2016. december 22., csütörtök

Welcome

Sziasztok! :)
Bizony, jól látjátok, újra itt vagyok, ezzel együtt pedig az After 3 (Larry Stylinson) is, köszöntök az új blogon mindenkit! Kérem, hogy ezt a bejegyzést minden idetévedő olvassa el, vannak benne új, fontos információk!
Sajnos vagy nem sajnos ez már az utolsó évad, de higgyétek el, messze van még a vége ;) Ebből kifolyólag is lehet sejteni, hogy drámából, veszekedésből, kibékülésből, problémákból és persze azért boldogságból sem lesz hiány ebben az évadban sem. Előtte viszont most is elmondom/leírom a szokásos évad eleji dolgokat, amik még mindig érvényben vannak:

  • Mindig elmondom, szóval tutira mindenki tudja már, de biztos, ami biztos, most is elismétlem, hogy nem én írom ezt a történetet, csak fordítom!
  • Említettem a 2. évad elején, hogy megkaptam azt a vádat még az 1. évadnál, hogy másolom az eredeti After (a Harry és Tessa-féle) magyar fordítását, kicsit részletesebben ki is fejtettem. Azt hiszem, kijelenthetjük, hogy ez már régen érvényét vesztette, de szeretném leszögezni, hogy nem másolok sehonnan még mindig, semmilyen más fordításról, sem a kiadott könyv magyar változatából (nem is láttam még, ezt már amúgy se olvasnám heteró változatban :D), szóval aki emiatt akarna panaszkodni, az ne tegye lehetőleg. Úgyis csak magamat tudnám ismételni :D
  • Aki nem szereti Larry Stylinsont, az ne olvassa a blogot, nem kell ide feleslegesen az utálkozás és veszekedés!
  • +18-as részek természetesen ebben az évadban is lesznek, aki nem szeretne ezekről olvasni, az vagy hagyja el a blogot, vagy majd azokat a részeket hagyja ki. Bár szerintem ide ilyen úgyse téved vagy gyorsan tovább is áll, de a formaság kedvéért elmondom ezt is :D
  • A fejezetek a szokásos módon érkeznek, egy héten egyszer, a hétvége marad a biztos pont, amikor elkezdődik majd februárban a tavaszi félévem, valószínűleg péntek késő délután/estefelé hozom a részeket. Ha pedig szünetem van és egy picivel több időm, mint általában, akkor egy héten kétszer is jövök, ahogy szoktam. Ezek nyilván változhatnak, de a részek előtti mondókámban úgyis fogok szólni, hogy mire számítsatok, ahogy azt eddig is tettem. Ez akkor maradhat el, ha hirtelen közbejön valami, de ez nem túl sokszor fordul elő szerencsére.
  • És még egy fontos dolog. Ugye a 2. évad vége felé jött elő az a probléma, hogy az After Larry angol változatában egyik évad sem volt elérhető, mert valahogy letörlődött a wattpadról, vagy fogalmam sincs, hogy pontosan mi volt a gond, a lényeg, hogy nem tudtuk olvasni, amin persze mindenki kiakadt. Sajnos annak a csajszinak, aki átírta a sztorit a Larrys verzióra, nem voltak már meg az átírt részek (miért nem mentette le magának, ezt sosem fogom megérteni), így az elejéről kellett kezdeni. Ez nyilván sokáig fog tartani, ezért tettem ki az oldalsávba az eredeti linkekhez az 1. évadét, mivel csak az az egy van meg eddig. Nekem viszont hála a jó égnek telefonon elérhető a 3. évad is (nem tudom hogyan és mi módon, de thank god 🙏 ), így onnan küldöm át magamnak a fejezeteket és úgy fordítom le. Viszont az új, újraírt angol verzióban vannak kisebb-nagyobb változtatások a legelőször megírthoz képest, ezért hangsúlyozom, hogy én a legelőször megírt sztorit fordítom! Ezeket csak azért mondom el, hogy tudjátok, mi miért van és képben legyetek.
Na, azt hiszem, leírtam minden fontos dolgot, ha bármelyik ponttal kapcsolatban felmerült kérdésetek vagy nem értetek valamit, írjatok/szóljatok nyugodtan, amint tudok, válaszolok! És bocsánat, hogy ilyen hosszúra sikeredett (a korábbiak rövidebbek voltak, tudom), de most több mindent kellett közölnöm és hát mégiscsak ez az utolsó évad... :D
Jaj, és még egy dolog, vagy inkább kérés. Valaki tudna nekem a korábbi két évadhoz hasonlóan gyönyörű fejlécet varázsolni? Ezekhez a dolgokhoz sajnos nem értek :D Ha igen, komment formájában jelezzétek, kérlek, ha nem, akkor megoldom máshogy, de gondoltam, hátha van itt valaki, aki szívesen megcsinálná, így előbb tőletek kérdezem meg :) Na, most már talán említettem mindent, ha mégsem, a fejezetek előtt szólni fogok.
És igen, feltételezem, mindenki azt akarja tudni, mikor jön már végre a 3. évad első része. Nagyon kitartóan vártatok, megértettétek, hogy sűrű hetek, hónapok elé nézek (azok is voltak), ezt köszönöm szépen nektek! ❤ Ezért megérdemlitek, hogy ma hozzam is a 200. fejezetet! Szóval kis türelmet kérek, jön még egy kis figyelmeztetés, mint a 2. évadnál, aztán olvashattok is! :) Xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése