl magammal. EzĂșttal nem kĂŒzd velem.
- Ez igaz. Te mondtad egyszer – motyogja, aztĂĄn combjaival ĂĄtöleli a derekamat, könnyebbĂ© tĂ©ve azt, hogy ĂĄtvigyem Ƒt az elhĂșzhatĂł ajtĂłn Ă©s vĂ©gig a folyosĂłn.
- Mit mondtam? – kĂ©rdezem tƑle.
- „Nem lehet boldog vĂ©ge ennek” – idĂ©zi korĂĄbbi szavaimat. Kibaszott Hemingway Ă©s az Ƒ negatĂ­v Ă©letszemlĂ©lete.
- Egy hĂŒlye dolog volt tƑlem ezt mondani. Nem gondoltam komolyan – Ă­gĂ©rem neki.
- „Mit akarsz tenni? Tönkretenni?” – idĂ©zi a köcsögöt megint. Hagyjuk rĂĄ Louis-ra, hogy ezt a szart idĂ©zi, miközben tĂșl rĂ©szeg ahhoz, hogy ĂĄlljon.
- Shh, idĂ©zhetĂŒnk Hemingwayt, amikor jĂłzan vagy.
- „Minden igazĂĄn gonosz dolog az ĂĄrtatlansĂĄgbĂłl indul” – feleli a nyakamba, karjai szorosabbĂĄ vĂĄlnak a hĂĄtamon, miközben kinyitom a hĂĄlĂłszobĂĄja ajtajĂĄt.
Régen imådtam ezt az idézetet, bår sosem értettem a jelentését. Azt hittem, hogy értem, de csak most van az, amikor megélem a kibaszott jelentést, hogy igazåból megértem.
Óvatosan lefektetem Ƒt az ĂĄgyra, majd a padlĂłra dobom a pĂĄrnĂĄkat, otthagyva egyet a fejĂ©nek.
- CsĂșssz feljebb – utasĂ­tom lĂĄgyan. Nincs nyitva a szeme, Ă©s meg tudom mondani, hogy közel van ahhoz, hogy elaludjon. VĂ©gre. Lekapcsolva hagyom a villanyt, remĂ©lve, hogy vĂ©gig alussza az Ă©jszaka hĂĄtralĂ©vƑ rĂ©szĂ©t.
- Maradsssz? – hĂșzza el a szĂłt, majd összehĂșzza szemöldökĂ©t.
- Azt akarod, hogy maradjak? Aludhatok egy mĂĄsik szobĂĄban? – ajĂĄnlom mĂ©g akkor is, ha nem akarom. Annyira tĂĄvoli, annyira kĂŒlönĂĄllĂł magĂĄtĂłl, hogy ƑszintĂ©n majdnem fĂ©lek egyedĂŒl hagyni Ƒt.
- Mhmm – motyogja a takaróért nyĂșlva. MeghĂșzza a szĂ©lĂ©t, Ă©s frusztrĂĄltan fĂșjtat, amikor nem tudja elĂ©ggĂ© meglazĂ­tani az anyagot Ășgy, hogy eltakarja magĂĄt.
MiutĂĄn segĂ­tek betakarni Ƒt, leveszem a cipƑmet Ă©s bemĂĄszok hozzĂĄ az ĂĄgyba. MĂ­g Ă©n azon vitatkozom, hogy mennyi tĂĄvolsĂĄgot hagyjak a testeink között, Ƒ csupasz combjĂĄt a derekam körĂ© fonja, közelebb hĂșzva engem. Kapok levegƑt. VĂ©gre, kurvĂĄra kapok levegƑt.
- FĂ©ltem, hogy nem leszel jĂłl – vallom be a sötĂ©t szoba csendjĂ©ben.
- Én is – Ă©rt egyet megtört hangon.
Karomat a feje alĂĄ teszem, Ƒ pedig a csĂ­pƑit mozgatja hozzĂĄm fordulva Ă©s szorosabban fogva lĂĄbĂĄval a testemet. Nem tudom, merre induljak innen, nem tudom, mit tettem vele, amitƑl Ă­gy Ă©rez.
