2017. måjus 5., péntek

Chapter 223

Sziasztok! 😊
MĂĄr hoztam is a fejezetet, ami... hĂĄt a vĂ©ge nekem kissĂ© szĂŒrreĂĄlisnak tƱnik, de lehet, csak Ă©n gondolom Ă­gy 😃 KĂ­vĂĄncsi vagyok, ti mit fogtok gondolni, a  hosszĂșsĂĄgĂĄra nem lesz panasz, az biztos 😄 És most is Ă©rvĂ©nyes korĂĄbbi mondatom, miszerint ez az este nagyon hosszĂș lesz mĂ©g... TermĂ©szetesen idĂ©n sem feledkeztem el a vĂ©gzƑsökrƑl, sok szerencsĂ©t kĂ­vĂĄnok a jövƑ heti Ă©rettsĂ©gikhez 💗 Át fogom Ă©rezni a helyzetet, Ă©n hĂĄrom zh-t fogok Ă­rni 😅 Egy hĂ©t mĂșlva talĂĄlkozunk.
Kellemes olvasást! 😊😘



Chapter 223
 
Louis szemszöge
- LegalĂĄbb tĂ­z fok alĂĄ csökkent a hƑmĂ©rsĂ©klet idekint – mondja nekem Robert, miközben kinyitja az Ă©tterem ajtajĂĄt. A hideg levegƑ elĂĄraszt, mire körĂŒl ölelem magamat a karjaimmal, hogy megprĂłbĂĄljam melegen tartani magam. – Nincs nĂĄlam vastagabb kabĂĄt, amit felajĂĄnlhatnĂ©k neked, nem tudtam, hogy ilyen hideg lesz. FelajĂĄnlanĂĄm, hogy hazaviszlek, de mĂĄr ittam, nem nagyon vagyok Ășriemberhez mĂ©ltĂł ma este.
- Semmi gond, tĂ©nyleg. Valamennyire meleg ez a kabĂĄt – mosolyodom el. – És elĂ©g rĂ©szeg vagyok, szĂłval nem fĂĄzok; ennek nincs Ă©rtelme – kuncogok fel, aztĂĄn követem Ƒt az Ă©tterem elƑtti jĂĄrdĂĄn. – BĂĄr mĂĄsik cipƑ jobb lenne.
- CserĂ©lhetĂŒnk? – viccelƑdik. GyengĂ©den meglököm a vĂĄllĂĄt, mire Ƒ elpirul, biztosan szĂĄzadjĂĄra ma este.
- A te cipƑd kĂ©nyelmesebbnek nĂ©z ki, mint HarryĂ©, az Ƒ csizmĂĄi olyan nehezek Ă©s mindig az ajtĂłnĂĄl hagyja Ƒket, Ă­gy nekem kell… mindegy – oda-vissza rĂĄzom a fejemet, hogy megĂĄllĂ­tsam magamat attĂłl, hogy HarryrƑl Ă©s a cipƑjĂ©rƑl beszĂ©ljek.
- Én inkább a tornacipƑt preferálom.
- Én is, vagyis a Toms cipƑket – nevetek fel. A fejem szĂ©dĂŒl a bortĂłl, a szĂĄm pedig Ășgy tƱnik, hogy minden egyes gondolatot kienged, ami a fejemben van, kĂ©pteleneket meg mindent. – Tudod, hogy merre vannak a kabinok?
- Melyik kabin? Ez az egĂ©sz vĂĄros tele van velĂŒk – nyĂșl ĂĄt, hogy megtĂĄmasszon engem, miközben majdnem egy parkolĂłhĂĄzba sĂ©tĂĄlok be.
- Uhm, nos, van egy utca egy kis jellel, meg mĂ©g hĂĄrom vagy nĂ©gy kabin, Ă©s aztĂĄn egy mĂĄsik utca? – prĂłbĂĄlok meg emlĂ©kezni az Ăștra az Ă©tteremhez a kabintĂłl, de egyik gondolatnak sincs Ă©rtelme.
- HĂĄt ezzel nem sokra megyek, – kuncog fel – de sĂ©tĂĄlhatunk, amĂ­g meg nem talĂĄljuk?
- OkĂ©, de ha nem talĂĄljuk meg hĂșsz percen belĂŒl, elmegyek egy hotelbe – nyögök fel, rettegve a sĂ©tĂĄtĂłl Ă©s a fontos vitĂĄtĂłl, amit Harry Ă©s Ă©n biztos lefolytatunk, amikor megĂ©rkezem. A vita alatt a teljes, földhöz vĂĄgĂłs, elhĂșzĂłdĂł verbĂĄlis civakodĂĄst Ă©rtem. FƑleg, amikor rĂĄjön, hogy Roberttel ittam. – Eleged volt mĂĄr valaha is abbĂłl, hogy az emberek folyton megmondjĂĄk, mit tegyĂ©l? – fordulok meg, hogy rĂĄnĂ©zzek, miközben a sötĂ©tben sĂ©tĂĄlunk.
- Nem nagyon csinálja ezt velem senki, de ha elƑfordulna, elegem lenne.
- SzerencsĂ©s vagy. Én Ășgy Ă©rzem, mintha valaki mindig megmondanĂĄ, hogy mit tegyek, hovĂĄ menjek, kivel beszĂ©ljek, hol Ă©ljek, az idegeimre megy.
- Biztosan idegesítƑ.
- Tenni akarok valamit ezzel kapcsolatban, csak nem tudom, hogy mit.
- TalĂĄn Seattle segĂ­teni fog.
- TalĂĄn… bĂĄr tenni akarok valamit most, mondjuk elfutni vagy kiosztani valakit.
- Kiosztani valakit? – nevet fel Robert, majd megĂĄll, hogy lehajoljon, hogy bekösse a cipƑfƱzƑjĂ©t. Abbahagyom a sĂ©tĂĄt nĂ©hĂĄny lĂ©pĂ©ssel elƑtte, aztĂĄn körbenĂ©zek a környĂ©ken. Most, hogy az agyam az összes potenciĂĄlis meggondolatlan viselkedĂ©ssel van tele, nem tudom megĂĄllĂ­tani.
- Igen, kĂŒlönösen kiosztani valakit – Harry arca jut eszembe.
- ValĂłszĂ­nƱleg le kellene lassĂ­tanod, tudom, hogy valaki kiosztĂĄsa elĂ©g vad meg minden, de talĂĄn valami olyannal kellene kezdened, ami egy kicsivel könnyedebb – feleli. Beletelik egy pillanatba, hogy felfogjam, csak ugrat engem, de amit rĂĄjövök, lĂĄtom a humort benne.
- BĂĄr komolyan gondolom, most egyszerƱen Ășgy Ă©rzem, hogy valami… ƑrĂŒltsĂ©get csinĂĄlnĂ©k – veszem fogaim közĂ© a felsƑ ajkamat, elgondolkozva az ötleten.
- Ez a bor, elĂ©g erƑs volt Ă©s sokat ittĂĄl belƑle rövid idƑ alatt – mindketten Ășjra felnevetĂŒnk, Ă©s Ășgy tƱnik, nem tudom abbahagyni. Az egyetlen dolog, ami visszahoz a normĂĄlis ĂĄllapotba azok a kis bĂŒfĂ© stĂ­lusĂș lĂĄmpĂĄk, amik egy kis Ă©pĂŒletrƑl lĂłgnak le. – Ez a mi bĂĄrunk – tĂĄjĂ©koztat Robert. – Ez az egyetlen a vĂĄrosban.
- Olyan kicsi!
- Az, bĂĄr nagyon szĂłrakoztatĂł. A csaposok tĂĄncolnak a pulton meg minden.
- Mint a SakĂĄltanyĂĄban?
- Igen, csak ezek a nƑk mind tĂșl vannak a negyvenen, Ă©s egy kicsit több ruha van rajtuk – ragyog fel a mosolya.
- Be kellene mennĂŒnk Ă©s megnĂ©zni! – ragadom meg az inge ujjĂĄt, majd gyakorlatilag behĂșzom Ƒt a bĂĄrba.

Harry szemszöge
- Nem, megmondtam, hogy egy ital. Egy italra gondoltam – forgatom a szememet, aztĂĄn körbeforgatom a jegyet az ĂŒres poharamban az ujjammal.
- Mindegy – inti le a csapost Riley, Ă©s rendel mĂ©g kĂ©t italt.
- Azt mondtam, hogy nem…
- Senki nem mondta, hogy neked lesz – szakĂ­t fĂ©lbe.
- Nos, jĂł szĂłrakozĂĄst neked, Ă©n most megyek Louis-Ă©rt – ĂĄllok fel a bĂĄrszĂ©krƑl, mire megfogja az ingemet. IsmĂ©t. – Ne Ă©rj mĂĄr hozzĂĄm.
- Ne legyĂ©l fasz, azt mondtam, hogy megyek, csak hadd igyam meg ezeket az italokat. Tudod egyĂĄltalĂĄn, hogy mit fogsz neki mondani, vagy azt tervezed, hogy az Ƒsember stĂ­lust veszed fel?
- Nem – ĂŒlök vissza. TĂ©nyleg nem gondoltam arra, hogy mit fogok mondani Louis-nak, nem kell semmit sem mondanom neki, kivĂ©ve azt, hogy kurvĂĄra menjĂŒnk. – Te mit mondanĂĄl? – merem megkĂ©rdezni.
- Nos, elƑször is, Logan nem lenne valami Ă©tteremben egy mĂĄsik lĂĄnnyal… vagy srĂĄccal, nĂ©lkĂŒlem. MĂĄr a földig Ă©gettem volna azt a szart.
- MĂ©gis azt mondod nekem, hogy jöjjek el Ă©s igyak meg valamit, mielƑtt odamegyek?
- Azt nem mondtam, hogy az Ă©n mĂłdszerem helyes, csak mondom – von vĂĄllat.
- Ez baromsĂĄg, te hĂŒlye vagy. Megyek.
A fejfĂĄjĂĄs beleĂ©rtve a countryzenĂ©t, ami a kis bĂĄrban megy, fokozatosan elkezd hangosabb Ă©s hangosabb lenni, miközben az ajtĂł felĂ© sĂ©tĂĄlok, Ă©s tudom, hogy mi következik. EgyĂĄltalĂĄn nem is kellett volna erre a szar helyre jönnöm, helyette egyenesen Louis-t kellett volna megkeresnem. A vendĂ©gek bent mind elkezdenek Ă©ljenezni, ahogy kĂ©t közĂ©pkorĂș csapos mĂĄszik fel a bĂĄrpultra. Ez annyira rohadtul kĂ­nos, szĂłrakoztatĂł, de akkor is kibaszott fura.
- Le fogsz maradni a show-rĂłl! – vihogja Riley a bĂĄrbĂłl.
- MĂĄr lĂĄttam kĂ©tszer, mivel mĂĄr voltam itt, hidd el, nem maradok le… – szĂĄm kiszĂĄrad, a vĂ©rem pedig elkezd felforrni, miközben Louis mĂĄszik ĂĄt a kis bĂĄr ajtajĂĄn. Vele.
Visszalépkedek a bårba, majd megållok Riley oldalånål.
- Itt van, vele. Ɛ az – sziszegem.
- Szent szar, dögös – tĂĄtja el a szĂĄjĂĄt Riley, mire haragos pillantĂĄst vetek rĂĄ.
- Hagyd abba. Ne nĂ©zz rĂĄ Ășgy.
- Logan mondta, hogy dögös, de baszki, nĂ©zd meg a nagy…
- Be ne fejezd ezt – bĂĄmulok Louis-ra. Kibaszottul szexi, tudom ezt, de ami mĂ©g fontosabb, Louis rĂ©szeg Ă©s nevet, miközben eligazodik a magas asztalok között. Egy ĂŒreset vĂĄlaszt, közel a mosdĂłhoz, aztĂĄn helyet foglal. – Odamegyek – mondom Rileynak.
KurvĂĄra fogalmam sincs, miĂ©rt mondok neki bĂĄrmit is, de egy rĂ©szem valamennyire tudni akarja, mit csinĂĄlna Ƒ, ha az Ă©n cipƑmben jĂĄrna. Tudom, hogy Louis mĂ©rges rĂĄm egy egĂ©sz listĂĄnyi szarsĂĄg miatt, Ă©s nem pontosan akarok hozzĂĄadni semmit sem. Nincs semmi joga, hogy dĂŒhös legyen rĂĄm amĂșgy is, Ƒ az, aki egy random, segg srĂĄccal lĂłg egyĂŒtt a vacsorĂĄrĂłl, erre most ide bebotorkĂĄl rĂ©szegen Ă©s nevet. Vele.
- EgyszerƱen miĂ©rt nem vĂĄrsz… tudod, figyelni Ƒt egy kicsit – ajĂĄnlja Riley.
- Milyen hĂŒlye ötlet, miĂ©rt figyelnĂ©m Ƒt, ahogy azzal a tetƱvel lĂłg? Louis az enyĂ©m, Ă©s…
- Kiakad, amikor a tiĂ©dnek hĂ­vod Ƒt? – Riley szemei kĂ­vĂĄncsiak.
- Nem. Tetszik neki szerintem – azt mondta nekem egyszer, mĂ­g nyöszörgött alattam.
„TiĂ©d, Harry, a tiĂ©d.” Nyögte a nyakamba, miközben megmozdĂ­tottam a csĂ­pƑmet, mĂ©lyebben temetve magamat belĂ©.
- Logan annyira dĂŒhös lesz, amikor Ă©n ezt mondom, azt hiszi, azt ĂĄllĂ­tom, hogy Ƒ a tulajdonom vagy valami – feleli Riley mellettem, de minden, amire fĂłkuszĂĄlni tudok, az Louis. Ahogy beletĂșr a hajĂĄba az ujjaival, hogy megbizonyosodjon rĂłla, felĂĄllĂ­tva marad a haja. DĂŒhöm emelkedik, bosszĂșsĂĄgom nƑ, összpontosĂ­tĂĄsom pedig elhomĂĄlyosodik. Hogyhogy nem tudja, hogy itt vagyok? Én mindig meg tudom mondani, amikor Ƒ belĂ©p egy szobĂĄba, mintha a levegƑ megvĂĄltozna vagy valami szarsĂĄg. TĂșl elfoglalt azzal, hogy arra a srĂĄcra figyeljen, valĂłszĂ­nƱleg azt mondja Lou-nak, hogyan kell vizet tölteni egy rohadt pohĂĄrba.
- Nos, Lou az enyém, szóval nem érdekel, hogy mit gondol arról, ha ezt ållítom róla.
- Úgy beszĂ©ltĂ©l, mint egy igazi seggfej – feleli Riley, ĂĄtnĂ©zve Louis-ra. – De kompromisszumot kell kötnöd, ha Louis egy kicsit is olyan, mint Logan, akkor elege lesz ebbƑl Ă©s vĂ©gĂŒl ultimĂĄtumot fogsz kapni.
- Mi? – szakĂ­tom el a szemeimet Louis-rĂłl egy pillanatra, ami kĂ­nzĂĄs.
- Logannek elege lett a szarsĂĄgaimbĂłl, Ă©s elhagyott. Ɛ – emeli a poharĂĄt Louis felĂ© – ugyanezt fogja tenni, ha nem hallgatod meg, hogy Ƒ mit akar nĂ©ha.
- EgyĂĄltalĂĄn nem is tudsz semmit a kapcsolatunkrĂłl, szĂłval nem tudod, hogy mirƑl beszĂ©lsz – nĂ©zek vissza Louis-ra, aki most mĂĄr egyedĂŒl ĂŒl az asztalnĂĄl az ujjaival babrĂĄlva. Körbepillantok, hogy megtalĂĄljam a pincĂ©rt, aki a pult vĂ©gĂ©nĂ©l ĂĄll. Az idegeim kissĂ© megnyugodnak a tĂĄvolsĂĄguktĂłl, aztĂĄn figyelem, ahogy Louis a vĂĄllait mozgatja a zenĂ©re.
- Nem kell tudnom a rĂ©szleteket, az elmĂșlt… majdnem egy ĂłrĂĄt veled töltöttem. Tudom, hogy seggfej vagy, Ƒ meg egy tapadĂłs… – folytatja, amikor kinyitom a szĂĄmat, hogy kiosszam Ƒt. – Logan is az, Ășgyhogy ne dĂŒhödj fel ezen. Ɛ tapadĂłs, te meg tudod ezt. De tudod, mi a legjobb rĂ©sze annak, ha tapadĂłs a barĂĄtod? A gyakori szexen kĂ­vĂŒl persze – mosolya gonosz.
- TĂ©rj a lĂ©nyegre – forgatom a szemeimet, majd visszanĂ©zek Louis-ra. Arca piros, szemei tĂĄgak szĂłrakozottsĂĄgĂĄban, ahogy a nƑ elkezd tĂĄncolni a pulton elƑttĂŒnk. BĂĄrmelyik mĂĄsodpercben meg fog lĂĄtni engem.
