2017. februår 24., péntek

Chapter 213

Sziasztok! 😊
Úgy lĂĄtszik, mindig van valami programom pĂ©nteken, Ă©s elƑrelĂĄthatĂłlag jövƑhĂ©ten is lesz, szĂłval akkor is valamikor este jelentkezem csak. De a fejezet megint csak kĂĄrpĂłtlĂĄskĂ©nt szolgĂĄl, ez az egyik legĂ©desebb lett szerintem 😍 KĂ­vĂĄncsi vagyok, ti hogy lĂĄtjĂĄtok majd. Ó, Ă©s csak annyit jegyeznĂ©k mĂ©g meg, hogy Ă©lvezzĂ©tek ki ezt a nyugalmat Ă©s boldogsĂĄgot, a következƑben mĂĄr nem nagyon lesz... De nem spoilerezek le mindent, ez egyelƑre mĂ©g titok marad 😀 Egy hĂ©t mĂșlva talĂĄlkozunk ismĂ©t!
Kellemes olvasást! 😊😘



Chapter 213
 
- A kikötƑ egy kicsit ingatag, de elĂ©g erƑs. Kell valakit szereznem, hogy ĂĄtalakĂ­tsa – feleli Ken, miközben követjĂŒk Ƒt a kabin mögött lĂ©vƑ kikötƑhöz. A hĂĄtsĂłkert egyenesen a kikötƑhöz vezet, a kilĂĄtĂĄs hihetetlen.
- NagyszerƱ – jegyzi meg Harry.
A hullåmok a kövekhez csapódnak, amelyek a parton végig vannak, én pedig ösztönösen Harry mögé lépek.
- Mi a baj? – kĂ©rdezi halkan.
- Semmi, csak egy kicsit ideges vagyok.
Harry megfordul, hogy szemben legyen velem, mindkĂ©t kezĂ©t a farmerem farzsebĂ©be csĂșsztatva.
- Ez csak vĂ­z, bĂ©bi, minden rendben lesz – mosolyodik el. Nem tudom megmondani, hogy gĂșnyolĂłdik vagy ƑszintĂ©n mondja, de mikor ajkai az arcomat sĂșroljĂĄk, kĂ©tsĂ©gem eltƱnik. – Elfelejtettem, hogy nem szereted a vizet – hĂșz közelebb.
- Szeretem a vizet, a medencékben.
- És a folyĂłk? – szemeiben humor csillan meg.
- Csak egy folyĂłt – mosolyodom el az emlĂ©ken.
Azon a napon is ideges voltam. Harry csak megvesztegetĂ©ssel tudott rĂĄvenni, hogy bemenjek a vĂ­zbe. MegĂ­gĂ©rte, hogy vĂĄlaszol a vĂ©gtelen kĂ©rdĂ©seimbƑl egyre, ami vele kapcsolatos, cserĂ©be azĂ©rt, hogy bemegyek hozzĂĄ a vĂ­zbe. Olyan tĂĄvolinak tƱnnek ezek a napok, Ƒsinek tĂ©nyleg, de a titkossĂĄg közös tĂ©mĂĄja mĂ©g mindig megtalĂĄlhatĂł a jelenĂŒnkben.
Harry az övĂ©be veszi a kezemet, miközben követjĂŒk a csalĂĄdjĂĄt vĂ©gig a kikötƑn a hihetetlenĂŒl megfĂ©lemlĂ­tƑ pĂ©ldĂĄnyhoz, ami a vĂ©gĂ©n van leparkolva. Nem tudok sokat a hajĂłkrĂłl, de szerintem ez egy tĂșlmĂ©retezett ĂĄllĂłhajĂł lehet. Tudom, hogy nem egy jacht, de nagyobb, mint bĂĄrmilyen halĂĄszhajĂł, amit valaha lĂĄttam.
- Olyan nagy – suttogom Harrynek.
- Shh, nem kellene a farkamrĂłl beszĂ©lned most – ugrat mosolyogva. ImĂĄdom ezt a jĂĄtĂ©kos, mĂ©gis mogorva hangulatĂĄt, mosolya ragĂĄlyos.
- NĂ©zzetek a lĂĄbatok elĂ© – szĂłl hĂĄtra nekĂŒnk Ken, ahogy a lĂ©trĂĄra lĂ©p, ami a hajĂłval Ă©s a kikötƑvel van összekötve.
Harry keze a hĂĄtamra vĂĄndorol, miközben felsegĂ­t a lĂ©trĂĄra. MegprĂłbĂĄlom arra kĂ©nyszerĂ­teni magamat, hogy kĂ©pzeljem el azt, hogy csak egy kisebb lĂ©trĂĄra mĂĄszok fel egy jĂĄtszĂłtĂ©ren, nem egy ĂłriĂĄsi hajĂłra. A biztatĂĄs, ami Harry Ă©rintĂ©sĂ©bƑl jön, az egyetlen dolog, ami visszatart attĂłl, hogy visszafussak az ingatag kikötƑre, be a kabinba Ă©s elrejtƑzzek az ĂĄgy alatt.
