2017. februår 10., péntek

Chapter 211

Sziasztok! 😊
Kisebb kĂ©sĂ©ssel, de csak eljutottam odĂĄig, hogy vĂ©gre hozzam az Ășj rĂ©szt. Amiben megint csak Ă©rdekes dolgok vannak, a vĂ©gĂ©re viszont elĂ©g cuki lesz, Ășgyhogy kĂ­vĂĄncsi vagyok, mit gondoltok majd. MĂĄs mondanivalĂłm azt hiszem, most nincs, egy hĂ©t mĂșlva talĂĄlkozunk ismĂ©t.
Kellemes olvasást! 😊😘



Chapter 211
 
Amint az ajtĂł becsukĂłdik Ă©s Zayn elmegy vĂ©gleg, lehunyom a szemeimet, fejemet pedig a szĂ©knĂ©l pihentetem. Nem tudom, mit Ă©rzek, az összes Ă©rzelmem össze van kuszĂĄlva, kavarogva bennem az összezavarodottsĂĄg felhƑjĂ©ben. Egy rĂ©szem megkönnyebbĂŒlĂ©st Ă©rez, hogy vĂ©get vetettĂŒnk ennek az oda-vissza dolognak Zayn Ă©s köztem, de egy mĂĄsik, kisebb rĂ©szem jelentƑs vesztesĂ©get Ă©rez. Ɛ volt az egyetlen, aki folyamatosan ott volt nekem Harry „barĂĄtai” közĂŒl, Ă©s furcsa rĂĄjönni, hogy soha nem fogom Ƒt Ășjra lĂĄtni. A könnyek Ă©getnek, nem szĂ­vesen lĂĄtottak, lefolynak az arcomon, miközben megprĂłbĂĄlom összeszedni magamat. Nem kellene sĂ­rnom ezen. Boldognak kellene lennem, hogy vĂ©gre bezĂĄrhatom a könyvet Zaynnel kapcsolatban, eldughatom, otthagyva, hogy csak porfogĂł legyen, soha nem kinyitva Ășjra.
Az ajtĂł kinyitĂłdik, mire egybƑl kinyitom a szemeimet, hevesen letörölve a könnyeket. MegrĂ©mĂŒlök Ă©s zavarban vagyok, amikor lĂĄtĂĄsom kitisztul, Ă©s meglĂĄtom az ismerƑs piros Ă©s fekete kockĂĄs pulĂłvert ĂĄllni az ajtĂłban.
- Én… – nem tudok elĂ©g gyorsan kitalĂĄlni egy kifogĂĄst.
- Én… – Ășgy tƱnik, Zayn sem talĂĄlja a szavakat. – SajnĂĄlom – motyogja, aztĂĄn Ășjra kisĂ©tĂĄl a szobĂĄbĂłl, mĂ©g zaklatottabban hagyva ott engem.
Nem az, hogy vele akarok lenni, nem az, hogy szeretem Ƒt, nem az, hogy Ƒt vĂĄlasztanĂĄm Harry helyett, hanem csak, hogy tĂ©nyleg törƑdök vele, Ă©s bĂĄrcsak mĂĄshogy alakultak volna a dolgok. BĂĄrcsak szigorĂșan plĂĄtĂłi szinten tartottam volna a kapcsolatunkat, talĂĄn akkor nem kellett volna teljesen kivĂĄgnom Ƒt az Ă©letembƑl.
Nem tudom, miĂ©rt jött ide vissza, de örĂŒlök, hogy elment, mielƑtt bĂĄrmit is mondhatott volna, hogy mĂ©g jobban összezavarjon engem, vagy mĂ©g jobban megbĂĄntsam Ƒt.
MegszĂłlal az irodai telefonom, mire megköszörĂŒlöm a torkomat, mielƑtt felveszem.
- HellĂł – szĂĄnalmasan hangzom.
- Elment? – szĂłlal meg a kĂ©szĂŒlĂ©kben Harry hangja.
- Igen.
- SĂ­rsz?
- Csak… – kezdem el.
- SĂ­rsz, ugye?
- Csak egy kicsit zaklatott vagyok.
- MiĂ©rt? – teszi fel a kĂ©rdĂ©st.
- Mert egy barĂĄtom volt, nem tudom, miĂ©rt vagyok zaklatott. Ne legyĂ©l dĂŒhös rĂĄm – az utolsĂł dolog, amit csinĂĄlni akarok az az, hogy veszekedjĂŒnk Harryvel.
- Mit kellene gondolnom arrĂłl, hogy sĂ­rsz miatta?
- Nem tudom, tudom, hogy nem kellett volna engednem, hogy bejöjjön, de tisztĂĄznom kellett, hogy Ƒ Ă©s Ă©n soha nem leszĂŒnk többek barĂĄtoknĂĄl – a könnyek mĂĄr nem potyognak, de a hangom förtelmes.
- Ez történt? Elmondtad neki, hogy csak engem akarsz?
- Igen, ez történt.
- Akkor miért vagy ennyire kiborulva? Vele akarsz lenni?
- Nem! EzĂ©rt mondtam azt neki, hogy nem akarok. Csak rosszul Ă©rzem magam, amiĂ©rt megbĂĄntottam Ƒt, ezĂ©rt vagyok zaklatott.
- Biztos vagy benne?
- Igen, biztos – sĂłhajtok fel.
- Akkor be van fejezve? Nincs több meglepetĂ©s lĂĄtogatĂĄs tƑle, nincs több ebbƑl a sunyi szarsĂĄgbĂłl tƑle?
- Igen, be van fejezve. EskĂŒszöm.
Harry vesz egy mĂ©ly levegƑt, majd egy bƑsz sĂłhajt enged ki.
- Akkor okĂ©, semmi mĂĄst nem akarok hallani rĂłla, Ă©s ezt ezĂșttal komolyan gondolom.
- OkĂ© – egyezek bele, meglepƑdve nyugodt reakciĂłjĂĄn. Ha Molly lĂĄtogatta volna meg Harryt, tudom, hogy Ă©n tĂșlreagĂĄltam volna.
- Akkor rendben, talålkozunk, amikor hazaérsz. Szeretlek, Louis.
- Szeretlek – teszem le a telefont.
Ez sokkal jobban ment, mint vĂĄrtam, nem tudom, hogy meg kellene könnyebbĂŒlnöm, vagy pedig aggĂłdnom kissĂ©. A megkönnyebbĂŒlĂ©s mellett döntök, aztĂĄn olyan bĂ©kĂ©sen fejezem be az utolsĂł Vance-nĂĄl töltött idƑmet, amennyire csak lehet.
Kimberly håromszor néz be az irodåmba, mögötte egy låny van, akit biztos, hogy még sosem låttam az irodåban koråbban.
- Ɛ itt Amy, a helyettesem – mutatja be Kimberly a csendes, mĂ©gis lenyƱgözƑ lĂĄnyt.
- Én Louis vagyok, imĂĄdni fogod itt – biztosĂ­tom Ƒt egy barĂĄtsĂĄgos mosollyal.
- Köszönöm! MĂĄris imĂĄdom – ragyogja.
- Nos, csak be akartam ugrani az irodĂĄdba, amĂ­g azt tettetjĂŒk, hogy körbenĂ©zĂŒnk az Ă©pĂŒletben – nevet fel Kim.
- Ó, igen, nagyon jĂłl tanĂ­tod Ƒt, hogyan helyettesĂ­tsen tĂ©ged – csipkelƑdök.
- HĂ©, megvannak az elƑnyei annak, hogy el vagy jegyezve, majd hozzĂĄmĂ©sz felesĂ©gĂŒl a fƑnökhöz – dicsekedik Kim. Amy felnevet mellette, miközben elhagyjĂĄk az irodĂĄmat.
Az utolsó napom itt véget ér végre, és azon talålom magam, hogy azt kívånom, bårcsak lassabban telt volna el. Hiånyozni fog ez az iroda, és kissé ideges vagyok, hogy hazamenjek Harryhez.
UtoljĂĄra körbenĂ©zek az elsƑ irodĂĄmban, szemeim elƑször az asztalra fĂłkuszĂĄlnak. A gyomrom összeszorul, ahogy annak az emlĂ©kei ĂĄrasztjĂĄk el az Ă©rzĂ©keimet, amikor Harry Ă©s Ă©n rajta voltunk. Olyan extrĂ©mnek tƱnik, szexelni egy irodĂĄban, amikor bĂĄrki besĂ©tĂĄlhat oda bĂĄrmelyik pillanatban. Lehettek volna kamerĂĄk a szobĂĄban, Ă©n pedig nem tudhattam rĂłla, a gondolat egyĂĄltalĂĄn nem futott ĂĄt az agyamon. TĂșlsĂĄgosan is elterelte a figyelmemet Harry ahhoz, hogy bĂĄrmi mĂĄsra gondoljak. Ez egy rendszernek tƱnik a mindennapi Ă©letemben.
Úton hazafelĂ© megĂĄllok a Conner’s-nĂ©l, hogy vegyek pĂĄr Ă©lelmiszert, Ă©ppen eleget ahhoz, hogy vacsorĂĄt csinĂĄljak ma estĂ©re, mivel holnap reggel elmegyĂŒnk. Izgatott, de ideges is vagyok a kirĂĄndulĂĄs miatt, remĂ©lem, Harry kordĂĄban tudja tartani a hidegvĂ©rĂ©t a kĂ©t napos kirĂĄndulĂĄsra a csalĂĄdjĂĄval. Ez nem tƱnik valĂłszĂ­nƱnek, csak remĂ©lem, hogy a hajĂł elĂ©g nagy az ötĂŒnknek.