De, igen, tudom. Szarul bĂĄntam vele Ă©s kihasznĂĄltam a kedvessĂ©gĂ©t. EsĂ©lyt esĂ©ly utĂĄn hasznĂĄltam el, mintha a kĂ©szlet sosem fogyna el. Elvettem a bizalmat, amit nekem adott, Ă©s szĂ©ttĂ©ptem, mintha semmit sem jelentett volna, majd az arcĂĄba dobtam minden alkalommal, amikor Ășgy Ă©reztem, nem vagyok neki elĂ©g jĂł.
Ha csak elfogadtam volna a kezdetektƑl a szeretetĂ©t, elfogadtam volna a bizalmĂĄt Ă©s becsben tartottam volna az Ă©letet, amit megprĂłbĂĄlt belĂ©m lehelni, Louis most nem lenne ilyen. Nem fekĂŒdne mellettem, rĂ©szegen Ă©s zaklatottan, legyƑzötten Ă©s leromboltan ĂĄltalam.
Ɛ rendbe hozott engem, összeragasztotta elbaszott lelkem kis szilĂĄnkjait egy olyan valami lehetetlennĂ©, akĂĄr mĂ©g valami majdnem vonzĂłvĂĄ is. CsinĂĄlt belƑlem valamit, normĂĄlissĂĄ tett majdnem, de minden egyes csepp ragasztĂłval, amit elhasznĂĄlt rĂĄm, elveszĂ­tette azt a cseppet önmagĂĄbĂłl, nekem meg amilyen szardarab vagyok, semmim sem volt, amit felajĂĄnlhattam volna neki.
Minden, amitƑl fĂ©ltem, hogy meg fog törtĂ©nni, mĂĄr megtörtĂ©nt, Ă©s nem szĂĄmĂ­t, mennyire prĂłbĂĄltam megelƑzni, lĂĄtom most mĂĄr, hogy rosszabbĂĄ tettem. MegvĂĄltoztattam Ƒt Ă©s tönkretettem, Ă©ppen ahogy megĂ­gĂ©rtem, hogy megteszem annyi sok hĂłnappal ezelƑtt. ƐrĂŒltsĂ©gnek tƱnik.
- SajnĂĄlom, hogy tönkretettelek – suttogom a hajĂĄba, miközben lĂ©gzĂ©se elkezdi az alvĂĄs jeleit mutatni.
- Én is – leheli, aztĂĄn megbĂĄnĂĄs tölti meg a tĂĄvolsĂĄgot köztĂŒnk, ahogy ĂĄlomba szenderĂŒl.

Louis szemszöge
ZĂșgĂĄs. Ez minden, amit hallok, folyamatos zĂșgĂĄs, a fejem meg olyan Ă©rzĂ©s, mintha bĂĄrmelyik pillanatban felrobbanna. És meleg van. TĂșl meleg. Harry sĂșlya nehĂ©z, gipsze a hasamat nyomja, Ă©s pisilnem kell.
Harry.
Felemelem a karjĂĄt Ă©s kitekergƑzök, szĂł szerint, a teste alĂłl. Az elsƑ dolog, amit teszek az az, hogy elveszem a telefonjĂĄt az Ă©jjeliszekrĂ©nyrƑl, hogy elĂĄllĂ­tsam a zĂșgĂĄst. Szöveges ĂŒzenetek Ă©s hĂ­vĂĄsok ChristiantĂłl töltik meg a kĂ©pernyƑt. Egy egyszerƱ „rendben vagyunk” ĂŒzenettel vĂĄlaszolok, aztĂĄn halkra ĂĄllĂ­tom a telefonjĂĄt, mielƑtt a fĂŒrdƑbe sĂ©tĂĄlok.
SzĂ­vem nehĂ©z a mellkasomban, Ă©s az alkoholfogyasztĂĄs maradvĂĄnyai az ereimben vannak mĂ©g. Nem kellett volna annyi bort innom, meg kellett volna ĂĄllnom az elsƑ ĂŒveg utĂĄn. Vagy a mĂĄsodik utĂĄn. Vagy a harmadik utĂĄn.