- Az a legjobb rĂ©sze, hogy szĂŒksĂ©gĂŒk van rĂĄnk, de nem csak olyan mĂłdon, ahogy arra te szĂĄmĂ­tasz. Arra is van szĂŒksĂ©gĂŒk, hogy ott legyĂŒnk nekik nĂ©ha. Logan mindig annyira benne volt abban, hogy megprĂłbĂĄlt megmenteni engem, vagy nem tudom, mi a fenĂ©t csinĂĄlt, hogy az Ƒ szĂŒksĂ©gletei nem teljesĂŒltek. Úgy Ă©rtem, tudomĂĄsul sem vettem a szĂŒlinapjĂĄt, szart se csinĂĄltam Ă©rte. BĂĄr azt hittem, igen, mert vele voltam Ă©s elmondtam neki nĂ©ha, hogy szeretem, de ez nem volt elĂ©g.
- De Ƒ most veled van? – egy nem szĂ­vesen lĂĄtott hidegrĂĄzĂĄs fut vĂ©gig a gerincemen.
- Igen, de csak azĂ©rt, mert megmutattam neki, hogy fĂŒgghet tƑlem, Ă©s hogy mĂĄr nem vagyok ugyanaz a ribanc, aki voltam, amikor talĂĄlkozott velem – nĂ©z ĂĄt Louis-ra, aztĂĄn vissza rĂĄm. – Ismered azt a mondĂĄst, amit az összes hĂŒlye ember, mindig kiposztol online? Azt hiszem, valami olyasmi, hogy „mĂ­g te… ha nem” … baszki. Nem emlĂ©kszem, de lĂ©nyegĂ©ben azt mondja, hogy bĂĄnj jĂłl a barĂĄtnƑddel, vagy valaki mĂĄs fogja megtenni.
- Nem bĂĄnok vele rosszul – folyton legalĂĄbbis.
- Haver, csak ismerd be. NĂ©zd, nem vagyok szent. MĂ©g mindig nem bĂĄnok Ășgy Logannel, ahogyan kellene, de bevallom ezt a szart. Te valami kemĂ©ny tagadĂĄsban vagy, ha itt ĂŒlsz, azt gondolva, hogy nem bĂĄnsz vele szarul, ha ez Ă­gy lenne, Ƒ nem ĂŒlne ott valaki köcsöggel, aki törtĂ©netesen a te pontos ellentĂ©ted Ă©s elĂ©ggĂ© rohadtul dögös.
MĂ©g csak vitatkozni sem tudok vele, igaza van a legnagyobb rĂ©szĂ©ben. Nem bĂĄnok szarul Louis-val folyton, csak akkor, amikor valami olyat csinĂĄl, amivel feldĂŒhĂ­t. Mint most. És korĂĄbban.
- NĂ©z – mondja nekem Riley, mire a vĂ©rem megfagy. ElfordĂ­tom a fejemet, olyan lassan, amennyire csak lehet, hogy rĂĄnĂ©zzek.
Louis szemei az enyĂ©imre fĂłkuszĂĄlnak lĂĄngolva, Ă©s eskĂŒszöm, hogy lĂĄtok egy csipetnyi pirosat is bennĂŒk, ahogy Rileyra nĂ©z, aztĂĄn vissza rĂĄm. Nem mozdul meg, mĂ©g csak nem is pislant. NĂ©zĂ©se a meglepettbƑl dĂŒhössĂ© vĂĄlik egy pillanat alatt, Ă©n pedig megdöbbenek a gyilkos pillantĂĄstĂłl, ami felĂ©m Ă©s Riley felĂ© irĂĄnyul.
- Annyira mĂ©rges – nevet fel Riley mellettem, nekem meg minden erƑmre szĂŒksĂ©gem van, hogy ne öntsem a fejĂ©re az italĂĄt.
- Fogd be – veszem el a tartalĂ©k italt Riley elƑl, majd Louis felĂ© sĂ©tĂĄlok.
A pincér még mindig a pult végénél van, mire odaérek hozzå.
- Whoa, soha nem gondoltam volna, hogy itt talĂĄllak tĂ©ged, egy bĂĄrban, ahogy iszol egy mĂĄsik lĂĄnnyal. MeglepetĂ©s, meglepetĂ©s – tesz csĂ­pƑs megjegyzĂ©st egy szarkasztikus mosollyal. Mi a fene?
- MiĂ©rt vagy itt? – kĂ©rdezem tƑle, közelebb lĂ©pve hozzĂĄ. Ɛ elhajol.
- És te miĂ©rt?
- Louis – figyelmeztetem Ƒt, mire a szemeit forgatja.
- Nem ma este, Harry, ez nem törtĂ©nik meg – mĂĄszik le a magas szĂ©krƑl.
- Ne sĂ©tĂĄlj el tƑlem – hangom parancskĂ©nt jön ki, de az igazĂĄbĂłl kĂ©rĂ©s. A karjĂĄĂ©rt nyĂșlok, de Ƒ elhĂșzĂłdik.
- MiĂ©rt ne? Te mindig ezt csinĂĄlod velem. Mindketten mĂĄs emberekkel vagyunk itt – pillant Ășjra Rileyra.
- Mi? – követem a szemeit Rileyhoz. – Baszki, nem, az Logan barĂĄtnƑje – Louis vĂĄllai azonnal ellazulnak.
- Ó – nĂ©z a szemeimbe, majd alsĂł ajkĂĄt a fogai közĂ© veszi.
- El kell mennĂŒnk most.
- Akkor menj.
- Neked Ă©s nekem – tisztĂĄzom.
- Én nem megyek sehovĂĄ, kivĂ©ve valahovĂĄ, ami vicces, viccesebb, mint ez a hely, mivel te itt vagy Ă©s mindig elrontod a szĂłrakozĂĄsomat, olyan vagy, mint a mĂłkarendƑrsĂ©g – mosolyodik el, aztĂĄn folytatja. – Pontosan ez vagy! Te vagy a mĂłkarendƑrsĂ©g, kellene szereznem neked egy jelvĂ©nyt, amit viselhetsz mindenfelĂ©, tudod, hogy elrontsd mindenki szĂłrakozĂĄsĂĄt – kalandozik el, majd kuncogĂĄsban tör ki. Krisztus, kurvĂĄra szĂ©t van csapva.
- Mennyit ittĂĄl? – kiabĂĄlom az egyre hangosabb zenĂ©n ĂĄt.
- Nem tudom – von vĂĄllat. – Add nekem azt – veszi el a poharat a kezembƑl, mielƑtt vĂĄlaszolhatnĂ©k, Ă©s az asztalra helyezi, mielƑtt Ășjra felĂŒl a szĂ©kre.
- Nem kellene mĂ©g egyet innod. NyilvĂĄnvalĂłan szĂ©t vagy csĂșszva.
- Nem vagyok – biggyeszti az ajkĂĄt, mint egy gyerek, aztĂĄn felnevet. – Menj el, ha mĂłka-elcseszƑ leszel – emeli fel Louis a szĂĄjĂĄhoz a poharat, majd egy nagy kortyot iszik a folyadĂ©kbĂłl. A pohĂĄr fĂ©lig ĂŒres kevesebb, mint egy percen belĂŒl.
- Beteg leszel.
- Blah, blah, blah – gĂșnyolĂłdik egyik oldalrĂłl a mĂĄsikra billentve a fejĂ©t minden egyes szĂłval. – Ismered Robertet, ugye? – egy kis vigyor jelenik meg az ajkain. Az a seggfej most mĂĄr mellettem ĂĄll egy itallal mindkĂ©t kezĂ©ben.
- ÖrĂŒlök, hogy Ășjra talĂĄlkozunk – mosolyodik el fĂ©lig, szemei vĂ©reresek. Ɛ is rĂ©szeg. KihasznĂĄlta Ƒt? MegcsĂłkolta Louis-t?
Az apja a seriff. Az apja a seriff. Az apja a seriff.
Csak egy…
Az apja a kurva seriff ebben a szar vĂĄrosban.
- Menj el – nĂ©zek vissza Louis-ra, mire Ƒ a szemeit forgatja. Elfelejtettem, milyen tökös lesz, ha ital van a vĂ©rĂ©ben.
- Ne menj – feleli, provokĂĄlva engem, aztĂĄn a pincĂ©r leĂŒl az asztalhoz. – Nincs tĂĄrsasĂĄgod, akit szĂłrakoztathatsz? – gĂșnyolĂłdik velem.
- Nem, nincs. MenjĂŒnk haza – alig tudom irĂĄnyĂ­tani a hidegvĂ©remet, ha ez bĂĄrmelyik mĂĄsik Ă©jszaka lenne, a srĂĄc feje mostanra mĂĄr az asztalhoz lenne nyomva.
- Az a kabin nem az otthon, több ĂłrĂĄnyira vagyunk otthonrĂłl – fejezi be az italĂĄt, amit tƑlem lopott. – IgazĂĄbĂłl hĂ©tfƑtƑl nem is lesz otthonom amĂșgy sem, köszönhetƑen neked – emlĂ©keztet engem.

Louis szemszöge
- BeszĂ©lhetĂŒnk errƑl kĂ©sƑbb, menjĂŒnk – ragaszkodik hozzĂĄ Harry. Orrlyukai kitĂĄgulnak, ahogy megprĂłbĂĄlja irĂĄnyĂ­tani hidegvĂ©rĂ©t.
- Nem megyek, jĂłl szĂłrakozom – nĂ©zek ĂĄt Robertre, aki Ășgy tƱnik, kissĂ© kellemetlenĂŒl Ă©rzi magĂĄt, de egy kicsit sincs megfĂ©lemlĂ­tve HarrytƑl.
- Ha szĂĄndĂ©kosan prĂłbĂĄlsz meg feldĂŒhĂ­teni, akkor ez mƱködik.
- Nem, csak nem akarok menni. Inni akarok, fiatalnak lenni Ă©s szĂłrakozni! – felelem, amint a zene vĂ©get Ă©r. Mindenki hozzĂĄm fordul, nem vagyok biztos benne, mihez kezdjek ezzel a sok figyelemmel, Ă­gy kĂ­nosan intek a kezemmel. Robert felnevet, Harry pedig mogorvĂĄn nĂ©z.
- NyilvĂĄnvalĂłan eleget ittĂĄl mĂĄr – mondja Harry, a most mĂĄr fĂ©lig ĂŒres poharat mĂ©regetve, amit Robert hozott nekem.
- Gyors hĂ­r, Harry, felnƑtt vagyok – jegyzem meg gyerekes hangon.
- A fenébe, Louis.
- TalĂĄn mennem kellene… – ĂĄll fel Robert a szĂ©kĂ©rĂłl.
- NyilvĂĄnvalĂłan – vĂĄlaszolja Harry ugyanakkor, amikor Ă©n azt mondom:
- Nem.
Amennyire Ă©lveztem Roberttel tölteni az idƑmet, tudom, hogy Harry itt fog ĂĄllni egĂ©sz vĂ©gig, goromba megjegyzĂ©seket tĂ©ve, fenyegetƑzve, akĂĄrmit tĂ©ve, ami ahhoz kell, hogy elkĂŒldje Ƒt. Jobb, ha tĂ©nyleg elmegy.
- SajnĂĄlom, Ă©n elmegyek, te pedig maradhatsz – mondom Robertnek. Ɛ megrĂĄzza a fejĂ©t.
- Nem, ne aggĂłdj emiatt. AmĂșgy is hosszĂș napom volt – Robert olyan nyugodt Ă©s alkalmazkodĂł mindennel kapcsolatban. Ez felfrissĂ­tƑ.
- KikĂ­sĂ©rlek – mondom neki. Nem vagyok biztos benne, hogy valaha is fogom-e Ƒt Ășjra lĂĄtni, Ă©s olyan kedves volt hozzĂĄm ma este.
- Nem, nem kĂ­sĂ©red – szĂłl bele Harry, de figyelmen kĂ­vĂŒl hagyom Ƒt Ă©s követem Robertet a kis bĂĄr ajtaja felĂ©. Amikor visszanĂ©zek az asztalhoz, Harry nekidƑl csukott szemekkel. RemĂ©lem, nagy levegƑket vesz Ă©s fĂșj ki, mert nem vagyok hangulatban a szarjaihoz ma este.
- Nagyon sajnĂĄlom, nem tudtam, hogy itt van. Csak szĂłrakozni akartam ma este – szĂłlalok meg, amint kiĂ©rĂŒnk.
- EmlĂ©kszel, amikor azt mondtam, hogy ne kĂ©rj bocsĂĄnatot mindenĂ©rt? – mosolyodik el Robert. BelenyĂșl a zsebĂ©be, aztĂĄn elƑvesz egy kis papĂ­rtömböt Ă©s egy tollat. – Nem vĂĄrok semmit, de ha egy nap unatkozol Ă©s egyedĂŒl vagy Seattle-ben, hĂ­vj fel. Vagy nem, rajtad ĂĄll, hogy akarod-e vagy sem – rĂșg bele egy kƑbe a jĂĄrdĂĄn.
- OkĂ© – nem akarok semmilyen Ă­gĂ©retet tenni, amit nem tudok betartani, Ă­gy csak elmosolyodom, Ă©s a farzsebembe teszem a kis papĂ­rt. – Bocsi! – vinnyogom, amikor rĂĄjövök, hogy lĂ©nyegĂ©ben lefogdostam a seggemet, mivel ez a nadrĂĄg tĂșl szoros.
- Ne kĂ©rj mĂĄr bocsĂĄnatot! És fƑleg ne ezĂ©rt – nevet fel. – Nos, jobb, ha megyek, örĂŒlök, hogy talĂĄlkoztunk, talĂĄn mĂ©g összefutunk egyszer?
BĂłlintok Ă©s elmosolyodom, miközben Ƒ elsĂ©tĂĄl a jĂĄrdĂĄn.
- Hideg van idekint – lep meg Harry hangja.
FĂșjtatok egyet, majd elsĂ©tĂĄlok mellette vissza a bĂĄrba. Az asztal, aminĂ©l ĂŒltem, mĂĄr foglalt, Ă©s kopasz fĂ©rfi Ă©s az extra mĂ©retƑ korsĂł söre van ott.
- EgyszerƱen menjĂŒnk, kĂ©rlek – Harry mögöttem van. Megint.
- KaphatnĂ©k kĂ©t lĂ©pĂ©s tĂĄvolsĂĄgot? A közeledben sem akarok lenni most. NĂ©hĂĄny elĂ©g utĂĄlatos dolgot mondtĂĄl nekem – emlĂ©keztetem Ƒt.
- Tudod, hogy nem gondoltam komolyan – vĂ©dekezik, megprĂłbĂĄlva szemkontaktust lĂ©tesĂ­teni velem. Nem dƑlök be ennek.
- Ez nem jelenti azt, hogy kimondhatod Ƒket – nĂ©zek ĂĄt a lĂĄnyra a bĂĄrban, aki Harryt Ă©s engem figyel. – Nem akarok most errƑl beszĂ©lni, jĂł estĂ©m volt, te meg tönkretetted.
- SzĂłval nem akarod, hogy itt legyek? – szemeiben fĂĄjdalom villan fel, mire visszakozok.
- Nem ezt mondom, de ha azt fogod mondani nekem megint, hogy nem szeretsz, vagy hogyan hasznĂĄlsz szexre, akkor el kell menned. Vagy Ă©n fogok – minden tƑlem telhetƑt megteszek, hogy megtartsam pezsgƑ, vihogĂł viselkedĂ©semet ahelyett, hogy lesĂŒllyedek Ă©s engedem a fĂĄjdalomnak Ă©s a frusztrĂĄciĂłnak, hogy ĂĄtvegye az irĂĄnyĂ­tĂĄst.
- Te vagy az, aki elkezdte ezt az egĂ©sz szarsĂĄgot, amikor idejöttĂ©l vele, rĂ©szegen, mĂ©g hozzĂĄtennĂ©m… – kezdi el.
- Megint itt tartunk – sĂłhajtok fel. Harry a kettƑs elvĂĄrĂĄsok kirĂĄlya. LegĂșjabb pĂ©ldĂĄja ennek Ă©ppen felĂ©nk sĂ©tĂĄl.
- JĂ©zusom, befognĂĄtok? NyilvĂĄnos helyen vagyunk – szakĂ­t fĂ©lbe minket a gyönyörƱ lĂĄny, akivel Harry ĂŒlt.
- Ne most – csattan fel rĂĄ Harry.
- GyerĂŒnk, ĂŒljĂŒnk le a pultnĂĄl – feleli, figyelmen kĂ­vĂŒl hagyva Harryt.
- Nem vagyok elĂ©g idƑs – tĂĄjĂ©koztatom a lĂĄnyt. Inni egy asztalnĂĄl a bĂĄr vĂ©ge felĂ© egy olyan italt, amit odahoztak nekem egy dolog, a bĂĄr elejĂ©nĂ©l ĂŒlni Ă©s magamnak rendelni meg egy mĂĄsik dolog.
- És akkor? Azzal a seggel, ami neked van, biztos vagyok benne, hogy kapsz italt – bĂĄmul rĂĄm, mire kissĂ© mozgolĂłdni kezdek.
- Ha kidobnak, az a te hibĂĄd – mondom a lĂĄnynak, Ƒ meg nevetve hĂĄtra billenti a fejĂ©t.
- Kifizetem az ĂłvadĂ©kot, hogy kiengedjenek a börtönbƑl – kacsint egyet, Harry pedig megmerevedik mellettem. Figyeli a lĂĄnyt, figyelmeztetve Ƒt a szemeivel, Ă©s Ă©n nem tehetek rĂłla, de felnevetek. Harry megprĂłbĂĄlt fĂ©ltĂ©kennyĂ© tenni engem Logannel egĂ©sz este, most meg Ƒ fĂ©ltĂ©keny arra, hogy Logan barĂĄtnƑje rĂĄm kacsint.
Ez az egĂ©sz gyerekes oda-vissza dolog, Ƒ fĂ©ltĂ©keny, Ă©n fĂ©ltĂ©keny vagyok, az öreg nƑ a pultnĂĄl fĂ©ltĂ©keny, mindenki fĂ©ltĂ©keny, ez bosszantĂł. KissĂ© szĂłrakoztatĂł, fƑleg most, de akkor is bosszantĂł.
- A nevem Riley egyĂ©bkĂ©nt, biztos vagyok benne, hogy a goromba segg barĂĄtod nem tervezte, hogy bemutat minket egymĂĄsnak – foglal helyet a pult vĂ©gĂ©n. HĂĄtrapillantok Harryre arra szĂĄmĂ­tva, hogy kiosztja Ƒt, de csak a szemeit forgatja. Milyen fura…
Harry megprĂłbĂĄl a köztĂŒnk lĂ©vƑ bĂĄrszĂ©kre ĂŒlni, de megfogom a vĂ©gĂ©t, mielƑtt Ƒ megtehetnĂ©. Kezemet a karjĂĄra teszem segĂ­tsĂ©gnek, hogy felĂŒljek a szĂ©kre. Tudom, hogy nem kellene megĂ©rintenem Ƒt vagy mellette ĂŒlnöm egy bĂĄrban, de nincs meg bennem az erƑ, hogy harcoljak vele most. Ehelyett itt fogok ĂŒlni Ă©s Ă©lvezni fogom az utolsĂł estĂ©met ebbƑl a mini-nyaralĂĄsbĂłl, ami egy katasztrĂłfĂĄvĂĄ vĂĄlt.
Harry elijesztette az Ășj barĂĄtomat, Liam pedig valĂłszĂ­nƱleg mĂĄr alszik. Nincs mĂĄs vĂĄlasztĂĄsom kivĂ©ve azt, hogy egyedĂŒl ĂŒljek a szobĂĄban a kabinban. Ez, hogy itt legyek a bĂĄrban, sokkal jobbnak tƱnik, mint a mĂĄsik.
- Mit hozhatok? – kĂ©rdezi tƑlem a vörösrĂ©z hajĂș csapos, akin farmerkabĂĄt van.
- HĂĄrom pohĂĄr Jack Daniel’s lesz, jĂ©ggel elƑször – vĂĄlaszolja helyettem Riley. A nƑ tanulmĂĄnyozza az arcomat nĂ©hĂĄny mĂĄsodpercig, mire a szĂ­vem elkezd zakatolni.
- MĂĄris – feleli vĂ©gĂŒl, aztĂĄn elƑvesz hĂĄrom feles poharat a pult alĂłl, hogy elĂ©nk helyezze.
- Én nem akartam inni, csak egy pohĂĄrral ittam, mielƑtt megjöttĂ©l – hajol hozzĂĄm Harry, hogy a fĂŒlembe suttogja.
- IgyĂĄl, amit akarsz, Ă©n inni akarok – csendben imĂĄdkozom, hogy ne nagyon rĂșgjon be. Soha nem tudom, hogyan fog viselkedni, amikor rĂ©szeg.
- Azt lĂĄtom – a szĂĄjĂĄt bĂĄmulom, miközben megprĂłbĂĄl leszidni. NĂ©ha csak ĂŒlök Ă©s nĂ©zem ajkainak lassĂș mozdulatait, amikor beszĂ©l, ez az egyik kedvenc dolgom. – MĂ©g mindig dĂŒhös vagy rĂĄm? – kĂ©rdezi.
- Igen, nagyon.
- Akkor miĂ©rt viselkedsz Ășgy, mintha nem lennĂ©l? – ajkai mĂ©g lassabban mozognak. TĂ©nyleg meg kell tudnom annak a bornak a nevĂ©t.
- MĂĄr elmondtam, szĂłrakozni akarok – ismĂ©tlem meg. – Te mĂ©rges vagy rĂĄm?
- Mindig az vagyok – vĂĄlaszolja.
- HĂĄt nem ez az igazsĂĄg? – nevetek magamnak.
- Mit mondtĂĄl?
- Semmit – mosolygok ĂĄrtatlanul, Harry pedig megdörzsöli a tarkĂłjĂĄt a kezĂ©vel, nagy- Ă©s mutatĂłujja közĂ© csĂ­pve a vĂĄllai tetejĂ©t.
Egy feles pohĂĄrnyi barna folyadĂ©k van elƑttem mĂĄsodpercekkel kĂ©sƑbb, majd Riley felemeli az övĂ©t Harryhez Ă©s hozzĂĄm.
- Igyunk a mƱködĂ©skĂ©ptelen, borderline pszichotikus kapcsolatokra – vigyorodik el, aztĂĄn hĂĄtra billenti fejĂ©t, hogy kiigya a poharĂĄt.
- A sajĂĄtjĂĄrĂłl beszĂ©l – hazudja Harry, Ă©s megismĂ©tli a mozdulatot.
Veszek egy nagy levegƑt, mielƑtt ĂŒdvözlöm a whisky hƱvös Ă©gĂ©sĂ©t lefelĂ© a torkomon.