Kinyitom a bejĂĄrati ajtĂłt, majd a lĂĄbammal lököm be azt, felvĂ©ve a szatyrokat a padlĂłrĂłl, ahogy belĂ©pek. A nappaliban rendetlensĂ©g van, ĂŒres vizesĂŒvegek Ă©s a kajĂĄt becsomagolĂł papĂ­r borĂ­tja a dohĂĄnyzĂłasztalt. ApĂĄm Ă©s Harry a kanapĂ©n ĂŒlnek, Harry az egyik vĂ©gĂ©n, apĂĄm pedig a mĂĄsikon.
- Milyen volt a napod, Pumpkin? – kĂ©rdezi az apĂĄm.
- JĂł, ez volt az utolsĂł napom ott – mondom neki, mĂ©g akkor is, ha mĂĄr tudja.
Elkezdem összetakarĂ­tani a szemĂ©tjĂŒket az asztalrĂłl Ă©s a padlĂłrĂłl.
- ÖrĂŒlök, hogy jĂł napod volt – feleli apĂĄm, mire Harryre nĂ©zek. Ɛ nem figyel rĂĄm. Tekintete a tĂ©vĂ© kĂ©pernyƑjĂ©n van.
- CsinĂĄlok vacsorĂĄt, aztĂĄn elmegyek lezuhanyozni – mondom nekik, majd az apĂĄm követ engem a konyhĂĄba.
- Az egyik barĂĄtom mondta, hogy fel tud venni engem innen kĂ©sƑbb, ha ez rendben van, tudom, hogy holnap elmentek pĂĄr napra.
- Igen, semmi gond. KitehetĂŒnk holnap reggel, ha az jobb lenne neked – ajĂĄnlom.
- Nem, mår így is olyan nagylelkƱ voltål. Csak ígérd meg, hogy szólsz, amikor visszaérsz a kiråndulåsról.
- OkĂ©… hogyan?
- TalĂĄn csak vezess vĂ©gig a Lamar-on? ÁltalĂĄban ott vagyok – dörzsöli meg a halĂĄntĂ©kĂĄt.
- Oké, meglesz.
- Most megyek, szĂłlok neki, hogy kĂ©szen vagyok – tƱnik el a konyhĂĄbĂłl.
Hallom Harryt azzal zaklatni az apĂĄmat, hogy jegyezze meg a telefonszĂĄmĂĄt, mivel neki nincs telefonja, Ă©n pedig a szememet forgatom, amikor apĂĄm elkezdi, az „amikor Ă©n gyerek voltam, senkinek nem volt telefonja” beszĂ©det.
Úgy döntök, hogy egy könnyƱ Ă©telt csinĂĄlok, sĂŒlt csirkĂ©t Ă©s rizst. BĂĄrcsak Harry bejönne a konyhĂĄba Ă©s beszĂ©lne velem, de feltĂ©telezem, jobb, ha vĂĄr, amĂ­g az apĂĄm el nem megy. MegterĂ­tem az asztalt vacsorĂĄra, aztĂĄn szĂłlok nekik. Harry lĂ©p be elƑször, alig lĂ©tesĂ­tve velem szemkontaktust, Ƒt követi az apĂĄm.
- Chad hamarosan itt lesz, hogy felvegyen, nagyra Ă©rtĂ©kelem, hogy megengedtĂ©tek, hogy itt maradhassak – szĂłlal meg apĂĄm vacsora közben.
- Semmi problĂ©ma, tĂ©nyleg – mondom neki.
- Annyira örĂŒlök, hogy Ășjra megtalĂĄltuk egymĂĄst.
- Én is – mosolyodom el, mĂ©g mindig nem vagyok kĂ©pes felfogni, hogy ez a fĂ©rfi az apĂĄm. A fĂ©rfi, akit kilenc Ă©ve nem lĂĄttam, a fĂ©rfi, aki felĂ© olyan sok rossz Ă©rzĂ©sem volt, Ă©ppen itt ĂŒl a konyhĂĄmban a pĂĄrommal Ă©s velem kajĂĄlva.
ÁtnĂ©zek Harryre, egy goromba megjegyzĂ©st vĂĄrva tƑle, de semmit sem szĂłl, miközben a villĂĄjĂĄt a szĂĄjĂĄhoz teszi. CsendessĂ©ge az ƑrĂŒletbe kerget, bĂĄrcsak mondana valamit, bĂĄrmit, tĂ©nyleg.
FeltakarĂ­tom a konyhĂĄt, miutĂĄn befejezzĂŒk az evĂ©st, aztĂĄn Ășjra elköszönök az apĂĄmtĂłl, mielƑtt a fĂŒrdƑszobĂĄba indulok, hogy lezuhanyozzak, meg akartam vĂĄrni a barĂĄtjĂĄt, amĂ­g megĂ©rkezik, de mĂĄr elmĂșlt nyolc Ăłra, Ă©s mĂ©g össze kell pakolnunk a tĂĄskĂĄinkat Ă©s idƑben lefekĂŒdnĂŒnk, hogy felkĂ©szĂŒljĂŒnk a holnapra.

Harry szemszöge
- MĂ©g ma megĂ©rkezik vagy… – azt terveztem, hogy Louis-val egyĂŒtt zuhanyozok le, de Richard barĂĄtjĂĄnak egy egĂ©sz Ă©jszakĂĄba beletelik, hogy felvegye innen a seggĂ©t.
- Igen, azt mondta, hogy hamarosan itt lesz. ValĂłszĂ­nƱleg csak eltĂ©vedt vagy valami – vĂĄlaszolja.
- Persze.
- Nem fog hiĂĄnyozni, hogy itt legyek? – mosolyodik el.
- Én nem mennĂ©k ilyen messzire – hajlamos vagyok elmosolyodni, de nem teszem.
- Nos, talĂĄn talĂĄlok magamnak munkĂĄt Ă©s mindkettƑtökkel talĂĄlkozom Seattle-ben.
- EgyikĂŒnk se lesz Seattle-ben.
- Persze – ismĂ©tli meg pillanatokkal ezelƑtti szavaimat.
Az ajtĂłn lĂ©vƑ kopogĂĄs vet vĂ©get kellemetlen beszĂ©lgetĂ©sĂŒnknek, majd Richard felĂĄll, hogy ĂĄtsĂ©tĂĄljon a szobĂĄn. Kinyitja az ajtĂłt, hogy felfedje barĂĄtjĂĄt, mire felĂĄllok Ă©n is.
- Köszi, hogy felveszel, ember – mondja Louis apja a fĂ©rfinek.
Én megĂĄllok, Ă©s feldolgozom a kinĂ©zetĂ©t. A fĂ©rfi magas, hosszĂș fekete haja hĂĄtra van fĂ©sĂŒlve egy undorĂ­tĂł, zsĂ­ros lĂłfarokba. Arca beesett, ruhĂĄi vackok, körmei pedig fekete vonalat kĂ©peznek mocskos, csontos kezein. Mi a fasz.
- Ez a te fiadnak a hĂĄza? – kĂ©rdezi a fĂ©rfi, hangja a kinĂ©zetĂ©hez illik. Ez a fĂ©rfi nem rĂ©szeg.
- Igen, szĂ©p, mi? BĂŒszke vagyok rĂĄ – mosolyodik el Richard, az ember pedig megĂŒtögeti a vĂĄllĂĄt, egyetĂ©rtƑen bĂłlintva.
- Ɛ ki? – kĂ©rdezi Chad.
- Ó, Ƒ? – mindketten rĂĄm nĂ©znek. – Ɛ Harry, az Ă©n Pumpkinom pĂĄrja.
- KirĂĄly, Ă©n Chad vagyok – jelenti ki.
- OkĂ© – felelem, figyelve a szemeit, ahogy azok körbenĂ©znek a nappalinkban. Meg vagyok könnyebbĂŒlve, hogy Louis a zuhanyzĂłban van, Ă©s nem kell talĂĄlkoznia ezzel a görĂ©nnyel.
Amikor hallom kinyitĂłdni a fĂŒrdƑszobaajtĂłt, ĂĄtkozom magamat. KurvĂĄra tĂșl hamar beszĂ©ltem. Chad felhĂșzza pĂłlĂłja hosszĂș ujjĂĄt, hogy megvakarja a karjĂĄt, egy pillanatra Ășgy Ă©rzem magamat, mint Louis, Ă©s hirtelen kĂ©sztetĂ©st Ă©rzek arra, hogy felmossam a kibaszott padlĂłt.
- Harry? – hallatszik Louis hangja vĂ©gig a folyosĂłn.
- Most mĂĄr mennetek kellene – mondom nekik a legfenyegetƑbb hangon, ami csak lehetsĂ©ges.
- TalĂĄlkozni akarok vele – feleli Chad, nekem pedig a betonhoz kell nyomnom a talpamat, annyi nyomĂĄst felhasznĂĄlva amennyit csak tudok, hogy a helyemen maradjak.
- Nem, nem akarsz – szisszenek fel.
- OkĂ©… okĂ©… indulunk – nĂ©z fel a barĂĄtjĂĄra Richard. – KĂ©sƑbb talĂĄlkozunk, Harry, köszi mĂ©g egyszer. Maradj tĂĄvol a börtöntƑl – vigyorodik el, majd elhagyja a lakĂĄst.
- Harry? – szĂłl Louis Ășjra, miközben belĂ©p a nappaliba.
- Éppen elmentek.
- Mi a baj? – kĂ©rdezi.
Mi a baj? Hmm… nĂ©zzĂŒk csak, kibaszott Trevor az irodĂĄdban volt, Ƒt követte az istenverte Zayn, mindez kĂ©t ĂłrĂĄn belĂŒl. Meg sem emlĂ­tve, hogy a rĂ©szeg apĂĄd idehozott valami hĂĄtborzongatĂł kurva embert a lakĂĄsunkba.
- Biztos vagy benne, hogy apĂĄd csak iszik? – kĂ©rdezem Louis-tĂłl.
- Mi? – a pĂłlĂłja vĂĄlla, vagyis az Ă©n pĂłlĂłmĂ© lecsĂșszik csupasz vĂĄllĂĄn. Visszatolja azt, aztĂĄn leĂŒl a kanapĂ©ra.
- Úgy Ă©rtem, honnan tudod, hogy nem csinĂĄl mĂĄs dolgokat?
- Mint példåul?
- Nem tudom, mindegy – nem akarom elĂŒltetni benne azt, hogy az apja nem csak egy hajlĂ©ktalan rĂ©szeg, hanem drogfĂŒggƑ is. Ɛ nem nĂ©z ki olyan rosszul, mint az a seggfej, aki az elƑbb azĂ©rt jött, hogy felvegye Ƒt, de akkor is furcsa Ă©rzĂ©sem van ezzel kapcsolatban.
