2018. október 19., péntek

Questions

Tehát ehhez a bejegyzéshez a várom ettől a naptól kezdve még 2 hétig (november 2-ig) a kérdéseket!
Ezek lehetnek:
  • a blogoláshoz általában kapcsolódó kérdések,
  • a fordításhoz,
  • magához az After Larryhez (ha nem kaptatok rá választ a történetből),
  • az új történethez (itt viszont csak óvatosan, túl sokat nem árulhatok el),
  • illetve hozzám kapcsolódóak is lehetnek (azért itt is óvatosan 😀)
A válaszokkal november 2. után egy-két héttel jövök valamikor szerintem, igyekszem minél előbb, de kis csúszás lehet, hogy lesz.
Remélem, érthető itt is minden, írjatok bátran, szívesen válaszolok! 😊
Kitartást a sulihoz és előre is kellemes őszi szünetet kívánok mindenkinek! 😘💕🍃🍂

2 megjegyzés:


  1. Szia!❤️
    Próbáltam összeszedegetni pár kérdést, ami megfogalmazódott bennem ebben a pár napban. Igazából az Afterről nem nagyon tudok mit kérdezni, mert én mindig kérdeztem a komikban, és meg is kaptam rájuk a választ, de gondoltam, másról érdeklődöm azért 😊😁
    - Hogy találtál rá az After Larryre? És hogyan jött, hogy le akarod fordítani?
    - Ki volt a kedvenc karaktered? (Vagy kik) És miért?
    - Hiszel Larryben? ( Habár a válaszaidból nekem úgy jött le, hogy igen, de azért gondoltam megkérdezem😊)
    - Tudják a barátaid, családod, barátod, hogy miről fordítasz, vagy egyáltalán arról, hogy blogolsz? Ha igen, mit szóltak hozzá?
    - Mit tanulsz? ( Bár twitteren írtál mimdig róla, hogy mit kell tanulnod, de nem tudtam kivenni. Annyit igen, hogy nem valami egyszerűt 😁 Legalábbis nekem magas volt, amiket írtál 😅)
    - Ha végzel, ezzel is szeretnél foglalkozni?
    - Mi a hobbit a fordításon kívül?
    - Írni már nem fogsz?
    - Hány éves vagy?
    - Melyik volt a kedvenc részed az Afterből?
    - Milyen fajta lesz az új történet, amit lefordítasz?
    - Kaphatunk majd valami ízelítőt belőle, vagy mondjuk a címet?
    - Gondolom az is Larrys lesz, ugye? 😁
    - Van még ilyen történet, vagy csak ez a kettő fogott meg az angol sztorikból? (Mert örülnék, ha majd ezek után is olvashatnálak 😊)

    Egyelőre ennyi lenne. Nem jutott most hírtelen semmi más az eszembe, de ha véletlen lesz valami, akkor még írok.
    Bocsi, ha van netán benne valami tolakodó kérdés, nem haragszom meg, ha nem válaszolsz rájuk😊
    Puszillak, pihizz is sokat azért, ne csak tanulj! 😊 💕
    Nagyon várlak vissza! Már most izgulok az új történet miatt! 😁😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Nagyon örülök, hogy így tettél, és természetesen mindre szívesen válaszolok majd :)
      Nagyon jó kérdéseket tettél fel, köszönöm szépen őket, majd egy külön bejegyzést csinálok belőlük a határidő után (meg ha érkeznek még kérdések, azokból is), így összesítve el lehet olvasni majd őket és a válaszokat.
      Írj még nyugodtan, ha eszedbe jut még, van rá időd :)
      Egyik sem volt tolakodó, ne aggódj, ilyen típusúakra gondoltam én is, úgyhogy mindre lesz válasz :)
      Puszillak én is, igyekszem, bár nem könnyű :'D
      Remélem, minél előbb lesz időm visszatérni, már most hiányzik az egész :D Nagyon jó lesz szerintem, ennyit mondhatok ;) Xx ♥

      Törlés