- Ez nem jacht, de megfelel nekĂŒnk.
A hajĂł szĂ©p, fehĂ©r Ă©s karamell bƑrrel dĂ­szĂ­tve. Az ĂŒlƑsarok hatalmas, elĂ©g nagy ahhoz, hogy mindannyian Ă©s mĂ©g többen is kĂ©nyelmesen leĂŒljĂŒnk.
- JĂł lĂĄtni, hogy a hajĂłd szebb, mint anya hĂĄza – jegyzi meg Harry, mire Ken bĂŒszke mosolya elhalvĂĄnyul.
- Harry – suttogom, meghĂșzva a kezĂ©t.
- Bocs – fĂșjtatja.
Ken felsĂłhajt, de elfogadja a fia bocsĂĄnatkĂ©rĂ©sĂ©t, mielƑtt ĂĄtsĂ©tĂĄl a hajĂł mĂĄsik oldalĂĄra.
- JĂłl vagy? – hajol hozzĂĄm Harry.
- Igen, csak legyĂ©l kedves, kĂ©rlek. MĂĄr amĂșgy is Ă©melygek.
- Kedves leszek, mår bocsånatot kértem.
Harry helyet foglal az egyik kanapĂ©n, Ă©n pedig csatlakozom hozzĂĄ. Liam elveszi a kezĂ©bƑl az Ă©lelmiszeres szatyrot, majd lehajol, hogy kipakoljon dobozos ĂŒdĂ­tƑket Ă©s rĂĄgcsĂĄlnivalĂłk csomagjait.
Áttekintek a hajó térközén, és ki a vízre. GyönyörƱ, a nap tåncol a vízen.
- Szeretlek – mondja Harry lĂĄgy hangon a fĂŒlembe.
A hajĂł motorja beindul egy könnyƱ bĂșgĂĄssal, Ă©n pedig közelebb csĂșszok Harryhez.
- Szeretlek – vĂĄlaszolok, visszanĂ©zve a vĂ­zre.
- Ha elĂ©g messzire kimegyĂŒnk, talĂĄn lĂĄtunk nĂ©hĂĄny delfint, vagy ha szerencsĂ©nk van, egy bĂĄlnĂĄt! – szĂłlal meg Ken hangosan.
- Egy bĂĄlna biztosan pillanatok alatt feldöntenĂ© ezt a hajĂłt – jegyzi meg Harry, mire nyelek egyet a gondolaton. – FenĂ©be, bocsi – kĂ©r bocsĂĄnatot.
MinĂ©l beljebb Ă©s beljebb kerĂŒlĂŒnk a vĂ­zen, annĂĄl nyugodtabbĂĄ vĂĄlok. Furcsa, azt hittem, az ellenkezƑje lesz, de van egy bizonyos nyugalom, ami abbĂłl fakad, hogy ennyire el vagyunk vĂĄlasztva a szĂĄrazföldtƑl.
- Sokszor lĂĄttok itt kint delfineket? – kĂ©rdezem KarentƑl, miközben iszik az italĂĄbĂłl.
- Nem, csak egyszer, de akkor is prĂłbĂĄlkozunk – mosolyodik el.
- Nem tudom elhinni a mai idƑjĂĄrĂĄst, mintha jĂșnius lenne – jegyzi meg Liam, ĂĄthĂșzva a pĂłlĂłjĂĄt a fejĂ©n.
- A barna szĂ­neden dolgozol? – kĂ©rdezem tƑle, megnĂ©zve halvĂĄny felsƑtestĂ©t.
- Igen, mĂ©g akkor is, ha a vĂĄrosban nem lesz rĂĄ szĂŒksĂ©gem.
- Ha a vĂ­z nem lenne jĂ©ghideg, mindannyian mehetnĂ©nk Ășszni a parthoz közelebb – feleli Karen.
- TalĂĄn nyĂĄron – emlĂ©keztetem Ƒt, mire boldogan bĂłlint.
- LegalĂĄbb mĂ©g mindig megvan a jakuzzink a kabinnĂĄl – mondja Ken.
- Azt hittem, hogy elromlott? – kĂ©rdezi Liam az anyjĂĄtĂłl.
- Nem, mĂĄr rendbe lett hozva. A fedĂ©lzeten van Harry Ă©s Louis szobĂĄjĂĄnĂĄl – feleli Karen.
Harry csendben marad, a tĂĄvolsĂĄgba bĂĄmulva.
- NĂ©zzĂ©tek! Ott! – mutat Ken mögĂ©nk.
Harry Ă©s Ă©n mindketten gyorsan megfordulunk, Ă©s egy pillanatba beletelik, hogy meglĂĄssam, mire mutat Ken. Egy csapat delfin ugrĂĄl ki a vĂ­zbƑl. Nincsenek közel a hajĂłhoz, de ahhoz elĂ©g közel, hogy lĂĄssuk, ahogy szinkronban mozognak a hullĂĄmokon keresztĂŒl.
