2018. december 7., péntek

Answers

Sziasztok! 😊
Szörnyen sajnĂĄlom, hogy ennyit kĂ©stem az elƑzƑ bejegyzĂ©snĂ©l feltett kĂ©rdĂ©sek vĂĄlaszaival, ƑrĂŒlet volt ez a fĂ©lĂ©v vĂ©ge az egyetemen, de most mĂĄr fel tudok lĂ©legezni kicsit. Nagyon köszönöm a kĂ©rdĂ©seket DreamyGirl-nek 💕 És akkor nĂ©zzĂŒk a vĂĄlaszaimat.


KĂ©rdĂ©s: Hogy talĂĄltĂĄl rĂĄ az After Larryre? És hogyan jött, hogy le akarod fordĂ­tani?
VĂĄlasz: ElƑször magyarul akadtam rĂĄ az eredeti (Harry+Tessa) verziĂłra, ami azonnal megfogott. Egy idƑ utĂĄn viszont eszembe jutott, hogy van-e Larry verziĂłban, Ă­gy talĂĄltam meg az angol After Larryt. InnentƑl mĂĄr csak az Ă©rdekelt, kerestem, hogy esetleg valaki elkezdte-e lefordĂ­tani, de mivel nem talĂĄltam, Ă­gy egyĂ©rtelmƱ volt szĂĄmomra, hogy akkor majd Ă©n megcsinĂĄlom. Ekkor mĂ©g fogalmam sem volt rĂłla, mekkora fĂĄba vĂĄgom a fejszĂ©met, de örĂŒlök, hogy megtettem, nagyon Ă©lveztem ezt csinĂĄlni 😊

K: Ki volt a kedvenc karaktered? (Vagy kik) És miĂ©rt?
V: HƱha, nem könnyƱ kĂ©rdĂ©s 😄 Szerintem nem lepƑdik meg senki, ha azt mondom, hogy imĂĄdtam Harry karakterĂ©t, zseniĂĄlisan adta ĂĄt az Ă­rĂłnƑ. Illetve szerettem Liamet is, kĂŒlönösen amikor Harryvel hĂŒlyĂ©skedtek 😀 És talĂĄn mĂ©g Niallt is, Ƒ nem nagyon szabotĂĄlta Harry Ă©s Louis kapcsolatĂĄt Harry barĂĄtai közĂŒl, Ă©s bĂ­rtam, amikor viccelƑdött. Meg persze szerettem mindenkit, aki nem akarta Larryt tönkretenni 😀

K: Hiszel Larryben? (HabĂĄr a vĂĄlaszaidbĂłl nekem Ășgy jött le, hogy igen, de azĂ©rt gondoltam megkĂ©rdezem 😊) 
V: Igen, termĂ©szetesen hiszek 😊 MĂ©g akkor is, ha lehet, hogy sosem derĂŒl ki, vagy ha valĂłban semmi nem volt köztĂŒk, akkor is, de ezt csak akkor vagyok hajlandĂł elhinni, ha Louis Ă©s Harry mondja ki, lĂĄtom Ă©s hallom is Ƒket.
 
K: TudjĂĄk a barĂĄtaid, csalĂĄdod, barĂĄtod, hogy mirƑl fordĂ­tasz, vagy egyĂĄltalĂĄn arrĂłl, hogy blogolsz? Ha igen, mit szĂłltak hozzĂĄ? 
V: A csalĂĄdom tudja, hogy blogolok, de csak ennyit, a konkrĂ©t tĂ©mĂĄt nem mondom nekik sosem, mert tudom, hogy nem Ă©rtenĂ©nk egyet Ă©s feleslegesen nem akarok vitatkozni velĂŒk ezen. A kĂ©t legjobb barĂĄtnƑm tudja azt is, hogy mirƑl blogolok, nekik ugye semmi gondja nem volt ezzel, ugyanĂșgy gondolkozunk 😊 A barĂĄtom szintĂ©n csak annyit tud, hogy blogolok, ƑszintĂ©n szĂłlva kicsit fĂ©lek a reakciĂłjĂĄtĂłl, mĂ©g akkor is, ha tudom, hogy nem akadna ki 😄 De egyszer mindenkĂ©pp emlĂ­teni fogom neki, ez szerintem amĂșgy is elkerĂŒlhetetlen lesz valamikor a jövƑben 😀

K: Mit tanulsz? (BĂĄr twitteren Ă­rtĂĄl mindig rĂłla, hogy mit kell tanulnod, de nem tudtam kivenni. Annyit igen, hogy nem valami egyszerƱt 😁 LegalĂĄbbis nekem magas volt, amiket Ă­rtĂĄl 😅) 
V: HĂĄt igen, nem is mindig egyszerƱ, de van ennĂ©l sokkal bonyolultabb is 😀 EgyĂ©bkĂ©nt turizmus-vendĂ©glĂĄtĂĄst tanulok.