Nem emlĂ©kszem arra, hogy elaludtam, Ă©s az sem jut eszembe, hogyan jött ide Harry. A felszĂ­nre tör egy zavaros emlĂ©k arrĂłl, hogy hallottam a hangjĂĄt a telefonban, de nehĂ©z azt kivenni, Ă©s nem vagyok teljesen meggyƑzƑdve arrĂłl, hogy ez tĂ©nylegesen megtörtĂ©nt, de Ƒ most itt van, alszik az ĂĄgyamban, Ă­gy feltĂ©telezem, a rĂ©szletek amĂșgy se szĂĄmĂ­tanak.
CsĂ­pƑmmel nekidƑlök a mosdĂłnak, majd megnyitom a hideg vizet. Fröcskölök egy kicsit az arcomra, ahogy a filmekben csinĂĄljĂĄk, de nincs meg a kĂ­vĂĄnt eredmĂ©nye. A hideg vĂ­z nem Ă©breszt fel, vagy tisztĂ­tja ki a gondolataimat.
- Louis? – szĂłlĂ­t Harry hangja. ElzĂĄrom a csapot, majd talĂĄlkozok vele a folyosĂłn.
- Szia – elkerĂŒlöm rajtam lĂ©vƑ szemeit.
- MiĂ©rt vagy fent? Csak kĂ©t ĂłrĂĄja aludtĂĄl el – kĂ©rdezi.
- Nem tudtam aludni, azt hiszem – vonom meg a vĂĄllaimat, utĂĄlva a kĂ­nos feszĂŒltsĂ©get, amit Ă©rzek a jelenlĂ©tĂ©ben.
- Hogy Ă©rzed magad? Sokat ittĂĄl tegnap este.
Követem Ƒt vissza a hĂĄlĂłszobĂĄba, aztĂĄn becsukom az ajtĂłt magam mögött. Ɛ leĂŒl az ĂĄgy szĂ©lĂ©re, Ă©n pedig visszamĂĄszok a takarĂłk alĂĄ. Nincs kedvem szembenĂ©zni a mai nappal mĂ©g, bĂĄr ez okĂ©, a Nap mĂ©g nem is döntött Ășgy, hogy elƑjön.
- FĂĄj a fejem – vallom be neki.
- Nem fizikailag Ă©rtettem.
Dr. West hangja, ahogy elmondja a rossz hĂ­rt, a legrosszabb hĂ­rt, hatol ĂĄt fĂĄjĂł fejemen. Megosztottam a hĂ­rt Harryvel? Ó, ne, remĂ©lem nem.
- Mit… mit mondtam tegnap este? – haladok Ăłvatosan. Harry kifĂșjja a levegƑt, majd ujjaival beletĂșr a hajĂĄba.
- KarenrƑl Ă©s anyĂĄrĂłl beszĂ©ltĂ©l. Nem is akarom tudni, hogy ez mit jelentett – grimaszol, Ă©n meg feltĂ©telezem, az illik a sajĂĄt arckifejezĂ©semhez.
- Ez minden? – kĂ©rdezem, remĂ©lve, hogy igen.
- LĂ©nyegĂ©ben. Ó, Ă©s Hemingwayt idĂ©ztĂ©l – mosolyodik el egy kicsit, Ă©s ez eszembe juttatja, mennyire sĂĄrmos tud lenni Ƒ.
- Nem – takarom el az arcomat kezeimmel.
- De – egy lĂĄgy nevetĂ©s hagyja el ajkait, mire kilesek a kezeimen keresztĂŒl, hogy rĂĄnĂ©zzek, miközben hozzĂĄteszi: – Azt is mondtad, hogy elfogadod a bocsĂĄnatkĂ©rĂ©semet Ă©s adsz nekem mĂ©g egy esĂ©lyt – tekintete talĂĄlkozik az enyĂ©mmel az ujjaimon keresztĂŒl, Ă©s Ășgy tƱnik, nem tudok elnĂ©zni. Harry jĂł. Nagyon jĂł.
- Hazug – nem vagyok biztos benne, hogy nevetni vagy sĂ­rni akarok-e.