- MĂ©g egy – tapsol Riley, egy Ășjabb poharat csĂșsztatva elĂ©m.
- Nem tudom, hogy bĂ­rok-e mĂ©g – mosom össze a szavakat. – MĂ©g soha nem voltam ilyen rĂ©szeg, ez hivatalos, mĂ©g soha.
A whisky hivatalosan is ĂĄtvette az irĂĄnyĂ­tĂĄst az agyam felett, felĂĄllĂ­totta a tĂĄborĂĄt Ă©s Ășgy tƱnik, nem szĂĄndĂ©kozik elmenni egyhamar. Harry öt feles pohĂĄrnĂĄl tart, az enyĂ©met hĂĄrom utĂĄn mĂĄr nem tudtam szĂĄmolni, Rileynak pedig mostanra mĂĄr a padlĂłn kellene rĂĄzkĂłdnia alkoholmĂ©rgezĂ©stƑl.
- Úgy Ă©rzem, ez a whisky jĂł Ă­zƱ – jegyzem meg, belemĂĄrtva a nyelvemet a lehƱtött pohĂĄrba.
Harry felnevet mellettem, mire a vĂĄllĂĄhoz hajolok, Ă©s kezemet a combjĂĄra teszem. Szemei azonnal követik a kezemet, Ă©n gyorsan elhĂșzom azt. Nem kellene Ășgy viselkednem, mintha semmi sem törtĂ©nt volna korĂĄbban, tudom, hogy nem kellene, de könnyebb mondani, mint megtenni. FƑleg, amikor alig tudok tisztĂĄn gondolkozni, Harry pedig olyan jĂłl nĂ©z ki fehĂ©r ingben. Majd holnap foglalkozom a problĂ©mĂĄinkkal.
- LĂĄtod, csak egy kis whiskyre volt szĂŒksĂ©ged ahhoz, hogy ellazulj – vĂĄgja ĂŒres poharĂĄt a pultra Riley, mire felkuncogok. – Mi van? – mondja nyers hangon.
- Te Ă©s Harry ugyanazok vagytok – takarom el a szĂĄmat, hogy leplezzem bosszantĂł vihogĂĄsomat.
- Nem, nem vagyunk – szĂłlal meg Harry mĂ©g lassabban, amikor rĂ©szeg. Ahogy Riley is.
- De, de igen! Mintha egy tĂŒkör lenne – nevetek fel. – Tudja Logan, hogy itt vagy? – kĂ©rdezem a lĂĄnytĂłl.
- Most alszik, de hatĂĄrozottan szĂĄndĂ©komban ĂĄll felĂ©breszteni Ƒt, amikor visszamegyek – nyalja meg az ajkait, Ă©n pedig pontosan tudom, mire utal.
A zene Ășjra elkezd egyre hangosabb lenni, Ă©s figyelem, ahogy a vörösrĂ©z hajĂș nƑ felmĂĄszik a pultra ismĂ©t.
- Megint? – hĂșzza fel az orrĂĄt Harry, mire felnevetek.
- Szerintem vicces – szerintem minden vicces most.
- Szerintem bĂ©na, Ă©s minden fĂ©l ĂłrĂĄban fĂ©lbeszakĂ­t engem – feleli.
- Fel kellene menned oda – lök meg Riley.
- Hova fel?
- A pultra, tĂĄncolnod kellene a pulton.
- KizĂĄrt! – rĂĄzom meg a fejemet.
- Ne mĂĄr, arrĂłl nyafogtĂĄl, hogy fiatal akarsz lenni Ă©s szĂłrakozni vagy mit tudom Ă©n, mi a fenĂ©rƑl beszĂ©ltĂ©l, most itt az esĂ©lyed. TĂĄncolj a pulton.
- Nem tudok tĂĄncolni – ez igaz. Csak egyszer tĂĄncoltam, kivĂ©ve a lassĂș tĂĄncot, Ă©s az az Ă©jszakai klubban volt Seattle-ben.
- Senki nem fogja Ă©szrevenni, mindenki sokkal jobban szĂ©t van csapva, mint te – hĂșzza fel a szemöldökĂ©t, provokĂĄlva engem.
- KurvĂĄra kizĂĄrt – feleli Harry.
Részeges ködömön åt csak egy dologra emlékszem, abban pokolian biztos vagyok, hogy végeztem azzal, hogy Harry megmondja nekem, mit csinålhatok és mit nem.
SzĂł nĂ©lkĂŒl lenyĂșlok Ă©s kikötöm a förtelmes cipƑmet, majd hagyom, hogy a padlĂłra essenek.
- Mit csinĂĄlsz? – Harry szemei kitĂĄgulnak, miközben felmĂĄszom a bĂĄrszĂ©k tetejĂ©re, onnan pedig a pultra. – Lou – ĂĄll fel, aztĂĄn mögĂ©nk nĂ©z, ahogy nĂ©hĂĄny vendĂ©g az egĂ©sz bĂĄrban elkezd Ă©ljenezni.
A dal egyre hangosabb, aztĂĄn a nƑ, aki az italainkat adta, pajkosan rĂĄm mosolyog Ă©s megfogja a kezemet.
- Tudsz valami tĂĄncmozdulatot, Ă©des? – kiabĂĄlja.
- Nem!
- MegtanĂ­talak! – elĂ©g kedvesnek tƱnik, Ă©n pedig mĂĄr amĂșgy is a pulton vagyok. Mi a fenĂ©t gondoltam? Csak be akartam bizonyĂ­tani valamit Harrynek, Ă©s nĂ©zzĂŒk meg, hovĂĄ juttatott ez engem, egy pult tetejĂ©re, arra kĂ©szĂŒlƑdve, hogy tĂĄncoljak valami koreogrĂĄfiĂĄt, mĂ©g abban sem vagyok biztos, hogy mi lesz ez. Ha egy kicsit figyeltem volna a nƑkre, amĂ­g tĂĄncoltak minden egyes alkalommal, de biztosan jobban figyeltem volna, ha tudtam volna, hogy csatlakozni fogok hozzĂĄjuk.