K: Ha végzel, ezzel is szeretnél foglalkozni?
V: Nem feltĂ©tlenĂŒl. B tervnek mindenkĂ©pp jĂł lesz, mert ezzel a vĂ©gzettsĂ©ggel sok helyen el lehet helyezkedni, de elƑször mĂĄst szeretnĂ©k kiprĂłbĂĄlni.

K: Mi a hobbid a fordĂ­tĂĄson kĂ­vĂŒl?
V: HƱ, hĂĄt nincs tĂșl sok minden, nagyon sablonos, ha azt mondom, hogy az olvasĂĄs, filmezĂ©s, sorozatozĂĄs? 😂 Ugye iskolaidƑben nincs igazĂĄn szabadidƑm, amikor pedig van, akkor ĂĄltalĂĄban fordĂ­tok, vagy nĂ©zek valami filmet, sorozatot, fanfic-et vagy könyvet olvasok. Unatkozni meg sosem szoktam, mindig csinĂĄlok valamit.

K: Írni már nem fogsz?
V: Nem akarom azt mondani, hogy többĂ© nem, mert az szerintem erƑs lenne. A sajĂĄt Larrys blogomat egyszer szeretnĂ©m befejezni, csak ugye nehezen veszem rĂĄ magam, de Ășgy idegesĂ­t, hogy nincs lezĂĄrva 😅 Meg persze, ha eszembe jut valami nagyon jĂł ötlet, akkor azt Ășgyis muszĂĄj leszek leĂ­rni. De az Ă­rĂĄssal komolyabb terveim nincsenek, a fordĂ­tĂĄs mindenkĂ©pp elsƑbbsĂ©get Ă©lvez.

K: HĂĄny Ă©ves vagy?
V: MĂĄr 21 😱 És 17 körĂŒl voltam, azt hiszem, amikor elkezdtem a fordĂ­tĂĄst, rohan az idƑ...

K: Melyik volt a kedvenc rĂ©szed az AfterbƑl?
V: Ó, nehĂ©z kĂ©rdĂ©s 😅 KonkrĂ©t rĂ©szt nem tudnĂ©k kiemelni, inkĂĄbb azt mondanĂĄm, hogy sok olyan törtĂ©nĂ©s volt a rĂ©szekben, amik tetszettek. Mint mondjuk az elejĂ©n a hĂ­res folyĂłparti jelenet, vagy amikor elment Louis Ă©s Harry korcsolyĂĄzni, amikor megtudtuk, mit Ă­rt Harry a levelĂ©ben, a karĂĄcsonyos rĂ©sz, Ă©s persze minden egyes alkalom, amikor a vilĂĄg legromantikusabb dolgait mondtĂĄk egymĂĄsnak. Valahogy Ă­gy tudnĂĄm összefoglalni.

K: Milyen fajta lesz az Ășj törtĂ©net, amit lefordĂ­tasz?
V: Ó, nagyon izgalmas Ă©s Ă©rdekes lesz ez is, ebben biztosak lehettek. Szerintem sok dologban hasonlĂ­t az After Larryre, de vannak kĂŒlönbsĂ©gek is, mĂĄs lesz a helyszĂ­n, a környezet, a csalĂĄdi hĂĄttĂ©r, az Ă©letstĂ­lusuk... SzĂłval Ă©rdemes lesz majd olvasni az Ășj törtĂ©netet is, Ă©n mindenkit erre bĂ­ztatok, egyelƑre viszont több infĂłt nem mondhatok 😉

K: Kaphatunk majd valami ízelítƑt belƑle, vagy mondjuk a címet?
V: Gondolkozom rajta, hogy nĂ©hĂĄny informĂĄciĂłt elĂĄrulok, de mĂ©g nem nagyon Ă©rtem rĂĄ vĂ©giggondolni rĂ©szletesen, hogy hogyan avassalak be titeket is. De mindenkĂ©pp szeretnĂ©k valamit elĂĄrulni rĂłla nektek mĂ©g ebben az Ă©vben, Ășgyhogy rajta vagyok az ĂŒgyön.

K: Gondolom az is Larrys lesz, ugye? 😁
V: Így van, nem is tudom, hogy mĂĄsfĂ©le fanfic-et tudnĂ©k-e olvasni vagy fordĂ­tani 😂 Larry forever ❤

K: Van mĂ©g ilyen törtĂ©net, vagy csak ez a kettƑ fogott meg az angol sztorikbĂłl? (Mert örĂŒlnĂ©k, ha majd ezek utĂĄn is olvashatnĂĄlak 😊)
V: Ó, nagyon sok van mĂ©g 😀 A közĂ©piskolĂĄs Ă©veim alatt rengeteg Larrys törtĂ©netet olvastam, ezeknek mindig felĂ­rtam a cĂ­mĂ©t Ă©s jeleztem, hogy a megĂ­tĂ©lĂ©sem szerint Ă©rdemes lesz-e lefordĂ­tanom, vagy annyira nem tartottam jĂłnak. SoknĂĄl odaĂ­rtam, hogy "fordĂ­tani", Ășgyhogy majd a kĂ©sƑbbiekben is ezek közĂŒl fogok vĂĄlogatni.


Nos, ennyi lett volna, remĂ©lem DreamyGirl sok olyan kĂ©rdĂ©st feltett, ami mĂĄsok fejĂ©ben is megfogalmazĂłdott, Ă©s hogy örömmel olvassĂĄtok majd a bejegyzĂ©st 😊
MĂ©g egy fontos infĂł a vĂ©gĂ©re: ezen a blogon jövök mĂ©g idĂ©n, pĂĄr hĂ©t mĂșlva egy bejegyzĂ©ssel, amiben elĂĄrulok nĂ©hĂĄny dolgot az Ășj törtĂ©nettel kapcsolatban, szĂłval ne felejtsetek el felnĂ©zni idƑnkĂ©nt 😉
KitartĂĄst kĂ­vĂĄnok az iskolĂĄhoz Ă©s utĂłlag is boldog MikulĂĄst mindenkinek! RemĂ©lem sok ajĂĄndĂ©kot kaptatok! đŸ˜˜đŸŽ…đŸŽđŸ«đŸŹđŸ­

2 megjegyzés:

  1. Szia 💕
    Köszönöm, nagyon vĂĄrtam mĂĄr a vĂĄlaszokat, mert nagyon kivĂĄncsi voltam rĂĄjuk *-* De tudod jĂłl, hogy nem baj, hogy ennyi idƑ telt el a kĂ©t bejegyzĂ©s között, engem nem zavar 😊 Akkor hozod, amikor van idƑd 😁

    El se tudod hinni, hogy Ă©n mennyire örĂŒltem, hogy belekezdtĂ©l, Ă©s hogy olvashattam 😍 A legjobb blog, amit valaha olvastam, Ă©s tuti, hogy mĂ©g jĂł pĂĄrszor el fogom olvasni 😊 most is Ășjrakezdtem 😁 imĂĄdooom *-*

    Igen, gondoltam, hogy Harry az 😁 Én is imĂĄdtam, egyszerƱen nagyon nagy karakter, Ă©s ahogy Ă­rtad Liammel azok a beszĂ©lgetĂ©sek, meg piszkĂĄlĂłdĂĄsok 😁 Legjobb 👍

    Akkor jĂłl gondoltam! RemĂ©ljĂŒk, hogy egyszer mindenre fĂ©nyderĂŒl, Ă©s majd kapunk sok-sok szerelmes kĂ©pet tƑlĂŒk 💕😍

    JĂł az, ha valaki tudja, Ă©s el ia fogadja. Biztos, hogy a barĂĄtod is jĂłl fogja fogadni majd 😁 NĂĄlam senki nem tudja, mĂ©g azt se, hogy blogolok, de lehet egyszer eljön az idƑ, Ă©s elmondok mindent 😬

    Az jĂł lehet, vagyis jĂłl hangzik,habĂĄr nem tudom milyen lehet a valĂłsĂĄgban😬 Mit szeretnĂ©l kiprĂłbĂĄlni? Vagy mĂ©g nem tudod?