TessĂ©k, megint itt tartunk, a mi rĂ©gi, oda-vissza, elƑre-hĂĄtra dolgunk közepĂ©nĂ©l. Nem tudom figyelmen kĂ­vĂŒl hagyni azt, hogy ezĂșttal ez mĂĄs Ă©rzĂ©s, de azt is tudom, hogy nem bĂ­zhatok abban, hogy meg tudom Ă­tĂ©lni ezt, minden alkalommal Ășgy tƱnt, hogy mĂĄs, amikor olyan Ă­gĂ©retet tett, amit nem tudott betartani.
- Akarsz beszĂ©lni arrĂłl, hogy mi törtĂ©nt tegnap este? Mert utĂĄltalak Ășgy lĂĄtni tĂ©ged. Nem voltĂĄl önmagad.
- JĂłl vagyok.
- RĂ©szeg voltĂĄl. Álomba ittad magad odakint a teraszon, Ă©s ĂŒres ĂŒvegek vannak az egĂ©sz hĂĄzban.
- Nem vicces Ășgy megtalĂĄlni valakit, mi? – kĂ©rdezem, bunkĂłnak Ă©rezve magamat, amint kiejtettem a szavakat.
- Nem – ejti le vĂĄllait. – TĂ©nyleg nem az.
Eszembe jutnak azok az estĂ©k Ă©s nĂ©ha mĂ©g nappalok, amikor rĂ©szegen talĂĄltam meg Harryt. A rĂ©szeg Harryvel mindig egyĂŒtt jĂĄrtak a törött lĂĄmpĂĄk, a falak a lyukakban Ă©s a csĂșnya szavak, melyek biztosan mĂ©lyre vĂĄgtak.
- Az többet nem fog megtörtĂ©nni – vĂĄlaszolja meg gondolataimat.
- Én nem… – kezdek el hazudni, de Ƒ tĂșl jĂłl ismer engem.
- De, de igen. Semmi gond, megérdemlem.
- AkĂĄrhogy is, nem lenne fair tƑlem az arcodba dobni ezt – mondom neki. Meg kell tanulnom megbocsĂĄtani Harrynek, vagy egyikĂŒnknek sem lesz nyugalma az Ă©letĂŒnkben ez utĂĄn.
Harry felemeli a telefonjĂĄt az Ă©jjelirƑl, majd a fĂŒlĂ©hez teszi. Lehunyom szemeimet, hogy enyhĂ­tsek egy kicsit a lĂŒktetĂ©sen, miközben Harry kiosztja Christiant telefonon keresztĂŒl. Intek a kezemmel, megprĂłbĂĄlva jelezni neki, hogy hagyja abba, de figyelmen kĂ­vĂŒl hagy, sietve mondja el Christiannak, hogy milyen seggfej.
- Nos, kurvĂĄra fel kellett volna venned. Ha valami törtĂ©nt volna vele, kibaszottul tĂ©ged tettelek volna felelƑssĂ© – morogja a telefonba, Ă©n pedig megprĂłbĂĄlom kizĂĄrni a hangjĂĄt.
JĂłl vagyok, egy kicsit tĂșl sokat ittam, mert rossz napom volt, de most mĂĄr jĂłl vagyok. Mi a baj ebben?
Amikor leteszi a telefont, Ă©rzem a matracot megsĂŒllyedni mellettem, majd kezeimet elveszi a szemeimtƑl.
- Azt mondja, sajnĂĄlja, hogy nem jött haza megnĂ©zni tĂ©ged – feleli centikre az arcomtĂłl. LĂĄtom a borostĂĄt az ĂĄllkapcsĂĄn Ă©s az ĂĄllĂĄn. Nem tudom, hogy azĂ©rt, mert mĂ©g mindig egy kicsit rĂ©szeg vagyok, vagy csak egyszerƱen ƑrĂŒlt, felnyĂșlok Ă©s vĂ©gighĂșzom ujjamat az ĂĄlla vonalĂĄn. Cselekedetem meglepi Ƒt, szemei ĂŒvegessĂ© vĂĄlnak, majdnem mogorvĂĄvĂĄ, miközben simogatom az ĂĄllĂĄt.
- Mit csinĂĄlunk? – kĂ©rdezi tƑlem mĂ©g közelebb hajolva.
- Nem tudom – vĂĄlaszolom az egyetlen igazsĂĄgot, amit tudok. Fogalmam sincs, mit csinĂĄlunk, mit csinĂĄlok, amikor HarryrƑl van szĂł. Sosem tudtam.