- SzerencsĂ©s napunk van! – nevet fel Karen.
Harry keze megfogja az enyĂ©met, nagyujjĂĄt pedig vĂ©gighĂșzza az ujjperceimen. Mindig az egyszerƱ dolgok, amiket gondolkodĂĄs nĂ©lkĂŒl tesz, azok, amelyektƑl megremeg a gyomrom.
- Olyan szĂ©p volt – mondom neki.
- Igen, tĂ©nyleg az volt – meglepƑdöttnek hangzik.
KĂ©t ĂłrĂĄnyi beszĂ©lgetĂ©s utĂĄn a hajĂłkĂĄzĂĄsrĂłl, az itteni gyönyörƱ nyarakrĂłl, sportokrĂłl, Ă©s Seattle kĂ­nos megemlĂ­tĂ©se utĂĄn, amit Harry megĂĄllĂ­tott, amint elkezdƑdött, Ken visszaindul a parthoz.
- Nem volt olyan rossz, ugye? – kĂ©rdezzĂŒk Harryvel egymĂĄstĂłl egyszerre.
- Azt hiszem, nem – nevet fel, lesegĂ­tve engem a lĂ©trĂĄrĂłl a kikötƑre.
A nap megkapta az arcĂĄt Ă©s az orrnyergĂ©t, haja rakoncĂĄtlan Ă©s kifĂșjt a szĂ©ltƑl. Annyira bĂĄjos, hogy az mĂĄr fĂĄj.
- CsinĂĄlok magunknak ebĂ©det, biztos vagyok benne, hogy mindenki Ă©hes – jelenti be Karen, amikor belĂ©pĂŒnk a kabinba.
- Mi mĂĄst lehet itt csinĂĄlni? – kĂ©rdezi Harry az apjĂĄtĂłl.
- Nos, van egy szĂ©p Ă©tterem beljebb a vĂĄrosban, terveztĂŒk, hogy mindannyian ott vacsorĂĄzunk holnap, van egy rĂ©gi stĂ­lusĂș mozi, egy könyvtĂĄr…
- SzĂłval akkor egy csomĂł bĂ©na szarsĂĄg? – feleli Harry, szavai durvĂĄk, de hangsĂșlya jĂĄtĂ©kos.
- Ez egy szĂ©p hely, adnod kellene neki egy esĂ©lyt – mondja Ken. Nem tƱnik sĂ©rtettnek fia szavaitĂłl.
Mind az öten a konyha körĂŒl ĂĄllunk, mĂ­g Karen összerak egy tĂĄl szendvicset Ă©s gyĂŒmölcsöt. Harry, aki tĂșlzottan ragaszkodĂł ma, kezĂ©t ismĂ©t a combomon pihenteti. TalĂĄn ez a hely jĂłt tesz neki.
EbĂ©d utĂĄn segĂ­tek Karennek feltakarĂ­tani a konyhĂĄt, aztĂĄn limonĂĄdĂ©t csinĂĄlunk, mĂ­g Liam Ă©s Harry megbeszĂ©lik, hogy milyen szörnyƱ a modern irodalom. Nem tehetek rĂłla, de felnevetek, amikor Liam megemlĂ­ti a Harry Pottert. EttƑl Harry egy ötperces beszĂ©det tart arrĂłl, hogy miĂ©rt nem olvasta soha Ă©s miĂ©rt nem is fogja elolvasni a könyveket, Liam pedig kĂ©tsĂ©gbeesetten megprĂłbĂĄlja rĂĄvenni Ƒt arra, hogy gondolja meg magĂĄt.
- Karen Ă©s Ă©n ĂĄtmegyĂŒnk egy barĂĄtunk kabinjĂĄba nĂ©hĂĄny hĂĄzzal arrĂ©bb, ha akartok jönni – ajĂĄnlja Ken.
Harry ĂĄtnĂ©z rĂĄm a szoba mĂĄsik felĂ©bƑl, Ă©n meg vĂĄrok rĂĄ, hogy vĂĄlaszoljon.
- Én maradok – feleli vĂ©gĂŒl, mĂ©g mindig rĂĄm nĂ©zve.
Liam oda-vissza nĂ©z Harry Ă©s köztem, mielƑtt vĂĄlaszol.
- Én megyek – mondja, Ă©s eskĂŒszöm, hogy meglĂĄtom Ƒt Harryre vigyorogni, mielƑtt visszafordul Kenhez.
- Ha bĂĄrmire szĂŒksĂ©getek van, csak hĂ­vjatok a mobilomon. Egy vagy kĂ©t ĂłrĂĄnĂĄl nem kellene hosszabb ideig lennĂŒnk – feleli Ken.
Amint a bejårati ajtó becsukódik, Harry megmozdul, hogy csatlakozzon hozzåm a kanapén.
- Nem akartĂĄl menni? – kĂ©rdezem.
- KurvĂĄra nem, mi a fenĂ©Ă©rt akarnĂ©k menni? Sokkal inkĂĄbb maradok itt veled, egyedĂŒl – hĂșzza vissza a hajamat a nyakamrĂłl, egy könnyƱ borzongĂĄst kĂŒldve vĂ©gig rajtam.