- OkĂ©… – vĂĄlaszolja halkan.
Elég jól ismerem Louis-t ahhoz, hogy tudjam, nem fordult meg a fejében az, hogy az apja drogozik, és soha nem feltételezné, hogy én erre utaltam.
- MĂ©rges vagy rĂĄm? – hangja lĂĄgy, tĂșl fĂ©lĂ©nk.
Tudom, hogy arra vĂĄr, hogy bĂĄrmelyik pillanatban felrobbanjak. SzĂĄndĂ©kosan, okkal kerĂŒltem el a vele valĂł beszĂ©lgetĂ©st.
- Nem.
- Biztos vagy benne?
- Nem, nem vagyok biztos benne. Nem tudom. DĂŒhös vagyok, igen, de nem akarok veszekedni veled ezen. PrĂłbĂĄlok megvĂĄltozni, tudod? Összeszedni magamat Ă©s nem hirtelen feldĂŒhödni rĂĄd minden kis dolog miatt – sĂłhajtok fel, megdörzsölve a tarkĂłmat. – MĂ©g akkor is, ha ez nem egy kis dolog, Ășjra Ă©s Ășjra elmondtam neked, hogy ne talĂĄlkozz vele, de akkor is ezt csinĂĄlod. Te hogyan Ă©reznĂ©l, ha ezt Ă©n tettem volna veled? – teszem hozzĂĄ.
- Szörnyen érezném magam, tudom, hogy hibåztam, amiért talålkoztam vele.
Nos, erre nem szåmítottam. Azt vårtam, hogy Louis kiabål velem és megvédi Zaynt, mint mindig.
- Igen, hibĂĄztĂĄl. De ha azt mondod, megmondtad neki, hogy vĂ©ge, akkor vĂ©ge. Én mindent meg tettem mĂĄr, amit tudtam, hogy tĂĄvol tartsam tƑled, de nem hagyja abba. Majdhogynem megöltem, nem tudom, mit mĂĄst tegyek.
- VĂ©ge, eskĂŒszöm. Nem fogok mĂ©g egyszer talĂĄlkozni vele.
Megborzongok annak a gondolatĂĄtĂłl, amikor korĂĄbban telefonĂĄltunk, az elköszönĂ©sĂŒk miatt sĂ­rt.
- Nem megyĂŒnk arra a bulira szombaton – mondom neki, mire az ĂĄlla leesik.
- Miért nem?
- Mert nem hiszem, hogy ez egy jĂł ötlet – tudom, hogy nem az.
- Én menni akarok – nyomja össze egy vonallĂĄ az ajkait.
- Nem megyĂŒnk – mondom neki ismĂ©t.
- Ha el akarok menni, akkor elmegyek – szĂłl vissza. Baszki, annyira kurvĂĄra makacs.
- BeszĂ©jĂŒk meg ezt kĂ©sƑbb, van dolgunk, ha azt akarod, hogy elmenjek erre a hĂŒlye hajĂł szarsĂĄgra.
- Bele tudtĂĄl volna tenni mĂ©g több csĂșnya szĂłt abba a mondatba? – gĂșnyolĂłdik, majd a kĂ©p rĂłla, ahogy a tĂ©rdeimen fekszik, megmosolyogtat.
IgazĂĄbĂłl valĂłszĂ­nƱleg tetszene neki, az ölemben fekve, kezem a bƑrĂ©t ĂŒtve, nem tĂșl erƑsen, csak annyira, hogy a bƑr rĂłzsaszĂ­n legyen…
- Harry? – szakĂ­tja fĂ©lbe perverz gondolataimat Louis. Ellököm azokat, egyelƑre.
- MenjĂŒnk pakolni – mosolyodom el, tudva, hogy Louis a kezei mögĂ© rejtƑzne, ha elmondanĂĄm neki, hogy min gondolkoztam.
A „pakolĂĄsbĂłl” vĂ©gĂŒl az lett, hogy Ă©n az ĂĄgyon ĂŒltem, mĂ­g Louis aprĂłlĂ©kosan összehajtogatta a ruhĂĄkat, szĂ©pen bepakolva a tĂĄskĂĄinkba. ElĂŒtötte a kezemet, amikor megprĂłbĂĄltam segĂ­teni, megparancsolva nekem, hogy ĂŒljek ott Ă©s ne nyĂșljak semmihez. Ez mƱködik nekem.
- Tudod, mi a furcsa? – kĂ©rdezi Louis, miközben becipzĂĄraz egy mƱanyag zacskĂłt tele olyan szarokkal, amikre nem lesz szĂŒksĂ©ge egy kĂ©t napos kirĂĄndulĂĄson.
- A mƱanyag zacskĂł nem ĂșjrahasznosĂ­thatĂł? – mosolyodom el.
- Nem, te nagy okos. A nƑ a Seattle-i lakĂĄssal kapcsolatban mĂ©g mindig nem hĂ­vott vissza. Folyamatosan telefonĂĄlok neki, de nem veszi fel, Ă©s nem hĂ­v vissza.
Baszki.
- Ó, ez fura. Milyen volt az utolsĂł napod? – vĂĄltok tĂ©mĂĄt.
Az utolsĂł dolog, amire emlĂ©kszem, hogy elismĂ©teli a holnap reggeli terveit Ășjra Ă©s Ășjra Ă©s Ășjra Ă©s Ășjra, amĂ­g vĂ©gĂŒl el nem alszom.

