2018. október 19., péntek

What's next?

Sziasztok! 😊
Itt is vagyok a bejegyzĂ©ssel, amit Ă­gĂ©rtem mĂșlt hĂ©ten. JĂł sok mindenrƑl lesz szĂł, Ășgyhogy kezdjĂŒnk is neki:
  • ElƑször is, nagyon köszönöm, hogy ennyien olvastĂĄtok a 3 Ă©vadot, rengeteg kattintĂĄs, pipa, komment Ă©rkezett, összeszĂĄmolni is sok, hĂĄlĂĄs vagyok, hogy ennyire szerettĂ©tek Ă©s szeretitek a törtĂ©netet 💕
  • Nem szoktam ilyet, de most kĂŒlön köszönetet mondok DreamyGirl-nek, aki mindig minden rĂ©szhez kommentelt, Ă­gy nem volt nehĂ©z megjegyeznem Ƒt 😀 Köszönöm a kitartĂĄsodat, Ă©s remĂ©lem, maradsz tovĂĄbbra is, ha mĂĄs sztorit hozok majd 💖
  • És akkor el is Ă©rkeztĂŒnk Ășgymond a lĂ©nyegi rĂ©szhez. Úgy döntöttem, egy idƑre elmegyek egy kis szĂŒnetre az After Larry utĂĄn, több okbĂłl kifolyĂłlag is (ezt sosem ok nĂ©lkĂŒl teszem, tudjĂĄtok 😀). Az egyik, hogy remĂ©lhetƑleg valĂłban az utolsĂł fĂ©lĂ©vemet töltöm az egyetemen, ami szörnyen stresszes, rengeteg a feladat a szakdogĂĄtĂłl kezdve az egyĂ©b beadandĂłkon ĂĄt a vizsgĂĄkig minden, Ă­gy mĂĄr hetek Ăłta nem volt idƑm fordĂ­tani (ezĂ©rt dolgoztam elƑre nyĂĄron). A mĂĄsik, hogy nem ĂĄrt nekem sem egy kicsit elengedni az Aftert, hiszen az Ă©n Ă©letemben is elĂ©g nagy mĂ©rtĂ©kben jelen volt az elmĂșlt Ă©vekben. RemĂ©lem, megĂ©rtitek, Ă©s persze amint fellĂ©legzek egy kicsit az egyetem utĂĄn, jelentkezem ismĂ©t!
  • A kĂ©rdĂ©s mĂĄr csak az, hogy mivel 😉 TermĂ©szetesen Ășj törtĂ©nettel, ez nem is kĂ©rdĂ©s 🎉🎆 ErrƑl csak annyit ĂĄrulok el, hogy amikor Ă©vekkel ezelƑtt olvastam, az elsƑ perctƑl kezdve imĂĄdtam, nem tudtam elszakadni tƑle, Ă©s az Afterhez hasonlĂłan csodĂĄsan van megĂ­rva. Az Ă­rĂłnƑjĂ©tƑl mĂĄr engedĂ©lyt is kĂ©rtem a fordĂ­tĂĄshoz, amit persze nem bĂ­rtam ki, Ă©s el is kezdtem mĂ©g nyĂĄr vĂ©gĂ©n/szeptember elejĂ©n. Azt azĂ©rt elƑre jelzem, hogy ez sokkal rövidebb lesz, mint az After, ne szĂĄmĂ­tsatok ennyi Ă©vadra egyĂĄltalĂĄn, de mindegyik fejezet hosszabb lesz, mint amilyen mondjuk az After volt az elejĂ©n. A linket hozzĂĄ termĂ©szetesen kiteszem majd, de ez csak jĂłval kĂ©sƑbb lesz, tavasz körĂŒl talĂĄn. EgyelƑre ennyit az Ășj törtĂ©netrƑl, a többi legyen meglepetĂ©s, remĂ©lem, kedvet csinĂĄltam hozzĂĄ elƑre is 😊
  • EmlĂ­tettem mĂșlt hĂ©ten, hogy mĂ©g ezen a blogon is vĂĄrhatĂł valami. Ez a valami pedig az lesz, hogy feltehettek nekem kĂ©rdĂ©seket, amiket majd termĂ©szetesen megvĂĄlaszolok. Hogy milyen kĂ©rdĂ©sekre gondolok? LeginkĂĄbb a bloghoz, fordĂ­tĂĄshoz kapcsolĂłdĂłakra, amik felmerĂŒltek bennetek, miközben olvastĂĄtok a sztorit, csak valamiĂ©rt nem tettĂ©tek fel. Ha szemĂ©lyes egy kicsit a kĂ©rdĂ©s, az sem gond, amit Ășgy gondolok, hogy szeretnĂ©m megosztani magamrĂłl, azt persze szĂ­vesen elĂĄrulom 😊 A következƑ bejegyzĂ©shez vĂĄrom ezeket a kĂ©rdĂ©seket, ez nagyon fontos, nem szeretnĂ©m, ha összekeverednĂ©nek, ha valamelyik elƑzƑ ponthoz is van kĂ©rdĂ©setek. A többi infĂłt mondom a következƑ bejegyzĂ©sben.
Nos, azt hiszem, ennyit akartam elmondani, ha bĂĄrmi kĂ©rdĂ©setek/Ă©szrevĂ©teletek/megjegyzĂ©setek van, mondjĂĄtok nyugodtan ennĂ©l a posztnĂĄl, ha pedig az utolsĂł ponthoz kapcsolĂłdĂł kĂ©rdĂ©setek van, azt kĂ©rlek titeket, hogy a következƑ bejegyzĂ©snĂ©l Ă­rjĂĄtok meg.
RemĂ©lem, Ă©rthetƑ minden, mindjĂĄrt hozom az Ășj posztot! 😊😘