    Nem az 😁 amĂșgy Ă©n is ezeket szoktam csinĂĄlni, meg persze Ă­rni. Ezek jĂł kis hobbik 😉😁

    Ezt jĂł hallani, remĂ©ljĂŒk sikerĂŒl majd befejezned! 👍😉

    Oh, az nem vĂ©szes, a 21 az jĂł, hidd el nekem😁 Ă©n sokkal több vagyok 😬😱 ugyanezt gondolom Ă©n is. Én 23 voltam mikor belecsöppentem Larry vilĂĄgĂĄba, azĂłta meg eltelt jĂł pĂĄr Ă©v...😬

    Azokat Ă©n is szerettem😊💕 A szerelmes, cukis rĂ©szek mindent vittek 😊

    Úristeeen, annyira vĂĄrom mĂĄr! Nagyon izgatott vagyok, hogy lesz megint valami!! Jaaaj đŸ˜đŸ€©đŸ˜đŸ€© smksjsiaianykykky
    Be vagyok zsongva nagyooon đŸ€ŁđŸ˜‚
    Ennek örĂŒlök, mert Ă©n is Ă­gy vagyok vele, csak Larry fanfictiont szeretek olvasni *-*
    Nagyom boldog vagyok, hogy van mĂ©g törtĂ©net 😍😍 Ă©n is szĂ­vesen olvasnĂĄm, csak sajnos nem tudok angolulđŸ˜•đŸ˜© ezĂ©rt is voltam nagyon de nagyon boldog, hogy te nekiĂĄlltĂĄl az Afternek, mert ĂĄltalad rĂ©szese lehettem ennek a csodĂĄlatos törtĂ©netnek 💕 nem tudom ezt elĂ©gszer megköszönni neked 💕
    VĂĄrom a kövi bejegyzĂ©st. Addig is lĂ©gy jĂł, vigyĂĄzz magadra, Ă©s ne stresszelj, csak nyugi, minden sikerĂŒlni fog 👍😊💕 pihenj is azĂ©rt a sok tanulĂĄs mellett 😉
    Puszi 💕

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Ezt örömmel hallom, elĂ©ggĂ© ƑrĂŒltek hĂĄza volt az egyetemen az elmĂșlt hetekben, de most mĂĄr vĂ©gre nyugi van.

      Jaj, nagyon örĂŒlök, hogy Ă­gy gondolod, ez volt a cĂ©l :)

      Igen, mindig imådtam Harry szemszögeit fordítani, még ha sokszor fåjdalmas is volt.

      Így van, jĂł lenne, ha nem csak photoshop kĂ©peim lennĂ©nek rĂłluk :D

      Håt remélem, meg azt is, hogy nålad is mindenki jól fogadja majd, ha egyszer elmondod :)

      SzĂĄmomra izgalmasabb volt, amikor hallottam errƑl a szakrĂłl, mint most, hogy mĂĄr Ă©vek Ăłta ezt tanulom xd A fordĂ­tĂĄst jĂł lenne komolyabban is, azt szerintem Ă©lveznĂ©m, aztĂĄn majd meglĂĄtjuk, hogy mennyire jön be, de egy prĂłbĂĄt mindenkĂ©pp tenni szeretnĂ©k.

      Így van :)

      Håt azt én is nagyon remélem, hogy egyszer rå veszem majd magam :D

      Ó, hĂĄt ezen meglepƑdtem, mert valahogy sokkal fiatalabbnak gondoltalak :'D Ha becsöppen valaki ide, akkor gyorsan telnek az Ă©vek :D

      Pontosan :3

      Én is izgatott vagyok, hogy mi lesz majd a vĂ©lemĂ©nyetek az Ășj törtĂ©netrƑl, Ă©n nagyon szerettem olvasni, Ă©s most fordĂ­tani is :)

      Én is, annyira hozzĂĄszoktam mĂĄr ehhez, hogy nehĂ©z lenne vĂĄltanom :D

      Pontosan ezĂ©rt talĂĄltam ki, hogy ha eddig senki nem fordĂ­totta le, akkor majd Ă©n megcsinĂĄlom. És mivel totĂĄlisan megszerettem a fordĂ­tĂĄst, nem volt kĂ©rdĂ©s, hogy az After Larry befejezĂ©sĂ©vel sem hagyom abba :) Én pedig nagyon köszönöm, hogy ilyen kitartĂłan vĂ©gig követted a törtĂ©netet ♥
      Igyekszem hozni nemsokĂĄra :) HĂĄla Istennek most mĂĄr csak pihenĂ©s lesz :) Xx ♥

      Törlés