Louis szemszöge
- Harry! Fel kell kelned, most. El fogunk kĂ©sni – rĂĄzom meg a karjĂĄt megint.
Én mĂĄr felöltöztem Ă©s kĂ©szen vagyok, a tĂĄskĂĄink mĂĄr az autĂłban vannak, Ă©s annyi idƑt adtam neki aludni, amennyit csak lehetett.
- Nem, nem megyek – nyög fel. BĂĄrcsak korĂĄn kelƑ tĂ­pus lenne, mint Ă©n.
- KĂ©rlek, kelj fel! – nyafogom, Ă©s a karjĂĄt hĂșzom.
- Nem, menj el – takarja el az arcĂĄt a pĂĄrnĂĄval, mire elveszem azt Ă©s a padlĂłra dobom.
Úgy döntök, hogy mĂĄs megközelĂ­tĂ©st alkalmazok, aztĂĄn kezemet az alsĂłnadrĂĄgja elejĂ©hez teszem. A farmerjĂĄban aludt el tegnap este, mĂ­g Ă©n bepakoltam a tĂĄskĂĄinkba, pokolian nehĂ©z volt lehĂșzni a lĂĄbain anĂ©lkĂŒl, hogy felĂ©bresztenĂ©m Ƒt.
Körmeim gyengĂ©den vĂ©gigkarmoljĂĄk a tetovĂĄlt bƑrt Ă©ppen az övrĂ©sz felett, Harry meg sem mozdul. Kezemmel benyĂșlok a bokszerĂ©be, mire kinyitja a szemeit.
- JĂł reggelt – mosolyodik el fĂ©lig.
- Kelj fel – veszem el kezemet, majd felĂĄllok.
Azt tetteti, hogy megint alszik, hangos hangokat hallatva, hogy azt utĂĄnozza, hogy horkol. Ez imĂĄdnivalĂł Ă©s jĂĄtĂ©kos, remĂ©lem, Ă­gy marad a hĂ©t tovĂĄbbi rĂ©szĂ©ben, igazĂĄbĂłl megelĂ©gednĂ©k a hĂĄtralĂ©vƑ rĂ©szĂ©vel is.
- Nem fair – nyafogja, visszahĂșzva a tegnapi farmert a lĂĄbain. A szekrĂ©nyhez sĂ©tĂĄl, aztĂĄn kivesz egy fekete pĂłlĂłt, rĂĄm nĂ©z, majd visszateszi, mielƑtt kivesz egy fehĂ©ret. Ujjaival beletĂșr a hajĂĄba, amitƑl az felĂĄll, mielƑtt visszalapĂ­tja. – Van idƑm megmosni a fogamat? – hangsĂșlya gĂșnyos, hangja pedig rekedt az alvĂĄstĂłl.
- Igen, siess. Bepakoltam neked egy tartalék fogkefét, mert be kellett raknom a tåskåkat a kocsiba.
- Már levitted Ƒket?
- Igen.
- Miért nem vårtål? Megcsinåltam volna.
- Nem keltĂ©l volna fel, Ă©s nem akartam kĂ©sĂ©sben lenni – vonok vĂĄllat, mire összehĂșzza az ajkait. – Mosd meg a fogad, hogy mehessĂŒnk – utasĂ­tom, majd gyorsan ĂĄtnĂ©zem a lakĂĄst, hogy megbizonyosodjak rĂłla, minden rendben van.
Percekkel kĂ©sƑbb Harry csatlakozik hozzĂĄm a nappaliban, aztĂĄn vĂ©gre elindulunk.
Ken, Karen Ă©s Liam mĂĄr kĂ©szen vannak, rĂĄnk vĂĄrnak a kocsifelhajtĂłn, amikor megĂ©rkezĂŒnk. Lehajtom az ablakot, Ă©s Karen is ugyanezt teszi.
- Bocsi, pĂĄr perces kĂ©sĂ©sben vagyunk – kĂ©rek bocsĂĄnatot, miközben mellĂ©jĂŒk Ă©rĂŒnk.
- Semmi gond! Úgy gondoltuk, hogy mindannyian mehetnĂ©nk egyĂŒtt, mivel elĂ©g hosszĂș az Ășt – feleli Karen egy mosollyal.
- KurvĂĄra nem – suttogja Harry mellettem.
- Ne mĂĄr, Ken vette nekem ezt a szĂŒlinapomra Ă©s soha nem hasznĂĄljuk – mutat a fekete SUV autĂłra, amiben ĂŒlnek.
- Nem, Isten ments – mondja Harry megint, egy kicsit hangosabban.
- Minden rendben lesz – felelem csendesen, elnĂ©zve a mĂĄsik kocsitĂłl.
- Louis… – kezdi el.
- Harry, kĂ©rlek, ne tedd ezt nehezebbĂ©, kĂ©rlek – könyörgök. Szemei ellĂĄgyulnak.
- Rendben, baszki, szerencséd van, hogy szeretlek.
- Köszönöm – szorĂ­tom meg a kezĂ©t, majd visszafordulok Karenhez. – OkĂ© – mosolyodom el, majd leĂĄllĂ­tom az autĂłt.
Harry a tåskåinkat Karen SUV autójånak a végébe teszi, egész végig mogorva arcot våg.
- Ez vicces lesz – nevet fel Liam, miközben beszĂĄllok a kocsiba.
- SrĂĄcok, ĂŒlhettek a hĂĄtsĂł sorban – feleli Ken, Ă©n pedig megköszönöm neki.
Harry mellĂ©m ĂŒl, miutĂĄn tesz egy megjegyzĂ©st arra, hogy nem ĂŒl Liam mellett. Ahogy Ken kikanyarodik az Ăștra, Karen bekapcsolja a rĂĄdiĂłt Ă©s elkezd halkan Ă©nekelni.
- Ez valami szarsĂĄg egyenesen egy elcsĂ©pelt vĂ­gjĂĄtĂ©kbĂłl – szĂłlal meg Harry, aztĂĄn kezĂ©t az enyĂ©mre teszi Ă©s mindkettƑt az ölĂ©be hĂșzza.
- Akartok valami autĂłs jĂĄtĂ©kot jĂĄtszani? Az Ă©n kedvencem a rendszĂĄmtĂĄblĂĄs jĂĄtĂ©k! – mondja Karen, Ă©n pedig nem tehetek rĂłla, de felnevetek Harry rĂ©mĂŒlt arckifejezĂ©sĂ©n.