Harry szemszöge
- Ott akartĂĄl ĂŒlni egy szobĂĄnyi segg unalmas emberrel, akik segg unalmas szarsĂĄgokrĂłl beszĂ©lnek? – kĂ©rdezem Louis-tĂłl, ajkaim alig Ă©rnek hozzĂĄ az ĂĄllĂĄhoz.
- Nem – hallom, ahogy a lĂ©gzĂ©se mĂĄr megvĂĄltozott.
- Biztos vagy benne? – csipkelƑdök, majd vĂ©gighĂșzom orromat a nyakĂĄn, megbökve Ƒt, hogy billentse el a fejĂ©t.
- Nem tudom, lehet, hogy az szĂłrakoztatĂłbb lett volna, mint ez – feleli, mire a nyakĂĄba kuncogok, megpuszilva Ƒt ott, ahol a libabƑr megjelenik a bƑrĂ©n leheletemtƑl.
Kurvåra nem valószínƱ.
- Szerintem nem, van egy pezsgƑfĂŒrdƑ a szobĂĄnkban, emlĂ©kszel?
- Igen, de azt nem jĂł hasznĂĄlni, mert nincs nĂĄlam a fĂŒrdƑnadrĂĄgom – kissĂ© megszĂ­vom a nyakĂĄt, Ă©s elkĂ©pzelem, hogyan nĂ©zne ki egy szƱk ĂșszĂłnadrĂĄgban. Baszki.
- Nincs rĂĄ szĂŒksĂ©ged.
- De igen, van! Nem megyek be a pezsgƑfĂŒrdƑbe ruha nĂ©lkĂŒl.
- MiĂ©rt nem? – elĂ©g szĂłrakoztatĂł idƑtöltĂ©snek hangzik nekem.
- Mert a csalĂĄdod itt van.
- Nem tudom, miĂ©rt hasznĂĄlod ezt mindig kifogĂĄskĂ©nt, – kezem levĂĄndorol az ölĂ©be, majd a farmerjĂĄn keresztĂŒl dörzsölöm a hosszĂĄt – nĂ©ha azt hiszem, hogy talĂĄn ez tetszik.
- Mi tetszik? – kĂ©rdezi, gyakorlatilag kibaszottul zihĂĄlva.
- Annak a lehetƑsĂ©ge, hogy rajtakapnak.
- Miért tetszene ez bårkinek is?
- Sok embernek tetszik, az izgalma annak, hogy rajtakapjanak, tudod? – gyorsabban dörzsölöm a lĂĄba között, mire Louis megprĂłbĂĄl elmozdulni Ă©rintĂ©semtƑl.
- Nem, ez… nem tudom, de nekem nem tetszik – hazudja. ElĂ©ggĂ© rohadtul biztos vagyok benne, hogy tetszik neki.
- Mhmm…
- TĂ©nyleg nem! – vĂ©dekezik, arca elpirult, szemei pedig kitĂĄgultak zavarĂĄban.
- Lou, rendben van, ha igen. ElĂ©ggĂ© kurvĂĄra dögös, tĂ©nyleg – biztosĂ­tom Ƒt.
- De nem.
Persze, Louis.
- OkĂ©, nem tetszik neked – emelem fel a kezeimet legyƑzve. Tudtam, hogy nincs az az Isten, hogy bevallja, de egy prĂłbĂĄt megĂ©rt. – Feljössz Ă©s beszĂĄllsz velem a jakuzziba? – kĂ©rdezem, majd elveszem a kezemet tƑle.
- Felmegyek oda, de nem szĂĄllok be.
- Ahogy gondolod – mosolyodom el, aztĂĄn felĂĄllok a kanapĂ©rĂłl.
Tudom, hogy vĂ©gĂŒl ott fog kikötni velem, csak több rĂĄbeszĂ©lĂ©sre van szĂŒksĂ©ge, mint a legtöbb embernek. Ha mĂĄr errƑl van szĂł, igazĂĄbĂłl mĂ©g soha nem voltam jakuzziban korĂĄbban senkivel, meztelenĂŒl vagy sem.
Louis felĂĄll velem, kis kezĂ©t pedig a csuklĂłm körĂ© fonja, ahogy felsĂ©tĂĄlunk az emeletre a szobĂĄba, ami a miĂ©nknek tekinthetƑ a következƑ pĂĄr napra. A szobĂĄhoz kapcsolt erkĂ©ly volt az elƑször is, ami miatt ezt vĂĄlasztottam, abban a pillanatban, hogy meglĂĄttam a kint lĂ©vƑ jakuzzit, tudtam, hogy rĂĄ kell vennem Ƒt, beszĂĄlljon.