BelĂŒl szomorĂș vagyok, megbĂĄntott, Ășgy Ă©rzem, elĂĄrult a sajĂĄt testem, Ă©s a karma Ă©s az Ă©let lĂ©nyeges ĂĄllĂĄsa ĂĄltalĂĄban, de a felszĂ­nen tudom, hogy HarrytƑl eltĂĄvozik mind. MĂ©g ha csak ideiglenesen is, Ƒ el tudja feledtetni velem az összes gondot, Ƒ ki tudja tisztĂ­tani az összes kĂĄoszt a fejembƑl, ahogy rĂ©gen Ă©n tettem ezt neki.
Most mĂĄr Ă©rtem. Értem, mire gondolt akkor, amikor az mondta, hogy szĂŒksĂ©ge van rĂĄm az összes ilyen alkalomnĂĄl. Értem, miĂ©rt hasznĂĄlt Ășgy, ahogyan tette.
- Nem akarlak hasznĂĄlni tĂ©ged – mondom neki.
- Mi? – össze van zavarodva kirohanĂĄsomtĂłl, ahogyan Ă©n is.
- Azt akarom, hogy elfeledtess velem mindent, de nem akarlak hasznĂĄlni tĂ©ged. Közel akarok lenni hozzĂĄd most, de nem gondoltam meg magam a többivel kapcsolatban – beszĂ©lek összefĂŒggĂ©stelenĂŒl, remĂ©lve, hogy megĂ©rti azt, amit nem tudom, hogyan mondjak el. Harry felkönyököl, aztĂĄn lenĂ©z rĂĄm.
- Nem Ă©rdekel, hogyan vagy miĂ©rt, de ha bĂĄrmilyen mĂłdon akarsz engem, nem kell elmagyarĂĄznod. MĂĄr a tiĂ©d vagyok – ajkai annyira közel vannak az enyĂ©imhez, Ă©s olyan könnyen tudnĂĄm egyszerƱen csak felemelni a fejemet kissĂ©, hogy hozzĂĄjuk Ă©rjek.
- SajnĂĄlom – fordĂ­tom el a fejemet.
Nem hasznĂĄlhatom Ƒt Ă­gy, de fƑleg nem tettethetem azt, hogy ez csak ennyi lenne. Ez nem csak egy fizikai figyelemelterelĂ©s lenne a problĂ©mĂĄimtĂłl, ez több lenne, sokkal több. MĂ©g mindig szeretem Ƒt, mĂ©g akkor is, ha nĂ©ha azt kĂ­vĂĄnom, bĂĄrcsak ne szeretnĂ©m. BĂĄrcsak erƑsebb lennĂ©k, Ă©s bĂĄrcsak lerĂĄzhatnĂĄm ezt magamrĂłl, mint egy egyszerƱ figyelemelterelĂ©s, nincsenek Ă©rzĂ©sek, nincsen az, hogy többet akarok, csak szex.
De a szĂ­vem Ă©s a tudatom nem fogja megengedni. Amennyire meg vagyok bĂĄntva attĂłl, hogy az ideĂĄlis jövƑm el lett szakĂ­tva tƑlem, nem hasznĂĄlhatom Ƒt ilyen mĂłdon, fƑleg most, hogy Ășgy tƱnik, ilyen erƑfeszĂ­tĂ©st tesz.
MĂ­g Ă©n magammal harcolok, Harry testĂ©vel az enyĂ©mre fordul, majd összeszedi mindkĂ©t csuklĂłmat az Ƒ egyik kezĂ©be.
- Te mit… – kezdem el kĂ©rdezni, ahogy felemeli kezeimet a fejem fölĂ©.
- Tudom, hogy mit gondolsz – nyomja ajkait a nyakamhoz, mire a testem ĂĄtveszi az irĂĄnyĂ­tĂĄst, nyakam oldalra fordul, könnyebb hozzĂĄfĂ©rĂ©st adva neki az ott lĂ©vƑ Ă©rzĂ©keny bƑrhöz.
