2018. december 24., hĂ©tfƑ

The New Story

Sziasztok! 😊
Sokat gondolkoztam, hogy hogyan Ă©s mit osszak meg veletek az Ășj törtĂ©nettel kapcsolatban, de nagy nehezen sikerĂŒlt eldöntenem 😄 Elhoztam nektek a cĂ­met, Ă©s egy rövidke leĂ­rĂĄst, hogy körĂŒlbelĂŒl mirƑl fog szĂłlni, ez az Ă©n karĂĄcsonyi ajĂĄndĂ©kom nektek 🎁💖



📗📘📗📘📗📘📗📘📗📘📗📘📗📘📗📘📗📘



CĂ­m: Baby, Heaven's in your Eyes


LeĂ­rĂĄs: Egy vĂ©gzƑs alternatĂ­v univerzum, ahol Harry az elbaszott rosszfiĂș tĂșl sok problĂ©mĂĄval, Louis a tökĂ©letes, gazdag fiĂș tĂșl sok pĂ©nzzel, az iskolĂĄik pedig közvetlenĂŒl szemben vannak egymĂĄssal. Egy bulin talĂĄlkoznak, Ă©s ez az utolsĂł (Ă©s talĂĄn az egyetlen) dolog, amire szĂŒksĂ©gĂŒk van.



 đŸ“—đŸ“˜đŸ“—đŸ“˜đŸ“—đŸ“˜đŸ“—đŸ“˜đŸ“—đŸ“˜đŸ“—đŸ“˜đŸ“—đŸ“˜đŸ“—đŸ“˜đŸ“—đŸ“˜



RemĂ©lem, felkeltette az Ă©rdeklƑdĂ©seteket a sztori, izgalmas Ă©s Ă©rdekes lesz, ebben biztosak lehettek 😉 Ha valakit Ă©rdekel, rĂĄkereshet az angol törtĂ©netre, fent van wattpadon, tumblr-ön Ă©s AO3-n is.

Ahogy korĂĄbban is emlĂ­tettem, mĂĄr elkezdtem a fordĂ­tĂĄst, igyekszem haladni vele, amennyire tudok a feladataim Ă©s dolgaim mellett. Hogy pontosan mikor lesz kĂ©szen hozzĂĄ a blog, mĂ©g nem tudom, szeretnĂ©m elƑre lefordĂ­tani a fejezetek nagy rĂ©szĂ©t, amihez azĂ©rt kell idƑ, mivel itt mindegyik rĂ©sz elĂ©g hosszĂș. Amint meglesz a link, ezen, valamint a korĂĄbbi blogjaimon is meg fogom osztani. Úgyhogy nĂ©ha azĂ©rt nĂ©zzetek fel ide, nehogy lemaradjatok, Ă©s remĂ©lem, velem tartotok majd a Baby, Heaven's in your Eyes törtĂ©netnĂ©l is, higgyĂ©tek el, megĂ©ri majd 😏

Ha bĂĄrmi kĂ©rdĂ©setek, mondanivalĂłtok van, Ă­rjatok nyugodtan, idƑnkĂ©nt felnĂ©zek majd ide, illetve bĂĄrmelyik korĂĄbbi After Larry fejezethez is kommenteljetek nyugodtan 😊

Most mĂĄr csak kellemes szĂŒnetet Ă©s boldog karĂĄcsonyt kĂ­vĂĄnok nektek! 🎄🎁🎇✨ És ne feledjĂ©tek, hamarosan talĂĄlkozunk ismĂ©t az Ășj törtĂ©netnĂ©l! 😘❤💕

4 megjegyzés:

  1. Sziaaa! 😊
    Amint megláttam a tweeteet, alig vártam, hogy olvashassam! 😁
    Köszönöm, neked is Kellemes KarĂĄcsonyi Ünnepeket kĂ­vĂĄnok! 🎄💖😊🎁❄️☃️
    Köszönöm az elƑzƑ poszthoz Ă©rkezett vĂĄlaszomra a vĂĄlaszodat 😁😊
    ÚRISTEEEEEN! DNJDKSKSKSKSKSNSN te jĂł Ă©g! Érzem, hogy ez is egy iszonyat jĂł törtĂ©net lesz! ImĂĄdom, mikor Harry a rosszfiĂș, az valamiĂ©rt a halĂĄlom đŸ˜đŸ€€đŸ˜đŸ˜­ SzĂłval nekem tuti bejövƑs lesz ez a sztori! És Louis... Uh, kihalok! VĂ©gem lesz, Ă©rzem! Szeretem ezt a felĂĄllĂĄst, Ă©s mĂĄr most nagyon de nagyon vĂĄrom, hogy elinduljon a törtĂ©net! 😍😍
    Mindegy mikor jön, kivĂĄrooooom! 😍😍💕
    Köszönöm, hogy egy Ășjabb sztorival jelentkezel, mert utĂĄlom, hogy nem tudok angolul Ă©s Ă­gy nem tudok olvasni sztorikat, pedig sokan mondjĂĄk hogy az angol törtĂ©netek nagyon jĂłk. De te itt vagy, Ă©s jajj, nagyon hĂĄlĂĄs vagyok neked😊💕
    Sok pihenĂ©st, Ă©s boldogsĂĄgot kĂ­vĂĄnok neked😊
    Puszillak

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Szia :)
      Igyekeztem kiĂ­rni minĂ©l elƑbb, Ă©s nagyon szĂ­vesen a vĂĄlaszt :)
      Így van, elkĂ©pesztƑ sztori, Ă©n annak idejĂ©n alig tudtam elszakadni tƑle, Ășgyhogy remĂ©lem a ti tetszĂ©seteket is elnyeri majd :)
      Ezt örömmel hallom, és persze igyekszem haladni vele :)
      Ó, nagyon szĂ­vesen, pontosan ezĂ©rt kezdtem el a fordĂ­tĂĄst, szĂłval nagyon örĂŒlök :3 EgyĂ©bkĂ©nt igen, rengeteg csodĂĄs angol fanfic van, Ă©n mĂĄr csak Ășgy olvasok Larry fanfic-et, ha idƑt tudok szakĂ­tani rĂĄ. Én pedig azĂ©rt, hogy ilyen kitartĂłan jelen vagy ♥
      Köszönöm, viszont kĂ­vĂĄnom neked is! :) Xx ♥

      Törlés
  2. Erre Ă©n is nagyon kĂ­vĂĄncsi vagyok. HajrĂĄ! VĂĄrom az elsƑ rĂ©szt. :)

    VålaszTörlés
    VĂĄlaszok
    1. Ezt örömmel hallom, nagyon jĂł lesz ez a törtĂ©net is ;) Igyekszem minĂ©l elƑbb jelentkezni vele, a sztori fele mĂĄr kĂ©szen van :) Xx

      Törlés