Az ĂĄgy sem rossz, kicsi, de nincs szĂŒksĂ©gĂŒnk nagy ĂĄgyra, ahogy mi alszunk bĂĄrmilyen rohadt mĂłdon.
- TĂ©nyleg, imĂĄdom ezt a helyet, olyan bĂ©kĂ©s – szĂłlal meg Louis, majd leĂŒl az ĂĄgyra, hogy levegye a cipƑjĂ©t, mĂ­g Ă©n kinyitom a kĂ©tszĂĄrnyĂș ajtĂłt az erĂ©lyhez.
- EgĂ©sz jĂł – ha apĂĄm, a felesĂ©ge Ă©s Liam nem lennĂ©nek itt, holtbiztos, hogy jobb lenne.
- Nincs semmi, amit felvehetnĂ©k holnap abba az Ă©tterembe, amirƑl apukĂĄd beszĂ©lt.
- Akkor nem megyĂŒnk – vonok vĂĄllat, aztĂĄn lehajolok, hogy elfordĂ­tsam a gombot a jakuzzin.
- Menni akarok, csak nem tudtam, hogy elmegyĂŒnk majd valahovĂĄ.
- Akkor a rossz tervezĂ©s az Ƒ hibĂĄjuk, egyszerƱen farmert veszĂŒnk fel – csak merjen valaki mondani valamit neki arrĂłl, hogy mit visel.
- Nem tudom.
- Nos, ha nem akarsz farmert felvenni, kereshetĂŒnk egy boltot ezen a szemĂ©ttelepen, hogy vegyĂŒnk valami mĂĄst – ajĂĄnlom, mire elmosolyodik.
- MiĂ©rt vagy ilyen jĂł hangulatban? – hĂșzza fel rĂĄm a szemöldökĂ©t Louis.
- Nem tudom… csak abba vagyok.
- OkĂ©… aggĂłdnom kellene? – kĂ©rdezi, kilĂ©pve velem az erkĂ©lyre.
- Nem – igen. – ÜlnĂ©l legalĂĄbb itt kint velem, amĂ­g Ă©n Ă©lvezem a pihenĂ©st, ami annyit tesz, hogy ĂŒlök a forrĂł vĂ­zben?
Louis felnevet Ă©s bĂłlint, helyet foglalva a kĂ©szĂŒlĂ©k mellett lĂ©vƑ fonott szĂ©ken.
Figyelem ĂĄrtatlan szemeit, miközben engem bĂĄmul, ahogy ĂĄthĂșzom a fejemen a pĂłlĂłmat Ă©s leveszem a nadrĂĄgomat. Az alsĂłnadrĂĄgomat fent hagyom, majd Louis leveheti.
- Biztos vagy benne, hogy nem akarsz bejönni? – kĂ©rdezem tƑle, ahogy ĂĄtemelem lĂĄbamat a jakuzzi szĂ©lĂ©n Ă©s bemĂĄszok. Baszki, ez pokolian forrĂł. NĂ©hĂĄny mĂĄsodperccel kĂ©sƑbb az Ă©gĂ©s eltƱnik, Ă­gy hĂĄtradƑlök a kemĂ©ny mƱanyagnak.
- Biztos – feleli, aztĂĄn körbenĂ©z a fĂĄs terĂŒleten.
- Senki nem lĂĄthat minket, tĂ©nyleg azt hiszed, hogy azt akarnĂĄm, hogy gyere be ide meztelenĂŒl, ha valaki lĂĄthatnĂĄ? – kĂ©rdezem. Jobban is tudhatnĂĄ.
- Mi van, ha visszajönnek? – kĂ©rdezi halkan, mintha valaki meghallhatnĂĄ Ƒt.
- Azt mondtåk, hogy egy vagy két óra.
- Igen, de…
- Azt hittem, hogy megtanulsz Ă©lni egy kicsit? – ugratom az Ă©n gyönyörƱ pĂĄromat.
- Igen.
- Ott ĂŒlsz ajak biggyesztve egy szĂ©kben, mĂ­g Ă©n Ă©lvezem a kilĂĄtĂĄst – mutatok rĂĄ.
- Nem biggyesztem az ajkamat – csinĂĄlja mĂ©g jobban.
- OkĂ© – vigyorgok rĂĄ, tudva, hogy ez mĂ©g jobban bosszantani fogja. Lehunyom a szemeimet, miközben Ƒ összehĂșzza az ajkait. – ElĂ©ggĂ© magĂĄnyos vagyok idebent, lehet, hogy gondoskodnom kell magamrĂłl.