- Ez nem fair tƑled – zihĂĄlom, amikor fogĂĄval meghĂșzza a bƑrt Ă©ppen a fĂŒlem alatt. Elengedi fogĂĄsĂĄt a csuklĂłimon, csak olyan hosszĂș idƑre, hogy ĂĄthĂșzza a pĂłlĂłmat a fejemen Ă©s a padlĂłra dobja.
- Ez nem fair, mĂ©g azt is megengeded nekem, hogy hozzĂĄd Ă©rjek mindazok utĂĄn, amiket tettem, ez nem fair tƑled, de akarom. Akarlak tĂ©ged, mindig akarlak, Ă©s tudom, hogy kĂŒzdesz ezzel, de azt akarod, hogy eltereljem a figyelmedet. Engedd meg – nyomja rĂĄm sĂșlyĂĄt, csĂ­pƑje a matrachoz szegez olyan dominĂĄns Ă©s követelƑ mĂłdon, hogy a fejem szĂ©dĂŒl, jobban, mint mĂĄr amĂșgy is a tegnap esti bortĂłl. – Ne gondolj rĂĄm, csak magadra gondolj Ă©s arra, hogy mit akarsz – tĂ©rde a combjaim közĂ© csĂșszik, majd szĂ©tnyitja Ƒket.
- OkĂ© – bĂłlintok nyögve, amikor tĂ©rde a lĂĄbaim között dörgölƑzik.
-  Szeretlek, soha ne Ă©rezz rosszat azzal kapcsolatban, hogy megengeded, hogy megmutassam neked ezt – olyan lĂĄgy szavakat mond, de kezei durvĂĄk, miközben az egyikkel mindkĂ©t kezemet folyamatosan az ĂĄgyhoz szegezi, a mĂĄsikkal pedig benyĂșl a bokszerembe. – Olyan kemĂ©ny -  nyögi a kezĂ©t mozgatva. – Mit akarsz, bĂ©bi? – nem engedi meg, hogy vĂĄlaszoljak, mielƑtt elengedi a kezeimet, aztĂĄn bepozicionĂĄlja fejĂ©t a lĂĄbaim közĂ©.
NyelvĂ©t vĂ©gighĂșzza hosszomon, mire ujjaimmal beletĂșrok a hajĂĄba. NyelvĂ©nek minden egyes lökĂ©sĂ©vel elveszek ezen a helyen vele. TöbbĂ© nem homĂĄlyosĂ­t el a sötĂ©tsĂ©g, többĂ© nem vagyok dĂŒhös, nem fĂłkuszĂĄlok a megbĂĄnĂĄsokra Ă©s hibĂĄkra.
Csak az Ƒ testĂ©re fĂłkuszĂĄlok Ă©s az övĂ©re. Arra fĂłkuszĂĄlok, ahogy felnyög rajtam, amikor a hajĂĄt hĂșzom. Arra fĂłkuszĂĄlok, ahogy a körmeim dĂŒhös kis vonalakat hagynak a lapockĂĄjĂĄn, miközben kĂ©t ujjĂĄt belĂ©m nyomja, csak arra a tĂ©nyre tudok fĂłkuszĂĄlni, hogy megĂ©rint engem, minden rĂ©szemet, kĂ­vĂŒl Ă©s belĂŒl, olyan mĂłdon, ahogy soha senki sem tudna.
LevegƑvĂ©telĂ©nek Ă©les beszĂ­vĂĄsĂĄra fĂłkuszĂĄlok, miközben könyörgök neki, hogy forduljon meg Ă©s engedje, hogy örömet szerezzek neki, ahogy letolja farmerjĂĄt a padlĂłhoz Ă©s majdnem letĂ©pi a pĂłlĂłjĂĄt sietsĂ©gĂ©ben, hogy Ășjra hozzĂĄm Ă©rjen. Arra fĂłkuszĂĄlok, ahogy felemel engem magĂĄra, arcom ĂĄtellenben van az övĂ©vel. Arra fĂłkuszĂĄlok, hogy mĂ©g soha nem csinĂĄltuk ezt korĂĄbban, de imĂĄdom, ahogy a nevemet nyögi, amikor a szĂĄmba veszem Ƒt.
