2018. szeptember 14., péntek

Négy

Sziasztok! 😊
Hű, de káosz volt ez a hét, majdnem elfelejtettem, hogy hoznom kell az új részt, de itt van 😀 Ez a fejezet most még rövidebb, mint a többi, ez ilyen átvezető rész, de szerintem tetszeni fog nektek, főleg azért, hogy milyen terve van Harrynek 😉 Kíváncsi  vagyok, mi lesz majd a véleményetek, kis aranyos ez a rész 😊 És igyekszem majd az előző fejezet kommentjeire is válaszolni, kicsit el vagyok havazva most 😅 Egy hét múlva találkozunk!
Kellemes olvasást! 😊😘



Négy
 
Harry utál mindent. Biztosan ez Harry eddigi legrosszabb ötlete. Azt kívánja, bárcsak soha ne mondta volna el Liamnek. Tudta, hogy Liam megpróbál majd beleszólni. Ő Liam. Persze, hogy tönkretesz mindent. Így Harry úgy dönt, elmegy a hasztalan csemegeboltból, ahol Liammel kellene találkoznia, majd ír neki.
*Lemondalak, szia.*
*Mi?? Majdnem ott vagyok.*
*Nem.*
*Ne már, kérlek!*

Harry figyelmen kívül hagyja az üzenetet, de a képernyője ismét felvillan.
*A… tesódért?*
*Kapcsolat blokkolva*

Harry elvigyorodik, majd telefonját a mellette lévő ülésre dobja a kocsiban. Ezt egyedül kell csinálnia, kizárt dolog, hogy Liammel választ valamit. Így újra felveszi a telefonját, kikeres egy ékszerüzletet, és elkezd vezetni.



Két órával később Harry végre megtalálja a tökéleteset. Meglátja az üveg mögött és megveszi a helyszínen. Abban a pillanatban, hogy a kilences méretű, fehérarany fémet a kezében tartja, tudja. Ez az.



Egy tompa kanapén ülve Harry újragondolja, hogy megint lerázza Liamet.
- Egy musical. Egy flash mob! – javasolja Liam, szándék nélkül intve kezeivel a levegőben.
- Kurvára viccelsz velem – feleli Harry arcával a kezeiben.
- Egy romantikus szerenád a csillagok alatt…
- Próbálj meg olyan ötletekre gondolni, amik nem szarok, talán? – sóhajt fel Harry.
Liam megpróbál segíteni Harrynek, de Harry minden egyes ötletét lelövi. De ki hibáztatná őt?
- Mi van, ha… – kezdi el Harry, mire Liam elszántan hallgat. – Ó, felejtsd el.
- Nem, folytasd. Mit akartál mondani? – kérdezi Liam.
Harry megharapja az ajkát, aztán elmondja neki. Liam felugrik, és megöleli Harryt. Harry ellöki Liamet egy undorodó nézéssel, azt mondva:
- Ne csináld ezt.
Liam szerint Harry terve tökéletes. Liam egyetért és büszke.
- Mikor fog megtörténni ez a zseni terved? – kérdezi Liam.
- Néhány nap múlva? – feleli Harry bizonytalanul. Liam felhúzza szemöldökeit.
- Néhány nap? Biztos vagy benne? Úgy értem…
- Biztos vagyok benne – csattan fel Harry. – Megcsinálnám most, ha lehetne. De nem lehet. Lehet… De meg akarom csinálni…
- Értem. A te döntésed. És rendben leszel, nem számít, mi történik – biztosítja őt Liam, tudva, hogy Harry kezdi elveszíteni a fonalat.
- Ja – sóhajt fel Harry, kezeiben tartva a gyűrűt.



- Jön valaki fontos, hogy megnézzen ott téged? – kérdezi Louis felvéve a kabátját.
Harry megrázza a fejét, aztán lenéz. Bal keze elkezd izzadni attól, hogy a zsebében van, folyamatosan ellenőrizve, hogy megbizonyosodjon róla, a doboz még mindig ott van.
- Csak egy újabb díjátadó ünnepség dolog – válaszolja Harry, hangja feszült. Louis elvigyorodik.
- Úgy tűnik, egy kicsit még mindig ideges vagy, még akkor is, ha folyton díjakat nyersz. Egy hihetetlen író vagy. Ne felejtsd ezt el – aztán Louis egy kis csókot ad Harrynek, aki megpróbál nem ott meghalni. Louis-tól még mindig pillangók vannak a hasában.
Harry megdörzsöli Louis hátát, majd elkezdi csókolni a nyakát. Louis lágyan hátrál egy nevetéssel.
- Mennünk kell, vagy különben elkésünk.
Harry bólint, megfogva a kulcsait, de aztán kiböki, hogy:
- Találkozzunk a kocsiban. Én… uh… használnom kell a mosdót.
Louis bólint, összezavarodottan Harry szóhasználatától, majd kisétál az ajtón egy kis mosolyt küldve Harrynek.
Harry felnyög, és azon gondolkozik, mi a fenéért ilyen ideges. Elmegy a mosdóba, vizet fröcskölve az arcára. Köröz a vállaival egy buzdító beszédet adva magának, és újra biztosítja magát, hogy Louis szereti őt.
Harry tudja, hogy Louis igent fog mondani. Igaz?

4 megjegyzés:

  1. HHAHAAHHAAHA LOUIS BABY YOUDBETTER SAY YES. I MEAN. SAY . YES. IR . IM. GONNA. KILL. YOU.

    ALL THE LOVE XX

    VálaszTörlés
  2. Sziaa💕
    Juuuuj, tudtam, hogy erre készül Harry 😍😊😍 Jaaaj, ugye azt olvashatjuk majd, ahogy megkéri a kezét? Mert nagyon kiváncsi vagyok rá😊 A díjátadón kéri meg a kezét, mindenki előtt?? Jól gondolom?? Vagy majd utána? Juuj*-* Tisztára izgulok, istenem,olyan édesek,hogy szétolvadok tőlük 😍😊
    Harry főleg, ahogy ennyire ideges 😍😁😊 megzabálom *-*
    Liam és Harry még mindig kedvenc, jókat nevetek rajtuk, imádom őket 😂😊
    És a vége, persze, hogy IGEEEEEENT fog mondani!! Még szép!! Mást nem is mondhat! Igen! Igen! Igen! Igen! 😍😍💍💙💚💕
    Imádtam, várom a köviiit 😊😍
    Puszii 😘💕

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Én is rögtön gondoltam az elején, nagyon örültem, hogy igazam is lett :) Azt elárulhatom, hogy olvashatjuk majd, de mást nem mondhatok ;)
      Igen, cuki nagyon :D
      Én is, vicces ez a kapcsolat köztük, nagyon szeretem őket :D
      Reméljük így lesz, ez kiderül a következőből ;)
      Örülök, hogy tetszett :) Xx ♥

      Törlés