- Nincs semmim, amit felvehetnék.
- Deja vu – jegyzem meg, mĂĄsodjĂĄra gondolva ma az alkalmunknĂĄl a folyĂłnĂĄl.
- Én…
- Csak gyere be a rohadt vĂ­zbe.
- Rendben, megyek!
Ez nem volt olyan nehĂ©z, mint gondoltam, hogy lesz. Mire kinyitom a szemeimet, Louis mĂĄr levette a pĂłlĂłjĂĄt Ă©s a nadrĂĄgjĂĄt hĂșzza le. Majdnem megfulladok, amikor meglĂĄtom, hogy az egyik szƱk alsĂłnadrĂĄg van rajta, ami tökĂ©letesen kiemeli a seggĂ©t.
Soha nem fogok tudni betelni vele, nem szĂĄmĂ­t, hĂĄnyszor Ă©rek hozzĂĄ, dugom meg, csĂłkolom meg, tartom a kezeim között, soha nem lesz elĂ©g, mindig többet akarok. Ez nem is csak a szexrƑl szĂłl, amit gyakran csinĂĄlunk, hanem hogy Ă©n vagyok az egyetlen, akivel valaha is volt, Ă©s megbĂ­zik bennem elĂ©ggĂ© ahhoz, hogy meztelenre vetkƑzzön egy kibaszott erkĂ©lyen.
Miért vagyok ilyen elbaszott?
Louis a székre teszi a ruhåit, tökéletesen összehajtva természetesen.
- AlsĂłnadrĂĄg – emlĂ©keztetem Ƒt.
- Nem, a tiĂ©d is rajtad van – szĂłl vissza, majd belelĂ©p a vĂ­zbe. – Au – vinnyog fel, visszahĂșzva a lĂĄbĂĄt, mielƑtt felenyhĂŒl. FelsĂłhajt, feltĂ©telezem azĂ©rt, mert a teste hozzĂĄszokott a vĂ­zhez.
- Gyere ide – nyĂșlok Ă©rte, aztĂĄn az ölembe hĂșzom.
Azt hiszem, a kĂ©nyelmetlen mƱanyag ĂŒlĂ©sek hasznosak lehetnek vĂ©gĂŒl is. AttĂłl, ahogy a teste Ă©rzƑdik rajtam kombinĂĄlva a lĂŒktetƑ vĂ­zsugarakkal, egyenesen le akarom tĂ©pni az alsĂłnadrĂĄgot.
- Ilyen lehetne Seattle-ben is, mindig – szĂłlal meg, majd karjait a nyakam körĂ© fonja.
- Milyen? – az utolsĂł dolog, amit tenni akarok az az, hogy kibaszott Seattle-rƑl beszĂ©ljĂŒnk. Ha talĂĄlnĂ©k egy mĂłdot arra, hogy letöröljem azt a rohadt vĂĄrost a tĂ©rkĂ©prƑl, megtennĂ©m.
- Ilyen – mutat köztĂŒnk. – Csak mi, nincsenek problĂ©mĂĄk a barĂĄtaiddal, mint Molly, nincs rossz elĆ‘Ă©let, csak te Ă©s Ă©n egy Ășj vĂĄrosban. Mindent ĂșjrakezdhetnĂ©nk, Harry, egyĂŒtt.
- Ez nem olyan egyszerƱ – mondom neki.
- De igen, az, nincs több Zayn.
- Azt hittem, bejössz ide Ă©s dugunk, nem hogy ZaynrƑl beszĂ©lĂŒnk – ugratom, mire megfeszĂŒl.
- Bocs, Ă©n…
- Nyugi, viccelek. Vagyis a Zayn-dologgal kapcsolatban – mozgatom meg testĂ©t az enyĂ©men, Ă­gy lovaglĂłĂŒlĂ©sben van az ölemben. Meztelen mellkasunk összenyomĂłdik szorosan. – Te vagy a mindenem, tudod ezt, ugye? – ismĂ©tlem meg a kĂ©rdĂ©st, amit mĂĄr olyan sokszor tettem fel neki.
Louis ezĂșttal nem vĂĄlaszol, helyette könyökĂ©t a vĂĄllamon pihenteti, ujjaival beletĂșr a hajamba Ă©s megcsĂłkol.