Arra fĂłkuszĂĄlok, ahogy ujjai a csĂ­pƑmbe vĂĄjnak, miközben leszop Ă©s Ă©n is Ƒt. Arra fĂłkuszĂĄlok, ahogy Ă©rzem a nyomĂĄst felĂ©pĂŒlni bennem, Ă©s a mocskos dolgokra fĂłkuszĂĄlok, amiket mond, hogy ĂĄtlökjön a hatĂĄron.
Én megyek el elsƑnek, Ƒ követ engem, megtöltve a szĂĄmat, Ă©n pedig majdnem összeesek a megkönnyebbĂŒlĂ©stƑl, amit a testem Ă©rez enyhĂŒlĂ©sem utĂĄn. MegprĂłbĂĄlok nem arra fĂłkuszĂĄlni, hogy nem Ă©rzek bƱntudatot, amiĂ©rt megengedtem, hogy az Ă©rintĂ©se elterelje a figyelmemet a fĂĄjdalmamtĂłl.
- Köszönöm – lehelem a mellkasĂĄba, amikor felhĂșz, hogy rajta fekĂŒdjek.
- Nem, Ă©n köszönöm – mosolyog le rĂĄm, majd egy csĂłkot nyom csupasz vĂĄllamra. – Elmondod, hogy mi zavar?
- Nem – rajzolom ĂĄt ujjbegyemmel a fekete tintĂĄt a mellkasĂĄn.
- Rendben, összehĂĄzasodsz velem? – kĂ©rdezi, teste lĂĄgy nevetĂ©stƑl mozog alattam.
- Nem – ĂŒtöm meg Ƒt, remĂ©lve, hogy csak csipkelƑdik.
- Rendben. Összeköltözöl velem?
- Nem – teszem ujjamat egy mĂĄsik tetovĂĄlĂĄs csoporthoz, ĂĄtrajzolva a madĂĄrrajz szĂĄrnyĂĄt ott.
- Ezt egy talĂĄnnak veszem – kuncog fel, hĂĄtam körĂ© fonva karjĂĄt. – Engeded, hogy elvigyelek vacsorĂĄzni ma este?
- Nem – vĂĄlaszolom tĂșl gyorsan.
- Ezt igennek veszem – nevet fel. NevetĂ©se rövid ideig tart, amikor a bejĂĄrati ajtĂł nyitĂłdĂĄsa hallatszik vĂ©gig a hĂĄzban Ă©s hangok töltik meg az elƑteret.
- Baszki – mondjuk mindketten ugyanakkor. Harry felnĂ©z rĂĄm, zavartan a nyelvhasznĂĄlatomtĂłl, mire vĂĄllat vonok rĂĄ, mielƑtt feltĂșrom a szekrĂ©nyemet, hogy felöltözzek.

6 megjegyzés:

  1. IMADOM. KOMOLYAN OLYAN DE OLYAN DE OLYAN DE OLYANNN REG VAROK ERRE A FEJEZETRE HOGY CSAK NAA

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. ÖrĂŒlök, hogy tetszett, Ă©s igen, nagyon ideje volt mĂĄr egy ilyen rĂ©sznek :D Xx

      Törlés
  2. Szia!
    IgazsĂĄg szerint este olvastam volna el ezt a rĂ©szt, mert, amikor a fejezet elejĂ©n leĂ­rtad, hogy fĂĄjdalmas lesz mint rĂ©gen vagy valami ilyesmi, Ășgy Ă©reztem nem vagyok kĂ©pes elolvasni ezt.., de vĂ©gĂŒl a kĂ­vĂĄncsisĂĄgom legyƑzött Ă©s itt vagyok..:) Be kell vallanom, hogy mint mindig, rosszabbra szĂĄmĂ­tottam, de a rĂ©gebbi rĂ©szek, azok a pokolian fĂĄjdalmas rĂ©szek utĂĄn, ez szinte nem is fĂĄjt.. BĂĄr az nem volt kellemes, amikor Louis Anne-t, Karent Ă©s Kimberlyt emlegette..:/
    Lehet, hogy ez furĂĄn hangzik, de a mostani rĂ©szek közĂŒl.., ez volt a kedvencem, de fogalmam sincs, hogy miĂ©rt..❤❤ TalĂĄn mert, egy egĂ©sz fejezetet töltöttek egyĂŒtt, tök aranyos volt Ă©s most Louis se vette elƑ a hĂŒlye költözĂ©ses gondolatait!:)❤
    SzĂłval igen. ImĂĄdtam, köszönöm, hogy hoztad, mĂĄr most vĂĄrom a következƑ rĂ©szt, remĂ©lem, hogy abban mĂ©g ennyi fĂĄjdalom sem lesz!:)
    Puszi.❤❤

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      ÖrĂŒlök, hogy elolvastad elƑbb, Ă©s igen, a korĂĄbbi szörnyƱ rĂ©szekhez kĂ©pest ez mĂĄr semmisĂ©g, de azĂ©rt voltak kissĂ© sötĂ©t gondolatok, Ă­gy van.