8 megjegyzés:

  1. Hellooo! 😊💜
    ImĂĄdoooom! Egyre jobban Ă©s jobban! Ez a rĂ©sz nekem nagyon bejött! Robert-Louis pĂĄrostĂłl annyira nem vagyok elragadtatva, mert tudom, hogy Robertnek nagyon bejön Lou!! És Ă­gy hiĂĄba is jĂł fej, menjen a közelĂ©bƑl!!
    Louis tök cuki, mikor rĂ©szeg, olyan vicces, hogy összevissza dumĂĄl, jĂłkat mosolyogtam rajta! 😊😂
    Jaj el is felejtettem megköszönni a mĂșltkori rĂ©sznĂ©l a megnyugtatĂĄst! El se tudod hinni, hogy mennyire megkönnyebbĂŒltem, mert tĂ©nyleg fĂĄjt volna a szĂ­vem ezĂ©rt a nĂ©gyesĂ©rt... De azĂ©rt gondoltam, hogy Riley miatt nem kell aggĂłdni, de sosem lehetek 100%-ig biztos semmiben ebben a törtĂ©netben! 😂
    Alig vĂĄrtam a Riley-Harry pĂĄrost, kedvenceim! Annyira olvasnĂĄm Ƒket, nagyon nagyok! Riley hatalmas arc, Ă©s jĂł tanĂĄcsokkal lĂĄtja el HazzĂĄt, ami rĂĄ is fĂ©r! JĂłt szakadtam rajtuk! Ahogy Harryt idegesĂ­tette, imĂĄdom! 😂
    Én sokkal rosszabbra szĂĄmĂ­tottam, vagy mĂ©g lesz? Azt mondtad igaz, hogy hosszĂș lesz ez az este...
    Riley fogja összehozni Ƒket? Vagy nem jĂłl Ă©rzem?
    Juj, nagyon akarom a köviiiiit!! Louis komolyan tĂĄncolni fog?? Kicsit furcsa, de miĂ©rt is ne?! LegalĂĄbb ezzel is piszkĂĄlja kicsit Harryt, akinek nagyon kĂ­vĂĄncsi leszek a reakciĂłjĂĄra! 😂 Csak ne veszkedĂ©s legyen, oldjĂĄk mĂĄr meg, mert ajj, kikĂ©szĂ­tenek!
    PĂ©nteket akarok! Most! 😭😭
    ImĂĄdtam! Nagyon!
    Legyen szĂ©p hĂ©tvĂ©gĂ©d, puszii 💜