10 megjegyzés:

  1. Jaj, amint meglĂĄttam, azonnal lecsaptam rĂĄ ☺️ Annyira örĂŒlök, hogy van rĂ©sz, nagyon vĂĄrtam mĂĄr! Az sem baj ha este hozod ����❤
    Puszi, nagyon ĂŒgyes vagy tovĂĄbbra is! ��❤

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Igyekeztem minĂ©l elƑbb, de valahogy mindig dolgom van pĂ©nteken is... Ezt örömmel hallom :)
      Köszönöm szĂ©pen :) Xx ♥

      Törlés
  2. Sziaaa 😊
    Ma Ășgy keltem fel, hogy igeeen Afteeer, jaj, erre vĂĄrtam egĂ©sz nap!! (Meg egĂ©sz hĂ©ten!! 😂) FĂ©lve nyitottam meg, de mikor Ă­rtad, hogy Ă©des lett, Ășgy megkönnyebbĂŒltem, Ă©s lassan, minden mondatot, Ășjra olvasva olvastam!! KiĂ©lveztem!! Aww, olyan cukik, hogy mĂĄr fĂĄj! Komolyan! Annyira szeretem Ƒket!! 😭😭😊😊😍😍💜💜😭😭
    Harry a legjobb! Olyan nagy... Nem kellene a farkamrom beszélned mostan XD neeem bírom, imådom ilyenkor IS!!
    Azok az emlĂ©kek a folyĂłnĂĄl, jaj istenem, nem is tudom hĂĄnyszor olvastam mĂĄr Ășjra a törtĂ©netet, de egy nĂ©gyszer-ötször biztos! 💜💜
    Ez az aggĂłdnom kellene... Nem - igen. Kivagyok...
    Jakuzzis jelent jaaj, annyira imĂĄdtaam! Louis szƱk alsĂłban ahh, nee 😜
    AzĂ©rt olvastam volna a huncutkodĂĄst 😁 vagy a kövi elejĂ©n lesz mĂ©g?
    FĂ©lek... Nem akarok balhĂ©t... 😞
    Csak annyit mondj, hogy ugye nem mennek szĂ©t?? Pls!! 😱 mĂĄr most vĂ©gem van...
    ImĂĄdtam, Ă©s nem baj ha este hozod!! 💜
    Puszillak 💕