      Igen, az elejĂ©tƑl eltekintve nem volt annyira vĂ©szes, sokkal rosszabbak is voltak mĂĄr, Ășgyhogy megĂ©rtem, hogy a kedvenced lett :)
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett, ez hamarosan kiderĂŒl, csak ennyit mondhatok :) Xx ♥

      Törlés
  3. Sziaa!😊❤️
    ÖrĂŒlök, hogy tĂșlvagy a vizsgĂĄn, biztos minden jĂłl sikerĂŒlt! SzorĂ­tottam nagyon 😊
    Huh hĂĄt kicsit megijedtem, hogy nem lesz kellemes a rĂ©sz, mondjuk voltak benne olyan rĂ©szek, amiktƑl a szĂ­vem tört megint össze, de ezt mĂĄr megszoktam nĂĄlunk.
    Tiszta ideg voltam, hogy Ă©rjen mĂĄr oda, Ă©s istenem olyan meghatĂł volt, vagy nem is tudom, hogy fogalmazzak ahogy megtalĂĄlta kint az udvaron a szĂ©ken összegömbölyödve. 😭 SzegĂ©nyem, de annyira örĂŒltem neki, hogy Harry ott volt vele!
    Igaz, ez az eredeti sztoriban durvĂĄbb dolog, mĂĄrmint, hogy nem lehet gyereke, de itt is azĂ©rt szomorĂș, fƑleg ha bĂ©ranyĂĄt akarnak. Olyan rossz volt ilyen összetörtnek olvasni ☹️
    A vĂ©gĂ©re meg nem gondoltam volna hogy ez lesz, de örĂŒltem egy kicsit, hogy nem tolta el magĂĄtĂłl, meg nem voltak negatĂ­v gondolatai. És persze h szereti, mindig is szeretni fogja, csak engedje mĂĄr meg neki. Harry annyira sokat vĂĄltozott fƑleg most, Ă©s Ă©n hiszek abban, hogy sikerĂŒlni fog nekik. Minden. És boldogok lesznek.
    ImĂĄdom Ƒket, Ă©s a rĂ©szt is szerettem ❤️
    VĂĄrom, hogy Ășjra pĂ©ntek legyen 😊😁
    Puszii, Ă©s szĂ©p hosszĂș hĂ©tvĂ©gĂ©t! ❤️

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Én is örĂŒlök, vĂ©gre nem kell mĂĄr ezzel foglalkoznom, Ă©s köszönöm szĂ©pen :)
      Így van, összessĂ©gĂ©ben nem volt annyira rossz, de voltak benne szomorĂș gondolatok.
      EgyetĂ©rtek, nagyon jĂł, hogy ott volt vele Harry, bĂĄrcsak elƑbb oda tudott volna Ă©rni.
      Igen, meg lehet Ă©rteni ezt a fiĂș-fiĂș felĂĄllĂĄsban is, de a fiĂș-lĂĄnynĂĄl ez azĂ©rt valamivel rosszabb.
      Én is nagyon örĂŒltem neki, azt meg nem is gondoltam volna, hogy ez lesz a vĂ©ge :D Jaj, igen, most tĂ©nyleg komolyan gondolja Harry, remĂ©lhetƑleg ezt Louis is belĂĄtja mĂĄr.
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett :)
      Hamarosan itt lesz a következƑ :)
      Köszönöm szĂ©pen, neked is :) Xx ♥

      Törlés