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Igen, ez a pĂĄros nekem se a kedvencem pontosan emiatt, de ez a... barĂĄtsĂĄg... vagy nem is tudom, mi Ășgyis csak addig tart, amĂ­g itt van.
      Én is, ilyenkor mĂĄsik szemĂ©lyisĂ©ge lesz :D
      Jaj, nagyon szĂ­vesen, gondoltam, hogy most kivĂ©telesen ennyit elĂĄrulhatok. És igen, ebben a sztoriban semmit se lehet biztosra tudni :D
      HĂĄt ezt megĂ©rtem, Ă©n is nagyon bĂ­rom Ƒket :D Riley nem fĂ©l megmondani a magĂĄĂ©t Harrynek Ă©s a tanĂĄcsai is hasznosak, amiket Harry igazĂĄn megfogadhatna...
      SzerencsĂ©re eddig nem törtĂ©ntek vĂ©szes dolgok, de mĂ©g simĂĄn elƑfordulhat itt minden...
      Ez is kiderĂŒl a kĂ©sƑbbikben ;)
      VĂ©gĂŒl is igen, ezzel elĂ©ggĂ© piszkĂĄlja Harryt :D Ezt pedig megtudhatjuk a következƑbƑl :D
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett :)
      Neked is, remĂ©lem, jĂłl telt :) Xx ♥