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Igyekeztem minĂ©l elƑbb hozni :D Meg akartam nyugtatni mindenkit az elejĂ©n, ez akkor sikerĂŒlt :) TĂŒndĂ©riek voltak :3
      Ezen nagyon sĂ­rtam Ă©n is :D
      Jaj, igen, milyen rĂ©gen is voltak mĂĄr azok az idƑk...
      Ne is mondd, ezek a ki utalgatĂĄsok kinyĂ­rtan engem is.
      Szexi jelenet lehetett :D
      Lesz mĂ©g egy kicsit rĂ©szĂŒnk benne ;)
      Pedig sajnos lesz :(
      HĂĄt... elĂ©g fura lesz a helyzet, pontosan nem emlĂ©kszem rĂĄ, de elƑbb-utĂłbb Ășgyis egymĂĄsra talĂĄlnak ismĂ©t, megnyugtatĂĄsul ennyit mondhatok :)
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett, Ă©s hogy ez nem gond :) Xx ♥

      Törlés
  3. Szia! 😊
    ÚRISTEN ÚRISTEN ÚRISTEN EZ EZ ÁÁÁ VÉGRE NEM NEM ÉS Á VÉGEM VAAAAAN
    annyira Ă©des, aranyos Ă©s Ă©s cuki volt Harry 😍 mikor csak Ășgy oda hajolt Louishoz Ă©s mondta neki szeretlek az az annyira aranyos volt 😍
    Úristen ketten a jakuziban. Érted KETTEN! szent JĂ©zus Louis csak gatyĂĄban.... Harry mennyi önĂŒralmad van neked Ă©n mĂĄr rĂ©gen le tĂĄmadtam volna.
    Louis:Olyan nagy..
    Harry:Nem kellene a farkamról most beszélni
    Ezen kiĂ©gtem 😂😂😂😂 xd Harry ne gondolj mindig magadra 😂😂😂😂
    És Ă©s ez a vĂ©g.... Nem szabad itt abba hagyni Ă©n nem akarok veszekedĂ©st. Nem Ă©s nem. Nem akarom hogy kĂŒlönvĂĄljanak. Most jöttek csak Ășjra össze nem akarom hogy kĂŒlön vĂĄljanak.😭😭😔😔
    Imádom fantasztikus lett 😍😘😊
    Puszi Zsozso ❤

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      TĂŒndĂ©riek voltak, ezekĂ©rt a pillanatokĂ©rt Ă©ri meg az a sok szenvedĂ©s :D :3
      Bizony, csak ketten Ă©s elĂ©g lenge öltözetben... :3 Ó, Ƒ se tartĂłztatja magĂĄt sokĂĄig :D
      Ezen a poénon én is meghaltam :D
      Igen, épphogy minden rendbe jön (valamennyire), mindig történik valami, ami miatt jön a dråma...
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett :) Xx ♥

      Törlés
  4. ImĂĄdom.HĂș,az elsƑ rĂ©szhez kĂ©pest mintha egy örökkĂ©valĂłsĂĄg telt volna el.De ez nagyon aranyos rĂ©sz lett.
    Sokat vĂĄltoztak az elejĂ©tƑl,azt mĂ©g fontolgatom,hogy a mostani jobb,vagy rosszabb.A kapcsolatuk alapjĂĄn jobb,de nem tudom, milyen lenne,hogyha a rĂ©gi Ă©nĂŒkkel lenne ez.TalĂĄn minden bonyolultabb lenne.☻♥

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Az biztos, itt mindig sok minden törtĂ©nik rövid idƑ alatt :D Szerintem is :3
      Hm, érdekes gondolat. Egyet kell értenem, a kapcsolatuk szempontjåból pozitív lett a helyzet, és valamilyen szinten azért önmagukhoz képest is.
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett :) Xx ♥

      Törlés
  5. LĂ©Ă©Ă©gyszi hozd a kövit! MĂ©g kevesebb mint egy Ăłra van a pĂ©ntekbƑl...

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Bocsånat, eléggé måshogy alakult az estém, mint terveztem, de måris hozom! :) Xx

      Törlés