2 megjegyzés:

  1. Szia 💕
    Ez a napom katasztrĂłfa volt, most se a legjobb, de amint meglĂĄttam a posztod, Ă©s hogy ott volt a nevem is, mindjĂĄrt jobb kedvre derĂŒltem 😊 De aranyos vagy, hogy megemlĂ­tettĂ©l, megleptĂ©l vele nagyon ☺️❤️ Köszönöm💕
    Ez termĂ©szetes dolog, hogy ha Ă©n valamit olvasok, Ă©s imĂĄdom,azt vĂ©gig komizom, hiszen blogĂ­rĂłkĂ©nt (de mondjuk ha nem lennĂ©k az akkor is) tudom, hogy az milyen sokat jelent az Ă­rĂłnak! A visszajelzĂ©s fontos dolog. Meg imĂĄdom is, olyan jĂł leĂ­rni a gondolataimat, Ă©s szeretem azt is, mikor vĂĄlaszt is kapok rĂĄjuk! Én is ugyanolyan izgalommal nyitottam meg mindig a vĂĄlaszodat, mintha komit kaptam volna ☺️❤️
    Persze, hogy maradok! Tuti biztos! Mert egyszerƱen imĂĄdom a fordĂ­tĂĄsod! TökĂ©letes! SzĂłval szĂĄmĂ­thatsz rĂĄm 😉
    Csak nyugodtan csinĂĄlj egy kis szĂŒnetet 😊 A tanulĂĄs az elsƑ, utĂĄna jöhet minden mĂĄs. Aki igazĂĄn szereti a fordĂ­tĂĄsod, az meg fog vĂĄrni. SzĂłval ne aggĂłdj emiatt😊
    Juuuj, annyira nagyon szorĂ­tottam, hogy majd hozz valamit mĂ©g! Köszönööööm! Jaj, imĂĄdlak! MĂĄr most alig vĂĄrom, hogy mi lesz az! És mĂĄr most izgulok 😬
    Huh, a kĂ©rdĂ©seket meg majd ĂĄt kell gondolnom, hogy mi is volt egyĂĄltalĂĄn 😬😁
    Azt hiszem ennyi lenne. Nagyon köszönök neked mindent! ❤️
    Pihenj azért sokat, és sok sikert az egyetemhez, meg minden måshoz is!
    Puszillak😘

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Jaj, hĂĄt akkor örĂŒlök, hogy örömöt szerezhettem ezzel, szerettem volna ilyen mĂłdon megköszönni, hogy ennyire kitartĂł voltĂĄl, Ă©s mindig szĂĄmĂ­thattam a vĂ©lemĂ©nyedre :) Nagyon szĂ­vesen ♥
      Igen, ezzel Ă©n is Ă­gy vagyok, amikor rĂ©gebben nĂ©hĂĄny magyar blogot olvastam, akkor szinte mindig kommenteltem, fƑleg, ha az Ă­rĂłja a kedvencem volt, mert nem bĂ­rtam ki, hogy magamban tartsam a vĂ©lemĂ©nyemet :D És igen, Ă©n is mindig izgatott voltam, hogy mit vĂĄlaszol majd rĂĄ :D
      Ezt nagyon jĂł hallani, Ă©s majd igyekszem minĂ©l elƑbb jelentkezni az Ășj sztorival :)
      Mindig megkönnyebbĂŒlĂ©s, hogy Ă­gy gondolod (meg remĂ©lem a többiek is), most sajnos ha akarnĂĄm, akkor se lenne sok idƑm a fordĂ­tĂĄsra, iszonyat stresszes ez a fĂ©lĂ©v. Tavasszal legkĂ©sƑbb remĂ©lem Ășjra aktĂ­v leszek.
      Håt igen, nem bírtam volna abbahagyni a fordítåst, annyira megszerettem, nem is gondoltam volna az elején, szóval nem volt kérdés, hogy muszåj folytatnom :D
      Én is köszönök mindent, nekem is egy Ă©lmĂ©ny volt ez a nĂ©hĂĄny Ă©v az Afterrel Ă©s veletek :) ♥
      Igyekszem azért, és köszönöm, viszont kívånom neked is!
      :) Xx ♥

      Törlés