10 megjegyzés:

  1. Sziaa 😊💜
    Remélem most mår véglegesen eltƱnik Zayn, habår van egy olyan érzésem, hogy nincs akkora szerencsém...
    Jaj, el sem hiszem, hogy Louis el fog menni, olyan furcsa... Persze, ha el fog... Harry tuti megint alakĂ­tott valamit a lakĂĄssal kapcsolatban, ahogy kivettem a gondolataibĂłl... InkĂĄbb menne vele, Ă©s akkor nem kellene hĂŒlyesĂ©geket mƱvelnie...
    Uh, Louis apjának a "barátja" nem valami bizalomgerjesztƑ...
    Harry gondolatai, ahogy elfenekeli Louis, jĂł hagyjĂĄl... Mindent lĂĄttam, a fejemben mĂĄr lejĂĄtszĂłdtak az esemĂ©nyek 😜 De nem gondolkodni kell ezen, hanem elkapni Ă©s megvalĂłsĂ­tani 😝😀
    Már most jól kezdƑdik a kirándulás
    😂😂 Szakadok, szegĂ©ny Harry 😂😂
    ImĂĄdtam, Ă©s nagyon vĂĄrom a folytatĂĄst, habĂĄr kicsit fĂ©lek is tƑle, de akkor is!
    Puszi 💜