      Törlés
  2. Szia! 😊
    Imådom. Legjobb rész ebben az évadban.
    Riley nagy arc. TisztĂĄra mint Harry csak lĂĄny vĂĄltozatban.
    Louis olyan kis cuki meg vicces mikor rĂ©szeg 😂 a kis bolond
    Most eltudtam kĂ©pzelni hogy az asztalon Louis tĂĄncol egy nƑvel Harryt meg majd meg eszi a fene. 😂😂
    Riley tiszta bölcs. Segit Stylesnak de jól teszi.
    Robertel meg nem tudunk mit tenni. Aranyos a sråc de Louis Harry é még akkor is ha meg se érdemli....
    Na igen ez az este tĂ©nyleg hosszĂș. Nagyon de nagyon hosszĂș...
    De annyit nevetek rajtuk. Aaa nagyon bolondok.
    Az hogy Louis meg Riley idegesítik Harryt az nagyon jó. Csak ne hogy veszekedés legyen a vége.
    Fantasztikus lett 😍😘😊
    Puszi Zsozso ❤

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Jaj, nagyon örĂŒlök, hogy Ă­gy gondolod :)
      Pontosan, hatalmas formĂĄk egyĂŒtt :D
      Igen, ilyenkor nagyon elemében van Lou :D
      Nem semmi, miket ki nem prĂłbĂĄl Louis, az biztos, Harry nagyon Ă©lvezheti :D
      Igen, Harry igazĂĄn megfogadhatnĂĄ a tanĂĄcsokat.
      Egyetértek, jó fej, de Lou akkor is csak Harryvel lehet boldog.
      Ó, de mĂ©g mennyire, Ă©n nagyon untam mĂĄr, mikor elƑször olvastam.
      Bizony, de emlékeim szerint nem lesz veszekedés, ennyit mondhatok :)
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett :) Xx ♥

      Törlés
  3. Az elƑttem lĂ©vƑk elmondtak mindent,ugyanĂ­gy vagyok. KivĂ©ve,hogy Ă©n bĂ­rom a Louis-Robert pĂĄrt,szerintem nagyon cuki,mĂ©g hogyha Robert nem is barĂĄtkĂ©nt tekint Louisra.
    Louis pedig részegen... *.* Meghalok.:P
    ImĂĄdtam,vĂĄrom a folytatĂĄst.☻♥

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. VĂ©gĂŒl is aranyosak Roberttel, de na, mĂ©gse Ƒ a Louis-hoz valĂł azĂ©rt :D
      ElƑbĂșjik a vadabb Ă©nje :D
      PĂ©nteken hozom :) Xx ♥

      Törlés
  4. Hali!
    Nem rĂ©g kezdtem el olvasni a fordĂ­tĂĄst Ă©s nagyon jĂł❤mindketten annyira makacsok Ă©s(nĂ©ha) önfejƱek. VĂĄrom a kövit (meg Louis tĂĄncĂĄt) puszii:33❤

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      ÖrĂŒlök, hogy tetszik :) Ó, igen, szörnyƱ, hogy mennyire azok... Holnap Ă©rkezik ;) Xx ♥

      Törlés