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Annyit elĂĄrulhatok, hogy jĂłl Ă©rzed...
      Igen, az egyszerƱbb lenne, ha meg tényleg nem tetszik neki Seattle, akkor mehetnek Angliåba, ahogy Louis is mondta neki, de håt hiåba beszél Harrynek.
      Nem bizony, nagyon nem.
      Én is lĂĄttam magam elƑtt rögtön, Ă©s hĂĄt igen, cselekedni kell inkĂĄbb :D
      Annyit mondhatok, hogy a kezdete sokkal jobb, mint amilyen lesz...
      Nem lesz egyszerƱ neki tĂșlĂ©lni :D
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett, jövƑhĂ©ten itt lesz, Ă©s ezt meg tudom Ă©rteni :D Xx ♥

      Törlés
  2. Szia! 😊
    Na jĂł a vĂ©gĂ©n kinyulok 😂😂😂😂😂😂 most elkĂ©pzeltem Harry rĂ©mĂŒlt arcĂĄt 😂😂😂 tiszta jĂł
    Kis cuki Louis hogy a nagy mamlaszt hagyja aludni ameddig csak lehett 😊
    FĂșj Richard milyen embereket ismer đŸ˜©đŸ˜«
    Na jĂł Harry nem kiabĂĄlt Louisal... Ez jĂł.. Igen ez jĂł
    Zayn valyon mit akarhatott 😏
    Fantasztikus lett 😍😘😊
    Puszi Zsozso ❤

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Azon én is nagyon nevettem, szegény :D
      Bizony, tökre jó dolga van Harrynek :D
      Ó, ne is mondd..
      HaladĂĄs, hĂĄla az Ă©gnek.
      Az egy jó kérdés, de valószínƱleg mår nem tudjuk meg.
      ÖrĂŒlök, hogy tetszett :) Xx

      Törlés
  3. Épp a csillagozott blogokat nĂ©ztem,amit szoktam olvasni.Most ƑszintĂ©n mondom,legalĂĄbb tĂ­z volt Ă©s a legtöbbet kitöröltem. KettƑ maradt.Egy,amit mĂ©g a barĂĄtnƑm kötött a lelkemre,hogy olvassam el [bĂĄr nem nagyon tetszik,de tudod,szĂ­vessĂ©g] Ă©s ez, amit soha nem tudnĂ©k kitörölni Ă©s elfelejteni.Ezt csak azĂ©rt Ă­rtam,hogy tisztĂĄban legyĂ©l vele,mennyire imĂĄdom ezt.☺
    EgyĂ©bkĂ©nt rĂĄ is nĂ©ztem,Ă©s nagyon boldoggĂĄ tett,hogy van Ășj rĂ©sz. El is felejtettem,hogy tegnap pĂ©ntek volt. JövƑ hĂ©ten nem hiszem,hogy el tudom olvasni,mert farsang...De igyekszem minĂ©l elƑbb fellĂ©pni. Na,nem untatlak. :P ♥

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Jaj, ennek annyira örĂŒlök, Ășgy szeretem, mikor ilyeneket osztotok meg velem! ♥ Mindig feldobjĂĄtok a napomat, köszönöm szĂ©pen!
      Ó, semmi gond, a fejezet nem megy sehovĂĄ :D ElƑre is jĂł farsangozĂĄst! :) Xx ♥

      Törlés
  4. Szia.
    Uhh basszus sosem gondoltam volna, hogy egy Larry fordĂ­tĂĄs ennyire jĂł lehet.
    GratulĂĄlok neked, hogy idƑt fektetsz a blogba Ă©s rĂĄnk.

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Mikor belekezdtem, Ă©n sem gondoltam volna, hogy eljutunk idĂĄig :D És idƑvel persze egyre jobban ment :)
      Köszönöm szépen, én pedig köszönöm, hogy olvassåtok! :) Xx

      Törlés
  5. Szia. JĂł rĂ©sz volt. AmĂșgy jĂłl gondolom hogy Harry intĂ©zte el hogy Louisnak ne legyen lakĂĄsa Siettle-ben? :"D

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia, örĂŒlök, hogy tetszett :) HĂĄt ezt nem ĂĄrulhatom el, de annyit mondhatok, hogy volt hozzĂĄ valami köze ;) Xx

      Törlés